Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 16:57:10
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
Where is the love?
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
...
32
Omlaag
Auteur
Topic: Where is the love? (gelezen 18903 keer)
Judy
RPG
Sr. Member
Where is the love?
«
Gepost op:
januari 01, 2010, 23:23:31 »
Sirius Zwarts heeft net het verlies van Lily en James Potter te verwerken gehad, als klap op de vuurpijl gaat er nu een heel onderzoek naar hem, en raakt hij misschien wel zijn vrijheid voor altijd kwijt.
Remus Lupos, beste vriend van Christina en Sirius Zwarts, kan niet geloven dat zijn geliefde Sirius er iets mee te maken heeft.
Severus Sneep werkt nog maar net op Zweinstein Hoge School voor Hekserij en Hocus-Pocus, als hij te weten komt dat zijn jeugdliefde Christina Zwarts dodelijk ziek is geworden. Het is vijf jaar, bijna zes jaar geleden dat hij haar nog had gezien, maar toch heeft hij nog steeds verborgen gevoelens voor haar zitten. Hij besluit om zijn liefje van toen op te zoeken. Eenmaal het hem gelukt is komt hij tot de nare ontdekking dat ze moeder is van een 5 jarig meisje, maar wie is de vader?
Severus herinnert zich dat Andromeda Tops erg close was met Christina, hij besluit zijn zoektocht bij Andromeda te beginnen, waar hij tot zijn grote verbazing een bepaald persoon treft.
Rollen
Christina Zwarts: Bezet
Severus Sneep: Bezet
Luthien Sneep: Bezet
Andromeda Tops: Bezet
Sirius Zwarts:
Ted Tops:
Nymphadora Tops:
Remus Lupos:
Narcissa Zwarts: Bezet
Gemaakt door Hermelien2607 en Judy
«
Laatst bewerkt op: augustus 11, 2010, 10:50:04 door .Ell.
»
Fear is only in our minds, taking over all the time...
Christina Zwarts
Hero Member
I Love Severus Snape(L) ,
Re: Where is the love?
«
Reactie #1 Gepost op:
januari 01, 2010, 23:35:17 »
Christina zag haar kleine meid de kamer inlopen. Ze lag op bed, ze voelde zich dood moe en of ze weer meost spuugen, ze was zo ziek dat geen magich drankje haar nog kon genezen. "Mama."riep het peutertje uit. Christina glimalchte en stond half op, ze voelde zich doodsmoe, en had veel moeite, ze trok met meoite haar meisje bij der op bed, wat miste ze toch haar oude liefde.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #2 Gepost op:
januari 01, 2010, 23:37:25 »
Sneep rekte zich even uit, voor hij zijn kantoor uitliep en op weg ging naar de grote zaal. Sinds het begin van dit schooljaar gaf hij hier les in toverdranken. Maar dat was niet het enige wat hij deed. Hij was een zeer trouwe dooddoener, maar ook een trouw lid van de orde. Er waren maar twee mensen op de hele wereld die wisten dat hij dubbelspion was en dat was hijzelf en het schoolhoofd, Albus Perkamentus. Hij prees zich soms wel gelukkig dat hij single was, alhoewel hij wel moest toegeven hij soms eens dacht aan Chris, een meisje waar hij zes jaar terug een fantastische relatie mee had gehad. Sinds het uit was, had hij haar nooit meer gezien of gesproken, want volgens wat hij had gehoord was ze naar beauxbatons gegaan.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...
Andromeda Zwarts
Jr. Member
I(l)Ted
«
Reactie #3 Gepost op:
januari 01, 2010, 23:40:49 »
Andromeda liep door haar huis en had wat te eten en te drinken bij zich voor haar zieke nicht. Ze had Chris al erg lang bij haar in huis genomen en zag Luthien soms deels ook als haar dochter. Rustig kwam ze haar nichts kamer binnen en zette het dienblad op een klein tafeltje. "Ik heb wat bij voor jou en Luthien..." zei ze zacht en keek haar aan. Ze keek alle dagen toe hoe haar nicht met de dag slechter werd en keek haar aan. "Hoe gaat het vandaag met je?" vroeg ze zacht en keek Christina aan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #4 Gepost op:
januari 01, 2010, 23:48:21 »
"Niet zo goed, Andro, stel dat ik het niet red, vertel jij hem dan, over haar?"vroeg ze, ze wees naar Luthien. Andromeda zou hopelijk wel snappen wat z ebeodelde ze zag dat Luthien tegen haar inslaap gevallen was. "En beloof je dat als hij het niet doet voor haar te zorgen en als hij het wel doet hem te helpen?"Vroeg ze rustig, ze miste hem zo eg, maar sprak nooit een woord over hem, ze wilde niemand laten weten dat ze hem miste, voor het eerst sinds 6 jaar had ze het weer over hem, ze keek dankbaar voor eht eten en drinken en ging met moeite recht zitten en dronk rustig
I Love Severus Snape(L)
Andromeda Zwarts
Jr. Member
I(l)Ted
«
Reactie #5 Gepost op:
januari 01, 2010, 23:56:13 »
Andromeda keek naar haar en was niet verbaasd dat ze plots over Severus begon. Ze had altijd wel gedacht dat ze hem zou missen, maar vroeg er nooit naar. "Ik beloof je dat er heel goed gezorgd zal worden voor Luthien, ze loopt al vijf jaar onder mijn dak rond, ook mijn dochter is aan haar gewent." Ze was naast Christina gaan zitten en omhelsde haar. "Ik heb je altijd al als een zus gezien" zei ze toen en wenste stil dat Chris het zou halen. "Waarom vertel je het hem zelf niet?" vroeg ze toen voorzichtig en stil en hoopte dat ze niet boos zou worden.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #6 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:01:43 »
"hij wilt me niet meer andromeda, je hebt geen idee hoe het ging toen hij me dumpte."Zei ze, ze wilde er niet over praten dat kon je aan haar toon horen."En ik ben bang dat ie haar ook niet wilt/"Zei ze toen, ze drutke een kus op haar voorhoofd en dekte haar dochter goed toe. Ze nam een hapje van de soep, ze kon niets vasters eten dan dit. "hoe is het met ted, en je dochter ik ben al drie dagen de kamer niet uit geweest...wil jij misschien straks met Luthien naar de speeltuin? ik heb het haar beloofd vandaag te gaan...maar zodra ik loop stort ik al bijna in, sorry hier voor, maar ze wilt zo graag..."
I Love Severus Snape(L)
Andromeda Zwarts
Jr. Member
I(l)Ted
«
Reactie #7 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:10:12 »
Andromeda liet het onderwerp Sneep vallen, maar in haar hoofd had ze besloten hem per uil laten weten dat Chris dodelijk ziek was. "Hij is geen beul, ik weet zeker dat hij Luthien niet zomaar aan haar lot zal overlaten, maar hoe dan ook... Ik zal er persoonlijk op toe zien dat ze veilig blijft." Toen hoorde ze de vraag van Chris en knikte toen. "Ik zal Dora met me meenemen, ze speelt zo graag met Luthien." Haar dochter was anderhalf jaar ouder dan de dochter van Christina, maar toch leek het soms dat die twee zussen waren van elkaar. "rust gewoon zoveel mogelijk uit, ik vertel je 's avonds wel wat ze heeft gedaan, hoef je niet teveel van haar leven te missen..." zei ze toen zacht.
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #8 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:16:10 »
Sneep liep de grote zaal in en ging op zijn vaste plaats zitten aan de oppertafel. Hij vond het best wel vreemd dat er hier nog maar weinig leerlingen zaten, maar misschien kwam dat door het feit dat ze nog terug moesten vallen in de vaste structuur van de school. Hijzelf vond het hatelijk les te geven aan de eerste jaars, die waren allemaal stuk voor stuk, kleine etterbakken en moeilijk handelbaar. Nu hij hier even alleen zat dacht hij rustig na. Morgen zou hij een moeilijke drank laten maken door de zesde jaars, maar hij vroeg zich af of dat wel zo verstandig was, hij had gemerkt dat het niveau in toverdranken hier behoorlijk laag lag en zag het dus als zijn taak om van elke leerlingen een behoorlijk toverdrankenmeester te maken. Toch had hij veel liever het vak verweer tegen de zwarte kunsten gegeven, maar Perkamentus liet hem daar niet toe, hij had geen idee waarom niet, maar had ook geen zin om naar zijn reden te gaan vragen. Albus was dan misschien al wat oud, hij bleef een wijs en machtig man, die je liever niet tegensprak.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #9 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:18:06 »
"ik weet dat hij geen beul is, maar de manier hoe hij me dumpte... 'ik hou niet meer van je, je bent niet goed genoeg voor me' die woorden doen me nog steeds pijn..."christina had geen idee van de echte dump rede, ze was evcen stil. "Dankje Androemda."Zei ze gemeend, en ze knuffelde haar geliefde nciht eventjes. "Dankje, sorry dat ik je ermee opzadel, maar ik vind het zo rto voor der om nee te zegen, ze wilt echt zo graag. en dat teleurgestelde gezichtje van der als ik nee zeg kan ik bijna niet verdragen."Zei ze naar waarheid, en ze kuste weer even Luthien's hoofd, ze had de ogen van haar vader, precies zijn ogen. "Dankje voor alles dat je altijd voor me doet."zei ze gemeend. ze zag dat Luthien wakker werd. "speeltuin?"Vroeg ze lief. "Tante Andromeda gaat met je mijn engel."Zei ze Ltuhien keek wat minder blij nu maar toch ook wel blij. Ze kroop naar haar tante en wilde bij hem op schoot zitten.
I Love Severus Snape(L)
Andromeda Zwarts
Jr. Member
I(l)Ted
«
Reactie #10 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:22:42 »
Andromeda keek haar aan "Heeft hij dat echt zo gezegd?" vroeg ze verbaasd en kon dat echt niet van hem verstaan. Hij had haar altijd zo lief en romantisch geleken en dumpt zijn liefde dan op zo'n ontactvolle manier.... Ze merkte dat haar achternichtje wakker was geworden en glimlachte naar haar. Ze nam haar op der schoot en zag haar gezicht. "je mama is moe en moet veel slapen." gaf ze als uitleg. Ze wilde soms zo graag vertellen wat er echt met Chris aan de hand was, maar wilde het kind geen trauma bezorgen. "Dora zal met ons meegaan..." vertelde ze toen aan Luth.
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #11 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:27:24 »
Hij keek op toen hij stemmen hoorde en keek toe hoe steeds meer leerlingen de grote zaal instroomden. Hij had besloten het toch maar te proberen met de zesde jaars om te zien of ze echt zo'n klungels waren in toverdranken of als ze misschien toch beter meevielen dan hij had gedacht. Sneep wreef even over zijn teken, het duistere teken had zijn leven een grote wending gegeven. Hij had het uitgemaakt met zijn vriendinnetje van toen, maar had niet nagedacht bij de manier waarop hij haar had gedumpt. Severus had veel te laat beseft dat hij haar vreselijk pijn gedaan had en dat zijn woorden als messen door haar hart gegaan moeten hebben. Maar toch had hij nooit zijn excuses aangeboden en was haar niet gaan opzoeken, toen hij niets meer van haar hoorde of zag. Hij was ervan overtuigd dat hij nu helemaal niets meer voor haar voelde...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #12 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:35:14 »
Luthien klapte meteen blij en drutke een kusje op haar meoders wang. "mama slaap lekker."Zei ze lief ze kuffelde haar medoer even stevig en Chrisitna knuffelde terug."ik hou zo veel van je schatje."zei ze gemeend. Daarna keek ze naar andromeda. "ga maar met er nu, dan kan ik slapen, ik ben echt moe."Zei ze, ze zuchten en wilde niet zeggen dat ze alleen wilde zijn zodat ze uitgebreid om Severus kon huilen.
I Love Severus Snape(L)
Andromeda Zwarts
Jr. Member
I(l)Ted
«
Reactie #13 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:38:45 »
Andromeda zette Luthien neer op de grond en drukte toen een kus op Chris haar voorhoofd. "Ted komt zo terug van zijn werk, dus als er wat is, hoef je gewoon te schreeuwen en zul je iemand hebben die je kan helpen..." zei ze zacht en stond toen op. Ze nam Luthien aan haar hand vast en ging toen met haar de kamer uit. Ze riep haar dochter dat ze naar de speeltuin ging en al snel had ze een vijfjarige en bijna zevenjarige voor haar neus staan. Eerst schreef ze snel nog een kort briefje die ze per uil naar Sneep verstuurde. Daarna gaf ze beide een hand en nam hun mee naar het speeltuintje, twee straten verder.
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #14 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:44:32 »
Sneep kreeg plots een korte nota per uil. Hij vouwde het papiertje open en zag vier woorden en een naam staan. '
Christina is dodelijk ziek. Andromeda Zwarts
' Het duurde eventjes voor hij goed en wel besefte wie Christina was, maar kon enkel zijn jeugdliefde bedenken, wat tenslotte de nicht was van andromeda. Zijn ogen bleven staren naar het woord 'dodelijk' en kreeg een soort van krop in de keel. Severus sprong recht, zei het schoolhoofd dat hij onverwachts weg moest en verdween toen. Hij had besloten om Chris terug op te zoeken, het was nu misschien de laatste keer dat hij haar levend te zien kon krijgen. Even had hij geen idee waar te beginnen, maar besloot toen te beginnen bij Andromeda, de lievelingsnicht van Christina Zwarts...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #15 Gepost op:
januari 02, 2010, 00:55:52 »
Toen Christina alleen was trok ze de dekens hoog over haar heen ze begon uitgebreiud te huilen, wat miste ze Severus, hij wss altijd z lief voor haar. Hij knuffelde haar altijd zei lieve dingen tegen haar. Ze wilde hem zo graag weer zien maaar ze wist dat het nu zinloos zou worden, ze zou sterven, ze hoopte enkel dat ij er voor Luthien zou zijn.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #16 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:02:42 »
Sneep verdwijnselde naar het huis van Andromeda en zag Ted net toe komen aan het huis. Hij begroette hem vriendelijk en mocht met hem mee naar binnen. Rustig legde hij aan hem uit wat er was gebeurd en voor wat Severus kwam. "Ik wil haar enkel nog eens zien en uitleggen waarom ik het met haar heb uitgemaakt..." zei hij toen rustig en mocht met Ted mee naar een kamer. Ted vroeg hem op de gang wachten en zag hem een kamer, duidelijk een slaapkamer, binnen gaan. Hij zag dat hij naast een bed bleef staan en hoorde hem toen spreken. "Rustig meid, Ik heb iemand op de gang staan die opzoek is naar zijn jeugdvriendin, hij staat buiten op de gang te wachten, ik kan hem wegsturen als je wil..." en zag Ted toen een stap opzij doen zodat de persoon in het bed, hem zou kunnen zien staan. Het was in de kamer te donker om te zien tegen wie Ted Tops aan het spreken was en vroeg zich heel kort even af of dit wel een goed idee was geweest. Het briefje dat hij van Andromeda had gekregen, had hij nog vast in zijn vuist.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #17 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:11:51 »
Christina keek verbaast en droogde meteen haar tranen, ze knikte dat hij binnen mocht, ze widle weten waarom hij was gekomen en ze wild ehem zo graag nog eens zien voor het te laat was, voor ze hem niet meer kon zien, misschien moest ze toch maar vertel over Luthien. "laat hem maar binnen."zei ze zacht en schor.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #18 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:20:59 »
Ted knikte en kwam terug naar hem toe. "Christina wil je zien..." zei hij toen zacht.
Severus keek hem verbaasd aan, hij had gewoon weg zijn jeugdliefde al gevonden. Rustig ging hij de kamer in en ging gehurkt naast het bed zitten, zodat hij op ooghoogte kwam met Chris die in het bed lag. Hij wist niet zo goed wat hij moest zeggen en besloot maar te vertellen hoe hij wist van haar ziekte. "Ik heb vanmorgen een korte nota gehad van je nicht Andromeda dat je erg ziek was, ik schrok me rot..." vertelde hij haar eerlijk. Het voelde raar om haar terug te zien, ze leek erg zwak, maar nog steeds even mooi. Hij voelde dat hij toch niet over zijn verliefdheid voor haar heen was, want al snel voelde hij zich weer verliefd op haar. Maar hij durfde haar niet aan te raken, omdat ze elkaar zes jaar niet gezien hadden...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #19 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:27:04 »
Christina pakte met moeite zijn hand, het kon haar niet schele ze ging toch dood dus kon ze dit net zo goed doen. "Ik ben zo blij dat je gekomen bent..."Zei ze meteen ze kon er wel door huilen. Ze had hem zo gemist. "maar waarom ben je gekomen na alles?"Vroeg ze hem toen. Ondanks alles was ze toch blij, ze was bang dat hij een ander had.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #20 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:34:14 »
Sneep glimlachte even naar haar en keek haar in de ogen aan. "Ik wilde je nog eens zien..." zei hij eerlijk en zuchtte toen. Zachtjes drukte hij een tedere kus op haar hand en keek haar toen aan. "Het spijt me Chris, het spijt me dat ik je op zo'n brute wijze aan de kant heb gezet, je verdiende dat niet..." zei hij toen gemeend. "maar ik moest het wel met je uit maken, voor je eigen veiligheid..." zei hij en zweeg toen abrupt. Het was te laat om nu nog met de reden af te komen, severus dacht dat ze hem al lang niet meer moest hebben en hij haar toch nooit meer terug kon krijgen. "Na jou heb ik niemand anders meer gehad..." zei hij toen, om de reden van het dumpen uit de weg te gaan, "na jou ben ik niet meer verliefd geworden..." zei hij eerlijk en keek haar aan. Hij dacht dat Christina al lang een ander gehad heeft.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #21 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:39:56 »
Christina keek naar hem."het maakt me blij dat je dat zegt Severus."Zei ze gemeend ze kwam dichterbij hem. "ik heb je zo ontzettnet gemist..."zei ze zachtjes, net toen ze wilde zeggen ik heb ook geen ander meer na ju gehad kwam haar dochtertje de slaapkamer in rennen."mama mama!"riep het kleine meisje, en ze wilde opgpekat worden. Christina wist neit zo goed wat ze nu meos toden, ze keek eerst naar Severus voor zijn reactie.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #22 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:44:50 »
Severus keek om toen hij een kinderstem hoorde en keek naar een meisje dat sprekend op Chris leek. Hij schatte het kind een jaar of vier oud. Hij keek verbaasd naar Christina "Je hebt een dochtertje?" zei hij en deed moeite om niet te nieuwsgierig over te komen. Hij wilde vragen wie haar vader was, maar durfde niet. Het feit dat ze hier woonde, betekende toch dat ze niet meer samenwoonde met de vader van het kind. "Hoe heet ze?" kon hij echt niet laten om te vragen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #23 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:47:13 »
Christina beet op haar lip, ze had het meisje naar Severus zijn zus vernoemt, waarschijnlijk zou ze door de naam door de mand vallen maar ze zei het toch maar. "Luthien."Antwoordde ze rustig, en ze trok haar kindje op schoot. Luthien keek sEverus aan."mama wie is dat?"Vroeg ze zachtjes nmet een lief stemmetje, ze had niet door dat ze precies dezelfde ogen hadden
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #24 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:53:09 »
Sneep keek naar Chris, het voelde raar aan toen hij de naam van het meisje hoorde. Ze was vernoemt naar zijn overleden zus en hij vroeg zich af waarom. Hij had totaal niet door dat het kind zijn ogen had. "Mijn zus zal het fijn vinden als ze dit te weten kwam..." zei hij toen zacht, hij dacht dat Christina het had gedaan, omdat ze heel goede vriendinnen waren geweest. Hij hoorde de vraag van het kleine meisje en besloot zichzelf maar voor te stellen. "Ik ben Severus Sneep..." zei hij zacht en lief tegen het kind "...een vriend van je moeder." besloot hij uiteindelijk te zeggen. Omdat een kind van haar leeftijd vast niet kon snappen wat ex zou inhouden.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #25 Gepost op:
januari 02, 2010, 01:57:44 »
"Severus, flip alsjeblieft niet..."Christina besloot dat hij eht meost weten ze haalde diep adem en zei toens totterent. "Sev, ze is onze dochter..."fluisterde ze toen, echt nog net hoorbaar. Ze keek Severus voorzichtig aan hopend dat ze niet flipte."jij bent haar vader Severus..."Zei ze heel zachtjes, en ze keek hem even aan. "Wees alsjeblieft niet boos Severus."Zei ze smekend.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #26 Gepost op:
januari 02, 2010, 02:07:47 »
Severus keek haar aan en het leek een lange tijd te duren voor hij door had dat Christina net had verteld dat hij vader was. Als dat zo was, dan was Luthien minstens 5 jaar oud. Uit reflex had hij zijn hand geklemd om haar arm, van zodra hij doorhad dat hij haar pijn deed, liet hij haar meteen weer los. "wat... hoe..." stamelde hij bijna onhoorbaar. "Waarom wacht je verdorie zes jaar, voor je me verteld dat ik een dochter heb!" riep hij uit. Hij kon niet begrijpen dat ze dat verzwegen had, hij had toch het recht om te weten dat hij zijn vriendin had zwanger gemaakt? "je kunt toch niet verwachtten dat ik hier rustig bij blijf..." zei hij, toen ze hem had gesmeekt om niet boos te worden. "Heb je enig idee hoe moeilijk dit nu voor me wordt? Hoe moeilijk het nu is om je veilig te houden? Ik had gedacht dat je veilig was als ik je zou dumpen, dat de heer zijn aandacht op jou zou verzwakken..." hij ratelde maar door en had al half onbewust vertelt waarom hij haar had gedumpt. Niet omdat hij niet meer van haar hield, neen... maar omdat hij haar wou beschermen tegen hém.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #27 Gepost op:
januari 02, 2010, 02:16:21 »
Christina keek pijnlijk en trok haar arm terug,"Liefje ga je even naar je tante?"Vroeg ze rustig aan haar dochtertje. Die knikte en weg liep. "tante die man maakt me bang..."Zei ze zachtjes tegen haar.
Christina keek sEverus aan."je zei dat je niet van me hield dat ik te min was, ik was bang dat je me na die woorden zou dwingen en abortus te plegen! Of wie weet wat anders, ik was gebroken Severus ndat je me dumpte, je hebt volgens mij nog steeds geen diee wat je voor me betkeende, en nu nog betekent."zei ze zachtjes, met veel moeite kwam ze overeind, zachjtes pakte ze hem bij beide kant evan zijn egzicht teder vast en dwong ze hem zo haar aan te kijken."je was alles voor me SEverus....Luthien was het enige wat me door liet gaan, alsjeblieft begrijp me. Wees niet boos, ik wil niet sterven met het idee dat je boos op me ebnt, en wat bedoel je met de heer je bedoelt je weetwel toch niet?"Vroeg ze bang, xe keek hem aan en wilde hem het leifste kussen maar durfde dat niet.
Christina maakte zich veel te druk en kreeg daarodor even geen lucht en begon te hoesten. Ze dronk wat water en kwam weer op adem.
«
Laatst bewerkt op: januari 02, 2010, 02:22:24 door Christina Zwarts
»
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #28 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:04:06 »
Sneep keek haar aan en luisterde naar haar woorden. "Ik weet hoe je moeder om het leven is gekomen en dat je het hebt gezien..." zei hij zacht en keek haar aan. "jeweetwel wil jou ook dood Chris en door je te dumpen kreeg ik zijn aandacht van jou af. Als hij te weten komt dat je zelf een dochter hebt, zal hij Luthien hetzelfde trauma willen bezorgen..." zei hij zacht en streelde haar even door de haren. Toen ze begon te hoesten liet hij haar even los, maar toen ze weer op adem kwam nam hij haar even dicht in zijn armen. "Ik heb je nooit willen laten vallen, echt niet... maar ik voelde me gedwongen als ik je wilde beschermen. Ik werk trouwens dubbel, zowel voor de orde als voor de dooddoeners, maar Perkamentus is de enige die weet aan welke kant ik echt sta." zei zo rustig mogelijk en kuste haar heel even op het voorhoofd. "Ik geef nog steeds erg veel om je..." zei hij gemeend.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #29 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:07:43 »
Christina legde haar hoofd tegen zijn schouders. "Wees alsjeblieft neit boos dat ik je niet heb vertelt over Luthien."Zei ze smekend en ze keek hem aan. "ik voel ook nog steeds veel voor je, sinds jou wilde ik nooit meer iemand, maar nu doet het er neit meer toe, ik ga dood...ik wil je niet terug omdat het je dan te veel pijn doet als ik dood ga, al houd ik nog zo veel van je."Ze ze, ze widle hem amar al te graag terug maar ze wilde hem gewoon behoeden voor de pijn. "ik wil graag dat je luth leert kennen zodat als ik weg ben ze jou nog heeft..."Ze keekhem aan, ze kon de leifd eniet uit haar blik krijgen.
I Love Severus Snape(L)
Andromeda Zwarts
Jr. Member
I(l)Ted
«
Reactie #30 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:08:04 »
Andromeda omhelsde Luthien en probeerde haar te troosten. "Die man is nochtans erg lief en een goede man, maar hij heeft je mama al 6 jaar niet meer gezien. Eigenlijk hoef jij totaal niet bang voor hem te zijn, jij en die man zijn ook familie, maar hoe precies vraag je beter aan je moeder." zei ze zacht. "Die man heet Severus Sneep, hij is nu 22 en geeft lessen toverdrank op Zweinstiein. 6 jaar terug waren hij en je mama heel goede vrienden..." vertelde ze rustig.
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #31 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:12:39 »
Sneep hield haar dicht tegen zich aan en sloot zijn ogen. Hij wenste vurig dat ze niet dood zou gaan, maar ze zag er zo zwak uit dat het bijna onmogelijk leek dat ze het nog zou halen. "Ik zal Luthien wel eens een dagje meenemen, zodat zij kan wennen aan mij en ik aan haar." beloofde hij toen zacht "Ik laat haar niet in de steek, ze is mijn dochter en ookal ken ik haar niet zo goed, toch laat ik haar niet aan haar lot over." Hij keek Chris in de ogen en herkende die blik, zo keek ze ook naar hem zo'n 6 jaar terug. Severus kon er niet aan doen,maar hij begon haar rustig op de mond te zoenen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #32 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:16:38 »
Christina legde een arm in zijn hals en zoende zachtjes mee, ze trok hem naast zich op bed, en zoende zachtjes en gneietent door, god wat had ze hem gemist. "ik heb je echt gemist..."Zei ze toen ze de zoen evne vebrak, weer boog z enaar hem toe en ksute ze hem weer opnieuw. "Luthien zal je vast lief vinden als ze je kent en ik weet zeker dat je een goede vader zal zijn. Andromeda zal je helpen als je wilt. Luthien heeft verschrikelijk erg jou karakter...ze is echt precies net jij, dus ik denk dat je amar al te goed met er over weg kan.Zëu ze vol vertrouwen.
Luthien keek haar tante aan. "hij mama geen pijn meer doen?"Vroeg z eleifjes ze werd al rusitg."en is hij mijn opa?"Vroegz toen ze over fmailie begon.
I Love Severus Snape(L)
Andromeda Zwarts
Jr. Member
I(l)Ted
«
Reactie #33 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:19:35 »
Andromeda keek naar haar nichtje en lachte even. "Nee, hij zal je mama heus geen pijn meer doen, hij ziet haar graag. En hij is niet je opa, daarvoor is hij nog een beetje te jong... maar als je hem eens spreekt, kijk hem dan eens goed in de ogen en probeer te bedenken wie dezelfde ogen heeft..." gaf ze toen als tip aan haar mee.
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #34 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:23:34 »
Hij had haar dicht in zijn armen gesloten en knuffelde met haar. Severus had dit zo gemist en had er altijd naar verlangt. "Het spijt me dat ik tegen had gelogen, zes jaar terug..." zei hij toen en streelde door haar haren. Toen ze over het karakter begon van hun kind glimlachte hij even. "Aan de buitenkant is ze precies zoals jou, alleen kleiner." merkte hij rustig op. "ik heb veel liever dat jij helpt..." zei hij eerlijk, ookal wist hij dat de kans klein was dat Chris het zou overleven. "Zou je er wat op tegen hebben als ik eens probeerde een drankje voor je te maken?" vroeg hij zacht en keek haar verliefd aan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #35 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:28:17 »
Luthien knikte."mag ik dan zometeen weer naar ze toe?V"roeg ze leif en schattig
"nee daar heb ik niks op tegen."Zei ze naar waarheid."misschien lukt het je me wel om me te redden en dan ben ik alleen maar blij asl dat zo is."Zei ze gemeend en alchten tegen hem. Ze hoesten weer even door het lchen en trok hem dicht tegen zich aan. :"ik hou nog steeds van je."zei ze gemeend, en ze keek hem even aan zachtjes kuste ze hem weer op zijn wang. Ze keek daarna even naar de deur opening en hoorde Luthien praten., ze girnikte kort. "zullen we er heir alt ekomen ben je er klaar voor?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #36 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:33:07 »
Andromeda knikte naar haar. "dat mag..." zei ze.
Severus keek haar aan. "dan zul je me wel uitgebreid moeten vertellen hoe je ziek bent geworden, hoe het geëvolueerd is en wat je al hebt ingenomen daarvoor." zei hij zacht. Hij hield haar erg dicht tegen zich aan en knuffelde met haar. "Hoe zou ze reageren op het nieuws dat ik haar vader ben?" vroeg hij toen, want hij had geen idee hoe zijn dochter in elkaar zat. Voor hetzelfde geld flipte ze ook en zou ze kwaad worden op haar moeder, zoals hij in eerste instantie had gedaan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #37 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:36:10 »
"als ze je mag vertelk ik het er pas, dan zal ze er enkel blij mee zijn, ze wilt maar al te graag een lieve papa,.Grinitke ze, en ze kuste hem weer even. "Voor nu wil ik leiver eventjes van je geneiten, en niet over rot ziekte's praten, laten we dat morgen maar doen, blijf je anders hier slapen? Dat vind andromeda vast niet erg...en dan kan je Luthien ook beter leren kennen.Zëi ze glimalchend en ze eek hem lief aan
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #38 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:43:15 »
Sneep streelde over haar lichaam en kuste haar in de hals. "ik wil wel blijven slapen, maar is dat wel een goed idee? Zou het niet raar zijn voor Luthien als ze ons twee samen ziet slapen als ze niet eens weet dat wij haar ouders zijn." zei hij zacht en keek Chris recht in de ogen aan. "Ik ben altijd van je blijven houden" zei hij eerlijk en kuste haar toen wat uitgebreider en passioneler op de mond. Severus had nooit gedacht dat hij haar na een kwartier al weer in zijn armen zou hebben en met haar zou zitten zoenen. "Ik had gedacht dat ik je nooit meer terug zou kunnen krijgen, dat ik het verbrod had." vertelde hij toen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #39 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:45:19 »
"nee,maar la sje het een tweede keer doet wel.G"rinitke ze, en ze trok hem dichter tegen zich aan, ze knuffelde hem. "Zo ver denkt Luthien nog niet, ze is en blijft een kindje van slechts 5, ze weet echt nog niet wat dat betkent als twee volwaseenen in 1 bed met elkaar slapn."Zei ze rustig tegen hem en ze knuffelde hem weer, eventjes zuchten ze diep. "maar sev weet je zeker dat je me wilt?en het aankan dat je me hoogst wrshvc zal verliezen?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #40 Gepost op:
januari 02, 2010, 19:51:38 »
"Chris jij kent Luthien het beste van allemaal, ik heb je nodig om haar te leren begrijpen en voor onze dochter is het ook beter dat ze ons samen heeft meegemaakt." zei hij rustig en kuste haar nog eventjes op de mond. "Ik wil je maar al te graag terug, als je het niet zou halen, wil ik dat je gelukkig sterft. Ik zal er zijn om je weer gelukkig te maken." beloofde hij aan haar en kuste haar toen teder en langzaam in de hals. "je bent alles voor me..." fluisterde hij lief en zacht in haar oor.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #41 Gepost op:
januari 03, 2010, 05:18:20 »
Christina was duidelijk gevleid en blij met dit alles, ze knuffelde hem stevig. Ze kuste hem weer opnieuw."ik heb je zo gemist."Zei ze gemeend. ze zou zometeen Luthien roepen."Voor ik ons kindje roep, moet je me een paar dingen vertellen, hoe staat je leven er nu voor woon je nog thuis? woon je alleen? Heb je een baan, hoe is het precies met je....en alles."ze keek hem aan en wilde dit alles graag weten
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #42 Gepost op:
januari 03, 2010, 10:56:11 »
"Als eerste moet je weten dat ik dubbelspion ben. Ik geef zowel informatie door aan de heer als aan Perkamentus. Als jeweetwel er ooit achterkomt, ben ik er geweest, maar daarvoor heb ik me gespecialiseerd in occlumentie. Het was trouwens op vraag van je grootvader dat ik me bij jeweetwel gevoegd heb. Verder ben ik onlangs begonnen als leerkracht toverdranken in Zweinstein." vertelde hij zo rustig mogelijk en hoopte zo dat Chris niet zou flippen met het nieuws dat hij dubbelspion was. Sneep streelde haar rustig om zo deels te voorkomen dat ze zich zou gaan opwinden. "Sinds de dood van Luthien, ben ik van thuis weg gegaan en woon nu in een rustig dorpje, ergens op de rand. Helemaal in mijn eentje woon ik daar. Daar komen mijn kookkunsten wel goed van pas en mag ik van geluk spreken dat ik het heb willen leren van mijn moeder en zus." Hij zweeg even en dacht na wat hij nog meer kon vertellen van wat er veranderd was in die zes jaar dat hij haar niet had gezien. "Ik heb nog steeds alles wat je me ooit hebt gegeven en de foto's van in onze tijd samen... Ik heb alles mooi bewaard en moet toegeven dat ik er regelmatig eens naar keek en je brieven heb gelezen..."
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #43 Gepost op:
januari 03, 2010, 11:09:09 »
Christina glimlachte en kwam overiend ze deed haar nachtkastje open en haalde een kartonnen doos eruit. Waar foto's, een ring, en nog een paar gedroogde bloemen inzaten, ze had de rign en de bleomen van Severus gehad. En de foto's waren van hun samen. ik heb zo als je kan zien ook alles bewaard.:"Grinitke ze, en ze kuste hem weer."Wee jewel hoe ik dit gemsit heb?"Vroeg ze rustig e lief, ze streelde over zijn rug, wat hield ze toch van hem, "Ik vind lerkrach wel bij je passen."Grinikte ze.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #44 Gepost op:
januari 03, 2010, 11:15:13 »
Severus hield haar dicht tegen zich aan en knuffelde met haar en trok haar op zijn schoot, zodat hij haar nog dichter tegen zich aan kon houden. Hij streelde even over haar buik en kuste haar toen op de mond. "Aan de manier waarop je reageerde toen ik je weer had gezoend, weet ik wel dat je het vreselijk gemist hebt, maar dat heb ik ook. Elke avond als ik ging slapen beeldde ik me in dat ik je in mijn armen had en viel zo makkelijker in slaap." vertelde hij eerlijk en keek haar aan. "Wat heb jij zoal gedaan in die zes jaar?" vroeg hij zacht, hij wist dat kinderen opvoeden redelijk wat geld vroeg, dus dacht hij wel dat Chris verplicht was geweest om te gaan werken.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #45 Gepost op:
januari 03, 2010, 11:17:47 »
"ik heb eerst als seveerster gewerkt, en jaar, terwijl ik hier met Luthien woonde, toen kwammen er muzxiek avnden in de club waar ik werkte en heb ik auditie gedaan en toen werd ik de avond zangeres, tot 4 maande geleden toen emost ik ontslag nemen door de ziekte."Zei ze rustig en ze zuchten. "Veder heb ik voor Luthien gezorgt, wat ik erg leuk vond en nog steeds vind, het was een helle troost dat ik haar bij me had. een aandeken aan je."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #46 Gepost op:
januari 03, 2010, 11:22:41 »
Severus keek haar aan en streelde haar rustig. "Ik ben blij dat je bij Andromeda terecht kon, ik vraag me echt af wat je anders zou hebben gedaan." Hij kuste rustig haar hals en genoot echt wel van haar. "Ik ben echt blij dat ik je zo snel heb terug gevonden, kan ik nog het langst van je genieten..." zei hij eerlijk.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #47 Gepost op:
januari 03, 2010, 11:29:28 »
Christina keek hem aan en glimlachte eventjes. "Je laat me al erg vaak glimlachen en dat doe je erg goed."Zei ze, en ze zuchten,"en als ik hier neit terecht kon dan had ik anar een arme terhuis gemeoten of dan ahd megrootvader voor me moeten gaan zorgen, ik denk dat hij dat wel had gedaan."Zei ze, ze kuste hem weer. "wil je me als ik 1 van me betere dagen heb je huis laten zien?"Vroeg ze lief
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #48 Gepost op:
januari 03, 2010, 18:38:17 »
Severus knikte "Perkamentus zou je vast niet in de kou hebben laten staan..." zei hij zacht en keek in haar grijze ogen. "Ik heb je ogen altijd al gefascineerd gevonden..." merkte hij toen even op. Hij kuste rustig met haar mee "Dat beloof ik je..." zei hij zacht op haar vraag of ze zijn huis even zou mogen zien en keek haar aan. "Ik beloof je dat je opnieuw op de eerste plaats komt te staan..." zei hij toen zacht, de tijd dat ze uit elkaar waren, had ze op de tweede of derde plaats gestaan. "Ik zal je ook helpen om zoveel mogelijk tijd nog met je dochter door te brengen..." zei hij zacht. Hij zou Christina desnoods overal naartoe dragen als ze te moe zou zijn om te lopen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #49 Gepost op:
januari 03, 2010, 20:40:39 »
Christina keek dnakbaar. "zou je dan nu haar willen ahlen bij andromeda?Vöegze rusitg en lief aan hem. Ze wilde graag haar kindje weer zien."ik denk datze het in het begin ook fijner vind als ik er bij ben waarneer jullie spreken.Zëi ze rustig
I Love Severus Snape(L)
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
...
32
« vorige
volgende »
You are here: