Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 17:03:01
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
Vakantie!
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
2
[
3
]
4
5
...
12
Omlaag
Auteur
Topic: Vakantie! (gelezen 6847 keer)
Christina Zwarts
Hero Member
I Love Severus Snape(L) ,
Re: Vakantie!
«
Reactie #100 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:08:15 »
"je bent een erg goede broer."zei ze gemeend, en ze glimlachte, ze wist dat hij ook een goede vader zou zijn, ze waren nu al 16, bijna van school af en bijna tijd voor hun toekomst.
'ik wil haar leven tot een hel maken en ze houd eht toch neit uti bij die gast, we krijge en slehcte naam als we haar eruit zette:
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #101 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:17:21 »
Severus keek haar aan en glimlachte. "Dankje al heeft ze enkel mij nog om op te steunen... mams te verblind van haar liefde voor paps dat ze niet wil of kan zien dat hij nooit zal beteren. Dat hij mij altijd zal blijven slaan..." vertelde hij zacht, zodat enkel Christina het kon horen.
Orion knikte, zijn vrouw had gelijk. "Maar stel dat we niet aan ons imago moesten denken, stel dat we onder het 'gewone' volk hadden gezeten, zou je haar dan nog in huis houden?" vroeg hij rustig, hij wilde gewoon weten hoe erg Walburga zijn dochter haatte.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #102 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:29:20 »
Christina hd zijn hand gepakt, ze had haar ete bijna op." Lieverd, we moete beetje opschieten, dat armen kind valt bijna inslaap..."Zei ze zuchtent tegen sev maar ookg eamsueert.
"dan zou ik haar meteen naar en terhuis doen."zei ze naar waarheid "Dan keurde ik dit neit goed, je bent mijn man en ze is osntana uit vreemd gaan,:
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #103 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:38:05 »
Severus keek naar zijn zus, tilde haar op en zette haar op zijn schoot. Zo voorkwam hij dat ze in haar bord met eten inslaap zou vallen. Hij hield haar dicht tegen zijn lichaam gedrukt en at toen zijn bord verder leeg. "Wil je dan helpen om haar in bed te stoppen?" vroeg hij toen aan Christina.
Orion kuste haar in de hals om haar wat te kalmeren. "Ik moest haar wel in huis nemen om mijn goede naam te houden, anders had ik haar nooit aanvaard in ons huis." zei hij gemeend.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #104 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:41:40 »
Luthien legde haar hoofd tegen SEverus aan en viel rusitg inslaap tegen hem.
Christina glimlachte, het leek haar erg leuk dat te doen."graag."Zei ze gemeend ze keek vertederd."je zou een goede vader zijn sEv."
"hou je zelfs neit een beetje van der?"Vroeg ze, walburga zou dat opzich wel normaal vinde dat ie van ze kind hield
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #105 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:45:46 »
Severus hield zijn zus erg goed vast en keek naar Chris en voelde dat hij eventjes moest blozen. "Dankje..." zei hij zacht en keek haar aan, dit was de eerste keer in zijn leven dat hij zo'n groot en goed compliment van iemand had gekregen. "Zullen we dan maar gaan?" vroeg hij snel.
Orion schudde zijn hoofd. "Ik kreeg haar zo goed als nooit te zien toen haar moeder nog leefde, er is geen zenuwvezel die er nog maar aan denkt om dat schepsel lief te hebben." zei hij meteen, maar onbewust hield hij wel een beetje van zijn bloedeigen dochter.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #106 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:49:09 »
Christina knikte en glimlachte. "zou je later misschien als we klaar zijn met school, een babytje met me willen?V"roeg ze plots zo uit het neits, ze vroeg zich dit al lang af maar dit gaf de doorslag, ze widle het wel met hem ze sotnd op, en aptke zijn jas ze hielp hem opstaan.
"orion, je houd wél van der, je zou een monster zijn als je dat niet deed, toen ze net bij ons was, was je wel lief voor der."Zei ze rusitg tegen hem
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #107 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:54:25 »
Severus keek Chris aan en was een beetje overdonderd door haar vraag, het duurde dus ook een lange tijd voor hij daar antwoordt op gaf. Hij had Luthien even op haar stoel gezet, deed vlug zijn jas aan en tilde zijn zusje toen meteen weer op. Pas nu keek hij Christina weer aan. "Je overdonderd me wat met je vraag..." zei hij eerlijk, zodat ze zich niet teleurgesteld voelde dat hij zolang wachtte met zijn antwoordt. "Maar als ik met iemand kinderen zou nemen, dan was het wel met jou..." zei hij gemeend en drukte toen een kus op haar mond.
Orion keek zijn vrouw aan. "Misschien dat ik wel een beetje van haar hou, maar dan moet dat gevoel erg onbewust zijn..." zei hij toen eerlijk tegen haar.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #108 Gepost op:
maart 03, 2010, 23:56:38 »
Chrisitna gilde nog net neit blij en ksute hem zachtjes en mehga blij op de mond terug, ze streek eventje sdoor zijn haren. "ik wil er ook later 1 met je."Zei ze gemeend, en ze hielp hem alles goed te houden."is ze neit te zwaar voor je?"Vroeg ze bezorgt. ze keek hem zeer verliefd en blij aan, ze hiled meer van die man dan van wie of wat dan ook in de wereld.
Walbyrga knikte ze legde zihc weer tegen hem ana"ik wil naar huis lekker met jou gewoon in ons bed liggen."Zei ze, ze widle neit perseseks of slapen maar gewoon knuffelen en alles.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #109 Gepost op:
maart 04, 2010, 00:00:41 »
Severus keek zijn vriendin aan. "Nee, Luthien weegt weinig voor haar leeftijd en ik ben het gewoon van haar lang in mijn armen te houden." zei hij en knuffelde voorzichtig met zijn zusje, wat hield hij toch veel van die kleine meid.
Orion knikte. "We kunnen ze hier zeggen dat je niet goed voelt en dan kunnen we het bal verlaten..." zei hij rustig en drukte nog even een zoen op haar lippen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #110 Gepost op:
maart 04, 2010, 12:11:33 »
Christina knikte en glimlachte naar hem, ze hield de deur voor hem op zodat hij er door kon, ze had een idee om eht extra leuk te maken bij severus
Walburga knikte."Dat is goed."
«
Laatst bewerkt op: maart 04, 2010, 12:14:16 door Christina Zwarts
»
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #111 Gepost op:
maart 04, 2010, 15:03:30 »
"Dankje" zei Severus toen hij langs Chris liep die de deur voor hem open liet. Hij liep meteen de trap op en ging de kamer van zijn zusje binnen. Eenmaal daar legde hij zijn zus op het bed en nam haar pyjama. Rustig trok hij Luthien haar kleren uit en deed voorzichtig haar pyjama aan. Als dat gebeurd was dekte hij haar liefelijk toe.
Orion liep naar de gastheer en gastvrouw toe, excuseerde zijn vrouw en zichzelf en verliet toen het huis samen met walburga. Hij omhelsde haar stevig en verschijnselde naar hun huis.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #112 Gepost op:
maart 04, 2010, 15:53:49 »
Christina keek van een afstandje verliefd toe hoe Severus dit deed, ze vond het echt geweldig om hem zo bezig te zien met dat kleine engeltje van een Luthien, haar glimlach werd iets breder."Sev je bent zo leif voor der."Zei ze toen
Walburga grijsnd.e"Verdiwjsnel jij ons naar huis?V"roe hij toen
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #113 Gepost op:
maart 04, 2010, 15:58:39 »
Severus drukte zacht een kus op het voorhoofd van zijn zus en stond op. Hij keek Chris aan en ging voor haar staan. "Luthien heeft nood aan affectie, maar onze ouders zijn daar niet echt toe in staat, daarom geef ik het aan haar." zei hij zacht en had zijn armen rond haar middel geslagen en trok haar naar zich toe. "Jou geef ik ook graag affectie.." zei hij met een glimlachje en drukte zijn lippen op de hare.
Orion kuste haar hals en trok haar dicht tegen zich aan. Hij verschijnselde met haar mee naar huis. "Zullen we naar boven gaan?" vroeg hij toen zacht.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #114 Gepost op:
maart 04, 2010, 16:04:36 »
"Dat zullen we zeker gaan."glimalchte ze, ze pakte zijn hand vast en had erg zin om met hem gewoon te knuffelen.
Christina grijsnde. "Blijf even hier."Zei ze, ze wilde eerst wat met zijn kamer doen, ze liep naar zijn kamer toe maar wle zod at hij neit zag dat ze daarheen ging ze creeerde een romantiche sfeer daar binnen. met kaarsen en alles, daarna riep ze seveurs te komen
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #115 Gepost op:
maart 04, 2010, 16:12:42 »
Severus had eerst nog even de kleren van zijn zusjes netjes weg gelegd toen hij Chris hoorde roepen. Hij sloot rustig de kamerdeur van Luthien en ging toen naar zijn eigen kamer toe waar hij Chris vond in een zeer romantische sfeer. Hij glimlachte, liep naar zijn vriendin toe en begon haar zachtjes en vol passie te zoenen.
Orion glimlachte en liep met haar mee naar hun kamer. Hij ging met haar in bed liggen en begon haar stevig te knuffelen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #116 Gepost op:
maart 04, 2010, 16:25:13 »
Christina zoende zachtjes mee, ze legde een hand in zijn hals."ik hou van je meneertje sneep. ik hou van je echt echt waa.r"Zei ze naar waarheid tegen hem.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #117 Gepost op:
maart 04, 2010, 16:32:03 »
Severus deed zijn ene hand onder haar shirt en wreef zachtjes over haar onderrug, terwijl hij met de andere door haar haren wreef. Nog steeds stond hij haar te zoenen en kon geen genoeg van haar krijgen. Eventjes onderbrak hij zijn kus en keek haar aan. "Ik hou ook van jou juffrouw zwarts, van jou en niemand anders..." zei hij eerlijk en zoende haar toen opnieuw.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #118 Gepost op:
maart 04, 2010, 16:34:10 »
Christina duwden hem neer op het bed, ze was neit van plan seks te hebben, maar ene heftige zoenpartij mcoth wel ene keer. ze zat boven op hem, en zoende hem gepasoneerd opp de mond, ze streelde zijn rug.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #119 Gepost op:
maart 04, 2010, 16:37:23 »
Severus had altijd geleerd van zijn moeder dat hij meisjes niet zomaar mocht nemen. Het initiatief moest van het meisje zelf komen. Hij had wel zin in haar, maar ergens wist hij dat hun relatie nog niet ver genoeg gevorderd was om het al met haar te gaan doen. Daarom wreef hij rustig langs haar lichaam en begon haar zachtjes te tongzoenen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #120 Gepost op:
maart 04, 2010, 16:41:03 »
Christina tongde hem teurg, ze glimlachte en vond het echt fijn, ze rolde zich op haar rug en trok hem op zich, heerlijk voelde dit om dit mert hem te kunnen doen, ze hadde nog nooit zo wilt gezoend, maar ze hadde er ook nooit de kans voor gehad.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #121 Gepost op:
maart 04, 2010, 16:49:25 »
Severus vond het heerlijk om eens zo met haar te kunnen zoenen. Op school had hij zich steeds ingehouden, maar hier in zijn kamer kon hij doen met haar wat hij wou. Hij begon haar wat wilder en vuriger te zoenen en masseerde rustig haar rug.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #122 Gepost op:
maart 04, 2010, 18:19:26 »
Christina glimalchte en keke naar hem toen ze de zoen had gestopt."je bent een erg goede zoenrr meneer snep."Zei ze gemeend
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #123 Gepost op:
maart 04, 2010, 18:43:52 »
Severus keek haar aan en glimlachte. "Jij kunt het anders ook erg goed..." zei hij gemeend en kuste haar hals zachtjes. "Ik zal je beschermen tegen mijn vader, want ik denk dat hij je zal slaan als hij ontdekt dat je mijn vriendinnetje bent..." zei hij zacht en streelde haar haren.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #124 Gepost op:
maart 04, 2010, 21:03:58 »
:"dan beheks ik hem gewoon."Zei ze naar waarheid ze was daarniet bang van
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #125 Gepost op:
maart 04, 2010, 21:06:21 »
Severus keek haar aan en glimlachte even. "Je bent echt wel een ware griffoendor..." zei hij toen en kuste haar even op de lippen. "Je bent 1 van de moedigste meisjes die ik ooit heb ontmoet." zei hij eerlijk.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #126 Gepost op:
maart 04, 2010, 21:15:02 »
Christina keek hem lief ana."zullenw e over leuke dinge praten?"Vroeg ze toen aan hem, ze was daar wel meer voor in dan voor dit gepraat
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #127 Gepost op:
maart 04, 2010, 21:17:42 »
Severus keek haar aan. "Wat denk je ervan als we na zweinstein zouden gaan samenwonen?" stelde hij toen voor en dwong zichzelf om zijn ouders en zorgen even te gaan vergeten. Hij wou enkel nog plezier beleven met Chris.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #128 Gepost op:
maart 04, 2010, 21:47:42 »
Christina keek hem aan, en glimlachte."dat zou ik heel graag willen maar kan je luthien wel alelen bij je ouders laten?Vroeg ze toen ebzorgt, ze zou eht goed vinde als severus ltuhien bij hen liet wonen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #129 Gepost op:
maart 04, 2010, 21:50:05 »
"Dat was mijn volgende vraag..." zei hij met een glimlach en kuste haar eventjes. "Of je het zou zien zitten om Luthien bij ons te nemen, ze is niet veilig genoeg meer als ik haar zou achterlaten." zei hij zacht en keek haar aan. Hij was echt heel erg blij dat hij iemand als Chris had gevonden.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #130 Gepost op:
maart 04, 2010, 21:59:33 »
"Dat zie ik zitten."zei ze glimlachend, "dus met andere woorde vind ik het prima om haar ook in huis te nemen."zei ze naar waarheid, en ze keek hem rustig aan, ze zoende hem zachtjes."Zal ze dat wel wille met onz ekindjes eribj?
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #131 Gepost op:
maart 04, 2010, 22:04:33 »
Severus glimlachte en hoorde haar vraag. Hij trok haar naast zich, zodat hij haar het beste kon gaan knuffelen. "Ik weet niet of ze dat fijn zou vinden, maar het is wel het veiligste voor haar..." zei hij uiteindelijk. "Ik zal het morgen eens met haar over spreken, ik denk trouwens dat mijn mama het geen probleem zou vinden als je een paar dagen bleef... of moet je dringend naar huis toen?" zei hij en keek haar aan, hij wist nog steeds niet dat ze bij haar thuis werd gekleineerd en mishandeld, want als hij dat had geweten, zou hij haar nooit meer terug laten gaan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #132 Gepost op:
maart 04, 2010, 22:07:05 »
"ik moet niet terug dus ik kan zo alng blivjen als jij maar wilt."Glimlachte ze naar hem en zachtjes gad ze hem weer ksuejs op zijn mond,z e hield ehc tvan hem, ze streelde zijn rug."ik blijf graag langer."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #133 Gepost op:
maart 04, 2010, 22:15:42 »
Severus glimlachte en streelde door haar haren. "Het liefste had ik je al elke dag bij me, maar als je langer blijft zou je toch beter je ouders waarschuwen... Ze zullen zich vast grote zorgen om je maken als je niets van je liet horen..." zei hij rustig en keek haar verliefd in de ogen aan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #134 Gepost op:
maart 04, 2010, 22:41:51 »
Christina kuste hem.,"Zullen we wat eluks gaan doen mrogen en luthien dan mee nemen? gaat je m,eoder wel een smet erwnkelen?V"roeg ze
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #135 Gepost op:
maart 04, 2010, 22:46:05 »
Severus kuste haar lief terug en schudde zijn hoofd. "Mams heeft weinig tijd om ons te beschermen, ze is veel weg voor haar werk, ze heeft nauwelijks tijd om wat leuks met mij en Luthien te doen." zei hij toen rustig. "Als je haar wat zou geven, geeft niets duurs zo beperk je de schok bij haar. Ze zal al blij zijn als je haar gewoon trakteert op een ijsje..." zei hij rustig. Luthien en hijzelf waren opgevoed met weinig en waren dus ook blij met iets simpels en weinig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #136 Gepost op:
maart 04, 2010, 22:52:17 »
Christina knikte. ïk wil graag een mooie pop voor haar halen, en anders gaan we mrogen toch emt haar naar de speeltuiin, ijsje eten en dan anar de speelgoed winkel?V"roeg ze aan seveurs, ze vond dat ze samen ouders leken.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #137 Gepost op:
maart 04, 2010, 22:55:40 »
Sneep dacht na en knikte toen. "Leuk idee, hoe vind je mijn zusje trouwens?" vroeg hij toen zacht en keek haar aan. Hij vond van zichzelf dat hij de grote verantwoordelijke broer was van Luthien en niet dat hij voor haar leefde als haar vader. Hij knuffelde nog steeds met Chris en was dicht tegen haar gaan aanliggen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #138 Gepost op:
maart 04, 2010, 22:58:52 »
"ik vind er een erg lief meisje en vind het zo zilieg voor der dat ze zo bang is."Zei ze toen gemeend ze zuchte diep, en keek hem aan zachtjes kuste ze hem weer."Hopelijk mag ze me."Zei ze toen zuchtent.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #139 Gepost op:
maart 04, 2010, 23:02:07 »
"Tuurlijk mag ze dat, mams heeft niets liever dat ik Luthien het huis mee uitneem. Ze wil dat ik zoveel mogelijk bij haar in de buurt blijf, omdat ze vind dat ik een goede invloed op haar heb. En ik neem haar graag mee, want zo blijft ze weg van mijn vader en hoeft ze niet zo vaak bang te zijn..." vertelde hij rustig en keek haar aan. "Ik hoop zo dat Luthien zich wat aan jou zal kunnen hechten..." zei hij toen plots en keek zijn vriendin aan. "Het zou zoveel makkelijker voor me zijn als jij er nog eens was om voor haar te zorgen, wanneer het eens minder met me gaat..."
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #140 Gepost op:
maart 04, 2010, 23:08:07 »
"Sev, ik wil voor zo ver k dat kan, nu al voor haar zorgen, en voor jou, als je wilt kan ik een vakantie boeken voor ons 3 ik heb geneog geld."Zei ze toen rustig."je medoer kan desnodos ook mee."
off we need tobias
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #141 Gepost op:
maart 04, 2010, 23:18:12 »
"mams wil nergens heen waar paps niet is, ze houdt van hem, ze geloofd dat hij weer 'normaal' kan worden zoals ze getrouwd waren. Maar mijn vader is een alcoholieker geworden die zijn eigen vrouw en kinderen slaat..." zei hij wat triest en keek Christina aan. "Ik wil niet vluchten en mijn moeder bij hem achterlaten... straks vermoord hij haar nog..." Hij was echt bang dat zijn vader op een dag zijn moeder zou gaan vermoorden. Hoe die haar soms sloeg, hij had zelfs al eens gezien dat hij pogingen had gedaan om zijn moeder te wurgen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #142 Gepost op:
maart 04, 2010, 23:26:31 »
Ellen keek Tobias aan."Tobias ik hou van je."Zei ze teen hem, ze meende het, aze hied echt van hem, ze pakte zijn hand vast.
"Straks vermoord hij jou."zei Chruisitna mega bezorgt."ik wil niet dat hij jou vermoord."Zei ze toen. "k kan je eit verleizen niet ook jou als ik je verlies dan dan wil ikniet meer."Zei ze gemeend
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #143 Gepost op:
maart 04, 2010, 23:31:18 »
Tobias keek naar Ellen, hij was dronken, zoals het grootste deel van de dag. Hij hield nog steeds van zijn vrouw en kinderen, maar hij haatte ze ook, omdat zij konden toveren en in zijn ogen dus ook mega gevaarlijk waren. "Ik zie je ook graag, maar je bent gevaarlijk..." zei hij en keek haar kil aan, zoals Snepen konden doen. Voor hem kwam veiligheid voor zijn liefde voor Ellen.
Severus keek Chris aan en streelde haar zacht door de haren. "Ik zou ook niet zonder jou kunnen, maar ik wil niemand verliezen. Al zie ik mijn vader het liefste dood onder de grond..." zei hij en meende wat hij zei. "Ik let goed op mezelf lieverd, dat beloof ik je..." en kuste haar wang.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #144 Gepost op:
maart 04, 2010, 23:52:10 »
Ellen ging op zijn schoot zitten."ik ben niet gevaarlijk voor jou, ik hou te vee van je daarvoor."Zei ze gemeend ze wilde hem op de mond kussen.
Christina keek hem aan, ze ksute zachtjes met hem mee/"heb je misschien een shirt voor me, ik heb geen nachtkleding bij me dan an ik in je t shirt slapen."zei ze
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #145 Gepost op:
maart 04, 2010, 23:57:41 »
Tobias keek haar aan en had zin om haar hard van zich af te duwen, maar hield zich nog even in. "Dat ben je wel, je bent pas ongevaarlijk als je die stok nooit meer gebruikt en de kinderen verbied om in huis te toveren..." zei hij en voelde dat heel langzaam nuchter aan het komen was.
Severus stond op, liep naar zijn kleerkast en haalde er zijn mooiste shirt uit en gaf deze aan Chris. "Zal ik me omdraaien terwijl jij je omkleed?" vroeg hij rustig, want hij had haar nog nooit naakt gezien en wilde haar ook geen schaamte doen voelen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #146 Gepost op:
maart 05, 2010, 00:00:32 »
Ellen kuste hem zachtjes op zijn wang."nee ik ben niet gevaarlijk Tboias, ik ben je vrouw, en jij man mijn ik ben de meoder van je kinderen en ik hou van je, wat je ook det en zegt k zal jou nooit wat doen."
Christina glimlachte eventjes ze knikte toch maar, ze vond het lullig voor hem amar toch widle ze leiver gewoon eventjes zich omkelden zonder gestaar,
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #147 Gepost op:
maart 05, 2010, 00:04:33 »
Tobias duwde haar van zich af "eerst ontdoe je jezelf van die stok, doe je dat niet blijf je levensgevaarlijk en heb ik het liefst zo min mogelijk in mijn buurt..." zei hij.
Severus glimlachte, hij had respect voor zijn vriendin en draaide zich om. Hij zou wachten met om te draaien totdat hij dat van Chris zelf zou horen. Ondertussen keek hij even naar posters op zijn kamer die er behoorlijk slecht uitzagen met al die scheuren en kreuken in.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #148 Gepost op:
maart 05, 2010, 00:19:41 »
Ellen voelde de tranen in haar ogen rbanden. "als je van me hield vroeg je dit neit van me."Zei ze tegen hem de tranen begonnen nu echt te komen
Christina trok haar bh uit en deed het shirt ana ze sotnd nu in zinn shirt en haar onderbroekje."Sev je kan je weer omdraaien hoor."Zei ze lief
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #149 Gepost op:
maart 05, 2010, 10:28:39 »
Tobias keek haar aan, hij vond magie gevaarlijk, maar het deed hem pijn om zijn vrouw ongelukkig te zien. Hij drukte haar weer tegen zich aan en streelde door haar haren. Zachtjes veegde hij haar tranen weg. "Ik geloof je dat je me niets zou doen, maar Severus wel, ik zie aan hem dat hij me haat..." zei hij zo rustig mogelijk.
Severus draaide zich terug om en glimlachte. "Zit de shirt goed?" vroeg hij zachtjes en nam haar weer in zijn armen en knuffelde haar stevig.
Print
Pagina's:
1
2
[
3
]
4
5
...
12
« vorige