Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 16:58:06
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
Where is the love?
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
...
30
31
[
32
]
Omlaag
Auteur
Topic: Where is the love? (gelezen 18903 keer)
Christina Zwarts
Hero Member
I Love Severus Snape(L) ,
Re: Where is the love?
«
Reactie #1550 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:07:08 »
Chrisitna alchte."Zo ben je neit tegen mij en dan ist goed voor mij ben je de leive en gepasioneerde professor snepe die de vader vn mij dochter is en waar ik zielsvele van houd."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1551 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:10:26 »
Severus glimlachte en kuste haar even kort op de mond. "Dankje schat..." zei hij voor haar lieve woordjes. Hij nam haar dicht tegen zich aan en knuffelde haar stevig. "De kans is trouwens wel erg groot dat niemand zal geloven dat ik een vrouw en dochter heb, dus dat ze over mij zullen roddelen waar jij of Luthien in de buurt zullen zijn..." waarschuwde hij haar maar alvast.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1552 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:20:04 »
"Ze roddelenen maar een end weg."Zeiz e toen alchend eng emeend tegen hem ze zoende hem weer zahcjtes op de modn ens treelde voer zijn rug vol lefide en passie wat was ze blij metr hem. "ikhou van je dus het geroddel zal me nisk doen."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1553 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:23:02 »
"Ik hoop dat het je niets doet schat, want de leerlingen kunnen echt heel erg grof doen en sommige houden zich enkel in als ze me zien staan." waarschuwde hij, Severus hoopte echt dat Chris al dat geroddel over hem zou kunnen negeren, want als ze zou reageren, liep ze het grote risico dat ze haar ook zouden gaan aanvallen en dat wilde hij absoluut niet.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1554 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:24:20 »
"ik maak me meer zorgen om Luthien dan om mezelf."ziy ze rusditg tegen hem, ze zou zich goed inkunnen hoduen maar hun dochter zo seveurs zeker weten gana verdedigen
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1555 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:28:42 »
"De dagen dat ze bij mij was op Zweinstein ging het best nog goed. In het begin verdedigde ze me wel, maar na een tijdje had ze wel geleerd dat ze dat beter niet deed. Luthien moet het gewoon opnieuw leren om leugens over mij aan te horen en er niet op te reageren..." zei hij rustig en keek naar Christina. "Maak je maar geen zorgen, ons meisje redt zich wel, zonder het middelpunt te worden van pesterijen..." zei hij zacht en streelde door haar haren.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1556 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:31:19 »
"ik hoop jhet maa.r"zie chrisitna toen ze hoopte stiekem dat ze haar populairiteit had geeerft en netid e psterije van severus maar Dat zou ze nooit tegen haar man zeggen dan zou ze zich veel te schuldig voelen ze zuche diep en ksute hem eventjes."ik maak me soms zo een zorgen om haar..."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1557 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:34:56 »
"Dat is normaal lieverd, ze is je kind. Jou band met haar is sterk, maar daardoor heb je ook meer angst dat haar wat zal overkomen." zei hij rustig, terwijl hij zelf ook erg met zijn dochter inzat, maar dat nooit echt aan iemand uitsprak. "Luthien is trouwens ook een wondermooi meisje die zal opvallen bij de jongens en dan zullen ze haar sneller haar verdedigingen voor mij vergeven, dan dat ze er anders uit gezien zou hebben." legde Sneep zo rustig mogelijk uit.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1558 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:39:55 »
"ze is inderdaad erg mooi."Zei ze lachend tegen hem ze zoende hem zacvhtjes op de mond en streelde door zijn haren.'je zal wel gleijk hebben."Zeiz e toen volv ertrouwen in haar man
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1559 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:43:33 »
"Ik zie het genoeg gebeuren op school, de leeftijd van 11 tot 17 kan ik best wel goed inschatten." zei hij toen eerlijk tegen zijn vrouw. Hij merkte dat het al erg laat was geworden en voelde dat hij moe werd, toch wilde hij dat niet gaan toegeven aan Chris. "Wil je een glaasje rode wijn om te drinken?" vroeg hij toen zacht.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1560 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:48:00 »
"graag."Zei ze glimalchend ze hdl ervan gewoon emt hem te zitten en jiks zinngis t edoen glaasje wijn erbij wat franse kaas dat maakte haar al gleukig
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1561 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:50:49 »
Severus keek haar rustig aan en kuste haar wang. "Blijf rustig zitten, ik kom zo terug..." zei hij kalm en stond rustig op, zodat Chris niet om kon vallen en liep toen zijn huis in. Niet zoveel later kwam hij terug naar buiten met een dienblad in zijn handen, waarop twee wijnglazen, een rode wijnfles en een bordje met kaas opstond. Zachtjes zette hij het neer in het gras en ging toen weer naast zijn vrouw zitten. Hij vulde de glazen en gaf er toen 1 aan zijn verloofde.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1562 Gepost op:
maart 22, 2010, 23:58:21 »
Chrisitna glimlachte."je weet zo te zien goed waar ik vna houd."Zei ze alchend en ze prooste met hem om daarna een slokje win te drinken ze zoende hem eventjes zachtjes op de mond en pakte toen een stukje stokbrood waar ze een laagje brie op ging smeren
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1563 Gepost op:
maart 23, 2010, 00:07:01 »
"Ik leef al lang met je samen, dan ontdek ik wel vanzelf waar je van houdt en wat je heerlijk vind..." zei hij rustig en kuste haar plagend even in de hals. Hij proostte met haar mee en nam een slok van de wijn. Hij wist dat hij niet teveel mocht drinken of dat anders zijn drankprobleem zou kunnen hervatten, maar een glaasje of twee kon nooit geen kwaad. Severus keek toe wat ze deed, maar had zelf even geen behoefte aan kaas.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1564 Gepost op:
maart 23, 2010, 01:10:53 »
Chrisitna lachte en smeerde ook en stukje brood voor hem ze hield het voor zijn mond."mondje open."Zei ze speles en lachend tegen hemz e ahten het om alleen te etenb dus deed zxe dit maa
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1565 Gepost op:
maart 23, 2010, 01:15:33 »
Severus schoot bijna in de lag toen Chris hem een stukje brood voor zijn mond hield. Hij keek haar rustig in de ogen aan en hapte toen uiteindelijk maar. "Gebeurd niet veel dat jij me voedert..." zei hij toen rustig, maar speels. Hij had het ook niet graag dat ze dat deed, maar op sommige momenten, zoals nu, kon het wel.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1566 Gepost op:
maart 23, 2010, 01:22:51 »
Chrisitna alchte."tja ik wil je wel eidere ochtent pap voeren net zo als ik ltuhien als baby deed maar of jij daar nou zo blij van word!"riep ze lachend naar hem.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1567 Gepost op:
maart 23, 2010, 01:26:19 »
Severus legde een hand op haar been en keek haar aan. "Op momenten als nu kan ik het wel verdragen, maar als je het elke ochtend zou doen, dan ga je me irriteren." zei hij toen erg eerlijk en streelde even door haar haren.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1568 Gepost op:
maart 23, 2010, 01:31:52 »
"Dat weet ik meneer sneep.Zëi ze toen alchend maar ook naar waarheid zij zelf zou zich ook gaan iriteren dus ze begreep hem erg goed
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1569 Gepost op:
maart 23, 2010, 20:08:30 »
Sneep glimlachte, hij was echt blij dat Chris hem goed kende en er rekening mee hield. Hij kuste haar zacht op de mond. "Liefste..." zei hij zacht en likte even speels in haar hals.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1570 Gepost op:
maart 24, 2010, 00:01:19 »
"jaa?V"roeg chrisitna toen alchend aan hem en ze gaf hem een zoen op de mond vol liefde en passie
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1571 Gepost op:
maart 24, 2010, 00:10:33 »
Hij zoende eerst met haar mee voor hij verder ging met zin. "Je favoriete zangeres is in het land en als je wil kan ik een meet&greet voor je regelen..." zei hij zo rustig mogelijk. Eigenlijk had hij die al geregeld, maar dat was zijn verrassing voor haar om hun verloving nog eens te kunnen vieren.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1572 Gepost op:
maart 24, 2010, 00:24:01 »
Christina keek verbaast maar metene suoper blij ze glimlachte."dat zou erg leuk zijn."Zei ze meteen echt mega blij en hij wist wel dat ze daa rheel erg blij van wer
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1573 Gepost op:
maart 24, 2010, 00:28:12 »
"mooi! Anders had ik haar moeten afzeggen en dat zou ze waarschijnlijk niet zo leuk hebben gevonden..." zei hij rustig en keek haar glimlachend aan. Severus wist nu wel dat Chris door zou hebben dat hij het al had geregeld, maar hij vond dat helemaal niet erg.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1574 Gepost op:
maart 24, 2010, 00:42:02 »
"je hebt het al geregelt"riepze lachend en dnakbaar ze drutke haar lippen op de zijne en ksute gem voldnakbaarheid."Dankje dankje dankje."Zei ze gemeend
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1575 Gepost op:
maart 24, 2010, 00:49:12 »
Severus sloeg zijn armen om haar middel en zoende met haar mee. "mijn cadeau voor jou..." zei hij trots op zichzelf, omdat hij erin was geslaagd zijn verloofde erg blij te maken. Hij verwachtte wel totaal geen cadeau van haar terug, zij verdiende het, hij niet. "Ik heb het geregeld dat je haar kunt zien twee dagen voor we naar Zweinstein vertrekken." zei hij toen en hoopte dat ze niet wat zou flippen omdat het afspraakje al best dichtbij was.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1576 Gepost op:
maart 24, 2010, 00:51:26 »
"Ga je dan el mee?"Vroeg ze metene enrveus chrisitna voelde dat z enu al nerveus werd voor dat de meeting kwma ze keek hem rusitg en afwachtnet en nrveus aan
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1577 Gepost op:
maart 24, 2010, 00:55:04 »
Severus keek haar aan. "Als jij je daardoor beter voelt, ga ik mee..." zei hij rustig en zag aan haar dat ze nerveus was, wat hij haar niet kwalijk kon nemen. Hij nam haar dicht tegen zich aan en streelde rustgevend over haar rug.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1578 Gepost op:
maart 24, 2010, 01:07:08 »
"ik akna lelen niks terug doen tegen jou wat zo groot si als dit.Zëi ze toen lcihtejs tleuergestelt ze vond dat erg jammer
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1579 Gepost op:
maart 24, 2010, 01:09:47 »
"Chris, ik hoef niets terug in de plaats. Ik ben al blij genoeg als je bij me bleef tot 1 van ons uiteindelijk dood gaat..." zei hij eerlijk en keek der aan. "Voel je er alsjeblieft niet schuldig over, ik meen het dat ik niets terug hoef..." en kuste haar toen even zacht op de mond.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1580 Gepost op:
maart 24, 2010, 01:17:35 »
"ik ben van plamn zelfs na ozne dood nog bij je te blivjen.zéi ze lachend en geend tgene hem ze keek hem aan.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1581 Gepost op:
maart 24, 2010, 01:19:10 »
Severus keek haar aan en knuffelde haar toen even stevig. "Dankje schat, ik blijf ook altijd bij jou..." zei hij gemeend en streelde door haar haren.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1582 Gepost op:
maart 24, 2010, 01:21:55 »
CVhrisitna legde zich op zijn schoot neer en glimalchte naa hem ze zoende hem, zachtjes op de mond, ze streelde voer zijn rug en was echt zo blij."Dankje dnakje dankje dankje."Zei ze nog steeds
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1583 Gepost op:
maart 24, 2010, 01:24:31 »
Severus begon onderhand wel te weten dat Chris hem dankbaar was voor wat hij voor haar had geregeld, dus legde hij plagend zijn hand op haar mond, zodat hij haar gedankjes niet meer kon horen. Na een tijdje deed hij zijn hand weg en kuste haar even op de mond.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1584 Gepost op:
maart 24, 2010, 01:52:35 »
Chrisitna alchte en ging op haar rug in het gras lgigen ze trok hem grijznend boven opzich en kuste met hem door
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1585 Gepost op:
maart 24, 2010, 12:35:05 »
Severus ging rustig op haar liggen en kuste mee op haar tempo. Het voelde aan als toen ze in het begin samen hadden en zich geen zorgen hoefden te maken om andere zaken. Nu was zijn gevoel voor haar zoveel sterker, maar had hij ook de angst dat Luthien of Chris iets zou overkomen. "Ik geef om je..." zei hij zwoel en zoende haar toen even.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1586 Gepost op:
maart 24, 2010, 22:46:40 »
"Dat weet ik Seveurs glimalchte ze naar hem."Ze keek hem vrolijk en blij en verliefd aan ze streelde voer zijn rug en glimalchte nog steed.s"ik hou echt van je meneer snepe, alten we wat gaan doen."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1587 Gepost op:
maart 24, 2010, 22:57:05 »
Severus keek haar aan en streelde zacht door haar haren. "Wat zou je willen doen?" vroeg hij toen zacht aan haar en kuste haar eventjes in de hals, in afwachting van haar antwoordt.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #1588 Gepost op:
maart 25, 2010, 00:02:43 »
"Balles behalve ruzie maken.Zëiz e lachend tegen hem en ze keek hem aan
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #1589 Gepost op:
maart 25, 2010, 00:10:22 »
Sneep glimlachte. "Daar ben ik het mee eens..." zei hij rustig en keek haar aan. "Wat is het eerste dat in je op komt als je probeert te bedenken wat we zouden kunnen gaan doen?" vroeg hij toen zacht, want zelf had hij momenteel echt geen idee.
Print
Pagina's:
1
...
30
31
[
32
]
« vorige
volgende »
You are here: