Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 16:58:51
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
Even in death
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
...
19
Omlaag
Auteur
Topic: Even in death (gelezen 8889 keer)
Judy
RPG
Sr. Member
Even in death
«
Gepost op:
januari 24, 2010, 14:48:21 »
Harry en zijn vriendin gaan dit jaar naar hun laatste jaar op Zweinstein, waar sinds de dood van Perkamentus Severus Sneep de leiding heeft overgenomen. Maar eerst is er nog het trouwfeest van Bill en Fleur waar een oude bekende van de Wemels aanwezig is. Deze persoon vertelt hun over Professor Sneep zijn onschuld bij de dood op Albus Perkamentus.
Alles op school is hetzelfde, alleen met het verschil dat Severus, Harry Potter helpt bij het vernietigen van heer Voldemort en dat Luthien Sneep de rol van plaatsvervangend schoolhoofd op zich heeft genomen. Minerva Anderling geeft dus gewoon lessen transfiguratie.
Rollen:
Severus Sneep: Bezet
Christina Zwarts-Sneep: Bezet
Luthien Sneep: Bezet
Charlie Wemel: Bezet
…
Regels:
De gewone regels
Rollen die nog niet bezet zijn mogen door de spelers gegodmod worden.
Met heel veel dank aan Hermelien2607, die met het fantastisch idee kwam!
Fear is only in our minds, taking over all the time...
Christina Zwarts
Hero Member
I Love Severus Snape(L) ,
Re: Even in death
«
Reactie #1 Gepost op:
januari 24, 2010, 18:48:49 »
Luthien had haar haar in een knot, een rode haarband in en een zwarte jurk met laarzen die gehakt waren eronder aan(Call me when you sober amy lee outfit). Ze liep rustig door de tent heen. Opzoek naar Fleur en Bill. Ze hadden haar band ingehuurt om op de trouw te spelen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #2 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:09:14 »
Charlie liep door het nest heen en vond na een tijdje Harry en zijn vrienden. Hij ging bij hun zitten en keek ze aan. "Bill is niet meer uit te houden, die is zo zenuwachtig als wat, alsof Fleur het elk moment nog zou aftrappen..." zei hij en liet zich op de bank vallen. "Zullen we dan maar naar de tent gaan? Misschien kunnen we daar helpen met de laatste dingen goed te zetten..." zei hij rustig en zag de tweeling knikken. Hij stond op en liep toen samen met Fred en George naar de feesttent toe.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #3 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:14:02 »
Luthien keek rustig rond. Ze zuchten diep. ze was bang Charlie tegen te komen maar aan de ander ekant ook weer niet, dan kon hij een szien hoe erg hij ahar verdriet ad gedaan door har briefen te nergeren. Hij had vast een ander. "Gefeliciteerd Molly.zei ze toen ze haar zag
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #4 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:17:41 »
Molly keek op en herkende de jonge vrouw, ze had haar wel eens vaker in haar huis gehad, ze had het zo jammer gevonden dat Charlie en zij niet meer met elkaar om gingen. "Dankje schat..." zei ze en keek haar aan. "Ik vind het fijn dat je met je band hier wil komen spelen Luthien...." zei ze toen rustig.
Charlie kwam met de tweeling de tent binnen lopen en zag zijn moeder met een jonge vrouw praten, maar hij herkende dat meisje niet, dus ging hij maar naar zijn vader. "Paps, kunnen we nog ergens met wat helpen?" vroeg hij rustig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #5 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:20:18 »
"vraag aan dat meisje maar of je haar band kan helpen de instrumenten te instaleren."Zei artuur en hij wees naar Luthien hij glimlact, aar hasd haar ook niet herkent.
"ik speel graag met de band, en zo kan ik bill en fluer helpen, al betwijfel ik of bill me wel herkent."Zeize rustig, en ze keek naar Molly. Luthien had een gekwelde blik in haar ogen alsof ze constant pijn leed, maar dat was zo, ze lijden aan de pijn van de liefde, na al die jaren nog steeds
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #6 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:26:59 »
Molly zag Luthien soms ook als een soort van dochter, vroeger had ze wel vaker voor haar gezorgd. "Je bent veel mooier geworden met vroeger, als ik je niet zo vaak had gezien, zou ik je ook niet meer herkent hebben. Je bent veel veranderd in de goede zin." zei ze rustig.
"oké" zei Charlie en liep met de tweeling naar zijn moeder en het meisje toe. "sorry dat we storen, maar kunt u soms hulp gebruiken bij het installeren van de boxen en je instrumenten?" vroeg hij vriendelijk en beleefd, hij herkende Luthien nog steeds niet, zelfs niet nu hij zo dicht bij haar stond. Hij vond deze jonge vrouw wel superknap.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #7 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:28:22 »
Luthien keek Molly aan en werd lichtjes rood, 1 ding aan haar lichaam was niet veranderd, en dat waren haar ogen."Dankje molly."Ze ze gemeend, ze schrok van Charlie en draaiden zich naar hem toe ze keek hem recht aan. "Dat is niet nodig Charlie."Zei ze kil tegen hem, hij had haar kapot gemaakt van binnen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #8 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:34:36 »
Charlie keek haar aan en schrok. "Luthien?" hij had haar herkent aan haar stem en aan haar ogen. "hoe gaat met je en je band?" vroeg hij puur uit interesse en omdat hij nog steeds verliefd op haar was.
Fred keek naar George. "Hé George, zullen we eens ginds gaan kijken?" vroeg hij toen luid aan zijn tweelingbroer en wees naar het podium waar een bandlid leek te sukkelen met iets. "Die lijkt professionele hulp van ons nodig te hebben." zei hij en glimlachte even.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #9 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:36:11 »
George knikte en laht."Goed idee broertje lief die vent heeft progesionele hulp van onsnodig!äklche hij vrolijk.
"Erg goed."zei ze vol killte tegen hem, ze keek hem dodelijk aan met de Sneep blik die ze geeerft had van haar vade,r ze wachten af wat hij zou antwoordde ze was firueis
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #10 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:40:10 »
Charlie keek haar aan, die blik van haar beviel hem niet. "Je bent veranderd..." zei hij langzaam "zowel aan je binnen als buitenkant..." zei hij en keek haar zo rustig mogelijk aan. Hij begreep haar kilheid niet, had hij haar wat misdaan? Als dat zo was kon hij het zich echt niet herinneren...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #11 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:42:38 »
"DAt klopt, dacht je werkelijk dat ik nog symphatie en respect voor je had? Nadat je me achterliet, naar romenie vertrok en gewoon me briefen nergeerde? Terwijl je belooft had me te trouwen als ik adfgestuderrd was?"Vroeg ze vol kilte.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #12 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:47:54 »
Charlie zuchtte, maar bleef haar recht in de ogen aankijken. "Ik heb ze niet genegeerd, Luthien... Ik had er gedurende mijn studies geen tijd voor om je nog te schrijven. Pas twee jaar terug kreeg ik wat meer tijd, maar ik had zo het gevoel dat je van mij niets meer moest weten en dat je vast al een ander zou hebben." zei hij en meende elk woord.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #13 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:51:45 »
"Als je echt van me hield, zo veel als je altijd beweerde had je tijd gemaakt, maar nee, meneer is egoichtich, en denkt enkel aan zichzelf! jaren heb ik nachtmerie's gehad over hoe je ene ander was getrouwt, een kind emt een ander had. Elke keer als er briefen kwammen bad ik dat er 1 van jou bij zat!"Riep ze tegen hem, ze voelde de tranen in haar ogen prikken, ze maakte aanstalte van hem weg te lopen
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #14 Gepost op:
januari 24, 2010, 19:57:19 »
Charlie nam haar zachthandig bij haar bovenarmen vast en keek haar recht in de ogen aan. "Ik kon niet Luthien, hoe hard ik ook wilde, ik had geen tijd om je te schrijven. Ik had met moeite de tijd om genoeg slaap te hebben. Als het moet neem ik mee naar Roemenië om het je te bewijzen..." zei hij zo rustig mogelijk.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #15 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:01:08 »
Luthien schudde haar hoofd een traan liep over haar wang. "Je houd niet genoeg van me, nu niet, toen niet...nooit niet. Je zou anders nooit je studie van die stomme klote draken boven mij hebben verokozen."Zei ze. ZE voelde hoe nog een traan over haar wang liep, maar ze sotnd zich niet toe nog meer tranen te aten om hem. Ze keek hem gekwelt aan. "je hebt me doen inzien dat liefde niet bestaat, we waren al vanf mijn 5e bij elkaar, en zelfs dat ging stuk, je denkt maar dat je ooit van me gehouden hebt."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #16 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:07:01 »
"Luthien... wat heb je nou aan een man zonder diploma? Ik moest wel wat gaan studeren om genoeg geld te kunnen verdienen om een eigen gezin te onderhouden. Ik ging niet met plezier bij je weg en ik heb altijd al erg van je gehouden. Maar wat moet ik doen om het je duidelijk te maken..." zei hij en keek haar aan. "Geef me nou eens de kans om alles uit te leggen..." vroeg hij smekend.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #17 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:09:58 »
"leg het maar uit, ga je gang, leg maar uit wat er zo belanrijk was mij aan de kant voor te zetten? Me zo diep te kwetsen, mijn ziel te doden,"Vroeg ze hem vol klte, ze keek he aan, ze voelde pijn als ze naar hem keek, ze had hem gemist meer dan ze ooi n worden zou kunnen zeggen,
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #18 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:17:46 »
"Draken zijn als mensen, alleen hebben ze tien keer zoveel zorgen, liefde en kracht van ons nodig. We zijn met veel te weinig tovenaars om elke babydraak te kunnen redden, maar met nog minder om ze te trainen. Draken waren al mijn passie voor ik je kende en wilde ze helpen. Jij hebt een band, zoals jij altijd al gewild hebt en ik heb jou daar ook niet in gestopt. Als je naar een babydraak zou kijken vergeet je alles en iedereen om me heen en ik had er twee om voor te zorgen. Een chinese zenger en een groene huisdraak, twee mannetjes. Ze namen al mijn tijd in beslag en had voor niets dan hun nog tijd. Als die twee volwassen waren ben ik een tijd ziek geweest, zwaar ziek en kon met moeite eten. Eenmaal ik genezen was was ik al drie jaar van jou weg. Ik miste je, maar mocht me daar niet door leiden als ik alle draken wou redden die ons zorgcentrum binnen kwam. Ik wilde je echt wel schrijven, maar als ik dat deed liep ik de kans dat er een draak zou sterven en ik wou geen dood op mijn geweten hebben." vertelde hij aan 1 stuk door. "Maar mijn herinneringen aan jou hielpen me altijd om weer rustig te kunnen slapen."
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #19 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:22:42 »
"Mijn band heeft nooit onze relatien in de weg gezeten, ik heb je een jaar lang 2x per week geschreven, je zou heus wel 1x tijd hebbenehad me een rbeifje te geven, alleen al een briefje waarop stond dat je me msite en dat het goed met je ging was genoeg geweest."zei ze tegen hem."nu is het te laat Charlie, ik ben verloofd, met een ander."zei ze, ze was niet verloofd omdat ze het wilde maar omdt die gene gneoeg gled bzet, en ze toch nooit meer van iemand zou houden, dus kon ze e zo goed ihc verloven de enige van wie ze hield was charlie, charlie en nend anders.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #20 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:29:22 »
"dan hoop ik maar dat je van die vent houdt, want trouwen zonder van die persoon te houden is van in het begin al gedoemd te mislukken..." zei hij meteen en drukte haar toen een foto van een baby ijsdraak in haar handen. "Die heb ik naar jou vernoemt, ze kwam toe op 26 juli vorig jaar, net geboren en ik heb haar naar jou vernoemt. Ze heet Luthien Heart. De achternaam heb ik gecreëerd omdat ik van je hou en dat jij mijn hart hebt. Als je nog een huwelijksreis zoekt, kun je haar eens bezoeken, dat recht heb je omdat ik jou de peetmoeder heb gemaakt van dat draakje en enkel voogden en de verzorgers mogen de dieren benaderen." Hij begon even kil tegen haar terug te doen, hij kon het niet hebben dat hij zijn vriendin verloren was. "Ik ga dan maar eens terug naar de tweeling voor ze hun fopartikelen op je bandleden loslaten..." zei hij en maakte aanstalten om van haar weg te gaan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #21 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:33:47 »
"Een echtgenoot doe je om geld, minaars zijn voor liefde. Een huwelijk betekent niets...niet meer...niet na alles, na alles bestaat de liefde niet mee voor me e heb ik het afgezowren ooit nog verliefd te worden."Zei ze toen tegen hem, als teken dat ze nooit uit liefde met die ander zou trouwne, ze was geroert om wat hij had gedaan, ze bekeke de foto, en wist neit wat te zeggen ze was bang dat hij haar weer voor de draken liet vallen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #22 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:39:48 »
Charlie keek haar aan, maar het leek hem beter dat hij haar alleen liet. Hij boog zich naar haar toe en kuste haar zacht en liefdevol op haar wang. "Ik kom nog wel eens na je optreden en anders schrijf ik, dat beloof ik en als ik het niet doe mag je me persoonlijk komen vermoorden..." zei hij zacht en stil in haar oor en kuste haar nogmaals op de wang en liep toen naar de tweeling toe. "Fred, George... laat dat, die mensen moeten nog optreden!" riep hij naar hun toe, ze waren net van plan geweest een fopartikel aan een bandlid van Luthien te geven. "Als jullie absoluut nieuwe slachtoffers willen, geef ze dan aan onze familieleden die straks op de trouw zullen toekomen..."
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #23 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:47:40 »
Luthien had nog een uur voor ze moest zinge, wie weet langer zelfs. Rustig liep ze het bos in, daar ging ze achter eenboom zitten huilen. Wat miste ze haar Charlie, meer dan wie dan ook. zE snikte door en had geen zin terug te gaan pas als het tijd zou zijn zou ze daarom ook terug gaan. Zuchten en snikkent keek ze rond, was ze maar thuis gebleven.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #24 Gepost op:
januari 24, 2010, 20:54:29 »
Hoe meer volk er begon te komen, hoe meer moeite hij had om de tweeling in toom te houden, uiteindelijk hield hij dat voor bekeken en keek rond. Charlie zag alle bandleden, behalve Luthien en maakte zich zorgen. Hij besloot haar te gaan zoeken en liep naar buiten. Na lang zoeken had hij haar achter een boom zien zitten en zag haar huilen. Hij wist niet zo goed wat hij met haar moest doen. Uiteindelijk liep hij naar haar toe en ging naast haar zitten. Verder deed hij niets buiten haar bezorgd aankijken. "Het spijt me..." zei hij na lange stilte en meende het. "Het laatste wat ik wilde heb ik gedaan en dat was jou ongelukkig maken en vreselijk pijn te laten voelen..."
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #25 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:02:17 »
Luthien legde haar hoofd snikkend tegen zijn schouders."De briefen gingen erover die je de 1e 3 maande kreeg dat ik zwanger was..."Zei ze snikkend tegen hem. "ik zou een kindje krijgn van je, maar vlak vor de bevalling tripte ik zo erg om jou gemis, datg ik de baby verloor..."Zei ze tegen hem. Ze keek hem rustig aan en wachten af wat hij zu zeggen, ze voelde tranen over haar wangen lopen en keek hem aan.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #26 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:10:16 »
Charlie sloeg een arm om haar heen en drukte haar zacht tegen zich aan. "De dood van je kind had niet gemogen, het spijt me echt heel erg dat ik geen contact met je heb gezocht luthien. Als ik dat had geweten, had ik ervoor gezorgd dat ik je niet zwanger kon maken of dat ik er had kunnen zijn om het kind en jou te redden..." zei hij kalm en kuste haar voorzichtig op haar voorhoofd. "Hoe wilde je het gaan heten, misschien kan ik een volgde draak naar dat kind vernoemen." Hij vond het zo jammer dat Luthien haar kind het niet had gehaald, niet persé omdat het van hem was, maar meer omdat een kind onschuldig was.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #27 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:14:42 »
"James-Severus, naar mijn vader en de naam die ik altijd al het mooiste vond."Zei ze tegen hem, ze snitke tegen hem aan, ze wilde niet dat hij haar los liet. Het verlies van haar baby had het laatste beetje hoop en liefde uit haar genomen. Ze keek Charlie aan. "het was en jonge, hij had rood haar, jou ogen..."Snikte ze.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #28 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:18:32 »
Charlie drukte haar dicht tegen zich aan en streelde haar rustig over haar rug om haar te troosten. "Het is altijd vreselijk als iets onschuldigs als een baby de geest geeft." zei hij zacht en omhelsde haar rustig. "Kan ik wat doen om het verlies van je kind te verwerken?" vroeg hij zacht en keek haar vol medelijden aan. Het deed hem pijn om zijn liefde met zoveel verdriet te zien.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #29 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:20:53 »
"ons kind charlie het was ook jouw zoon..."Zei ze snikkend tegen hem ze drukte zich dicht tegen hem aan en bleef zo zitten."Blijf gewoon bij me.."Zei ze. "mijn verloofde is het neefje van
Lucius malfidus, he is eeng rote slijmbal en klootzak, hij houd niet van me enkel van me lichaam...maar ik stel papa tleeur l ik een aner trouw en voldemort zweert me te sparen als ik hem trouw, daar gaat het me vader om.."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #30 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:24:51 »
"Ik zie mezelf niet als zijn vader, omdat ik er nooit ben geweest voor hem..." zei hij rustig en liet haar rustig vertellen. "Je vader zit verdorie in de orde, ik heb hem het laatst nog gezien op een vergadering. Hij moet weten dat de orde je perfect kan beschermen tegen de dooddoeners en jeweetwel. Ik zou mijn leven voor jou geven als het nodig zou blijken." zei hij zelfverzekerd en kuste haar even in de hals, hij vroeg zich af of Luthien het fijn vond dat hij haar zoende en haar zo liefdevol behandelde.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #31 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:33:33 »
"Dan is er nog een te grote kans dat ze me doden, dat ze me vinden, als ik een dooddoenr trouw zullen ze geen jacht op me maken, begrijp me vaders angst alsjeblieft, zonder mij en me meoder heeft hij nisk eer hijs aldoor bang bang me te verliezen."Zei ze. "zo ben ik veilig charlie, het is goed.Zëi e teen hem ze zoende hem zachtjes.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #32 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:37:33 »
Charlie keek haar aan. "Ik begrijp je vader, maar jij bent niet de enige waar ze op jagen. Ze jagen Tops en Lupos na en maken die zich zorgen? Nee, ze houden van elkaar en dat is genoeg voor hun. Op een dag zal Harry Voldemort vermoorden en wat dan? Iedereen van de orde denkt trouwens dat je vader een grote oplichter en verrader is, omdat hij de moordenaar is van Perkamentus." vertelde hij rustig en zoende uitgebreid met haar mee. Het voelde hemels en goed aan om met haar te zoenen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #33 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:44:27 »
"me vader heeft alles op Perkamentus eigen verzoek gedaan, perkamentus was stervende, en zou hoe dan ook vermoord worden hij verkoos het door me vader vermood te worden, dan door bellatrix of vaalhaar dat ide er van houden uitgebreid te marteln."Vertlede ze toen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #34 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:47:52 »
Charlie streelde rustig over haar lichaam en keek haar aan. "Ik geloof je lieverd, maar het zou goed zijn als je dat zou vertellen aan Harry en de anderen. Ze haten je vader nu nog meer en willen hem eraan, de orde geloofd niet meer in zijn rol voor de orde." zei hij toen zacht en kuste haar nog even op haar lippen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #35 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:51:40 »
"ik ben het vervangende school hoofd op Zweinstein, het is perkamentus werk dat me vader nu shcoolhoofd is, omdat hij dan op zijn manier subtiel de leerlinge goed kan beschermene tegen voldemort, al lijkt het alsof ij dat juist niet doet."Vertelde ze. ën na de bruiloft vertel ik het ook harry...Charlie vergeef me dat ik ga trouwen."Zei ze smekend. "de enige van wie ik houd ben jij."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #36 Gepost op:
januari 24, 2010, 21:54:54 »
"Het is mijn eigen stomme schuld dat je nu trouwt, lieverd, ik wil je niet in gevaar brengen, dus zul je me ook niet zien op je trouw en misschien ook niet veel meer erna. Als je verloofde erachter zou komen dat wij elkaar zien en met elkaar zoenen is het voor mij gedaan. Ik ben je voor altijd kwijt en moet daar mee leren leven..." zei hij zacht, hij was er echt kapot van dat hij zijn grote liefde uit handen moest geven, maar hij zag niets anders meer om haar terug voor zich te winnen. "Ik zal altijd van je blijven houden Luthien..." zei hij toen zacht en kuste haar teder in de hals.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #37 Gepost op:
januari 24, 2010, 22:01:37 »
"Het is maar een tijdelijk huwelijk, tot voldemort te val is gebracht dan mag ik me van hem alte scheide. Charlie hij geeft enkel om me lichaam eder niet, ik wil je niet nog eens kwijt, liever dood dan dat, asljeblieft, we kunnen in het geheim toch samen zijn? "Vroeg ze rustig. "ik kan informatie wat ik via hem hoor aan jou doorspelen en jij aan de orde."zei ze
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #38 Gepost op:
januari 24, 2010, 22:05:15 »
"Ik wil je maar wat graag terug lieverd, maar niet ten koste van jou leven. Ik wil niet dat je jezelf in gevaar brengt door te gaan spioneren aan de andere kant." zei hij zacht en omhelsde haar toen stevig. "Ik heb je die vijf jaar vreselijk gemist Luthien, elke nacht dacht ik aan je en viel met de gedachte aan jou in mijn hoofd in slaap..." vertelde hij rustig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #39 Gepost op:
januari 24, 2010, 22:08:39 »
"Het zal niet ten koste gaan, Edmund is de meest domme vent ooit, hij zal echt neit verwachte dat ik vreemd ga daar heeft hij een te hoge dunk voor."Zei ze zachtjes zoende ze hem weer"laat me niet vallen please."Zei ze smekend
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #40 Gepost op:
januari 24, 2010, 22:14:43 »
Hij drukte haar zo stevig als maar kon tegen zich aan. "Ik laat je niet meer in de steek, vanaf nu zal ik je brieven beantwoorden, dus als je me nodig heb stuur een uil of patronus..." zei hij toen rustig "Ik ben er voor je, altijd en overal..." beloofde hij haar eerlijk. "Als je zou moeten vluchten, kom dan naar me toe in Roemenië, dooddoeners verafschuwen draken." zei hij zacht en keek haar aan. Rustig drukte hij zijn lippen tegen de hare en begon haar langzaam, uitgebreid en passioneel te zoenen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #41 Gepost op:
januari 24, 2010, 23:35:47 »
"Het liefste zou ik dat doen, maar dat kan ik me vader niet aan doen, ik wil hem niet kwijt, en hij zal constant bang zijn en wie weet word hij dan in mijn plaats vermoord om mij te straffen."Zei ze rusitg tegen chatlie ze zoende hem weer al. "zou je met me in het geheim wat willen beginnen?"Vroeg ze.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #42 Gepost op:
januari 25, 2010, 12:48:38 »
"misschien kan ik eens met je vader praten, al denk ik niet dat hij me nu nog even hard zal mogen als vroeger..." zei hij zacht en zoende met haar mee. Hij hoorde haar vraag of hij een geheime relatie met haar zag zitten en moest daar echt niet lang over nadenken. "Ik wil je terug lieverd en in het geheim zou nu het veiligst zijn voor ons beide, maar dan vooral voor jou." zei hij rustig en streelde door haar haren. "Hoe is het nog eigenlijk met je moeder?" vroeg hij toen zacht. Christina was altijd erg lief voor hem geweest en zag haar soms als een soort moeder voor hem.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #43 Gepost op:
januari 25, 2010, 13:02:58 »
"Ze is redelijk verbittert geworden, na alles wat er gebeurt is. De enige personen tegen wie ze nog aardig is zijn minerva, ik en me vader. ZE is gepkat door vldemort een paar weken geleden en toen verkracht, gemartelt en alles."Zei ze, ze zuchten diep, en ze keek hem aanzachtjes zoende ze hem."Daardoor is papa ook nog bitterder niet tegen haar maar wel tegen de dooddoeners
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #44 Gepost op:
januari 25, 2010, 13:07:23 »
"Dan snap ik de angst van je vader wel, je moeder zal zwaar hebben afgezien en zal er vast nog dagelijks aan terugdenken. Het is logisch dat ze anderen niet meer vertrouwen en dat ze jou willen beschermen tegen die pijn. Ze hebben je altijd al de dingen willen geven die zij hebben gemist." zei Charlie zo rustig mogelijk en streelde haar. "Als je je moeder nog eens ziet, zeg haar dat ik met haar heb te doen en dat ik haar wil helpen een einde te maken aan die hel van haar." Hij had de familie Sneep altijd al als een soort familie gezien en een Wemel beschermd nou eenmaal zijn familie.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #45 Gepost op:
januari 25, 2010, 13:17:44 »
Christina had een kap op, ze liep door de gangen van Zweinstein, naar het kantoor van haar man, velen dahten ze een dooddoener was omdat ze er zo bij liep maar dat deed haar niks beter dan dat de mensen haar zouden herkennen ze wasdagelijks bang voor een nieuwe ontvoering, en verkrachting, rustig liep ze de trap van de toren op toen ze eht wachtwoord ahd egzged en klopte ze aan op de deur van haar man.
Luhien keek hem aan en zoende hem weer, ze ging met haar gezicht naar hem toe op zijn schoot zitten. "Toen werd papa ook paranoia over mij en alles, hij wilt constant weten waar ik ben, als ik aangekomen ben moet ik hem een patronus sturen als ik vertrek enz enz."Zei ze zachtjes z keek hem velriefd aan, wat had ze hem toch gemist. Ze zoende zachtjes zijn hals
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #46 Gepost op:
januari 25, 2010, 13:22:46 »
Severus was druk bezig aan het schrijven toen er op zijn deur geklopt werd. Rustig stond hij op en liep naar de deur. Toen hij opendeed glimlachte hij. Hij was altijd erg blij om zijn vrouw terug te zien, zo was hij zeker dat ze veilig was. "Alles in orde schat?" vroeg hij rustig en drukte een kus op haar wang en liet haar zijn kantoor binnen gaan. De meeste instrumenten van Perkamentus had hij gewoon laten staan, omdat die best nog handig waren.
Charlie Streelde rustig door haar haren en keek haar aan. "Ik begrijp waarom ze het doen, maar zij begrijpen blijkbaar niet dat ze jou daarmee wat verstikken. Je bent je vrijheid nu helemaal kwijt..." zei hij zacht en kuste haar toen ook even zacht in de hals.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #47 Gepost op:
januari 25, 2010, 13:28:16 »
Chritina deed haar mantel meteen af toen ze bij haar man was, hier voelde z eizch et mees velig ze ging naar binnen, en keek even naar eht schilderij van haar grootvader, ze msite hem elke dag opnieuw, ze legde haar armen rond zijn hals. Stevig knuffelde ze hem."Nu wel.Äntwoordde ze op zijn vraag ze zoende hem even op de mond, en knuffelde hem weer. Ze was de laatste tijd zo bang.
Luthien knuffelde hem weer zeknikte/"maarja het is maar tijdelijk als hij ten val is gebracht, dan hoeft het neit emer dna is alles weer normaal, kan k scheiden en ijn wij weer echt samen,:"zei ze zachtjes tegen hem ze zoende hem opnieuw
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #48 Gepost op:
januari 25, 2010, 13:51:32 »
Severus sloeg zijn armen om haar heen en drukte haar stevig tegen zich aan. "Heb je ergens problemen gehad met leerlingen ofzo?" vroeg hij zacht en keek haar aan, hij kon het echt niet hebben als er mensen waren die zijn gezin lastig vielen.
Charlie kuste haar rustig verder en keek haar aan. "Ik zal er alles aan doen om zijn val te bevorderen..." zei hij zacht en knuffelde haar toen stevig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #49 Gepost op:
januari 25, 2010, 13:58:26 »
Christina schudde haar hoofd en knuffelde hem eventjes stevig. "Ze waren eerder bang voor me, vanwegen duie amtnel ze dachte dat ik minsitens een dooddoener was ofzo."zei ze lachend tegen hem. Ze drukte hem toen lagent tegen een stuk muur aan ze zoende zijn hals.
"ik mis je."fluisterde ze in zijn oor
Luthien keek hem aan en zuchten even diep ze zoende hem weer/ "na de vbruiloft meot ik harry spreken kan je me helpen hem te spreken?"Vroeg ze zqachtjes
I Love Severus Snape(L)
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
...
19
« vorige
volgende »
You are here: