mei 20, 2012, 17:00:49

Auteur Topic: Even in death  (gelezen 8889 keer)

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
  • I Love Severus Snape(L) ,
    • Bekijk profiel
Re: Even in death
« Reactie #100 Gepost op: januari 26, 2010, 12:08:32 »
"Charlie blijf je bij me als ik hem een kind schenk?"Vroeg ze hem, ze wilde hem niet kwijt, ze wist dat het hem pijn ging doen dat ze een ander een kind schonk, maar ze had geen keuze. Ze keek hemrusg aan en zoende he weer zachtjes op de mond. Ze zuchte en wilde hem echt net kwijt ze voelde zich zo moe, ze had tijden niet meer goed geslapen eindelij kon ze weer is goed slapen dankzij hem
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: januari 26, 2010, 12:15:49 »
Charlie was met haar op zijn bed gaan zitten en kuste haar hals. "Ik weet dat je geen andere keus hebt dan hem een kind te schenken, ik weet dat het niet uit pure liefde gemaakt zal zijn, wat we later wel van ons kind zullen kunnen zeggen." zei hij rustig en knuffelde haar rustig. "Ik zal altijd van je blijven houden, het maakt me niet uit hoeveel kinderen je die klootzak geeft, zolang je er maar een met mij wil krijgen vindt ik het goed..." zei hij rustig en kuste haar toen kalm op de mond.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: januari 26, 2010, 12:19:45 »
Luthien keek hem dankbaar aan en zoende hem zachtjes op de mond, ze knuffelde hem stevig en was echt blij met hem,  ze kuste hem weer op de mond en zat rustig op ze shcoot." je begirjpt wle dat ik wel van al me kidneren zal houden ook al is de vader een klootzak..."Zei ze rusitg."Dus dat je weet dat die bij ons ook later moeten wonen."Ze zoendd hem weee
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: januari 26, 2010, 12:24:16 »
Charlie kuste zachtjes met haar mee en keek haar aan. "Ik begrijp dat Luthien, maar ik weet ook dat de kans zal zijn dat de vader de kinderen kan opeisen en dat jij ze nooit meer te zien zal krijgen..." zei hij rustig, hij wilde haar dat niet zeggen, maar ze moest gewoon alle mogelijkheden weten wat er kon gebeuren met haar kinderen. "Maar ook al ben ik niet hun vader, ik zal voor hun zorgen en hun beschermen." zei hij toen eerlijk en kuste haar toen weer op de mond.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: januari 26, 2010, 12:26:45 »
"datlukt hem nooit als ik vertel wat hij alelmaal deed, tegen de rechter, waarneer ik van he moet scheide, de zoons zou hij mogen zien maar las ik dochers krijg zorg ikd dat hij ze nooit ziet....hij zou ze anders vermoorden."zei hze tegen hem, ze had haar trouwjruk hier."dit was de jurk die k destijds voor onbs huwelijk had uitgeozen" zei ze plots."Hoe laat is het?"
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: januari 26, 2010, 12:31:05 »
Charlie streelde haar rustig door de haren. "Ik snap niet wat die dooddoeners zo slecht vinden aan dochters, kunnen zij er toch niet aan doen dat ze als meisje geboren zijn... Meisjes hebben trouwens evenveel kwaliteiten als jongens en soms denk ik zelfs dat ze er meer hebben." zei hij kalm en kuste haar op de mond. "Het is een prachtige jurk Luth, echt waar... het is helemaal jou." hij hoorde toen haar andere vraag en keek op zijn horloge. "Het is bijna elf uur 's avonds. Heb jij al gegeten?" vroeg hij toen plots en keek haar aan. "Ik kan anders wel wat voor je halen in de keuken..." zei hij kalm en kuste haar opnieuw.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: januari 26, 2010, 12:41:54 »
" als het een meisje word Charlie, kan ik haar dan onderbrengne bij jou ik ben doodsbang wat hij anders doet, bij me meoder is het ook niet veilig dat ligt te veel voor de hand.":Zei ze smekend je kon zien ana haar dat ze echt doods en doodsbang was. Ze voelde haar maag knorren."Nee ik heb nog neit gegeten we wilde net gaan eten e rkgen toen ruzie."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: januari 26, 2010, 17:36:21 »
"Je kinderen zullen hier veilig zijn of bij anderen van mijn familie..." zei hij toen rustig en omhelsde haar stevig. Hij hoorde het knorren van haar maag en glimlachte even. "Zal ik wat te eten voor je halen of loop je liever mee naar de keuken?" vroeg hij rustig en keek haar aan. Charlie had geen idee of Luthien nog alleen durfde te zijn of wilde zijn.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: januari 26, 2010, 17:56:45 »
" ik blijf wel even hier in je huis ben ik veilig en ik heb geen zi in allemaal vragen"zei ze rusitg tgene hem ahar maag knorde luid enz e keek hem aan ze zoende heme ven en wachte af tot hij eten zou jalen
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: januari 26, 2010, 18:01:11 »
Charlie streelde door haar haren en begon haar toen te zoenen op haar mond. Toen hij echter het knorren opnieuw hoorde grinnikte hij "ik ga al wat halen..." zei hij toen, hij kuste haar een laatste keer en liep toen zijn kamer uit. Enkele minuten later kwam hij terug met twee schalen vol met verschillende hapjes. "mams merkt het vast niet dat ze wat minder hapjes heeft..." zei hij en zette de schalen op twee stoelen. "om hoe laat moet je morgen weg?" vroeg hij zacht, hij wilde graag weten hoelang hij zijn vriendin nog kon zien.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: januari 26, 2010, 18:17:12 »
" om 10 uur moet ik in de kerk zijn om te trouwen..smorgens..ik moet dus rond 8 uur hier weg omdat ike rvoor nog naar me oduers wil, dat vtoeg me emdoer ze was bang dat ie me zou vermoorden ofzo..."zzei ze rusitg tegen hem, ze keek hem even aan."ze zoende hemw eer zachtjes en zuchten diep." mama vind het echt erg voor me, papa ook amar hijs blij dat ik veilig ben."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: januari 26, 2010, 18:22:16 »
Charlie keek haar aan. "Wil je anders dat ik mee ga naar je ouders?" vroeg hij zacht, hij wilde graag nog eens Christina zien, wie weet kon hij haar ook wel helpen en zijn bescherming aan haar bieden. Hij zoende rustig met haar mee en streelde over haar lichaam. "Weet je vader dat je gechanteerd wordt door James?" vroeg hij rustig.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: januari 26, 2010, 19:06:25 »
"nee, ik wil o niet dat ie het weet, hij kan er toch niks tgeen doen en hij zal zich er enkelkote door voelen en dat wil ik niet, ik wil dat ie gelukig is.Z"eiz e rustig tgeen hem, ze keek hem aan en ksute hem weer zacht
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: januari 26, 2010, 19:16:49 »
Charlie keek haar aan. "Lief van je dat je ondanks alles aan je vader zijn geluk denkt. Wanneer denk je morgen met Harry en de anderen te praten?" vroeg hij zacht en kuste haar even.

Severus werd wakker en keek naar zijn vrouw. Ze lag nog te slapen, maar toch nam hij haar weer dicht tegen zich aan en knuffelde haar stevig.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: januari 26, 2010, 19:22:41 »
"Na de bruiloft, ervoor zal niet lukken ofhij meot nu willen dan kunnen we dat nu doen.Zei ze rustig tgeen hem ze keek hem aan en wachten eht even af wat hij zou zgegen. ze zoend ehem zachjtes op de mond en vond het fijn met hem

chrisitna werd langzaam wkaker van seveurs."Hee schat."Zei ze rusitg
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: januari 26, 2010, 19:28:14 »
Charlie keek haar aan. "Harry is al tijden bezig met hoe hij de heer kan verslaan, dus als ik hem naar hier haal, kun je het hem vertellen..." zei hij rustig en zoende rustig met haar mee.

Severus keek haar aan. "Hey schat, goed geslapen?" vroeg hij zacht en kuste haar wang teder.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: januari 26, 2010, 20:06:06 »
luhin knikte naar haar geliefd.e" haal hem maar, maar ik wil dat je er ook bij blijft.Z"ei ze rusitg tegen hem ze keek hem evne ana en wachtne eht af, ze zuhcten diep.

Christina keek hem aan." heb niet zo goed geslapen maar wle beter dan in weken en wekend tijd..ik maak me gwwon zorgen om ons meisje. "
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: januari 26, 2010, 23:05:43 »
Severus keek haar aan en zuchtte even. "Ik ook, maar ik ben ervan overtuigd dat ze veiliger is bij James, dan dat ze met Charlie zou gaan." Hij streelde zijn vrouw en keek haar aan. "Ons meisje is slim en sterk, ze red zich wel..." zei hij uiteindelijk.

Charlie nam haar nog even dicht tegen zich aan en kuste haar voorhoofd. "Ik zal blijven..." beloofde hij haar en liep toen zijn kamer uit en kwam een kleine tien minuten later terug en had Harry, ron en hermelien met zich mee. Hij liet ze zijn kamer binnen en ging meteen naar luthien toe en omhelsde haar opnieuw. "Ik kon Ron en Hermelien niet achterlaten, ze zijn er alledrie mee bezig..." zei hij rustig en hoopte dat ze het niet erg zou vinden.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: januari 26, 2010, 23:12:58 »
"ik hoop het maar Severus, ik hoop ht amar."Zei ze gemeend, ze keek hem aan. ze zuchten diep."We meoten straks dan maar gaan he,"Zei ze droogjes

Luhien keek naar harry."harry me vader is neit wie je denkt dat hij is."Zei ze toen rusitg en plots tgene hem
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: januari 27, 2010, 00:06:40 »
Harry keek Luthien fronsend aan, wie was haar vader?

Charlie boog zich naar haar toe "Ik heb ze nog niet vertelt wie je bent, dus ze weten niet dat Severus je vader..." legde hij toen fluisterend uit in haar oor en had een arm om haar middel heen geslagen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: januari 27, 2010, 00:19:09 »
"mijn naam is Luthien Sneep, dochter van Christina zwarts en Severus Sneep, achterkleindochter van Albus Perkamntus en nichtje van Sirius zWarts"Bvertlede ze toen amar zodat hij zou merken dat z eneit enkel bad guys in de familie had
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: januari 27, 2010, 00:22:45 »
"En mijn grote liefde..." vulde charlie toen plagend aan en kuste Luthien even in de hals en knuffelde haar.

Harry keek naar zijn vrienden voor hij naar Luthien keek. "Sinds wanneer heeft Sneep een dochter? Wordt je niet constant gemarteld door hem?" vroeg hij verbaasd en stond er niet bij stil dat die vragen kwetsend konden overkomen bij haar.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: januari 27, 2010, 00:34:25 »
"al zo een 22 jaar heeft hij een dochter! en nee hij martelt me nooit hijs lief voor me, beschermt me dankzij hem leef ik nog, hij heeft me 6 jaar lang alelen opgevoed en is een van de meest geweldige pesonene ter wereld, je zou eens mnder voor oordelen moeten hebben en goed na moeten denken, denk je dat hij de fgrootvader van zijn vrouw zonder goede rede vermoord?"Vroeg zij plots
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: januari 27, 2010, 10:07:50 »
"Hij is een dooddoener voor iets..." zei Harry vrijwel meteen terug.

Charlie had zijn vriendin ondertussen stevig tussen zijn armen genomen en kuste haar rustig in de hals. "Rustig Luth, zij kennen je vader niet zoals jij hem kent, hij was enkel lief voor jou en je moeder. Tegen alle anderen deed hij kil en mysterieus, dus is het ergens wel logisch dat ze aan hem twijfelen..." legde hij zo rustig mogelijk uit.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: januari 27, 2010, 12:52:59 »
Luthien knikte dat Charlie gelijk had en knuffelde hem stevig. "Hij is in opdrachtr van albus perkamentus dooddoener geworden, omdat hij zo goed kon spioneren voor hem."merkte ze zuchtent op, ze keek harry aan."Denk je dat charli een relatie met me had als we zo slechtwaren?"
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: januari 27, 2010, 14:39:58 »
Harry keek van Luthien, naar Charlie en toen naar Ron. Ergens moest hij die Luthien wel gelijk geven, waren ze altijd te vlug geweest met hun oordelen over Sneep. "Maar waarom heeft hij dan Perkamentus vermoord als hij aan onze kant stond?" vroeg hij haar toen.

Charlie knuffelde nog steeds met Luthien en keek van Harry naar zijn vriendin. Zelf had hij geen vragen gesteld over de reden van Albus zijn dood, hij had er gewoon vertrouwen op gehad dat er een goede reden was, hij vertrouwde de familie Sneep, maar hij vertrouwde vooral Luthien.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: januari 27, 2010, 15:21:23 »
Luthien begon rustig en uitgebried uit te leggen da tperkamentus toen hij het gruizelemnt vernietigde ziek werd, terminaal, en daarm ze arm zo was geworden hij neit meer dan ene jaar te leven had gehad en zou worden vermoord door DRaco, en andes wel door een andere dooddoener dat har grootvader snel en pijnloos wou sterven en wist dat haar vader de enige was die hem pijnloos zou laten sterve en dat draco dan gespaart bleef, dat haar grootvadr het daarom zo had gewilt
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: januari 27, 2010, 15:29:35 »
Harry was gaan zitten en liet de informatie die hij net had gekregen, goed tot zich binnendringen. "Waarom is hij eigenlijk killer tegen mij dan tegen Hermelien?" Hij kon er niet aandoen, nu hij de dochter van Sneep voor hem had, kwamen de vragen over Sneep zo naar boven borrelen.

Charlie hield Luthien stevig vast in zijn armen en vroeg zich af wat er in haar omging nu ze alles over haar vader moest gaan onthullen. Hij hield haar sterk in de gaten, als hij zag dat het niet meer met haar ging of ze zich kwaad begon te maken zou hij haar gedachten afleiden en Harry en de anderen even naar buiten vragen. Nu hij haar weer terug had, wou hij alles voor haar doen om haar gelukkig te maken en dan later ooit met haar te trouwen en een kind met haar krijgen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: januari 27, 2010, 15:35:37 »
"Omdat ie je vader haat,:"Zei ze rusitg."hermelien riiteert hem gewoon, meer niet, maar jou en jevader haat ie gewoon, al heeft ie mijn grootvader gezworen jou te beschermen. Zo als die mij beschermt."zei ze rudtig
Ze hield charlies hand stevig vast
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: januari 27, 2010, 16:02:46 »
"Kan ik er wat aandoen dat hij gepest werd door mijn vader... Dat hij mijn vader haat kan ik begrijpen, maar daarvoor hoeft hij mij toch nog niet te haten?!" merkte hij toen meteen op. Hij herinnerde zich nog toen hij occlumentie had geleerd van Sneep en per ongeluk de herinnering had gezien waar severus voor schut was gezet voor de hele school. Dat door de schuld van zijn vader en peetvader.

Charlie kuste Luthien even rustig in de hals en hield haar beide handen goed vast.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: januari 27, 2010, 16:31:50 »
"Hij was vroeger verliefd op je moeder.Zëi ze plots e herineerde zich dat nog odmat haar ouders daardoor een jaar uit elkaar waren gegaan.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: januari 27, 2010, 16:41:14 »
"Wat?!" zei hij verbaasd en keek Luthien aan. "Meen je dat?" maar zag al aan haar blik dat ze het meende en zuchtte toen, hij wist eventjes niet meer wat hij moest zeggen.

Charlie keek Luthien aan. "Dat was vroeger, nu is hij verliefd op Christina en daar ben ik blij om, anders had ik jou nooit gehad..." zei hij rustig en kuste haar toen even langzaam op de mond.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: januari 27, 2010, 16:50:14 »
Luthien knikte."toen hij mijn moeder kreeg veranderde het langzaam aan, hij werd steeds verliefder op mijn meoder en inder op de jouwe, hij begon jou ouders beide neit meer te mogen. Ze keek hem rusitg aan. "me vader is echt geen slecht persoon."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: januari 27, 2010, 16:55:26 »
"Heeft mijn moeder misschien wat gedaan waardoor je vader haar kon haten?" vroeg hij meteen.

Charlie keek naar Harry en vond zijn vragen echt wel ver gaan. Had hij misschien niet meer door dat hij met de dochter en niet met de vader stond te praten?

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: januari 27, 2010, 17:11:27 »
"jaa genoeg, maar dat ga ik je niet allemaal vertellen dat doet er niet ter zaken."snauwde ze. Ze vond het maar niks dat hi zo deed tegen haar. Ze voelde zich kwaad wordne en drutke zich dicht tegen charlie om. "me vader heeft gelijk over je."Zei ze toen enkel tegen harry, ze vond hem inderdaad arogant, en dom.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: januari 27, 2010, 17:21:44 »
"Luthien rustig..." zei Charlie en drukte haar dicht tegen zich aan. "Hij is de enige die jeweetwel kan stoppen en ervoor kan zorgen dat wij twee voor altijd samen kunnen zijn. Hij moet samenwerken met je vader." fluisterde hij rustig en keek harry vuil aan. "Spaar Luthien even wil je? Jullie hebben beide je ouders niet kunnen kiezen en nog minder wat ze voor jullie geboorte hebben gedaan. Luthien houdt van haar ouders, jij die van jou. En dat je ze wil beschermen is helemaal oké, maar dat doet er hier totaal niet terzake, doe dat als jeweetwel verslagen is, dan heb je tijd genoeg om met elkaar te vechten..." zei hij berispend tegen Harry, terwijl hij zijn vriendin rustig streelde. "Gaat het lieverd?" vroeg hij zacht en keek haar bezorgd aan.

Harry zweeg, hij had Charlie nog nooit zo meegemaakt.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: januari 27, 2010, 17:25:47 »
Luthien knikte en drutke een kus vol dankbaarheid op Charlie's wang, ze snapte wel dat Charlie zo deed, hij kende haar ouders ook zo als zij haar ouders kende hij had gezien dat het super goede mensen waren."Het gaat erom harry je zal me vader je meoen alten helpen hij weet meer dan je denkt voer alls, net als me emoder ik denk dt ze wel meer dan jou weten erva."Zei ze rustig.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: januari 27, 2010, 17:57:08 »
Charlie keek Harry aan. "Je kunt hem niet in je eentje verslaan Harry, accepteer nou gewoon dat de persoon die jou kan helpen nu gewoon iemand is die je ouders niet goed kan uitstaan. Severus is altijd al een trouw lid van de orde geweest en hij beschermt de school tegen dooddoeners. Ook zijn vrouw en dochter staan aan onze kant." zei hij rustig en keek Luthien aan. "zeg maar nou niet steeds dat je ouders meer weten of hem, straks denkt hij nog dat hij helemaal niets waard is..." fluisterde hij lachend en zacht in haar oor. Hij kuste haar nog even en keek toen weer naar Harry.

"Ik zal erover nadenken..." zei Harry.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: januari 27, 2010, 19:04:58 »
Luthien wou bijna zgegen dat harry wel niks waarwas maar ze hield zich nog net in ."morgen ochtent vertrek ik dus je hebt tot dan te beslissen, daarna sit maar af te wachten waarneer ik weer kan komen wegens prive reden."zei ze rustig. Ze schudde zuchtent eng eriteerd haar hoofd.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: januari 27, 2010, 19:52:07 »
Charlie zag Harry knikken en zag de drie zijn kamer weer verlaten. Hij keek weer naar zijn vriendin en streelde door haar haren. "Ik denk dat hij het wel zal accepteren, hij heeft geen andere keus." zei hij toen rustig en streelde nu over haar wang. "Ik maak me zorgen om je Luthien, zeker wanneer je in handen bent van James..." zei hij eerlijk en drukte haar toen dicht tegen zich aan.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: januari 27, 2010, 20:19:16 »
"Dat hoeft niet Charlie, alleen stuur me nooit of te nimmer een brief via een uil enkel via magie als james eht vind zal die ou of mij of beide vermoroden."Zei ze rusitg ze zuhten iep ze begon te eten ze stierf vban de honger.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: januari 27, 2010, 20:27:17 »
Charlie keek haar aan en streelde zachtjes over haar rug. "Ik wil je leven niet op het spel zetten Luth, als je dat maar weet. Ik zal ze sturen met magie, maar beloof me dat je mij ook af en toe schrijft, ik wil zekerheid hebben dat je nog leeft en dat alles goed met je is." zei hij en keek haar lief aan. "Je kunt altijd bij me terecht, als het je teveel wordt bij James en wil weglopen van hem, kom dan gewoon naar me toe en ik verzorg je..." zei hij eerlijk en kuste haar toen zachtjes.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: januari 27, 2010, 20:30:11 »
Luthien kuste hem."Wees er maar op voor beried dat ik soms plotseling dan in je kamer ben."Zei ze lachend tgeen hem en ze knuffelde hem. ïk zla je schrivjen maar word neit boos als dat neit elke dag luklt daaris de kans erg groot van.Zëi ze rusitg ze zuchten en zag dat het al laat begon te worden
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: januari 27, 2010, 20:39:19 »
Charlie keek haar aan en knuffelde haar stevig. "als je minstens een keer in de week schrijft vind ik het goed..." zei hij toen en kuste haar voorhoofd. "en het maakt me niet uit hoe vaak en hoe laat je naar me komt, ik ben altijd erg blij om je te zien." zei hij eerlijk en zag dat het behoorlijk laat was geworden. "Zullen we samen slapen?" vroeg hij zacht.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: januari 27, 2010, 20:48:56 »
Ltuhien knikte en gign op zijn bed liggen ze trok hem bij zich en gign toen dicht tegen hem aan liggen ze had er echt in in om lekker in zijn  armen te mogen slapen
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: januari 27, 2010, 20:52:59 »
Charlie werd door Luthien op het bed getrokken en ging erg dicht tegen haar aan liggen. Zijn beide armen sloeg hij om haar heen en drukte haar zo dicht mogelijk tegen zich aan. Hij kuste haar zachtjes in de hals en keek haar aan. "We komen hier samen uit..." zei hij toen bemoedigend.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: januari 27, 2010, 21:11:39 »
Luthien knikte skip skip
Lutihen maakte charlie wakker."leiverd ik mort gaan."Zei ze zuchtent.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: januari 27, 2010, 21:14:36 »
Charlie werd wakker toen hij de stem van Luthien hoorde en keek haar aan. Hij vond het jammer dat hij weer afscheid van haar moest nemen en dat ze vandaag de vrouw van iemand anders zou zijn. "Wil je eerst niet wat eten?" vroeg hij zacht en kuste haar toen even uitgebreid op de mond.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: januari 27, 2010, 21:35:43 »
Luthien knitke dat ze graga wat wilde eten."kan je me zo ook helpen in me jurk te komen?V"roeg ze rusitg en lief
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: januari 27, 2010, 21:39:14 »
Charlie knikte rustig "Ik zal je helpen lieverd, hoe meer tijd ik met je kan doorbrengen, hoe liever..." zei hij eerlijk en kuste haar nog eens. Daarna nam hij haar hand vast en trok haar zachtjes mee naar de keuken waar Molly al rondliep. "Ontbijt?" vroeg ze vriendelijk en Charlie knikte "wel niet te uitgebreid mam..." zei hij eerlijk.