mei 20, 2012, 17:17:04

Auteur Topic: The Juilliard School  (gelezen 617 keer)

Offline Sariuna

• RPG
  • Jr. Member
  • **
  • This Chaos Is My Reality
    • Bekijk profiel
The Juilliard School
« Gepost op: november 14, 2009, 21:58:45 »
The Juilliard School is een conservatorium voor uitvoerende kunsten in New York, waar men muziek, toneel en dans kan studeren. Het is een zeer bekende school en niet iedereen geraakt zomaar binnen.

Eerst heeft men een auditie waar men zijn of haar kunnen moet tonen, dan volgt er een periode van afwachting of men al dan niet een brief krijgt die zegt dat ze toegelaten zijn en tenslotte is er nog het feit dat men elke dag, elke les en elke wedstrijd het allerbeste van zichzelf moet geven. Alleen de beste studeren af en vele vallen in de weg naar afstuderen af omdat ze niet goed genoeg zijn.
Bij wedstrijden worden natuurlijk enkel de allerbeste gestuurd en daar word dan veel van verwacht. Worden de verwachtingen ingelost, dan kun je rekenen op eer, maar als je faalt, dan zijn ze teleurgesteld in je.
We beginnen op de eerste schooldag. Later op de dag is er een openingsfeest in de kantine. Je mag zo lang als je wilt blijven, maar de volgende dag beginnen de lessen wel. Je hebt ook algemene vakken.

Send it to me:
Plaatje:
Naam:
Leeftijd:
Karakter:
Familie:
Dans/toneel/muziek?:
Overige :

Je slaapt op de school, per twee op een kamer.
Kamer 01: Autumn Clayworth & Diana Fabray (zang)
Kamer 02: Chace Cooper(Dans) & John Vox (muziek)
« Laatst bewerkt op: juli 12, 2011, 10:35:31 door Sariuna »
Sarah Walker: Nice work sensei.
Chuck Bartowski: Yeah, well. The thing is Casey doesn't have a calm center. It's more an angry center.

Offline Chace Cooper

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: The Juilliard School
« Reactie #1 Gepost op: juni 19, 2010, 16:31:20 »
Hij stapte samen met zijn broer de school binnen en nam de tijd om naar de balie te gaan waar hij zijn sleutel zou ophalen. Het was geweldig dat hij een brief had gekregen, net als zijn broer in de tijd, met de melding dat hij toegelaten was. Zijn broer had geen zin om te treuzelen en was al naar de balie toegelopen. Maar ja, het was diens eerste jaar niet meer en dat was het wel voor Chace. Uiteindelijk kwam hij ook toe en vroeg hij zijn sleutel op, waarna hij zijn broer volgde naar de kamers toe en hij stapte zelf de tweede binnen. Langs de ene kant was het leuk dat ze niet op dezelfde kamer lagen, langs de andere kant had hij het wel niet erg gevonden om een kamer te moeten delen met zijn broer. Op de achterkant van het plannentje stond dat er vanavond een feestje was in de kantine, daar zou hij heen gaan om andere mensen te ontmoeten.

Off: als ooit iemand de broer wilt spelen, doe maar

Offline Chace Cooper

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: juni 19, 2010, 18:56:52 »
Maar eerst zou hij zijn koffer uitpakken en dan misschien eens op verkenning gaan. Met zijn broer, alleen of met iemand anders..daar was hij nog niet aan uit. Maar als hij koos om iemand anders er om te vragen, moest hij natuurlijk eerst iemand zien te vinden. Iets dat niet zo voor de hand zou liggen. Chace schudde zijn hoofd en concentreerde zich weer op zijn koffer en legde de dingen netjes op zijn plaats. Nu die netheid zou vast niet lang duren, maar beter dat het er ooit was, dan dat het er nooit is.

Off: Klopt en ik weet het nog niet. Voorlopig liggen ze door elkaar ...wat verkies jij?

Offline Autumn Clayworth

• Newbie
  • *
  • Theatre is my life and soul <3
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: augustus 13, 2010, 21:08:38 »
Autumn was een aantal weken geleden naar New York verhuisd, omdat ze haar nieuwe schooljaar zou beginnen bij Juilliard. Ze was dolblij toen ze de brief kreeg, die aankondigde dat ze aangenomen was. Ze sjouwde haar koffers naar haar kamer, en gooide ze op het bed neer. Zelf plofte ze er ook op, om even op adem te komen, het was een aardig gesjouw geweest met al die koffers. Maar ja, wat moest ze dan? Al haar theater spullen in Londen laten liggen?

Nadat ze eindelijk een beetje op adem was gekomen, haalde ze het papier tevoorschijn, wat degene achter de balie haar had gegeven. Het ging over een feestje in de kantine. Nou een feestje, daar was ze altijd wel voor in! Maar al die nieuwe mensen dan? Autumn besloot haar haren simpel op te steken, en ze pakte een spiegel uit haar tas. Het duurde even, maar al snel had ze haar favoriete jurkje gevonden. Een simpel, turquoise jurkje met zilveren schoentjes. Ze liep haar kamer uit, en zong zachtjes

Offline Chace Cooper

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: augustus 14, 2010, 16:12:04 »
Alles was uitgepakt en netjes weggestopt toen hij zich realiseerde dat het feest bijna ging beginnen. Chace besefte ook dat hij met de kleren die hij nu aanhad, niet veel succes zou hebben met het leren kennen van nieuwe mensen. Daarom besloot hij zich snel te douchen, deo op te doen en andere kleren aan te doen. Misschien deo pas als laatste, maar dat maakt niets uit.

Toen hij klaar was, keek hij nog eens in de spiegel en besloot dat hij er goed genoeg uit zag.  En anders was het toch te laat, want hij opende zijn kamerdeur en ging rustig naar de kantine toe. Die lag niet zo dicht bij de slaapkamers en dus duurde het even voor hij er was. En toch was hij de eerste daar? Chace haalde zijn schouders op en stapte naar binnen.

Offline Autumn Clayworth

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: augustus 14, 2010, 17:05:59 »
Autumn ging dansend en zingend alle gangen door, er zou nu toch niemand meer slapen! Ze had een grote glimlach op haar gezicht, en hoe meer ze van de school zag, hoe beter ze het vond. Haar blauwe ogen twinkelden en straalden van plezier, en uiteindelijk kwam ze bij de kantine uit.

Daar zag ze een jongen staan, die ze nog niet ontmoet had. Te laat besefte ze zich dat ze nog steeds aan het zingen was

Offline Chace Cooper

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: augustus 15, 2010, 16:34:57 »
Hij hoorde iemand zingen en draaide zich om. Chace glimlachte en ging naar haar toe."Hé, ik ben Chace Cooper. En jij?" stelde hij zichzelf voor en zag steeds met mensen binnenkomen. Het begon op een feest te lijken, al was er nog niet zo ambiance Het kwam wel, dacht hij en hoopte hij toch. "Ik ga me iets te drinken halen, wil je soms ook iets?"

Off: En al één uitschrijving...Zo gaat dit echt drukker worden ><

Offline Autumn Clayworth

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: augustus 15, 2010, 20:18:25 »
Autumn stopte met zingen toen ze hoorde dat iemand haar aansprak, en ze draaide zich om. Daar stond de jongen die ze al eerder had gezien, en de glimlach verlichtte zijn gezicht. Ze glimlachte zelf ook, en stopte een blonde pluk achter haar oren. ''Hoi, ik ben Autumn Clayworth. Sorry voor het zingen, ik wist niet dat er nog andere mensen stonden te wachten.'' zei ze nogal beschaamd. ''Oh graag, ik zou wel wat drinken lusten!'' en ze lachte

Offline Chace Cooper

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: augustus 17, 2010, 20:23:11 »
"Ah, het is niets,hoor." Zei hij schouderophalend." Het komt wel vaker voor dat iemand van de muziek richting zingt of begint te spelen, of dat iemand die danst, begin te dansen. Daarbij, zo slecht klonk het nog niet,hoor." Chace knipoogde even en knikte toen."En wat zou de jongedame willen?" vroeg hij." Ze hebben van alles en nog wat. Voor alcohol is het misschien een beetje vroeg of niet?" Ze zag er niet uit als iemand die veel dronk, maar schijn bedriegt soms.

Offline Autumn Clayworth

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: augustus 17, 2010, 22:39:01 »
Autumn keek hem aan, en ze knikte. ''Ja, voor alcohol is het inderdaad een beetje te vroeg. Ik ben niet echt een meisje voor alcohol, doe mij maar een glas cola of cassis!'' en ze glimlachte. Ze hoorde wat hij zei over de mensen van de muziekrichting, en ze lachte vrolijk. ''Nou, eigenlijk volg ik theater. Maar het leek me niet verstandig om theater te spelen op de gang, dat zou misschien een beetje vreemd overkomen.''

Offline Chace Cooper

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: augustus 18, 2010, 20:37:49 »
Hij had gelijk gehad met wat hij gedacht had en knikte toen."Geen probleem." Hij wou net weggaan, maar ze zei nog wat en dus draaide hij zich weer om en keek haar aan."Oh." Dat had hij niet geweten, maar Chace gokte ook nooit, want meestal zat hij er naast. "Mijn broer zegt dat hij dat al meegemaakt heb, ik ben nieuw, dus ik kan niet zeggen of het waar is." Hij haalde zijn schouders op en ging toen wat te drinken halen."Hier is je cassis." hij reikte haar een glas aan.

Offline Autumn Clayworth

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: augustus 18, 2010, 21:33:20 »
Ze pakte het glas cassis aan, en nam er dankbaar een slok van. Ah, wat was dit heerlijk na die rit! Ze was de lucht van New York nog steeds niet gewend, maar dat was ook niet zo gek. Waar zij woonde, was de lucht heel anders. Ze glimlachte, en keek hem aan. ''Nou, dit is ook mijn eerste jaar hoor. Ik ben hiernaartoe verhuisd vanuit Londen, dus dit is allemaal heel vreemd voor me!''

Offline Chace Cooper

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: augustus 19, 2010, 19:39:58 »
Hij nam een slok van zijn limonade en fronste toen hij dat vreselijk nummer weer hoorde. Man, hoe vaak moest hij het nog aanhoren? Voor hem was I like it echt geen goed nummer, maar blijkbaar was hij de enige die daar zo over nadacht. Vele deden mee op de muziek, maar danste nog niet. Ook daar was het nog te vroeg voor en wachtte geblazen op de eerste waaghals."Ik doe dans, trouwens." zei hij toen en glimlachte. "Londen is leuk, al ben ik er nog maar twee maal geweest."

Offline Autumn Clayworth

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: augustus 19, 2010, 20:34:41 »
Ze keek hem aan, en glimlachte lichtjes. ''Londen is geweldig! Oh sorry, ben een beetje erg enthousiast. Ik ben gewoon blij dat ik daar geboren ben.'' zei ze beschaamd. Ze nam opnieuw een slok van haar cassis, en keek de kantine maar wat rond. Wat vreselijk was deze muziek, en Autumn zuchtte diep. ''Hoe kun je dit soort muziek nou mooi vinden?''

Offline Chace Cooper

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: augustus 19, 2010, 21:20:28 »
Hij lachte toen ze heel enthousiast begon over Londen."Is niets,hoor, ik heb het overleefd." grapte hij."Feitelijk ben ik er maar één keer geweest, die andere keer was voor een danswedstrijd en dan heb ik niet zo veel van Londen gezien." Chace dronk even van zijn limonade en haalde zijn schouders op."Dat moet je niet aan mij vragen, want ik heb geen flauw idee." Van Enriqeu's I like it ging het naar Push Push van Kat Deluna."Dit valt mee, dit nummer, al ken ik beter nummers."

Offline Diana Fabray

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: juli 11, 2011, 20:22:04 »
Diana zette haar eerste stappen in DE School voor getalenteerden.. De Juilliard school.. Ze keek naar het gebouw, glimlachte en ademde diep in. Ze liep richting de gangen waar ze op zoek ging naar haar kamer..

Toen ze uiteindelijk bij de juiste kamer was,  zette ze haar tassen neer en keek om zich heen. Ze zag niemand. Diana besloot om haar tassen achter te  laten en op onderzoek uit te gaan in de school.