Quinn had haar boek weer opengeklapt op haar schoot liggen en begon weer rustig verder te lezen, ze zat alweer bijna in haar eigen wereldje waar ze de beschreven wereld al helemaal voor zich kon zien en het verhaal op een heel nieuw level kon beleven, maar helaas werd ze alweer snel gestoord. Ze keek op vanuit haar boek en zag Ayden naar haar toe lopen en op hetzelfde bankje plaatsnemen. Ze had niet goed gehoord hoe hij haar noemde maar ze had zo het gevoel dat het Quinny was.. Dat klonk als, ik win niet, met een boers accent.. of Ik weet niet.. In ieder geval, het klonk niet leuk! Ging ze zich nu serieus ergeren aan hoe iemand haar noemde? Ja schijnbaar wel. Oké. Ze klapte het boek dicht met de boekenlegger nog steeds tussen dezelfde bladzijdes en keek met een glimlach naar de jongen naast zich 'Hey Ayden, het is weer eens tijd voor The Lion, the Witch and the Wardrobe.' Antwoordde ze en keek hoe hij zijn Iphone zocht en zich daarop richtte. Moest ze daarvoor haar boek dicht slaan? Ze zuchtte zacht en voelde haar mobiel weer trillen, ze haalde hem weer uit haar rok zakje, las het en propte het met een glimlachje weer terug. Wat een service, ze hoefde nog niet eens naar de kantine te gaan om eten te halen het werd gewoon naar der toegebracht! Wat was Ainslee toch een schat.Quinn keek op toen ze Ainslee haar naam hoorde roepen en glimlachte breed, jeej ze had een heel dienblad meegenomen, picknick! Ze zwaaide naar haar en wachtte tot ze dichterbij kwam 'Wat voor lekkers heb je allemaal meegenomen?' Vroeg ze nieuwsgierig en probeerde op het dienblad te kijken, ze was eigenlijk nooit een kei geweest in raden en de kantine broodjes waren wel lekker, maar ze zagen er ook best wel vreemd uit. Agh ze liet zich verrassen, Ainslee wist onderhand wel wat ze wel en niet lekker vond. 'Hoe was het in de kantine? Dankjewel trouwens, voor het meenemen van eten, anders moet ik weer zo ver lopen' Zei ze met een lichte glimlach.