Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 17:03:24
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
Vakantie!
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
[
2
]
3
4
...
12
Omlaag
Auteur
Topic: Vakantie! (gelezen 6847 keer)
Christina Zwarts
Hero Member
I Love Severus Snape(L) ,
Re: Vakantie!
«
Reactie #50 Gepost op:
maart 01, 2010, 14:55:41 »
"Nee SEv, er is neits."glimlachte ze. Ze kon erg goed acteren."Heey."Zei ze vrinedleijk tegen Luthien.
voorzichtig kwam ltuhien dichterbij ze pakte severus hand vast en keek een beetje bang.
"misschien neem ik hem ook wel mee naar huis, tja zo motel is nameljk wel erg armoedig."Zei ze toen, ze was orion nu aan eht utidagen, het kweste haar nog egrer dat hij zo koel deed, hij hield niet van der dat was duidelijk voor der.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #51 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:00:13 »
Severus keek naar zijn zus. "Luthien, wees niet zo bang..." en hield haar dicht tegen zijn lichaam, zelf had Chris ook nog niet vertelt over zijn vader die vaak dronken was en sloeg naar hem en zijn moeder. "Hij is weg en ik nu bij je..." zei hij zacht tegen zijn zus en streelde door haar haren. Hij keek nu weer naar zijn vriendin. "Als er wat is mag je tegen me spreken, je geheimen zijn veilig bij me..." zei hij eerlijk.
Orion zuchtte, drukte zijn vrouw zacht tegen de muur aan en nog voor ze kon reageren begon hij haar passievol en liefdevol te zoenen.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #52 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:07:35 »
Christina glimalchte kort en knuffelde hem."hebben julie al gegetne?"Vroeg ze toen, z ekeek vriendelijk naar de kleine ltuhien die ze echt schattig vond
Walbruga voelde hoe haar ahrt te keer ging, ze sleog ahar armen rodn zijn hals, en kuste hem terug vol passie, wat hield ze tohc van die man, daardoor deed hij ahar zo een pijn.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #53 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:12:11 »
Severus keek Chris aan "We hebben nog niet gegeten, maar ik was van plan om te gaan koken..." zei hij en besefte nu pas dat Chris zou willen weten hoe het kwam dat hij kon koken. Hij streelde zijn vriendin door de haren. "Als je wil mag je van mijn moeder ook blijven slapen..." zei hij toen.
Orion drukte zijn lichaam tegen dat van Walburga en zoende vol liefde met haar verder. Hij werd altijd gek van liefde als hij met haar zoende.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #54 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:15:52 »
"Graag."Zei Chriastina meteen."moet ik anders helpen koken? en kan je koken dan?"Vroeg ze voleldig verbaast ze zag dat luthien rusitg naar boven liep en horode haar roepen dat ze met de poppen ging spelen.
"orion."krende ze zachtjes, ze stote de kus en keek hem aan, ze streelde door zijn haar, en glimalchte. Ze hield van hem, ze hoopte dat hij da tookv an ahar deed
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #55 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:20:48 »
Severus nam haar mee naar de keuken en merkte nog een gebroken glas op dat hij meteen opruimde en keek toen naar zijn vriendin. "Ik moest het wel van mijn moeder leren als ik Luthien wilde blijven beschermen..." zei hij toen rustig en keek haar aan.
Orion streelde over haar wang en keek haar aan. "Ik hou van je Walburga en als echt wilt dat ik stop met Christina te gebruiken, dan zal ik mijn best doen..." zei hij eerlijk tegen haar.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #56 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:23:40 »
"dat wil ik echt orion, je doet me er zo een pijn mee, ik hou ook van joue cht ehel veel.Zei ze gemeend
Christina keek evrbaast."beschermen waarvor?V"roeg ze bezorgt.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #57 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:27:07 »
"Mijn vader..." zei hij zacht en keek zijn vriendin even niet aan. "Hij is meer dronken dan wat anders en dan gaat hij aan het slaan. Mams houden hem zoveel mogelijk van ons vandaan, maar als ze eens niet thuis is, dan wil hij Luthien slaan, maar spring ik vaak tussen. Dan hadden we ook niemand die voor het eten kon zorgen en daarom heb ik het van mijn moeder geleerd..." vertelde hij en keek Chris afwachtend aan, hij vroeg zich af wat ze nu zou denken.
Orion keek haar aan. "Ik zal proberen om me te beperken tot het slaan van Chris..." beloofde hij toen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #58 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:30:00 »
Christina knuffelde hem en keek mega ebzorgt.Sëv gaat het dan wel met je?"Vroeg ze doodsbang. "heeft ie je net wat gedaan nee toch?V"roeg ze half in paniek ze knuffelde hem
walburga keek naar orion en knikte dnakabar z eksute hem wee.r"Zulle we vanavond samen wat doen?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #59 Gepost op:
maart 01, 2010, 15:38:30 »
Severus nam haar dicht tegen zich aan en knuffelde haar stevig. "Ik red het wel, ik maak me meer zorgen om Luthien dan mezelf. Daarnet is hij niet verder geraakt dan mijn moeder. Ik was met Luth naar mijn kamer gevlucht om ons beide veilig te houden."
Orion keek haar aan en knikte "met alle plezier..." zei hij met een glimlach.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #60 Gepost op:
maart 01, 2010, 21:12:19 »
Christina ging op zijn schoot zitten en keek hem bezorgt aan."ik vind het zo erg voor je sevrrus."Zei ze gemeend tegen hem, ze knuffelde met hem mee. "ze is zo klein..."
walburga glimalchte blij nsaar hem, heel erg blij.ëcht?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #61 Gepost op:
maart 01, 2010, 21:19:38 »
Severus was naast haar gaan staan en keek zijn vriendin aan. "Hij is al zo voor de geboorte van Luthien, gewoon omdat hij niet kan verdragen dat wij kunnen toveren en hij niet..." zei hij zuchtend en had een arm om Chris heen geslagen. "Ik maak me meer zorgen om Luthien dan mezelf, dit wordt een groot trauma voor haar en je hebt gezien hoe bang ze op jou reageerde, terwijl ik haar vaak heb vertelt dat je lief bent." vertelde hij eerlijk.
Orion kuste haar nog even op de mond. "Ik wil graag nog eens alleen bij jou zijn, zonder onze kinderen in de buurt..." zei hij rustig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #62 Gepost op:
maart 01, 2010, 21:31:21 »
"zullen we anderds met haar uit eten gaan? Ik ben rijk genoeg, ik betaal wel, dna kan ze zien dat ik er neits doe.Zëi ze rusitg tegen severus ze keek hem velriefd aan ze widle wel wat met hem doen
"dat wil ik ook graag.Zei walburga gemeend ze zoende hem weer zachtje.s"weetje hoe gek ik op je ben?"Vroeg ze hem
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #63 Gepost op:
maart 01, 2010, 21:37:48 »
Severus keek haar aan en kuste haar even dankbaar op de mond. "Ik vind het lief van je dat je ook om mijn zusje geeft..." zei hij eerlijk en kuste haar nogmaals, hij was echt zo dankbaar om haar ontmoet te hebben en dat hun liefde wederkerig was. "Zullen we haar halen?" vroeg hij toen zacht.
Orion keek haar aan en glimlachte even. "vertel eens..." zei hij plagerig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #64 Gepost op:
maart 01, 2010, 21:39:12 »
:Heel heel gek."Zie ze gemeend en ze ksute hem wer zacvhtjes in de hals, glimlachend en lief. Ze hield echt van hem
Christina knikte. "Ik wacht hier wel ik denk dat ze dat leiver heeft, laten we het rustig aan doen tusse mij en haar, te snel is misschein te veel voor haar na alles."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #65 Gepost op:
maart 01, 2010, 21:44:00 »
Severus knikte "Ik zou niet anders willen dat Luthien zich ook aan jou hecht. Als mijn moeder en ik eens niet voor haar kunnen zorgen, dat ze jou nog heeft om op terug te vallen." zei hij zacht en ging daarna naar de kamer van zijn zusje en ging op zijn knieën naast zijn zus zitten. "Luthien, zou je het fijn vinden om samen met mij en Chris dingen buitenshuis te gaan doen? Ze zou ons eens willen trakteren op een etentje in een restaurant." vertelde hij haar rustig en keek haar afwachtend aan.
Orion glimlachte en kuste haar opnieuw even passioneel op de mond. "Ik ben ook erg gek op jou..." zei hij eerlijk.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #66 Gepost op:
maart 01, 2010, 21:54:07 »
Luthien haar mond viel open, ze hadde weinig geld us was ze nog nooit in een resturant geweest, emteen knikte ze. "heel graag."Zie ze ze widle echt ene keer graga erheen.
Walburga glimalchte."Zal ik me maar gaan omkelde dan?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #67 Gepost op:
maart 01, 2010, 21:57:24 »
Severus glimlachte even. "Wat vind je momenteel van Christina?" vroeg hij toen voorzichtig en stak zijn hand uit naar Luthien, zodat ze samen hand in hand, de trap af konden lopen.
Orion glimlachte en knikte. "Doe dat maar..." zei hij rustig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #68 Gepost op:
maart 01, 2010, 22:08:56 »
Luthien keek hem aan."Ze is wel leif.Zëi ze toen gemeend, dat vond ze haar tot nu toe echt ze hield haar broer goed vast ze zag hem meer als pa dan broer
Walburga glimalchte en liep naa rboven
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #69 Gepost op:
maart 01, 2010, 22:12:24 »
Severus had er geen idee van dat hij meer als vaderfiguur functioneerde voor zijn zus, dan als grote broer. Hij liep met haar de trap af naar beneden en liep meteen naar Chris toe. "Hoe zullen we gaan?" vroeg hij aan Chris, omdat geen van hun al kon verschijnselen en hij geen idee had waar ze naartoe wou gaan.
Orion ging in de woonkamer zitten op een bank, nam de ochtenprofeet en ging daarin lezen in afwachting tot zijn vrouw klaar zou zijn met omkleden en opmaken.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #70 Gepost op:
maart 01, 2010, 22:14:53 »
"er is heir toch wel wat in de buurt?V"roeg ze aan hem, ze keek hem rustig en afwachtent aan at ie zou gaan zeggen, ze nam aan dat er wel wat op loop afstand was.
walburga kwam de trap af in een mooie avond jurk, en mooie make up, opgestoken haar alles
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #71 Gepost op:
maart 01, 2010, 22:19:18 »
Severus dacht na, hij kwam niet zo erg veel buiten in Weverseind, omdat hij constant voor zijn zusje moest zorgen. "Ik weet 1 restaurant zijn..." zei hij uiteindelijk "Het is 10 minuten lopen" en keek toen naar zijn zus. "Luthien, ik zou graag hebben, als we buiten lopen, dat je zowel aan Chris als aan mij een hand geeft..." hij zei dat gewoon om zeker te zijn dat er niets met haar zou gebeuren.
Orion hoorde zijn vrouw de trap afkomen, legde de krant weg en keek om. Hij keek zijn ogen uit, stond op en ging voor haar staan. "Je ziet er adembenemend uit!" zei hij sterk onder de indruk.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #72 Gepost op:
maart 01, 2010, 23:19:30 »
Luthien keek beetje teleurgeslt."Draag je me niet?"Vroeg ze toen lief. Ze keek hopend.
Walburga werd knal en knal rood toen haar man dit zei."meen je dit?Vroeg ze toen aan hem
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #73 Gepost op:
maart 01, 2010, 23:23:27 »
Severus keek haar aan en zuchtte. "Je kunt heus wel tien minuten stappen, dan kun je lang zitten. Ik beloof je dat ik je zal dragen als we terugkeren naar huis. vindt je het dan erg om Chris een hand te geven?" vroeg hij zacht en keek haar aan, maar wierp ook even een blik op zijn vriendin.
Orion bekeek haar nog even goed en keek toen recht in haar ogen. "Ik meen het, het is echt... wauw..." hij had er geen woorden voor voor haar schoonheid.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #74 Gepost op:
maart 01, 2010, 23:39:33 »
Luthien shcudde haar hoofd, ze vond eht gewoon fijn als haar broer haar droeg z epakte van un beide de hand vas.t"gaan we dan maa?R"Vroeg ze.
Walbruga keek hem aan en glimalchter."kus me.'zie ze toen velriefd
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #75 Gepost op:
maart 01, 2010, 23:49:44 »
Severus streelde haar door de haren en knikte toen. "We gaan..." zei hij en liep met hun twee de straat op en stopte de huissleutel in zijn zakken. Hij liep met de twee door de straten heen en kwam toen aan bij een klein gezellig restaurantje en keek naar Chris voor hij naar binnen zou gaan. "Vindt je dit goed?" vroeg hij zacht en keek haar aan.
Orion sloeg een arm om haar middel, trok haar meteen tegen zich aan en keek haar glimlachend in de ogen aan. Niet veel later begon hij haar passioneel en met veel gevoel te zoenen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #76 Gepost op:
maart 01, 2010, 23:52:04 »
Christina keek vertederd naar Severus, z ewlde late rgraga kdis en hij was nu al geweldig met ze zusje bezig alat stana als die straks zelf een kind kreeg."ik vind het prima."Zei ze glimalchend ze knuffelde sev even en keke lief naar Luthien.
Walburga klom op zijn schoot, zachtjes ksute ze hem trug."i love you."Zei ze gemeend
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #77 Gepost op:
maart 01, 2010, 23:58:52 »
Severus glimlachte en ging met de twee naar binnen. Hij vroeg een tafel voor drie en ging toen naar die tafel toe. Hij wist dat hij hier niet moest beginnen met zoenen met Chris, omdat de dreuzels anders zouden gaan denken dat Chris en hij de ouders waren van Luthien, zijn vijfjarig zusje. Hij keek zijn vriendin aan. "Ik hoop dat ik je niet teveel belast heb door mijn thuissituatie aan je te vertellen..." zei hij rustig en had haar hand vastgenomen en streelde die.
Orion had zijn beide armen nu om haar heen en keek haar aan. "Ik hou ook van jou..." zei hij terug en kuste haar toen even liefdevol in de hals.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #78 Gepost op:
maart 02, 2010, 00:09:29 »
Christina glimlachte."Geen zorgen."Zei ze., "nu kan ik je tenmsitne helpen."Zei ze toen, en ze kuste hem even op de wang ze flusiterde zachtjes zodat luthien het neit hoorde, vannacht ist voor het eerst dat we samen in een kamer slapen,"Zei ze zachtjes, ze nam athans aan dat ze bij hem sliep en niet in een logerkamer ze hoopte maar ook bij hem in bed te slapen.
Walburga keek hem grijzned aan."ik ben echt blij met je.Zëi ze gemeend
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #79 Gepost op:
maart 02, 2010, 15:46:01 »
Severus keek haar aan en glimlachte, thuis hadden ze geen logeerkamer, dus had hij al besloten om haar in zijn bed te laten slapen. "Vindt je het niet te snel gaan?" vroeg hij toen even zacht terug, hij wou haar niet forceren, hij hield zoveel van haar dat hij haar geen pijn of schrik wilde aandoen en was bereid om op haar te wachten.
Orion streelde door haar haren en keek der aan. "Heb je een voorstel wat we zouden kunnen doen?" vroeg hij toen zacht aan haar.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #80 Gepost op:
maart 02, 2010, 15:55:14 »
"We slapen toich maar enkel samen."Grinitke ze. zE ksute hem,"ik vind het zelfs fijn om samen emt jou in 1 bed t emogen liggen.Zëi ze toen anar waarheid en weer ksute ze hem
"Der is vanavond een bal."Glimalchte walburga. "bij de malfidussen?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #81 Gepost op:
maart 02, 2010, 16:07:04 »
Severus glimlachte en knikte opnieuw. Zacht kuste hij met haar mee, maar hield er al snel mee op, omdat het niet leuk moest zijn voor Luthien om afgezonderd te worden. Tenslotte moesten Chris en Luth elkaar wat beter leren kennen nu. Vanavond had hij nog alle tijd om te knuffelen met zijn vriendin. "Luthien, zou je eens iets alleen willen doen met Chris of niet?" vroeg hij toen lief aan zijn zusje.
Orion keek haar aan en dacht na. Ergens had hij wel gehoord van dat bal en na een tijdje knikte hij instemmend. "Leuk idee, zullen we dan maar gaan?"
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #82 Gepost op:
maart 02, 2010, 16:11:28 »
Chriostina keek naar Luthien.
Luthien schudde ahar hoofd. "dit is goed sev."Zei ze toen rusitg tegen hem en ze keek ahar broer eventjes aan.
"graag."Zei ze grijznend en ze ksute hem weer eventjes
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #83 Gepost op:
maart 02, 2010, 16:19:13 »
Severus keek van de een naar de ander, hij wilde hun twee aan een gesprek zetten, maar wist niet hoe hij zijn zus kon doen praten. Hij zuchtte, hij hoopte maar dat Luthien haar acceptatie van Chris niet al te lang zou gaan duren. Hij wreef even met zijn hand door zijn haren, maar kon geen vraag bedenken dat Luth zou gaan vertellen tegen zijn vriendin.
Orion glimlachte, omhelsde zijn vrouw en verdwijnselde zo met haar naar villa Malfidus. Hij vond het geweldig om deel uit te maken van de volbloeden stamboom en dat hij ook volbloed kinderen had verwekt bij een volbloedheks. "Ik ben er trots op dat je mijn vrouw bent Walburga..." zei hij eerlijk en kuste haar toen even op de mond.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #84 Gepost op:
maart 03, 2010, 14:46:34 »
Luthien keek haar broer aan. "papa zegt trouwens dat zweinstein dom is en hij probeert mama zo ver te krigjen dat ik niet mag.Zei ze toen droevig.
"ik ben ook trots dat je mijn man bent."Zie hze grijnzend tegen haar manz e ksute hem."late we gaan."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #85 Gepost op:
maart 03, 2010, 14:57:48 »
Severus keek zijn zusje geschokt aan door wat ze zei, maar zag aan haar ogen al dat ze het meende. "Heb je enig idee waarom hij dat denkt?" vroeg hij toen zacht.
Orion glimlachte breed en liep toen samen met haar villa Malfidus binnen waar ze door verschillende anderen, ook dooddoeners begroet werden. Al die tijd hield hij zijn vrouw dichtbij hem, ergens vertrouwde hij die lui niet helemaal...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #86 Gepost op:
maart 03, 2010, 15:18:46 »
ömdat hij zegt dat jij net zo een engert als mama bent geworden."Zei ze toen tegen hem
Walburga glimlachte vriendelijk naar eidereen en keek leif naar orion."We zijn er bijna."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #87 Gepost op:
maart 03, 2010, 15:22:50 »
Severus zuchtte "Als ik niet was gegaan, dan kon ik jou niet zo goed beschermen tegen hem en dan had ik Chris nooit kunnen ontmoeten... Wil je dat ik hem eens duidelijk maak wat voor nut magie kan hebben?" vroeg hij toen.
Orion keek haar aan en knikte even. "Zullen we wat te drinken halen?" vroeg hij toen rustig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #88 Gepost op:
maart 03, 2010, 15:28:32 »
"Graag al denk ik dast papa toch niet zla lusiteren."Zei ze toen droevig tegen hem ze keek hem zielig aan.
walburga knitke ze had wel dorst."elfenwijn graag.,"Grijsnte ze
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #89 Gepost op:
maart 03, 2010, 15:31:58 »
"Ik kan het hem ook laten zien of eventueel voelen..." zei hij, maar hield toen zijn mond, omdat hij wist dat wat hij zei naar de duistere kant begon te buigen en hij had al aan zijn moeder beloofd om dat niet te gaan doen.
Orion glimlachte en liet zijn vrouw toen even alleen om drank te halen, niet veel later stond hij weer voor haar en gaf haar een glas wijn. "op wat zullen we toosten?" vroeg hij toen lief aan haar.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #90 Gepost op:
maart 03, 2010, 15:33:42 »
Christina keek hem veemd aan troen die dat zei. "als je het maar laat.Zëi ze streng."mijn familie is al duister genoeg met hun voldemort obssesie dus jij moet niet ook al beginnen."Zei ze streng
"op ons"zei walburga girjznend tegen hem
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #91 Gepost op:
maart 03, 2010, 15:37:10 »
"ik kan het hem toch laten zien?" zei hij toen tegen Chris en zuchtte, haar strenge blik en toon stond hem niet aan maar zei daar geen woord over.
Orion grinnikte even. "Op ons!" zei hij toen en hief zijn glas, terwijl hij Walburga diep in de ogen aankeek.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #92 Gepost op:
maart 03, 2010, 21:33:56 »
"niet als het iets is waardoor je in azakban beland, sev ik weet heus wel dat je met al die dooddoeners kinderen omgaat."Zei ze toen lichterlijk boos
ze wilde nu geen ruzie emt hem maar ze widle oook neit dat hij een dooddoener word."ik wil niet dat je een dooddoener word sev echt niet."Flusiterde ze zachtjes
"op ons dat er nog velle gleukige jaren mgoen volgen."
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #93 Gepost op:
maart 03, 2010, 21:42:22 »
"Andere vrienden vind je niet in zwadderich" zei hij meteen verdedigend tegen haar. Hij vond het niet zo leuk dat ze kritiek op hem had. Rustig streelde hij langs haar wang en keek haar aan. "Kunnen we daar een andere keer over spreken? Ik wil onze eerste avond samen niet verpesten..." zei hij toen eerlijk en kuste haar mond. "Ik zal altijd van je houden lieverd..." zei hij gemeend.
Orion knikte instemmend "vele gelukkige jaren met grote liefde voor elkaar..." zei hij met een glimlach en kon het niet laten om haar een kus op de mond te geven.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #94 Gepost op:
maart 03, 2010, 21:55:39 »
"ik hou gewoon zielsveel van je Sev, en daaropm ben ik zo bezorg om je."zie ze toen naar waarheid, ze zuchte en zag dat hun eten kwam,z e ksute zachtjes terug. ïk wil je niet kwijt."zie ze bezorgt.
Walburga zuchte eventjes en knuffelde hem ze leunde dicht tegen hem aan."Slapa je bij me vannacht?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #95 Gepost op:
maart 03, 2010, 22:01:49 »
Severus keek haar rustig aan en streelde haar wang even. "Ik wil je jou ook niet kwijt, ik bescherm iedereen die in mijn hart zit en denk dan pas aan mezelf..." zei hij gemeend en kuste haar toen even op de mond.
Orion knuffelde stevig met haar mee en kuste haar wang. "Ik slaap het liefste bij jou lieverd..." zei hij eerlijk.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #96 Gepost op:
maart 03, 2010, 22:22:30 »
Luthien vond het leuk om chris en sev zo te zien ze wou dat dat haar oduers waren, ze waren echt schattig vond ze met ze tweeen.
Walburga zuchte. "mooi zo, ik slapa namelijk het leifst einje armen, had chris nou een vriend trouwens?"
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #97 Gepost op:
maart 03, 2010, 22:31:25 »
Severus knuffelde zijn vriendin toen nog even en ging toen netjes zitten, omdat het eten bij hun op tafel werd gezet. Hij keek even naar zijn zus en zag haar blik. "Voel je al wat beter?" vroeg hij toen bezorgd aan haar.
Orion nam zijn vrouw toen meteen in zijn armen en knuffelde met haar. "Die kerel waar ze mee zoende is haar vriend, ze houdt erg veel van hem en het zou me niet verbazen als ze nu bij hem zat..." zei hij toen zacht.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #98 Gepost op:
maart 03, 2010, 22:46:21 »
Luthien knikte, ze wilde leiver bij sEverus op schoot. Ze keek een beetje moe, eidne van eht etentje zouz e itgeput zijn dat wist ze nu al.
"Hoe laat moet ze naar bed?V"roeg christina, aangezien luthien pas 5 was, zou dat wel redelijkv roeg zijn. Ze zag dat er een soort karoke hier was
ze wilde eigenlijk mee doen,
"laat er maar, is ze tnemsitne weinig thuis en hebben we weinig alst van der ze heeft wel ene lelijke smaak mannen ze kan eidereen krijge."walburgas haten chris, maar zou nooit ontkennen dat Christina knap was.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #99 Gepost op:
maart 03, 2010, 22:55:04 »
Severus keek naar zijn zus en merkte dat ze bijna inslaap viel. Hij hoorde de vraag van Christina "Meestal breng ik haar naar bed om half acht, maar daar lees haar ik nog voor, laat haar vertellen over de voorbije dag en is het meestal acht uur als ik haar kamer verlaat." zei hij toen rustig en at ondertussen.
Orion keek haar aan en drukte een kus in haar hals. "Hij stond bij Ellen Prins heb ik gezien..." zei hij toen, hij had die vrouw herkent maar wist niet met wie ze getrouwd was. "Zullen we haar anders uit het huis gooien of wil je haar nog wat langer koeioneren?" vroeg hij zacht en keek haar afwachtend aan.
Print
Pagina's:
1
[
2
]
3
4
...
12
« vorige
volgende »