Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 17:02:32
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
Vakantie!
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
...
12
Omlaag
Auteur
Topic: Vakantie! (gelezen 6847 keer)
Christina Zwarts
Hero Member
I Love Severus Snape(L) ,
Vakantie!
«
Gepost op:
februari 28, 2010, 22:31:49 »
Vakantie!
In dit rpg zal je geen Zweinstein aantreffen, maar enkel school vakantie’s!
The Marauders zijn naar huis, en logeren geregeld bij elkaar, en gaan zelfs ook met ze alle op vakantie. Maar ook komen de familie verplichtingen en alles weer terug aan bod. Ook de mensen eromheen doen van alles.
Zo zal er bij huize Zwarts(Sirius)een familie dag zijn, Sirius nodigt dan zijn vrienden uit hoe zal dat gaan? En hoe zal het gaan als Christina haar vriend Severus Sneep eindelijk voorstelt aan haar ouders?
Ontdek het hier!
Owjah, en Lily heeft wat met James.
Rollen:
Sirius Zwarts:
Remus Lupos:
Peter Pippeling:
Remus Lupos:
Christina Zwarts: Bezet
Severus Sneep: Bezet
Luthien Sneep: Bezet
Tobias Sneep:
Ellen prins/Sneep: Bezet
Walburga zwarts: Bezet
Regulus Zwarts:
Lily Evers:
Orion Zwarts:
Meer rollen zelf vragen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
Re: Vakantie!
«
Reactie #1 Gepost op:
februari 28, 2010, 23:12:43 »
Severus zat in een coupé bij zijn vriendin en zag dat de trein tot stilstand was gekomen. Op het perron kon hij al zijn moeder zien staan, die wist dat hij een vriendinnetje had, maar had Chris dus nog nooit gezien. "Zijn je ouders hier al? Anders kan ik je al voorstellen aan mijn moeder. Zij weet dat ik wat met je heb." vertelde hij toen rustig en had een arm om haar heen geslagen. Hij hoopte maar dat hij haar geregeld zou zien in de vakantie.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #2 Gepost op:
februari 28, 2010, 23:26:47 »
Christina keek zenuwachtig, maar knikte meteen dat dat goed was. Ze kuste hem eventjes zachtjes op de mond."Goed late we dan maar gaan."Zei ze zuchtent tegen hem ze was bloed nerveus
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #3 Gepost op:
februari 28, 2010, 23:31:05 »
Severus glimlachte bemoedigend en nam haar hand vast. Zachtjes trok hij haar met zich mee de trein uit en ging rechtstreeks naar zijn moeder toe. Hij liet Chris heel even los om zijn moeder te omhelzen en nam Christina toen vast aan haar middel. "Moeder, mag ik je voorstellen aan Christina Zwarts, mijn vriendin?" vroeg hij toen voorzichtig en wachtte haar reactie af, terwijl hij Chris zachtjes over haar rug streek.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #4 Gepost op:
februari 28, 2010, 23:33:48 »
Ellen keek even verbaast maar wel veiendelijk,z e gaf Christina een hand. "Inderdaad zo knap als sEverus beweert."Glim,lachte ellen aardig.
Christina bloosde en was vior het eerst in der levene cht verlegen,z e wilde niets verkeerts zeggen bij haar toekomstig schoonmoeder."danku."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #5 Gepost op:
februari 28, 2010, 23:40:41 »
Severus keek glimlachend, hij wist wel dat zijn moeder aardig zou zijn voor zijn vriendinnetje. "Je ziet ma, dat ik nooit tegen je lieg, Chris is echt geweldig..." zei hij eerlijk en kuste Chris toen heel even op de mond. Hij vond het niet erg om haar te zoenen in het bijzijn van zijn moeder. Al wist hij wel dat hij dat niet moest doen als Chris haar vader het zag.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #6 Gepost op:
februari 28, 2010, 23:53:56 »
Christina duwde Severtrus wat ruw weg toen haar vader en stiefmoeder het perron op liep. Ze had sEverus nooit vertelt over het misbruiken dat haar vader bijna eidere nacht bij haar deed, nee daar wdle ze hem niet mee lastig vallen. "me ouders."Flusiterde ze.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #7 Gepost op:
februari 28, 2010, 23:57:39 »
Severus keek haar aan en keek toen om naar haar ouders. Hij wist niet wat er mis was met haar ouders, maar hij had altijd het gevoel dat er iets niet juist zat, dat voelde hij als hij naar hen vroeg aan Chris. "Zal ik met je mee gaan naar hun of neem je liever afscheid?" vroeg hij rustig en keek haar aan.
Orion liep met zijn vrouw over het perron en zag zijn zonen die hij begroette met een stevige handdruk, maar liet Sirius over. Hij keek rond of hij zijn dochter zat. "Waar zit Christina?" vroeg hij aan zijn zoons, maar geen enkel wist het antwoordt.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #8 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:01:59 »
"Het is beter nu afscheid te nemen, ik bereid me ouders leiver eerst voor, ik zou het fijn vinden als je me in de vakantie komt opzoeken."Zei ze gemeend, ze keek hem aan ze widle neit van hem weg, zachtjes drutke ze haar lippen op de zijne
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #9 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:06:32 »
Severus keek haar aan en kuste haar vluchtig terug. "Ik zal je proberen om elke dag te schrijven, zo kan ik ook met je afspreken om elkaar te zien. Je laat me dan maar weten wanneer je mij wilt voorstellen aan je ouders..." zei hij zacht en streelde langs haar wang terwijl hij haar smoorverliefd aankeek.
Orion werd ongeduldig, als ze niet snel zou opdagen, zou hij haar vanavond al meteen nog eens te gebruiken. Hij had eerst gedacht van haar eventjes te sparen, maar dat begon hij nu al sterk te herzien, hij keek naar zijn vrouw. "Zie jij mijn dochter ergens?" vroeg hij zacht.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #10 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:12:03 »
"Ze staat daar bij die lelijke jonge."Zei ze toen rustig, ze haten Christina.
Christina zuchten en kuste hem nog zachtjes op de modn neit wetent dat haar vader keek, ze wist dat als hij dit zou zien hij haar zodra ze thuis waren of vannacht alz ou gebruiken voor seks. "ik ga je missen."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #11 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:18:03 »
Orion keek in de richting die zijn vrouw aanwees en voelde zich misselijk toen hij zag dat ze die jongen ook nog eens zoende op zijn mond. Hij had zin om haar van hem weg te sleuren, maar dan was zijn imago wat naar de knoppen. Hij sloeg wel zijn armen over elkaar en keek zijn dochter woedend aan.
Severus zag de blik van Chris haar vader, dus kuste hij haar niet terug. "Ik zal je vreselijk missen, maar ik zou maar naar je ouders toe gaan, je vader kijkt niet echt al te blij..." zei hij rustig en streelde zijn vriendin nog even zacht.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #12 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:19:05 »
Christina knikte en knuffelde hem, ze zei dag tegen Ellen en toen nog tegen sEv, en vertrok naar haar vader, ze ging voor hem staan en wachten af wat hij ging doen."Gaan we maar?V"roeg ze toen
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #13 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:23:50 »
Severus maakte zich zorgen om zijn vriendin en keek even opzij naar zijn moeder. "wat denk jij van haar vader?" vroeg hij toen rustig.
Orion keek zijn dochter ziedend aan. "Ga je me nog vertellen wie die jongen was of moet ik het je weer uit je gaan sleuren? Hoe dan ook krijg je vanavond je verdiende straf voor je onnozel gedrag..." zei hij kwaad en keek haar aan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #14 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:29:02 »
"Dat het een ongeloofelijke arogante zak is, zo als bijna alle zwartsen, das orion zeker?V"roeg ellen die hem meteen herkende.
"het is mijn vriend."zei ze rustig, ze slikte het ewas al alat en dus bijna avond, ze wilde terug naar severus renne maar wist dat ze mee moest."Verdwijnselen we?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #15 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:40:04 »
Severus keek naar zijn moeder en haalde zijn schouders op. "Ik weet het niet, Chris heeft het nooit over haar ouders, ik voel aan haar dat er was mis is in haar familie maar dat telkens ik ernaar wil vragen klapt ze dicht..." je kon duidelijk aan zijn stem horen dat hij zich grote zorgen maakte om zijn vriendin.
Orion trok grote ogen toen hij hoorde dat zijn dochter een vriend had. "Dan moet je nodig je keuze herzien..." zei hij enkel en nam haar toen nogal brut vast aan haar bovenarmen en verdwijnselde met haar naar huis. Eenmaal daar aangekomen sloot hij haar op in de kamer waar hij haar altijd gebruikte.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #16 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:41:30 »
Christina keek hem niet ana toen ze in de kamer was opgelsoten, ze zag dat het bed hellemaal klaar gemakat en verschoont was, ze rilde al bang, ze had tegen sev beweert nog maagd te zijn.
"laten we gaan Sev, het zal nisk ergs zijn anders ahd ze het je echt wel al algn vertlet.G"limalcthe ellen bemoeidgent.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #17 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:44:56 »
Severus knikte, zijn moeder had gelijk. Waarom zou Chris ook gaan liegen tegen hem? Hij nam zijn moeders hand vast, zodat hij samen met haar zou kunnen verschijnselen.
Orion feliciteerde eerst zijn zonen, behalve Sirius, voor hij de kamer binnen ging. Hij sloot de deur achter zich en keek zijn dochter woedend aan. "Waar zaten je gedachten, mijn dochter..." zei hij neplief.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #18 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:50:12 »
"ik hou van hem, en daar kan je wat je ook doet niks aan doen!"zie ze vel tegen hem,z e keek hem aan en wsit dat het n alleen maar een egrere verkrachtign werd, harder en wilder, maar ze kon dit neit ontkennen.
Ellen liet haar zoon en dochter bijverscijnlenen. ikz al eten voor jullie maken."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #19 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:54:31 »
Orion greep naar haar keel en ontnam haar wat van haar lucht, maar niet alles. "Je bent het niet waardig een vriendje te nemen, je bent zo lomp, lelijk en minderwaardig. Niemand, behalve ik verdient jou..." zei hij kwaad en deed zijn hand toen weer los. "Nog zo'n brute taal en straf verdubbeld..." zei hij. "Laat die eikel vallen..." zei hij tegen haar en keek haar woedend aan.
Severus knikte en ging met zijn zus in de woonkamer een spel spelen, hun vader was gelukkig niet thuis, dus hadden ze een moment dat ze zonder problemen konden spelen. Toch bleef hij zich zorgen maken om Chris.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #20 Gepost op:
maart 01, 2010, 00:57:03 »
"Wat je ook doet papa, hoe vaak je me ook verkracht hoe dan ook ik hou van hém, en dat kan je neit weg neen met niks, doe je best maar het lukt je toch niet."Zei ze, ze wist dat het ieder moment kon komen.
Luthien keek haar oudere broer aan, ze was nog steeds te jong voor zweinstein. "hoe lang heb je al met er?V"roeg ze lief
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #21 Gepost op:
maart 01, 2010, 01:06:21 »
Severus keek zijn zusje aan, hij vond haar echt het liefste zusje van de hele wereld. Hij glimlachte toen hij haar vraag hoorde. "Op Halloween heb ik voor het eerst met haar gekust." vertelde hij toen en keek haar aan. "Vind je haar mooi?" vroeg hij toen en was benieuwd wat ze zou zeggen.
Orion haalde uit met zijn hand en sloeg haar een paar keer hard op het lichaam en 1 keer in haar gezicht. Daarna duwde hij haar brut op het bed en greep haar vast aan de polsen. "Zul je het dan nooit leren? Je bent nog dommer dan die achterlijke moeder van je..." zei hij.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #22 Gepost op:
maart 01, 2010, 01:09:55 »
Luthien knikte. "Word ik later ook zo knap?Vëog ze toen ze keek haar broer vragend aan,
Chrisitna zweeg ze sprak niet, dat leek haar beter van niet, ze was bang ze probeerde zich los te wurmen maar egrnes wist ze dat hij ahar toch wel vast zou binde
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #23 Gepost op:
maart 01, 2010, 01:14:32 »
Severus glimlachte toen hij haar nieuwe vraag hoorde. "Je wordt vast ook een pracht vrouw Luthien, dat weet ik zeker..." zei hij eerlijk, terwijl hij boeken aan haar liet zien. Hij wist dat ze zelf graag naar school wou gaan, dus gaf hij haar soms stiekem al wat uitleg over bepaalde dingen.
Orion glimlachte gemeen, liet haar heel even los en met een spreuk had hij haar handen stevig aan elkaar gebonden, zodat ze geen weg meer op kon. Langzaam aan kleedde hij haar uit, haar verdiende loon zou ze krijgen!
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #24 Gepost op:
maart 01, 2010, 01:17:44 »
Ltyuhien klom rustig op zijn schoot pakte het boek aan en begon eht door te balderen
Christina voelde de tranen in haar ogen branden ze wis dat haa rvader haar ook altijd probeerde op te winde, maar da thet hem nooit lutke niet posetieve opwinding igg.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #25 Gepost op:
maart 01, 2010, 01:20:22 »
Severus vond het fijn om met zijn zus bezig te zijn, het was een erg aangenaam kind waar hij zielsveel van hield. Hij nam zich voor om altijd voor haar te zorgen en haar te beschermen.
Orion besloot haar straf te verzwaarden, door meteen in haar te gaan en een voorspel over te slaan. Hij wist dat hij haar hiermee erg veel pijn deed, maar dat was nou net zijn bedoeling.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #26 Gepost op:
maart 01, 2010, 01:22:18 »
"Waaorm heb je neit gneoeg aan walburgAS?"Vtroeg ze, ze kreunde ongewild door dat hij in haar zat, en stoten, ze kruende bij eidere stoot maar neit van het genot.Wäarom nuek je haar niet?"
Luthien knuffelde haar vade.r"mag ik een keer mee naar christina?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #27 Gepost op:
maart 01, 2010, 01:25:29 »
"Dat mag je..." zei hij tegen zijn zus, hij zou maar wat graag willen dat zijn zus en vriendin het konden vinden met elkaar.
Orion keek haar en sloeg haar nogmaals. "Dat gaat je niets aan, kreng..." zei hij woedend en als straf ging hij nog zoveel sneller, wilder en onvoorzichtig bij haar te werk.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #28 Gepost op:
maart 01, 2010, 01:47:22 »
Luthien glimlachte."vertel eens wat mee.r"Zei ze rusitg en ze keek hem ssn, ze was blij met hem.
Chrisitna kruende weer ze wist dat hij daar opgeownd evan raakte dus probeerde ze het gekreun te stoppen."hou op."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #29 Gepost op:
maart 01, 2010, 12:48:15 »
Severus keek haar aan en dacht na wat hij kon vertellen over zijn vriendin aan zijn zus. "Christina is echt superlief, je weet dat ik niet al te veel vrienden heb op school, maar zij beschermt me en op haar kan ik steunen. Ik ben echt smoorverliefd op haar..." zei hij rustig en vroeg zich af wat zijn zus eigenlijk allemaal wilde weten over Chris.
Orion negeerde haar gesmeek om te stoppen. Ze had dit verdient, ze wist dat ze niet mocht thuiskomen met een vriend en ze mocht zich niet moeien met zijn relatie met Walburga, twee zaken die ze wel had gedaan. Dus hij vond dat dit haar verdiende straf was. Hij deed stug verder en deed zijn best om haar zoveel mogelijk pijn te doen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #30 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:00:36 »
Luthiedn knikte. "mama en papa gaan vanavond samen weg dan zijn we alleen."Zei ze glimalchend tegen haar broer waar ze gek op was.
Christina snikte ne probeerde hem eraf te krigjen ergens hootpe zemaar dat hij snel kwam, ze was bang dat ze nog een keer zwnager van die vent raakte, het ging nog een keer fout.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #31 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:09:15 »
"misschien kan ik aan Christina vragen of ze zin heeft om vanavond bij ons te komen, krijg je eens de kans om met haar te spelen..." zei Severus zacht, hijzelf verlangde gewoon om haar in zijn armen te nemen en haar te zoenen.
Orion was blij om die blik van zijn dochter te zien. Dat was teken dat zijn straf begon te werken. Hij kwam uit haar nog voor hij kwam, hij wou dat sparen voor als hij haar nog eens harder wilde straffen. Hij kleedde zich aan en ging toen de kamer uit en liet Christina achter, de deur liet hij op een kier staan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #32 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:16:20 »
"Jaa!"riep Luthien emteen die zoud at welg ezelig vidne ze hield ervan als er mee rmensen waren. "ga je dna koken?"Vroeg ze hopend want haar broer kon het erg goed
Christina trok een ochtentjas aan en ging naar de douceh, snikkend doude ze zichzelf, ze voelde zich gebroken.. ze wilde severus
Walburg akleek har man aan, met een minachtende blik, ze zag aan hem dat hij nog moest komen. Als hij amar neit dacht dat zij hem daarbij ging helpen
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #33 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:20:37 »
Severus glimlachte en greep meteen een stuk papier en schreef.
Chrisje,
Vanavond zijn mijn ouders weg en ben ik alleen thuis met mijn zusje.
Luthien zou je graag eens willen ontmoeten en ik mis je vreselijk.
Dikke kus,
Sev X
Orion liep naar een aparte kamer waar hij kwam en daar bleef tot alles weer normaal was. Daarna liep hij naar zijn kamer toe waar hij verse kleren aandeed, dat deed hij altijd als hij Chris weer eens had gebruikt.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #34 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:23:02 »
"Waarom?"Vroeg walburga aan hem, ze was hem achterna gegaan. "waarom doe je dit?"
Christina svhreef terug dat ze maar al te graag kwam en niet kon wachte totr ze bnij hem was ze vroeg er ook in hoe laat ze meost komen, ik mis je ok sev, ik hou echt van je."schreef ze er og bij.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #35 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:39:31 »
Severus krabbelde meteen een antwoord terug.
Liefje,
Als je om zeven uur vanavond hier bent is het goed, als je wil mag je ook vroeger, maar dan heb je kans om mijn vader tegen het lijf te lopen en die gunt me geen vriendin.
Toch zal ik altijd mijn best doen om je te beschermen.
Sev
Orion keek zijn vrouw aan. "Grotendeels als straf voor haar en haar moeder." zei hij, al deed hij het ook voor zijn lust.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #36 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:44:38 »
"Volgens mij doe je het eerder odmat je eht zélf lekker vind."riep ze boos, ze zag dit ook als vreemd gaan
Christina bleef onder de douch zitten, ze zou zo naar haar broer, gaan ze zuchte, om 7 uur pas,dat deed og wel evnetjes.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #37 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:50:57 »
Severus vroeg zich af of hij Chris zou zien voor zeven uur of niet. Hij keek naar zijn zus. "Is er iets dat je graag zou willen doen vanavond samen met Christina?" vroeg hij zacht.
"Wat maakt het nou uit wat ik met mijn dochter toe, je haat haar toch? Ik doe haar eerder pijn dan dat ik haar laat genieten..." zei Orion meteen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #38 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:54:21 »
"oat ik je vrouw ben en dit is gewoon hoe dan ookv reemdgaan wat je doet!"zei walburga vel, ze keke hem gekwest en kwaad aan
Chritnakleede zich aan."ik ga.Zëi ze tegen ahar vade.r ik ben vaanvond aps teurg."Voro hij kon weigere sloot ze de deur alweer
Ltuhien schudde der hoofd ten teken dat ze het neit wist
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #39 Gepost op:
maart 01, 2010, 13:59:30 »
Severus glimlachte even en vroeg zich af wat Chris nu aan het doen zou zijn. "Je krijgt de kans om haar uit te horen als ik het eten voor jullie maak..." zei hij en keek Luthien aan.
Orion keek zijn vrouw aan. "Ik voel niets voor mijn dochter, er is geen spatje liefde in mijn lichaam voor haar. Terwijl ik voor jou heel wat voel..." zei hij eerlijk en kreeg toen de kans niet om zijn dochter terug te roepen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #40 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:15:23 »
"je leigt, als je van me hield, deed je it niet."Zei ze, en ze keek hem bitter aan, mede dankzij haar man was ze zo verbitert als dat ze nu was.
Christina was naar buite ze wist neit of ze al naar seveurs ging dat leek haar aan de ene kant geen goed idee ze widle hem geen probs geven
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #41 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:21:32 »
Severus hoorde plots geschreeuw en zuchtte, zijn vader moest thuis zijn en stond nog maar eens te schreeuwen op zijn moeder. Hij nam meteen Luthien in zijn armen om haar tegen hem te beschermen.
Orion keek haar aan. "Christina heeft niets met jou te maken..." zei hij meteen met een verheven stem.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #42 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:25:13 »
Luthien begon te snikken tegen severurs aan.
Ellen wilde haar man beroete met een kus, maar hij duwde haar boos weg, ondanks alles hield ze toch van hem, tranen brande in haar ogen
Walburga schudde haar hoofd."je bedriegt me met haar, of je eht zo wiklt zien of niet, je gaat vreemd
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #43 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:30:58 »
Severus stond op, tilde zijn zusje op en liep met haar naar zijn kamer. Eenmaal daar sloot hij zijn deur en ging met zijn zus op zijn bed zitten. "Het komt wel goed, paps raakt je met geen vinger aan..." zei hij troostend tegen haar en knuffelde haar stevig.
Orion keek haar aan en zuchtte, hij had nog nooit tegen haar kunnen duidelijk maken dat hij erg veel van haar hield en dat zijn dochter niets voor hem voorstelde.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #44 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:35:05 »
Walburga liep de kamer uit. "je slaapt maarin de logeerkamer tot dat zij weg is."Zei ze toen rusitg, ze zou het bed neit eer met hem delen zo lang hij met chrisitna sliep deze vakantie's.
Ellen probeerde haar mant e kalmeren wat langzamerhansd lukte, ze zuchte opgleucht en liep naar de kamer van zijn zoon."ik en je vader gaan nu al weg, we zijn pas laat terug zorg dat luthien goed optijd in bed ligt leiver.d'zei ze tgene seveurs en ze ksute luth gedag op haar voorhoofd
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #45 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:39:34 »
Severus omhelsde zijn moeder. "Chris komt langs..." zei hij toen tegen haar, hij kon niet tegen haar liegen. "Ik zal voor beide goed zorgen..." beloofde hij haar. Hij zond zijn vriendin bericht dat als ze wou, ze meteen kon komen.
Orion haalde zijn schouders op, zolang Chris bij hem inwoonde zou hij haar gaan gebruiken, dat was haar vast straf nou eenmaal...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #46 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:43:33 »
"ze mag van mij ook blivjen slapen hoor als je dat wilt.Zëi ellen glimlachend en ze vertrok samen met haar man
Walbruga gaf knijster opdracht geen eten voor orion klaar te maken, ze ou het hem zuur maken zo lang hij dit deed
Ze widle hem net zo een pin doen als hij ahar deed. örion ik ga vanavond uit, "zei zer toen, ze zou nemen wat ze nemen kon hij gign vreemd dus zij zou het ook doen
Christina belde aan bij sev
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #47 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:47:36 »
Severus hoorde de bel gaan en liep samen met zijn zus naar beneden. Hij deed de deur open, herkende Chris en vloog haar meteen om de hals. "Ik ben blij dat je kon komen..." zei hij eerlijk tegen haar en kuste haar toen even op de mond. Hij zag echter aan haar ogen dat er was gebeurd, maar zei er niets op.
Orion keek haar aan en kneep zijn ogen tot spleten. "Dan doe je maar..." zei hij onverschillig, hij vertikte het om echt te laten zien hoe hij zich voelde.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #48 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:49:27 »
Christina kuste hem zachtjes op de mond e glimlachte meteen toen ze hem zag, ze knuffelde hem stevig, en liet hem maar voorizchtg los."is dat je zusje?"Vroeg ze lief.
luthien bleef verlegen op de achtergrond.
"ik ga met wie ik maar wil naar bed daar.'zei walburga toen. änagezien jij ook vreemd gaat snap ik niet waarom ik nog trouw meot blijven."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #49 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:53:26 »
"Chris is er bij je thuis wat gebeurd?" vroeg hij zacht en knikte toen ze vroeg of Luthien zijn zusje was. Hij stak zijn hand uit naar zijn zus om aan haar duidelijk te maken dat ze dichter mocht komen.
Orion besloot er onverschillig bij te blijven, ergens dacht hij dat walburga het niet zou kunnen om met een ander dan hij naar bed te gaan. "Je doet maar..." zei hij koel.
Print
Pagina's: [
1
]
2
3
...
12
« vorige
volgende »
You are here:
JiBu