Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 16:57:38
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
Where is the love?
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
[
3
]
4
5
...
32
Omlaag
Auteur
Topic: Where is the love? (gelezen 18903 keer)
Christina Zwarts
Hero Member
I Love Severus Snape(L) ,
Re: Where is the love?
«
Reactie #100 Gepost op:
januari 04, 2010, 01:36:18 »
Christina ging wat rechter zitten en trok het nachtkastje open ze pakte het potje pillen en hield het hem voor."Hier kijk maar, en ik heb je veder al echt alles vertelt SEv."Zei ze gemeend ze keek hem ana.E"r is neti xo heel vele bekend van de ziekte."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #101 Gepost op:
januari 04, 2010, 01:40:06 »
Sneep nam het potje van haar aan en haalde er 1 pil uit die hij zorgvuldig bekeek. "Ik vertrouw die pil niet..." zei hij zacht en keek haar aan. "Ik zou liever hebben als je die dingen niet meer nam..." zei hij eerlijk "niet tot dat ik ze onderzocht heb." zei hij zacht en keek haar aan. "Terwijl jij zal liggen slapen zal ik wat anders voor je maken dat ik graag zou hebben dat je het uitprobeerd..." zei hij rustig en keek haar aan. In zijn hoofd begon hij al met het samenstellen van een drankje. "en probeer me hierin niet te stoppen..." zei hij een beetje waarschuwend en keek haar doordringend aan, waarmee hij haar duidelijk maakte dat hij dit echt wel meende.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #102 Gepost op:
januari 04, 2010, 01:43:06 »
Christina knikte. Ze legde zich weer beter tegen hem aan."Blijf maar lekker heir tot ik slaap.Zei ze toen."ik wil weer eens in je armen inslaap allen."Zei ze naar waarheid tegen hem, en ze keek hemr usitg met een kleine glimlach aan. Z hield echt oz veel van hem."het komt goed SEv."Zei ze gerustellent
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #103 Gepost op:
januari 04, 2010, 01:45:52 »
Sneep besefte nu maar al te goed dat hij zowel letterlijk als figuurlijk het leven van Christina in zijn handen had. Als hij iets verkeerd zou doen, was hij haar kwijt. Dat wist hij gewoon. Hij nam haar dicht in zijn armen en zuchtte. "besef je nu wel dat je nu net je leven in mijn handen hebt gelegd? Als ik het verknal ben je dood..." zei hij en keek haar aan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #104 Gepost op:
januari 04, 2010, 01:49:21 »
"Dat besef ik maar als je niets doet ben ik ook dood."Zei ze rustig tgeen hem en ze kuste hem eventjes gerustelletn op de mond."maak e nou maar niet al te druk, zie het zo als je niks doet ga ik ook dood, dan a ik eerder dood als je wellw at doet, je bent een geode tovenaar ik ben ervan overtuigt dat het je lukt, laten we nu alsjeblieft genieten het kan onze laaste dag zijn."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #105 Gepost op:
januari 04, 2010, 01:54:18 »
Severus was te bezorgd om zijn vriendin om nog te kunnen genieten. "Het spijt me" zei hij enkel over het feit dat hij nu niet kon genieten. Hij hield haar wel dicht tegen zich aan en kuste haar teder op de mond. "zeg alsjeblieft niet steeds dat dit je laatste dag kan zijn... Ik kan dat woord laatste niet meer aanhoren..." zei hij en voelde dat hij begon te flippen. Hij voelde dat hij het nu even niet meer aankon bij de gedachte zijn vriendin morgen al kwijt te zijn en dat zijn dochter haar moeder niet meer heeft kunnen zien voor ze stierf... Hij voelde zijn lichaam trillen van de angst en het verdriet en wist met zichzelf geen blijf meer.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #106 Gepost op:
januari 04, 2010, 01:58:51 »
Chrisitna kuste zachtjes zijn hals, en ging toen met haar mond weer op de zijne, ze stak haar tong bij hem naar binnen en ze streelde door zijn zwarte haren."hee, je vind heus wel een drankje.Zëi ze weer."Sev ik ben er zeker van dat je me gaat genexzen maar we meoten gewoon ook op het andere voorberied zijn, klikte het goed met Luthien en jouw? alsjeblieft ik meot dit weten, houd je al van der?"Vroeg ze lief.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #107 Gepost op:
januari 04, 2010, 02:03:59 »
Sneep kuste rustig met haar mee en het begon hem te lukken om zijn tranen weer te bedwingen en zijn lichaam onder controle te houden. "Luthien en ik zijn vandaag aangevallen en het feit dat ze daarvoor inslaap viel op mijn armen en ik haar tot het uiterste heb beschermd, zegt voor mij al genoeg dat ik erg veel van haar houd. Ze is voor de helft jou..." zei hij zacht. "Toen ik met luthien sprak, had ik het gevoel dat ik haar al haar hele leven kende. Het zit heel goed tussen mijn dochter en mij." zei hij toen eerlijk en keek haar aan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #108 Gepost op:
januari 04, 2010, 02:06:09 »
Christina was echt dol en dol blij met dat antwoord."Sev, je weet niet he een gerustelling dit voor me is, ik ben zo blij dat je van haar houd, dat je er heb beschermt, je bent een nog betere vader dan ik had verwacht."Zei ze naar waarheid tegen hem, zachtjes kuste ze hem weer op de mond. "ik ben er echt super blij mee.ëi ze weer.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #109 Gepost op:
januari 04, 2010, 11:29:50 »
Sneep streelde haar door de haren en keek haar aan. Voor hem had het normaal geleken dat hij zijn eigen kind beschermde tegen het kwade en zich had opgesteld als een levend schild. "Ze is ons kind en ik hou zowel van jou als van haar. Dan vind ik het maar normaal dat ik naar haar kijk en haar bescherm." zei hij zacht en ging zo dicht mogelijk tegen Chris aanliggen met zijn lichaam. Met zijn ene hand streelde hij even over de wang van Luthien en kuste toen zijn vriendin uitgebreid op de mond.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #110 Gepost op:
januari 04, 2010, 12:38:47 »
Chrisitna grijsnde en zoende meteen mee terug, ze vond het heerlijk dit met hem t edoen ze widle van eider moment gneeiten odmat dit haar laatste mimente met hem konde zijn zachtjes zoende ze door met hem
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #111 Gepost op:
januari 04, 2010, 12:50:21 »
Sneep keek haar aan en had zijn beide armen om haar heen geslagen, terwijl hij passioneel met haar bleef zoenen. Hij wou niet meer denken aan wat gebeuren kon en wou nu enkel en alleen genieten van Chris die levend en wel in zijn armen lag. "Ik zou zo graag de tijd stop willen zetten..." zei hij plots. Dan zou hij nog langer van zijn vriendin kunnen genieten en had hij meer tijd om een perfect drankje voor haar te vinden.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #112 Gepost op:
januari 04, 2010, 12:52:11 »
"dat zou ik ook willen, dna ahd ik lekker veel tijd met jou en met Luthien en met iedereen nog meer dan ik al zou hebben als ik niet ziek was."Grinitke ze.Dän bleef ons meisje leuk en klein."ze kuste hemw eer zachjtes op de mond
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #113 Gepost op:
januari 04, 2010, 12:56:35 »
Sneep keek haar aan en glimlachte even. "Als Luthien het voorbeeld van haar moeder volgt, blijft ze een geweldige meid waar we veel aan kunnen hebben..." zei hij zacht en kuste haar opnieuw. "Als je moe bent, mag je best gaan slapen, we mogen je ziekte niet uitdagen..." zei hij toen zacht en hoopte met heel zijn hart dat ze deze nacht zou overleven en morgen nog zou leven.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #114 Gepost op:
januari 04, 2010, 13:02:28 »
Christina knikte dat hij gelijk had. "Neem Luthien anders met je mee las je dat drnakje gaat maken."zeiz e rusitg met een glimlachje tegen hem. "kan je er gleijk wat leren."Griitke ze
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #115 Gepost op:
januari 04, 2010, 13:09:40 »
Sneep keek naar zijn dochter. "Als ze wakker is, neem ik haar mee, anders laat ik haar uitslapen." zei hij "kinderen hebben hun slaap het hardst nodig, hebben ze te weinig slaap worden ze sneller ziek en met 1 zieke heb ik al meer dan genoeg..." zei hij rustig. "Al heb ik er liever geen.." zei hij gemeend en keek zijn geliefde aan. Hij wilde het eigenlijk officieel geweten laten worden dat hij bij Chris hoorde, maar vond het nu totaal geen goed moment om haar te vragen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #116 Gepost op:
januari 04, 2010, 13:22:30 »
"Weet je wat ik jammer ozu vinden stel dat ik het niet red?"Vroeg ze aan Severus. "Dat ik nooit getrouwt ben, ik wil dat al me helle elvne zo graag eens doen."Zei ze zuchtent en anar waared tegen hem, ze keek hem eventjes an en glimlchte kort.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #117 Gepost op:
januari 04, 2010, 13:27:39 »
Sneep was even verbaasd toen hij hoorde wat ze zei. "kun je soms gedachten lezen?" vroeg hij toen verbaasd en keek haar aan, hij besloot het maar uit te leggen. "Ik wil je heel graag vragen om met me te trouwen, maar ik durf het niet en het leek me niet bepaald een goed moment om het nu met jou toestand te vragen..." zei hij zacht en keek haar aan. "Jij bent de enige waar ik ooit mee getrouwd wil zijn, alle andere vrouwen kunnen me niets meer schelen..." zei hij eerlijk en keek Christina aan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #118 Gepost op:
januari 04, 2010, 13:36:58 »
"Ik wil maar al te graag met je trouwen."zei ze rusitig tegen hem, ze meende het. "ik wil graag met je trouwen heel graag en dan zo sel mogenlijk, zodat het in iede rgeval nog ka, als ik misschien..."Zei ze zachtjes en rustig tegen hem, ze kuste hem zachtjes op de mond. Ze glimalchte. Ze widle echt zo graag met hem trouwen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #119 Gepost op:
januari 04, 2010, 13:45:34 »
Hij keek haar aan en glimlachte tevreden. "Ik zal zien wat ik kan regelen, misschien kunnen we morgen al, maar voor hetzelfde geld moeten we een paar dagen wachten..." zei hij zacht en Severus keek haar zwoel in de ogen aan. "Als je niet ziek geweest zou zijn, had ik je op een totaal andere manier gevraagd..." zei hij zacht en haalde toen een zilveren verlovingsring uit zijn zakken en schoof dat om haar vinger. "nu zijn we officieel verloofd..." zei hij zacht en kuste haar op de mond.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #120 Gepost op:
januari 04, 2010, 13:52:22 »
Christina glimlachte. "ik wil andromeda als me getuigen vragen.Zëiz e toen glimlachend."ow vind je eht trouwens goed dat andromeda de peetmoeder van Luth is? en zullen we morgen dan naar de kerk gaan om het te vragen?"vroeg ze rustig. "en hoe kom je nu aal aan zo een mooie ring?"ze zag een bloed rood steentje haar lievelings, zachtjes kuste ze hem.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #121 Gepost op:
januari 04, 2010, 14:15:08 »
Severus lachte en kon nog net volgen in de overstroom van vragen. "Je eerste drie vragen vind ik goed en die ring heb ik al iets langer dan zes jaar..." zei hij toen eerlijk. "Ik had hem een week voor ik het met jou had uitgemaakt." vertelde hij rustig en keek haar aan. "Ik dacht dat je niets ergs zou overkomen als ik afstand van je nam, ik wilde je zo ver mogelijk uit de buurt van jeweetwel houden, maar blijkbaar was dat een slechte keuze geweest." zei hij toen zacht en keek zijn vriendin aan. Nu hij zich met haar had verloofd, had hij het gevoel dat het nu langer zou duren voor Chris zou gaan slapen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #122 Gepost op:
januari 04, 2010, 14:31:11 »
Christina zuchten. "JE had me nooit tegen alles kunnen beschermen Sev, daar is de ziekte ook weer het bewijs van."Zei zachtjes tegen hem. "je betn echt een lieve man Severus Sneep weet je dat?"vroeg ze rusitg aan hem, en ze knuffelde hem stevig.
Ze zag Luthien wakker worden. "hee."Zei ze rusitg
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #123 Gepost op:
januari 04, 2010, 14:39:55 »
"Ik weet het liefje, maar als ik je niet had gedumpt, had ik meteen van Luthien geweten en had misschien de aanval van vandaag kunnen voorkomen..." zei hij zacht en knuffelde met haar mee. Hij keek naar zijn dochter die wakker was geworden en glimlachte naar haar. "Wil je me straks helpen om een drankje voor mama te maken?" vroeg hij aan haar toen hij merkte dat ze helemaal wakker was.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #124 Gepost op:
januari 04, 2010, 14:46:07 »
Luthien knikte en klom tusse haarf ouders in,z e legde zich tegen beide aan en keek ze grijnzend aan met een onschuldige grijns. "ik wil je graag helpen papa.Zëi ze gemene den z egaf hem een knuffel.
Christina alchte toen tlhuien er perse tussen in moest. Ze bond eht echt grappig."Ze lijkt op je."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #125 Gepost op:
januari 04, 2010, 14:53:14 »
"kun je het haar kwalijk nemen dat ze zo dicht mogelijk wil zijn bij degene waar ze zoveel van houd?" vroeg hij rustig aan zijn verloofde en drukte een kus op haar mond. Severus keek naar zijn dochter die nu tussen hun in lag en gaf haar een knuffel terug. "Als het ons lukt om het juiste drankje te maken, dan kunnen we de mama helpen genezen en gaat ze helemaal niet dood..." vertelde hij Luthien rustig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #126 Gepost op:
januari 04, 2010, 14:55:08 »
Luthien keek blij en zou dat fijn vinden als dat lukte dat konb je wel aan haar zien ze knuffelde haar medoer meteen."mama niet weg mogen..Zëi ze zachtjes en ze drutke ene kus op ahar wang. Christina glimlachte, en keek naar SEverus.,"Beghin maar met het drnakje dna ga ik slapen.'
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #127 Gepost op:
januari 04, 2010, 15:00:58 »
Sneep stapte uit het bed, drukte Chris nog een uitgebreide zoen op haar mond en trok toen zijn dochter het bed uit. "Kom op, dan gaan we je mama beter maken..." zei hij en keek nog even naar zijn vriendin. "ga nergens heen waar ik je niet kan volgen... Ik wil nog in staat zijn om met je te trouwen..." zei hij zacht en nam Luthien toen aan de hand vast. De medicijnen die Chris tot nu toe nam, had hij in zijn zak gestoken.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #128 Gepost op:
januari 04, 2010, 15:06:02 »
Christina glimalchte en keek hem aan ze knikte rustig en legde zich neer ze dee d de dkeens om zihc heen en viel langzaam inslaap.
Luthien huppelde met haar vader mee, en glimlachte. "ik vind je leif voor mama."zeiz e toen gemeend.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #129 Gepost op:
januari 04, 2010, 15:27:37 »
Sneep liep de trap af naar de keuken en keek naar zijn dochter. "Als je heel erg verliefd op iemand bent, dan doe je heel lief voor die persoon..." legde hij rustig uit, terwijl hij van alles en nog wat nam en dat bij de ketel op de tafel legde. "weet je wat verliefd zijn is?" vroeg hij toen rustig aan Luthien en keek haar even aan. Daarna nam hij nog een plankje en mes dat hij aan Luthien gaf en nam er ook voor hemzelf. Daarna gaf hij een kruid aan Luthien. "Dit moet je heel voorzichtig in kleine stukjes snijden..." zei hij tegen haar "Dat is Kamille, een kruid die heel goed helpt tegen buikpijn en hoofdpijn..."
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #130 Gepost op:
januari 04, 2010, 15:40:14 »
Luthien glimlachte en knikte. Ze begon te snidjen."ik weet neit wat verleifd xzijn is papa."Zei ze rustig en ze zuchten even, ze hoopte maar dat haar vader haarecht mocht, ze keek hem even aan.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #131 Gepost op:
januari 04, 2010, 15:47:36 »
Hijzelf was bezig met de gevaarlijkere producten voor in het drankje dat hij al in zijn hoofd had zitten. "als je verliefd bent op iemand, dan wil je alleen maar bij die persoon in de buurt zijn, wil je hem of haar aanraken en als je met die persoon op de mond zou zoenen, voel je je erg gelukkig. Je vind elkaar heel erg lief, je vertrouwt de ander en je wil hem of haar met je leven beschermen..." zei hij rustig en keek haar aan. Severus keek Luthien aan en zuchtte even. "Ik ben bijvoorbeeld heel erg verliefd op je moeder en het is daarom dat we zoveel met elkaar zoenen op de mond. Verliefd zijn is elkaar graag zien." zei hij rustig en hoopte dat ze het een beetje begreep. "en uit liefde doen mensen samen, zoals kinderen maken of trouwen..." zei hij rustig "Je moeder en ik staan op het punt om met elkaar te trouwen en voor ik bij je moeder weg ging, hebben we jou gemaakt." zei hij.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #132 Gepost op:
januari 04, 2010, 15:52:47 »
Luthien knikte ne begrepe eht nog enti zo goed maar ze knitke maar gewoon. ZXe was kalar emt snijden en ahd het ech theel klein gedaan."Zo goed papa?"Vroeg ze rusitg en ze keek hem aan, ze wachten het rustig af, en zuchten eventjes, ze dacht dat haar papa niet van haar hield odmat ie niet had egzge dverliefd op der te zijn(a)
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #133 Gepost op:
januari 04, 2010, 15:55:19 »
Sneep hield op met wat hij bezig was en ging kijken naar haar werk. Hij gaf haar een kus op de wang. "heel goed gedaan lieverd..." zei hij rustig en legde het al vast aan de kant. Hij zag aan haar blik dat haar wat dwars zat. "is er wat, luthien?" vroeg hij bezorgd en hurkte zich zodat hij op ooghoogte met haar kwam.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #134 Gepost op:
januari 04, 2010, 15:57:08 »
"Jij bent neit verliefd op mij dus je houd niet van me."Zei ze zielig en ze keek hem aan ze snapte neti dat verleifd zijn anders was dasn houden van, ze keek hemr echt aan met een super super zielige blik.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #135 Gepost op:
januari 04, 2010, 16:00:17 »
Sneep glimlachte even en streelde door haar haren. "verliefd zijn is iets heel speciaals, dat is nog iets veel sterkers dan dat je iemand graag ziet of van iemand houdt. Je kan van heel veel mensen houden, maar je kan maar op 1 iemand verliefd zijn." legde hij rustig uit en hield de vele uitzonderingen erbuiten, omdat het anders te ingewikkeld zou worden voor zijn vijfjarige dochter.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #136 Gepost op:
januari 04, 2010, 16:07:06 »
"dus je houd wel van me?"Vroeg ze rusitg, en z knuffelde hem, en kwamnet hoger dna tot ze middel ze wilde weer opgepakt worden."wil je me optillen papa anders ben je zo groot.,.,.":
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #137 Gepost op:
januari 04, 2010, 16:12:09 »
"Ik hou van jou" zei hij eerlijk en tilde haar op en zette haar op een stoel naast hem, zodat ze op bijna gelijke hoogte stond. "en ik ben verliefd op je moeder." zei hij zacht. Alle ingrediënten had hij nu klaar staan, maar haalde eerst de pillen uit die Chris al lange tijd nam. "Ik zal eerst eens kijken wat deze pillen doen... kom nergens aan Luthien." zei hij en ging wat verder staan, waar hij verschillende spreuken en bezweringen op een pil af liet gaan. Hij schrok toen hij ontdekte wat de pillen bij Christina haar lichaam deden, maar probeerde zijn zorgen voor zijn dochter weg te moffelen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #138 Gepost op:
januari 04, 2010, 16:13:55 »
Luthien kuste zijn wang en zag meteen dat hijs chrok ze wa sneit bepaalt een dom meisje, net zo als ahar avder had ze digne snel door.Wät is er papa?V"roeg ze hem rusitg en ze keek hem voorzichtig aan
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #139 Gepost op:
januari 04, 2010, 16:17:30 »
Sneep zuchtte en keek zijn dochter aan, hij herkende zichzelf in haar en dat was best wel beangstigend. "die pillen..." zei hij en zuchtte opnieuw. "Je moeder was zichzelf aan het vergiftigen met die pillen, in het begin moeten ze geholpen hebben, maar van zodra haar ziekte te ver zat, vergiftigde ze zichzelf. Het zijn de pillen die ervoor hebben gezorgd dat ze zo snel achteruit is gegaan." Hij kon er niet aan doen, maar hij kon niet tegen zijn dochter liegen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #140 Gepost op:
januari 04, 2010, 21:17:32 »
"E nu papa?"Vroeg ze, en ze sotnd op huilen,z e keek ahar vader met tranen in de ogen aan en wachten eht af."Word mama beter als ze de pillen stopts te slikken?"vroeg ze en ze sntke nu,
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #141 Gepost op:
januari 04, 2010, 21:22:24 »
Severus stapte naar zijn dochter toe en omhelsde haar. "ze blijft hetzelfde zoals ze nu is als ze stopt. We moeten hoe dan ook dat drankje afmaken als we haar beter willen hebben. Je moeder heeft mijn kennis van toverdranken nodig en jou tederheid om haar te verzorgen, dat ervoor moet zorgen dat ze terug geneest." vertelde hij Luthien rustig en was terug naast haar komen te staan. Hij had een houten lepel genomen en gaf die aan haar. "jij mag roeren als ik je het teken geef, niet vroeger en ook niet later..." zei hij rustig en keek haar aan "kun je dat aan, lieverd?" vroeg hij rustig en wilde niet teveel druk op haar schouders leggen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #142 Gepost op:
januari 04, 2010, 21:26:41 »
Luthien knikte dat ze dat prima kon."papa, als mama beter is wil je me dan drnakjes leren maken?"Vroegze lief, ze vond het erg leuk om te doen dit allles en was nu erg nieuwsgierig naar alles eromheen ze keek ahar vader lief aan en had het naar haar zin
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #143 Gepost op:
januari 04, 2010, 21:36:15 »
Severus keek haar aan en glimlachte. "Dat zal ik zeker doen..." zei hij rustig en kuste haar even op het voorhoofd. Toen begon hij ingrediënten samen te voegen en pas als bijna alles erin zat gaf hij een teken aan zijn dochter. "Nu roer je constant in de richting van de oven..." zei hij rustig. Hij wilde dus dat ze met de klok mee roerde en omdat de oven rechts van hun stond, leek dat een goed hulpmiddel voor Luthien om in de juiste richting te roeren. "Als je merkt dat het kleur veranderd naar rood, dan roep je even. Dan zal ik er het laatste kruid bij doen en dan kunnen we eens gaan kijken of je moeder nog slaapt..." zei hij zacht. Hij wou gewoon eens controleren of Chris nog leefde...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #144 Gepost op:
januari 04, 2010, 21:48:20 »
"Dat zal ik doen papa.Zëi ze lefi enz e deed wat er gezged werd toen eht rood werd stotpe z.e"papa, het is rood.Zëi ze glimalchend
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #145 Gepost op:
januari 04, 2010, 21:51:28 »
Severus glimlachte even en deed er het laatst ingrediënt bij. De ketel stond nu rustig te sudderen en hij keek naar zijn dochter. "Nu laten we alles een kwartier staan en zul je zien dat er wat aan veranderd is, is dat niet het geval, hebben we wat verkeerd gedaan en moeten we helemaal opnieuw beginnen." Zei hij zacht en tilde zijn dochter op. "Zullen we dan nu eens naar de mama gaan kijken?" vroeg hij rustig en liep al in de richting van de trap, met Luthien op zijn arm.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #146 Gepost op:
januari 04, 2010, 21:59:06 »
Luthien ahd ahar armen om zijn hals egdaan en knitke toen ze widle haar mama wel weer zien."ik mis mama alwee.r"Zie ze naar waarheid tegen hem
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #147 Gepost op:
januari 04, 2010, 22:02:44 »
Sneep nam haar dicht tegen zich aan en liep rustig de trap op naar boven. Hij ging stil de slaapkamer van Chris binnen en sloop naar het bed toe. Daar ging hij rustig op de bedrand zitten en keek naar Chris. Hij legde zijn hand op haar wang en vond dat ze wat koud aanvoelde en meteen werd hij al ongerust. Hij zocht langzaam naar haar hartslag en ging na of haar hart nog klopte...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #148 Gepost op:
januari 04, 2010, 22:08:29 »
Christina voelde opeens een hand op zich, ze pende rusitg haar ogen en glimlachte toen ze haar dochter en velroofde zag."hee leifje, ik leef nog oor."lachte ze naar hem
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #149 Gepost op:
januari 04, 2010, 22:15:16 »
Severus glimlachte en drukte een kus op haar mond. "We zijn bijna klaar met ons drankje en kwamen even controleren hoe het met je was." zei hij zacht en keek haar aan. "en om onszelf gerust te stellen..." zei hij eerlijk en keek Christina aan. "De oorzaak dat je zo snel achteruit ging zat aan je pillen, je was jezelf aan het vergiftigen..." zei hij zacht tegen haar.
Print
Pagina's:
1
2
[
3
]
4
5
...
32
« vorige