mei 20, 2012, 17:01:26

Auteur Topic: Even in death  (gelezen 8889 keer)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
Re: Even in death
« Reactie #50 Gepost op: januari 25, 2010, 14:10:53 »
Severus keek haar aan en glimlachte even. "Ik mis jou ook, lieverd..." zei hij zacht en genoot van haar zoen en kuste haar daarna zelf in de hals en uiteindelijk rustig op de mond.

Charlie keek zijn vriendin aan en zoende met haar mee. "Ik zal je helpen Luthien, Harry en de anderen kennen je naam wel niet, dus als je meteen begint over Sneep zullen ze misschien beginnen klagen over hem." waarschuwde hij haar rustig.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
  • I Love Severus Snape(L) ,
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: januari 25, 2010, 14:21:16 »
Christina had een glimlachje rond haar lippen. "je hebt netis ana het kantoor veranderd."zei ze toen blij, ze was er blij om dat haar man alles had gelaten zo als het was. Ze knufflede hem weer even stevig. "Luthien is naar de wemels."Zei ze toen maar

Lutihen knikte.Dät weet ik lieverd, ze mgoen hem niet hebben ze nooit gedaan en zullen ze ook nooit doen.Zëi ze rusitg tegen hem.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: januari 25, 2010, 14:30:05 »
"Lieverd, als je hun verteld dat je zijn dochter bent en vertelt dat je vader Perkamentus niet expres heeft vermoord en altijd al je grootvader heeft geholpen, zullen ze wel na een tijdje beseffen dat Severus toch niet zo slecht is als ze altijd al gedacht hebben." zei Charlie rustig en kuste op haar wang.

Severus keek zijn vrouw aan. "Perkamentus was niet zo gestoord als de meest altijd van hem dachten." zei hij rustig en keek haar aan. "Ik weet dat ze op de trouw van bill en fleur speelt, al ben ik bang dat ze charlie zal tegenkomen. Dat zal haar hart nog eens breken..." Hij zat altijd heel erg met zijn dochter in.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: januari 25, 2010, 14:36:32 »
"Of misschien komt het wel weer goed tussne dietwee, dnek je is in hoe gleukig ltuhien dan weer is en dat ze dan de trouw met die andere vent kan afblazen."Zei ze al wist ze dat severus het hier niet mee enes zou zijn en zou vinden dat ze toch met de dooddoener meost trouwen,

Luthien knikte. "Het zla allemaal wel goed komen.Zëiz e toenr sutig enz elfverzkert tgeen hem, ze zuchten diep en was echt lijd at ze hem ahd."ik bene cht blij met je
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: januari 25, 2010, 14:42:56 »
Severus schudde zijn hoofd. "Dan is ze wel gelukkig, maar niet veilig. Als ze niet met Malfidus trouwt, wordt er op haar gejaagd en zijn we nog minder zeker of ze nog in leven is of niet. Ze moet met een dooddoener trouwen of we zijn haar kwijt." zei hij tegen zijn vrouw en keek haar aan. "Ik wil mijn dochter veilig zolang de heer aan de macht is..." legde hij aan Christina uit.

Charlie keek haar aan en kuste haar voorhoofd. "Ik ben ook blij met jou, lieverd." zei hij rustig en keek even op zijn horloge. "Hoeveel tijd heb je nog voor je moet spelen?" vroeg hij, want hij wilde niet dat ze een eigen optreden zou missen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: januari 25, 2010, 14:45:11 »
"meteen na de trouw, we moeten maar terug je broer is denk niet blij als je ze bruiloft mist."lachte ze even en ze stond op ze wachten tot hij ook kwam, ze pakte zijn hand eventjes vast.

Christina zuchten."Ze trouwt morgen al met james..."Zei ze toen over de malfidus waarmee haar dochter meost trouwn. "ik hoop dat hij een beetje goed voor haar is."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: januari 25, 2010, 15:01:39 »
"Hij moet wel of hij krijgt mij tegen zich aan..." zei hij zacht en keek naar zijn vrouw. "Als de heer verslagen is, kan luthien scheiden als ze wel en dan trouwen met de man waar ze echt van houdt." zei hij rustig.

Charlie stond op en nam haar hand rustig vast en verstrengelde zijn vingers met die van haar. "Is je verloofde hier aanwezig?" vroeg hij toen rustig en liep hand in hand met haar mee terug naar de tent.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: januari 25, 2010, 15:10:13 »
"Nee, james weet ook niet waar ik ben, ik heb gezegd dat ik met me achter nicht Tops, wat ging doen.´zei ze rusritg tegen hem. `hij haat tops dus wilt dan in geen 100 jaar meer.`merkte ze geamuseerd op.

Christina knikte. `Ik weet het Sev, maar toch, toch baard het me zorgen.`Zei ze tgeen heme n ze keek hem zuchtent aan
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: januari 25, 2010, 16:46:52 »
Charlie glimlachte even en liep het haar de tent in. Hij keek rond en zag overal mensen zitten. "Tops is hier ook, dus in principe heb je niet echt tegen hem gelogen..." zei hij fluisterend en wees in de richting waar Tops zat met Remus.

Severus keek naar zijn vrouw. "Als ze met Charlie nu zou trouwen, leeft zij in angst en wij twee ook. Ze zal geen moment van rust kennen als ze haar hart volgt. Nu moet ze haar verstand volgen en wij twee ook." hij streelde rustig langs haar gezicht en keek haar lief aan.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: januari 25, 2010, 16:55:32 »
`inderdaad ik heb alleen het een en ander weg gelatne.`Grinitke ze tegen hem, ze keek hem alchend ana en rekte zich eventje uit, ze zuchten diep. Ze vond het erg leuk met chalre hier ze zwaiade naar tops.

Christina lachte. `Gelukig hoef ik geen ander eman te toruwen om veilig te zijn.`Zei ze lachend ze zoende hem.Dàt is dan weer het voodeel vna je positsie bij voldemort.`zxei ze gemeend en ze zoende hem zachtjes op de mond
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: januari 25, 2010, 17:00:43 »
"alleen heb ik dus een paar collega dooddoeners die jaloers zijn op mijn status en me proberen te raken via mijn familie..." zei hij zacht, en meende hierbij de ontvoering, verkrachting en marteling van zijn vrouw. Hij zoende zachtjes met haar mee. "Ik doe er alles aan om mijn familie veilig te houden voor iedereen." zei hij toen rustig en kuste haar toen opnieuw op de mond.

Charlie glimlachte en had een arm om haar middel geslagen en trok haar dicht tegen zich aan. Hij zag Tops terugzwaaien en keek toen zijn vriendin aan. "Zullen we bij Tops gaan zitten?" vroeg hij zacht, omdat zijn plek volgens de verdeling naast Tops was, voor de bandleden hadden ze geen plaatsen vastgelegd om hun de vrije keuze te laten.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: januari 25, 2010, 17:11:49 »
Christina keek hem aan. `Waarom slapen we snachts niet meer samen? Als we samen slapen hebben ze inder kans me nog eens t ekunnen pakken."flusoierde ze in zijn oor, ze kek hem even aan en wachten het rustg af,ze uste ondetusse zijn hals

"Dat is goed lieverd."Zei ze tgeen chalrie ze liep emt hem mee en zag dat er nog 2 stoelen vrij waren 1 voor chalrie 1 voor ahar." je bent toch bills getuigen meot je dus neit bij hem staan?"
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: januari 25, 2010, 17:16:03 »
Severus keek zijn vrouw aan, hij wist zelf niet meer zo goed waarom hij had gewild dat Chris niet meer bij hem bleef slapen. "Je hebt gelijk lieverd..." zei hij zacht "blijf bij me op zweinstein, dan kun je mij of Luthien helpen in onze taken voor de school te beveiligen tegen andere dooddoeners..." zei hij zacht en keek haar afwachtend aan.

Charlie keek haar aan en zuchtte, door zijn jeugdliefde terug te zien, was hij vergeten dat hij de getuige was van Bill. "Was ik vergeten..." zei hij zacht en keek haar aan. "vindt je het goed als we naar vooraan gaan of blijf je liever hier bij tops..." zei hij rustig en kuste haar even in de hals.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: januari 25, 2010, 17:40:10 »
Christina sloeg een kei blij kreetje en sleog haar armen rodn zijn hals zachtjes kuste ze hem, ze knuffelde hem stevig. " ik hu van je meneer Sneep, blijf je alsjebliefbij me?"Vre zachtjes, e was bang als ze alleen was dna kwammen de belede vn de verkrachtign terg, ze had haar man ook niet meer echt intiem benaderd sinds dien

" schat, ga jij maar het zu beetje raar zijn en te veel opvallen als we beide naar voren gaan.Z"ei ze lachend en ze zoend zachtjes op zijn slaap."Ga maar sucsses."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sirius Zwarts 2

• Newbie
  • *
  • Mischief Managed!
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: januari 25, 2010, 19:22:29 »
Het was nog niet zo lang geleden dat Sirius' zich uit het gordijn had weten te redden en dat hij toestemming had gekregen om bij Hagrid in te wonen op het terrein van Zweinstein. Het was dan ook even bijkomen toen hij "al" zijn spullen (want veel had hij toch niet over) geïnstalleerd had. Nu zat hij op zijn veel te grote bed (een tweede bed van Hagrid) te wachten totdat er iets zou gebeuren. Er was zo veel actie geweest de laatste tijd, maar nu zijn naam gezuiverd was en hij letterlijk aan een nieuw leven kon beginnen, was 't eigenlijk maar een beetje saai. Saai ja. En dat terwijl ze midden in een oorlog zaten. Sirius besloot te kijken of hij overweg kon met de theepot van Hagrid, die hij er maar eng Dreuzel-achtig uit vond zien. Op zich was een huis van iemand die niet mocht toveren zo slecht nog niet, want hij zat namelijk ook nog zonder toverstok. Al zou die waarschijnlijk komende week al wel voor hem geregeld worden. D'r zat heel wat vertraging in nu Olivanders zaak er niet meer was. En ook omdat hij tot voor kort nog dood verklaard was geweest.
Because we know why the Shack was really Shrieking...

Offline Bobby Ludzik

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: januari 25, 2010, 19:44:24 »
Met een laatste plof, plofte Bobby's stoel op de gewenste plaats neer. Zo, klaar. Redelijk tevreden keek hij zijn kamertje rond. Het was misschien niet heel groot, maar zeker groot genoeg. En zo lang zou hij hier toch niet blijven. Zijn baantje hier op Zweinstein was maar tijdelijk, maar altijd beter dan niks. Eigenlijk had hij nog wat eenhoornhaar nodig voor zijn eerste les, waar zou hij dat kunnen vinden? Hagrid had misschien nog wel wat over, daar maar eerst eens gaan kijken, kon hij meteen een frisse neus halen. Na nog een keer rondgekeken te hebben gekeken besloot hij dat het wel goed was en sloot de deur achter zich. Hoe kwam hij nu ook alweer in de hal? Eerst maar eens de goede trap vinden, dan was de rest ook niet zo moeilijk meer. Toen hij eenmaal de hal had gevonden en naar buiten liep ademde hij een keer diep in en begon daarna te wandelen. Aaah, frisse lucht was ook helemaal niet verkeerd, de tocht naar Hagrids huisje verliep dan ook snel en al gauw klopte hij op de deur.

Offline Sirius Zwarts 2

• Newbie
  • *
  • Mischief Managed!
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: januari 25, 2010, 19:53:19 »
De theepot bleek heel wat groter en zwaarder te zijn dan verwacht. En omdat Sirius niet de beschikking had over normale, alledaagse magie wegens het gebrek aan een toverstok, was hij gedwongen zijn eigen krachten te gebruiken om de theepot op het fornuis te zeulen en ook nog eens een aantal houtblokken te zoeken om er de fik in te zetten. En omdat hij de laatste jaren nou niet echt de tijd had gehad om zijn spieren nog eens te trainen was dat nog een heel karwei. Hij was dan ook blij dat halverwege zijn klus er iemand op de deur klopte. Iemand die wellicht wel een toverstok had en hem zou kunnen helpen met het zetten van een simpel bakkie leut. Vandaar dat hij ook snel de theepot verliet en richting deur liep, om die vervolgens met een ruk - voor zover dat ging bij die zware, houten deur - te openen. Er stond een man voor de deur van ongeveer zijn leeftijd. Eerst leek er niets vreemds aan deze persoon, maar toen hij beter keek herkende hij de man. Het was misschien wel héél lang geleden, maar deze persoon leek nog precies op de persoon die hij vijftien jaar geleden was geweest.

Offline Bobby Ludzik

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: januari 25, 2010, 20:06:30 »
Geduldig en nogal goedgehumeurd wachtte Bobby tot Hagrid de deur open kwam maken, maar in plaats van het gebruikelijke gebonk en geslof hoorde hij nu wat zacht getrippel voor de deur open ging. 'Hoi Hagr-euh De persoon die de deur open had gedaan was alles behalve Hagrid. Het was een nog niet zo'n hele oude man die er nogal gehavend uitzag. Bobby had zijn gezicht in zoveel kranten zien staan dat hij er van zou kunnen dromen als hij dat gewild had. Sirius Zwarts. Zijn soort van jeugdliefde toen hij net in Engeland kwam wonen. Wat moest die nou hier? Dat hij weer vrij was verklaart wist Bobby, maar dat hij dan ook meteen voor zijn neus zou staan, dat had hij niet verwacht. Hij had sowieso niet verwacht dat hij Sirius ooit nog een keer tegen zou komen. 'Wat doe jij nou weer hier?'

Offline Sirius Zwarts 2

• Newbie
  • *
  • Mischief Managed!
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: januari 25, 2010, 20:13:54 »
Blijkbaar was hij niet de enige die een vlaag van herkenning over zich heen gespoeld kreeg. Ook niet zo vreemd trouwens, want Sirius' gezicht was niet geheel onbekend gebleven. Daar had de ochtendprofeet wel voor gezorgd. 'Bobby?' zei Sirius vol ongeloof. Het was vreemd een oude kennis - als je hem nog zo kon noemen - na al die jaren onverwachts weer voor je te hebben staan. Vooral omdat Sirius en hij een behoorlijk aparte relatie hadden voordat ze elkaar niet meer hadden gezien. 'Wat doe jíj nou weer hier?' vroeg hij, de vraag van Bobby negerend. Als hij iemand niet verwacht had om tegen te komen op een vrij normale dag op Zweinstein was hij het wel.

Offline Bobby Ludzik

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: januari 25, 2010, 20:32:32 »
'Mezelf afvragen wat jij hier nou weer doet,' antwoorde Bobby mompelend, hij was nog steeds wat verbaast om Sirius hier te zien. 'En invallen voor een of andere zieke docent,' voegde hij er daarna toch maar aan toe. 'maar wat moet jij hier? Moet jij niet heel erg aan het genieten zijn van je vrijheid of zo?' Dat laatste kwam er misschien wat knorrig uit, maar na alles wat hij over Sirius had gelezen in de kranten wist hij gewoon niet meer wat er nog allemaal klopte en wat niet. Ook al was hij dan misschien vrij verklaard. Alle kranten hadden vol gestaan over zijn "gruwelijke daden" die hij begaan zou hebben. Bobby kon dan ook niet echt geloven dat het dezelfde persoon was als waar hij vroeger nog mee door de straten had gewandeld. Maar nu hij Sirius zo zag, bedacht hij dat het ook niet meer dezelfde persoon was, niet helemaal tenmisnte.

Offline Sirius Zwarts 2

• Newbie
  • *
  • Mischief Managed!
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: januari 25, 2010, 20:40:11 »
'Leraar?' zei Sirius, een tikje spottend maar vooral verbaasd, omdat hij Bobby nooit echt als een type ordehandhaving of iets in die richting had gezien. 'Ik had eigenlijk wel verwacht dat je weer terug was gegaan naar Polen of zo.' Eigenlijk had hij niet zo veel meer aan Bobby gedacht de laatste jaren, maar dat was ook niet erg gezellig om te vertellen. 'Ik ben hier aan het genieten van mijn vrijheid. Een hutje op de hei is alles wat ik me kan wensen tegenwoordig. In ieder geval stukken beter dan mijn vorige onderkomen.' En daarmee doelde hij zowel op Grimboudplein als op de "wereld" achter het gordijn waar hij doorheen gevallen was. Niet dat hij zich daar nog iets van kon herinneren, maar hij ging er vanuit dat het vast niet erg aangenaam was geweest als hij zo veel moeite had gedaan om weer terug te komen.

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: januari 25, 2010, 20:53:47 »
Severus hield zijn armen om haar heen en kuste haar hals. "Ik blijf zoveel en zolang mogelijk bij je in de buurt..." beloofde hij haar en streelde over haar rug. "Als ik je ergens mee kan helpen, laat het me weten Chris..." zei hij zacht en keek haar aan.

Charlie glimlachte even en kuste op haar mond. "Tot straks lieverd..." zei hij en stond op. Hij was net op tijd om naast Bill te gaan staan. Heel soms keek hij in zijn ooghoeken naar Luthien, sinds hij haar weer had gezoend, kon hij zijn ogen niet echt van haar afhouden.
« Laatst bewerkt op: januari 25, 2010, 21:13:54 door Sneep »

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: januari 25, 2010, 21:19:47 »
" vind je ehtheele rg dat me broer heir is?"Vroeg ze toen opeens, ze knufflede hyaar man stevig en lwgde haar hoofd op zijn schoduers, ze zou strkas naar haar broer gaan als die tijd had. "mijn leive schoolhoofd."Flusiterde ze verliefd

Luthien keek anar tops en keek toennaar chalrie ze hoord ehet laatste woord en nu meost zij met de band komen ze begon met sweet sacrifice/
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: januari 25, 2010, 21:31:11 »
Severus keek naar zijn vrouw. "Je weet dat ik je broer haat en dat zal altijd zo blijven... zolang je niet verwacht dat ik dezelfde ruimte met hem deel vindt ik het goed..." zei hij toen zo rustig mogelijk en kuste haar toen kalm op het hoofd.

Charlie zag dat Bill en Fleur gingen zitten voor het optreden van Luthien haar band, dus ging hij maar bij Tops gaan zitten om naar zijn vriendin te kijken. Hij keek naar haar en de manier dat ze op het podium stond en vond haar echt overweldigend, fantastisch en beeldschoon. Hij voelde de emoties door haar liederen heen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: januari 25, 2010, 21:44:49 »
Christina knikten duden hem neer op perkamentus oude stoel ze ging toen op zxijn schoto zitten."Het is jaren e jaren gelden dat ik hier voor het laats op heb gezeten, als kind vond ik het altijd eits geweldigs eits bijzonders..."

Ze deeed nog een aantal liedjes zo als, even in death, bring me to life, call me when you somber, breathe no more, goining under litium, everybody's fool(nu van leaves eyes:) my destiny, njord, into your light, vikings word, take the devil in me, the thorn, elegy. Ze eindige het met farewell proud men.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: januari 25, 2010, 21:50:24 »
Severus had zijn armen om haar heen en keek haar aan. "hoe vindt je het nu dan?" vroeg hij rustig en kuste rustig op haar schouder.

Charlie praatte af en toe eens met Tops en Remus, gewoon omdat hij niet constant geconcentreerd kon luisteren, maar toch miste hij geen enkel woord van haar. Als haar concert gedaan was kreeg ze een soort van staande ovatie en viel het dus echt niet op dat hij naar de zijkant van het podium liep en daar wachtte tot Luthien zou komen en kon hij haar feliciteren met een stevige knuffel.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: januari 25, 2010, 22:08:34 »
Christina keek hem aan en glmalchte." anders, want ik zitnu op jou stoel, niet op de zijne."Zei ze lachend en z ekeek hem aan en zoende hem."waar slaap je?" 

Luthien liep naar charlie en zoende hemz achtjes." ik moetzo terug naar me verloorfde...voor hij digne gaat denken en ik jou in gevaar breng, morgen chtent kom k weer zullen we hary dan inlichte? laat hem nu feesten en genieten."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: januari 25, 2010, 22:19:42 »
Severus glimlachte even en zoende haar zachtjes terug. "Waar Perkamentus sliep, alleen met mijn bed en zijn bed heb ik weg gedaan, die was echt versleten..." zei hij rustig en streelde haar door haar haren. "Als je wil rusten mag je op het bed gaan liggen..." zei hij rustig, hij had geen idee dat alles bij haar terugkwam als ze eenmaal alleen was.

Charlie zoende zalig met haar mee en had zijn armen om haar heen en drukte haar dicht tegen zich aan. "Ik mis je nu al..." zei hij plagend en zoende haar toen weer op de mond. Hij begreep dat hij haar nu minder zou gaan dan zes jaar terug, maar meer dan vorig jaar.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: januari 25, 2010, 22:26:50 »
" Nee, niet zonder jou, ik wil niet meer zonder jou zijn, geen minuut meer.Z"ei ze en ze ging dichter tgeen hem aan zittez e legd eaar kin opzijn schouders en zuchten diep ze bleef hem knuffelen. " ik houzo otnzettnet an je meneer nseep" 

"
 morgen ochgtent ben ik er weer, ik hu van je."Zei ze gemeend, ze zoende hem weer op de mond en vertrok toen, zxe kwma in het huis waar zij en ajmes mrogne introkken." james ik ben thuis." riep ze
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: januari 25, 2010, 22:37:46 »
Severus zag aan haar blik dat ze ergens bang voor was. "wil je over je angst praten?" vroeg hij zacht en voorzichtig. Ondertussen hield hij haar dicht tegen zich aan en knuffelde haar "slaap anders hier tegen me, je ziet er erg vermoeid uit." zei hij uiteindelijk.

Charlie ging naar zijn familie terug en keek hun aan, hij wist niet wanneer hij Harry moest zeggen dat er morgen iemand kwam om hem wat te vertellen over Severus, de vader van zijn jeugdliefde en het meisje waar hij nu in het geheim mee had.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: januari 25, 2010, 22:41:05 »
:" ik wil er niet over praten Sev, ik wil enkel bij je zijn meer niet."Ze keek verbaast toen hij door had hoe moe ze was, z ehad al  2 weken zo goed als niet geslpaen, enkel afetoe als ltuhien bij haar sliep maar veder niet.

Luthien liep naar de slaapkamer, ze pakte een schone jurk, en odnergoed z eliep rusitg naar de badkamer deed de deur op slot en gign doucha
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: januari 25, 2010, 22:59:40 »
Severus kuste haar mond en keek haar aan. "Je hebt slaap nodig lieverd... je mag slapen op mijn schoot en ik beloof je dat ik je niet verlaat voor je terug wakker bent en anders maak ik je wel weer wakker..." zei hij rustig en kuste haar nogmaals.

James had zijn verloofde horen thuiskomen en wierp een blik op de klok, het was ongeveer de tijd dat ze had gezegd dat ze weg zou zijn. Hij hield van haar, maar hij hield vooral erg veel van haar lichaam waar hij soms zo op geilde. Hij was blij dat haar vader zo paranoia was de laatste tijd, anders had hij haar hand nooit gehad.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: januari 25, 2010, 23:06:45 »
:kunnen we neit beter samen op bed gaan ligne?V"roeg ze toen rusitg aan hem ze keek hem aan enz e zoende hem zachtjes en lief. "Dat is beter, dat ligt veel lekkerder en dan krijg ik geen nek pijn en jij geen been pijn door mij op schoot te  houden."Zei ze lachend

L:uthien kwam uit de douche en deed haar jurk aan. Z keek naar hem." hee."Zei ze to ze james zag zitten."Heb je al gegeten?"Vvroeg ze emotielos aan hem, ze keek hem zonder enige meotie aan ze dacht dat hij enkel van haar lichaam hield en er voor seks slaaf wilde
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: januari 25, 2010, 23:21:43 »
Severus streelde haar arm. "Ik moet eerst dit af hebben en dan kan ik met je mee. Het geeft niet als je op mijn schoot in slaap valt. Ik til je wel op en kan dan nog rechtstaan om je naar mijn bed te brengen. Denk nou maar eerst aan jou gezondheid in plaats van aan die van mij..." zei hij en kuste haar wang.

James stond op toen Luthien binnenkwam en kuste haar even vlak op de mond. "Ik heb op jou gewacht, lieverd" zei hij zacht en keek haar aan. Hij hield van haar hoofdzakelijk om haar lichaam, maar ook deels voor de persoon dat ze was. Zijn droom was dat Luth een zoon voor hem zou baren, als dat gebeurd was, wist hij nog niet zo goed wat hij dan met haar zou doen. Misschien dumpen, vermoorden of gewoon verder gebruiken om seks met haar te hebben en zo misschien meerdere zoons zou krijgen. Van dochters moest hij niets weten, als het een dochter zou zijn, zou hij het ofwel laten adopteren ofwel vermoorden nog voor Luthien het zou zien. "Al zie jij er ook wel uit om op te eten..." zei hij en trok haar hard tegen zich aan en begon haar zonder pardon te zoenen in de hals en masseerde haar rug.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: januari 25, 2010, 23:26:16 »
"?Je bent belanrijker voor mij dn ik voor mezlef."Zeiz e naar waahreid, ze zoende hem zachtjes en keek hem aan, ze zag dat er een bank stond."Zal ik anders daarop gaan liggen? tenzij je leiverd wilt at ik op je blijf itten.zei ze lachend

" James stop met lief doen als je er niks van meend, je geeft geen zier om me, enkel om me lichaam je ziet me als broed machine, niet meer dan dat."zei ze bitter ze drufde zijn kinderen neit te baren ze was bang voor wat hij zou doen als eht een meisje was, ze trok haar hals weg. " is er eten of moet ik het maken?"Vroeg ze koeltjes
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: januari 25, 2010, 23:32:01 »
"blijf maar zitten lieverd, ik heb je zolang moeten missen dat ik je dicht tegen me aan wil voelen voor zolang als mogelijk is..." zei hij toen eerlijk en kuste haar even heel kort en voorzichtig op de mond.

James greep haar bovenarmen vast en kneep er zachtjes in. "Luthien... ik hou wel van je, ik hou van je voor de persoon die je bent, maar als je niet doet wat ik zeg, kan ik nog altijd enkele collega's van mij roepen en vragen of ze je moeder nog eens dat zelfde lesje willen leren, maar ietsje harder. Of wil je soms verantwoordelijk zijn voor je moeder haar trauma's?" zei hij dreigend, hij wist hoe sterk de familie Sneep aan elkaar vast hing, deed je de ene pijn, had je de andere twee meteen tegen je.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: januari 25, 2010, 23:36:49 »
Chrisitna glimalchte en elgde haar hoofd op zijn schouders ze hield hemg oed vast en voelde dat ze langzaam inslaap cvielm,z e drukte zich in haar slapa dicht tgeen hem aan.

" als je dat doet vermoord ik je, dan pak ik een mes en snijd ik je strot door waarneer je slapt als je maar ook 1 van hen pijn dpoet ben je er geweest onthoud dat!"riep ze tgeen hem, ze meende alles wat ze zei,z e voelde de tranen over haar wangen rollen waarom moest ze zo leven, met een man die haar zo behandelde? " als je van me hield deed je dit niet."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: januari 25, 2010, 23:42:27 »
Severus hield haar dicht tegen zich aan en knuffelde nog een tijdje met zijn slapende vrouw, pas daarna werkte hij verder. Eenmaal hij klaar was, nam hij Chris goed in zijn armen, stond op en droeg haar naar hun bed toe. Hij legde haar neer, dekte haar toe en ging naast haar liggen. Hij sloeg zijn armen om haar heen en even later viel hij knuffelend met haar inslaap.

James keek haar aan. "sla geen zo'n toon tegen me aan, brutaal wicht... en spreek eens voor jezelf. Als jij van mij hield, zat je niet met moordende gedachten en deed je wat ik je opdraag. Een vrouw hoort te luisteren naar haar man, hebben je mammie en pappie je dat nooit geleerd?" vroeg hij een beetje spottend en keek haar lief, maar ook lichtjes kwaad aan.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: januari 25, 2010, 23:50:26 »
Christina werd wakker z emerkte dat z everplaats was ze legde zich nog wat dichter tegen severus aan ze knuffelde hem zachtkjes ze viel al snel weer inslaap.

"ik heb nooit beweert dat ik van je houd james.Z"ei ze toen, ze vond het zielig voor hem dtit e zgegen amar als hij dat deed tegen haar zei zou hij de waarheid horen ook. Ze keek he aan. " ik kan niet hoduen van iemand die me niet met leifde behandeld."zei ze zonder enig emotie tegen hem ze streek haar tranen weg. " ik ben je bediende niet, ik ben ook neit je slaaf, maar je verloofde als je me zo blijft behandelen zeg ik morgen voor het altar tegen de preister nee, dan krijg je mijn ja worod niet."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: januari 25, 2010, 23:56:04 »
"wil je het echt zo drijven dat je ouders niet meer veilig zijn... Wat denk je dat de heer met je vader zal doen als hij te weten kwam dat hij een vuile verrader is? Of met je beide ouders? Of wil jij persé dat voldemort het met je doet? Je zegt het maar en dat komt in orde..." zei hij rustig en keek haar aan. "Als je nee zegt morgen, ben jij schuldig aan heel wat trauma's en moorden...  kun je leven met zoiets op je geweten?" vroeg hij rustig en keek haar doordringend en waarschuwend aan. "Je hebt geen macht over mij..."

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: januari 26, 2010, 00:01:04 »
Luthien voelde de tranen zich vermedigvuldingen. " ik hb geen honger eet maar alleen."Zei ze toen enkel nog. Ze had wel honger maar ze weigerde met hem te eten. Liever de honger dood, ze liep de keuken uit en zakte snikkend neer op de grond van de badkamer. Ze stond plots op en deed het kastje van de badkemr open, er zaten genoeg drankejs en pilletjes in om een einde aan haar eigen leven te maken. Ze pakte het in haar handen en overwoog het te doen. Voldemort zou vast nooit ten val komen
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: januari 26, 2010, 00:15:38 »
Charlie had ondertussen met harry gesproken en ze wilden met die persoon ook over gruzielementen van voldemort spreken. Hij zat nu even alleen en stuurde een briefje naar luthien. 'Lieve Luth, Harry en de anderen kijken uit naar je komst morgen, zij hebben ook belangrijk nieuws over voldemort dat makkelijk tot zijn val kan leiden, maar ze zullen vast de hulp van je vader nodig hebben en jij bent hun enige tussenpersoon om die samenwerking te laten ontstaan. Laat je niet kisten door een Malfidus en blijf de vrouw waar ik zo hopeloos verliefd op ben. Veel liefs, je liefhebbende Charlie X'

Severus drukte zijn vrouw dicht tegen zich aan in zijn slaap en sliep toen zalig verder.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: januari 26, 2010, 00:18:42 »
Luthien gooide de pillen neer, xze kreeg weer kracht door charlie ze legde de brief goed weg en pakte een mes, ze had een beter idee, en richten die op haar pols ze keek naar james. "ik kan jou misschien niet wiegeren odmat je me oduers dan wat doet maar als ik zelfmoord pleeg kan je mij niet meer pijn doen via hun, dus je hebt de keuze je behandeld me nu anders en met repsect of ik snij me pols door."DReeg ze hem.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: januari 26, 2010, 00:36:04 »
James keek haar aan en trok zijn wenkbrauwen op. "Een vrouw met jou gedrag verdient mijn respect niet, luister naar me en je krijgt je respect. Kom op, snij ze dan over als je durft... Maak je je ouders dolgelukkig mee als ze ontdekken dat je dood bent..." zei hij en keek haar afwachtend aan. "Doe wat ik zeg, wat ik wil... en ik behandel je wat meer als mens..." zei hij toen en keek haar aan. Hij moest en zou haar ooit met hem in bed krijgen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: januari 26, 2010, 00:40:49 »
" ik slaap vannacht thuis."Zei hij toen en daarbij bedoelde ze het huis van haar oduerd dit was voor haar geen thuis. " ik zal je morgen in de kerk wel zien dan voor ons huwelijk."Ze gooide het mes neer, ze kon het haar oduers neit aan doen."je hebt geluk dat ik me ouders heb, anders was ik nu al dood geweest dankzij al die pillen die we in huis hebbe."Zei ze als tkeen dat ze zlemoord al langer overwoog." ik wil geen huwelijk met een man die niet van me houd en me als slaaf behandeld, ik kan ook niet van zo een man houden misschien als de man goed en aardig voor me wa dat ik dan van hem hield maar een  man die me als slaaf behandeld kan ik enkel verafschuwen." zei ze tgeen hem de tranen stroomde weer over haar wangen, ze keek hem aan. " je maakt me kapot james..."Zei ze tegen hem." ik durf geen kinderen van je te baren, bang voor wat je doet als het een meisje word dus kinderen zal je van m,ij niet krigjen."
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: januari 26, 2010, 01:00:32 »
James liet haar gaan, als ze morgen niet deed wat hij zei voor het altaar, zou hij wel de imperiusvloek op haar loslaten. "zorg maar dat je al die tijd je ouders kunt behouden, je moeder is nog slapper dan een vod en een makkelijk slachtoffer..." zei hij soort van scheldend over Chris.

Charlie praatte rustig met verschillende mensen op het feest, maar miste zijn vriendin vreselijk. Hij hoopte maar dat ze zichzelf niets zou aandoen en dat die James haar ook met rust liet. Opnieuw stuurde hij luthien maar een brief.
Luthje, ik moet steeds aan je denken en maak je zorgen om je. Hij is tenslotte een Malfidus. Weet dat ik er altijd voor je zal zijn en je tegen alles en iedereen ga beschermen. Liefs, Char (k)
Hij zuchtte en liep toen naar zijn kamer toe, hij kon zich niet meer amuseren zonder er zeker van te zijn dat zijn vriendin veilig en wel was.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: januari 26, 2010, 01:05:47 »
Luthien kreeg Charlie's briefje, ze besloot naar hem te gaan inplaats van haar ouders ze pakte haar trouw jurk."Tot morgen.Z"ei ze enkel nog tegen hem, en ze vertrok, ze zou mrogne ptijd zijn, ze zou haar meoder niets aan laten doend oor hem ze deed de brief in haar zak en kwam al snel weer bij het nest ze sloop het huis binnen eng litpe naar charlie's kamer."betkenet da tbriefje ook dat ikvannacht hier mag dor brengen?"Vroeg ze zeer lief
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: januari 26, 2010, 10:19:42 »
Charlie keek om toen iemand zijn kamer in ging en stapte naar Luthien toe, toen hij haar had herkent. Hij nam haar meteen in zijn armen en knuffelde haar stevig. "Je mag naar me toe komen wanneer je maar wil..." zei hij zacht en kuste haar toen even op de mond. "Hoe was het bij James?" vroeg hij bezorgd, hij maakte zich zorgen om zijn vriendin, hij had haar al genoeg pijn gedaan en ze verdiende echt niet meer. "Heeft hij je pijn gedaan?" vroeg hij nog steeds bezorgd en kuste haar hals.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: januari 26, 2010, 11:51:03 »
Luthien sloeg haar armen rond Charlie ze begon vol uit te snikken. " Hij heeft gezegd dat als ik hem niet trouw, en niet doe wat hij tegen me zegt, dat hij me meoder weeral ontvoert en verkracht!" zeii ze huilend. " Ik kan hem niet wiegeren Charlie ik heb gegzed dat ik hem niet zou trouwen aar hij doet me meoder dan van alles ana en  me pA DUS ik heb geen keuze, oik zal hem kinderen moeten geven alles terwijl ik niet wil! ik wil jou kinderen geven niet hem!
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: januari 26, 2010, 12:00:44 »
"Je stapt in een schijnhuwelijk Luthien, dat wist je vader vast ook wel voor hij je verplichte om met hem te trouwen. Je zit jammer genoeg aan hem vast liefje, al zou ik liever hebben dat je bij me bleef." Charlie hield haar dicht tegen zich aan en kuste haar toen even rustig. "Hij is een Malfidus, dus zie ik hem instaat dat hij je moeder nog mishandelt voor je ogen, hij zal er alles aan doen om jou met hem in bed te krijgen en gewillig seks met hem te hebben. Hij zal je niet met rust laten voor je geeft wat hij wil... iets wat ik nooit met jou zou doen..." zei hij zacht en knuffelde haar.