mei 20, 2012, 17:24:16

Auteur Topic: Boardingschool.  (gelezen 6976 keer)

Offline Allen S.H Yang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Boardingschool.
« Reactie #300 Gepost op: juli 29, 2011, 23:20:20 »
Allen liep het vliegveld af en zocht zijn bagage op, toen hij alles had liep hij naar buiten en wachtte op zijn tante die hem op kwam halen van het vliegveld, hij had nog tegen haar gezegd datb het niet nodig was en dat hij met een taxi kon gaan maar ze wou het perse, ze wou hem weer eens zien. Na een kwartiertje wachten was ze er, ze reden naar het carterhouse. Hij stapte uit en pakte zijn bagage, hij bedankte zijn tante vriendelijk en liep over het pad de school binnen. Neuriënd liep hij door de hal heen opzoek naar zijn kamer. Eindelijk had hij de kamer gevonden, hij opende de deur, hij liep nog een andere deur in wat zijn kamer werd en plaatste zijn spullen op het lege bed, hij wou eerst het campus verkennen voordat hij alles zou uitpakken. Nadat hij zo wat alles gehad had besloot hij om de stad te gaan verkennen, hoe zou het uitgaans leven daar zijn? hij had er veel over gehoord, vooral over Club Xx, het moest heel populair zijn. Hij nam de metro naar waar Club Xx was.

Offline Mathias Loveguard

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #301 Gepost op: juli 29, 2011, 23:39:41 »
Mathias draaide geirriteerd met zijn ogen en pakte James zijn hand vast, hij kon ook nooit lang kwaad zijn op de man, ze hadden wel eens geprobeerd om langer dan een kwartier ruzie te hebben maar ze vlogen elkaar na vijf minuten al bijna jankend in de armen en konden niet stoppen met hun excuses aanbieden. Hij werd weer een metro ingesleept en ging direct weer zitten. 'Ik vul me wel met heel veel alcohol, mijn lichaam heeft het nodig, dat voel je gewoon' Hij keek de metro even rond en glimlachte, het was een heel erg stuk minder druk dan de vorige metro waar ze inzaten gelukkig.

off: kortt korrttt kooooooooooooort

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #302 Gepost op: juli 29, 2011, 23:45:11 »
James glimlachte nu zijn goede vriend weer normaal deed. De goede oude Mathi. Nu moest hij nog even een willekeurig persoon beledigen en dan was alles goed. James begon een spelletje te spelen op zijn iphone maar na een tijdje was ook daar niets meer aan. Hij stopte het ding terug in zijn zak. Toen maakte de metro een stop en er stapte maar één persoon in. Een Aziatische jongeman wier haar kort was, zoals vaker gezien, maar het was geblondeerd. Dacht hij dat hij één of ander popicoon was of iets? Wat een loser. "Moet je die loser daar zien," fluisterde James grinnikend. "Met zijn geblondeerde haar. Wil hij zo graag westers zijn of zo?"

Off: kort korter kortst

Offline Allen S.H Yang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #303 Gepost op: juli 30, 2011, 00:10:24 »
Allen keek de metro vlucht rond, hij nam plaats op de dichtsbijzijnde stoel. Hij klote wat met zijn Iphone en keek nog eens rond, engelse mensen waren raar. Opeens zag hij een bekend gezicht tussen de mensen door, hij stond op met een glimlach en liep naar de persoon, "James?" zei hij grinnikend, hij herkende hem van de foto's die zijn tante hem stuurde, "toevallig om je hier tegen het lijf te lopen..waar ga je heen?" vroeg hij. James leek hem op het eerste gezicht niet echt aardig, hij had een attitude, dat kon hij nu al zien.   

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #304 Gepost op: juli 30, 2011, 00:20:26 »
"Oh mijn god hij komt hierheen. Oh nee, oh god," fluisterde hij. Wat? Zijn naam? "Uh," bracht hij uit. "Wie ben je en wat moet je van me? Je verpest mijn uitzicht." Niet dat er wat te zien viel hier, deze plek was sowieso vies en afschuwelijk. Hij moest Mathias echt eens vragen om met de auto naar school te komen, dan hoefde dit niet meer. Mathias kon daar wel mee wegkomen, dat wist hij wel zeker... maar James echt niet. Hij had wel een auto, maar vaak mocht hij er niet mee op pad. Tijdens school al zeker niet. Bah, over een kwartier zouden ze er pas zijn. Zou dat kunnen betekenen dat ze nog een kwartier met deze freak opgescheten zouden zitten?

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #305 Gepost op: juli 30, 2011, 00:22:27 »
Mathias stond langzaam op en rekte zich even uit, hij was nu al best moe en er was nog een lange nacht te gaan, gelukkig kon hij Vodka Red Bull nemen om weer een energie kick te krijgen en anders zou hij wel wat shotjes of andere sterke drank nemen, daar werd je toch zo energievoller van. Misschien. Het kon ook de verkeerde kant opgaan natuurlijk.
Hij keek op toen de metro vaart verminderde en hield zich even vast aan de stoel naast hem zodat hij er niet vanaf schoot als deze remde. Toen hij voor de eerste keer met de metro ging kwam hij er met honderd blauwe plekken uit, hij werd de hele cabine door gestuiterd alsof hij in een of andere pinball automaat zat. Niet cool.
Hij grinnikt ook zacht bij het zien van het haar van de net ingestapte en keek toen vragend naar James 'Argentinië is toch in het Westen?' Hij keek nog verbaasder toen de jongen naar ze toe kwam en trok een wenkbrauw op. Hij kon hem. Grr.

Offline Allen S.H Yang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #306 Gepost op: juli 30, 2011, 00:31:20 »
Allen trok arrogant zijn lip op, "Allen..Yang Seungho.."  zei hij kortaf tegen James, "mjah.. dacht al dat je zo'n typje was.. rijk dus vol van zich zelf.." zei hij tegen James. Allen keek het tweetal nog even na en nam toen weer plaats op zijn stoel. jezus wat een eikel, en dan zijn tante zeggen dat het zo'n aardige jongen is, pff.. en sloeg zijn armen over elkaar en staarde voor zich uit, de volgende halte was nog een paar minuten, hij moest blijkbaar vrienden gaan zoeken in Club Xx.

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #307 Gepost op: juli 30, 2011, 00:39:12 »
"Lol, wat?" James grinnikte en keek toen weer arrogant. "Moet ik iedere Koreaan die er rondloopt kennen of zo? Flikker toch een eind op man, ik heb wel wat beters te doen dan tegen jou te praten." Hij vond het niet zo leuk dat er zo tegen hem gesproken werd. Op school hing hij altijd het aardige knulletje uit, maar als hij ergens anders was kwam zijn ware aard toch wel naar boven. "En ik ben niet arrogant omdat ik rijk ben, ik ben arrogant omdat ik het waard ben. Vlieg nou maar een eind op, terug naar Korea bijvoorbeeld. Met je verlepte Engels." Ja, oké, hij sprak wel redelijk Engels, maar James vond dat hij het zelf nog altijd beter kon. Hij kon immers alles altijd beter. Zo was hij nou eenmaal- perfect.

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #308 Gepost op: juli 30, 2011, 00:51:21 »
Mathias keek met een grijnsje naar de Spanjaard en knikte, dat jongetje had lef, maar ja hij was het vast wel gewend om met een rood sjaaltje achter stieren aan te zitten, dan was je niet bepaald een watje. Dat zou Mathias nooit doen, stel je voor dat die sjaal niet bij zijn kleren zou passen. Ramp! 'Als je met type bedoeld, geweldig en modebewust, dan is hij schuldig ja.' Zei hij en hield zijn hand voor de mond om een gaap te verstoppen. Hij keek weer met een lichte grijns naar James, heerlijk als hij zo snobberig deed.

Offline Allen S.H Yang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #309 Gepost op: juli 30, 2011, 00:56:58 »
Allen hoorde alles wat James nog te zeggen had tegen hem, kwaad stond hij op van zijn stoel en liep naar James toe, "jij bent niks waard, dat denk je gewoon, je bent gewoon een arrogante klootzak.." zei hij geërgerd, zijn engels was helemaal niet verlept, oke het was wel niet zo heel goed maar het was verstaanbaar. Arrogant keek hij op naar Mathias die wat zei, "heb jou wat gevraagd?" gromde Allen naar de engelse. Hij had al helemaal geen zin meer om te gaan maar hij wou toch wel een kijkje nemen. "bah.. ik haat mensen zoals als jullie.." Gromde Allen, op dat moment gingen de deuren van de metro open, Allen liep naar buiten en verdween uit het zicht van James en Mathias.

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #310 Gepost op: juli 30, 2011, 01:03:01 »
"Jij moet maar eens wat hersenen ontwikkelen want het is duidelijk dat je daar maar een kleine hoeveelheid van in je hoofd hebt." Als je iets niet moest doen was het wel Mathias beledigen. Soms kon James echt door het lint gaan als hij iemand naar hoorde praten over Mathias. Dat maskeerde hij dan meestal wel, maar soms gingen mensen echt te ver. Hij wilde net opstaan (en misschien wel naar de Koreaan uithalen) maar het was al te laat. Hij was al weg. "Wat een eikel. Als ik hem nog eens zie sla ik hem voor z'n lelijke rotkop." James zag ineens het bordje van het station staan. "Oh kut, we moeten er hier uit." Hij stond gauw op en liep door de deuren. Als je daar niet snel doorheen ging kwam je er immers aan vast te zitten en wie weet werd je nog een paar meter zo meegesleurd. De adrenaline pompte nog door James' lichaam. Hij moest iets of iemand slaan, en snel.

Offline Isis Enchantes

• Newbie
  • *
  • Life, Laugh, Love..<3
    • Bekijk profiel
« Reactie #311 Gepost op: juli 30, 2011, 10:34:42 »
Isis liep naar binnen toe en keek om zich heen. Ze wist nu onderhand toch echt niets meer om te doen, dus dacht ze, dan ga ik wel eventjes op onderzoek uit in dit oord.. Ze liep eerst eventjes naar de wc's, om een kleine boodschap te doen waarna ze haar speurtocht voortzette.

Ze liep de trappen op, opende alle deuren die open konden, liep naar de kelders en nam daar een kijkje, bekeek de gangen die bij de tuinen uitkwamen en liep zelfs naar de zolder. Helaas was de zolderkamer afgesloten dus kon ze hier niet naar binnnen, maar naast het kamertje in de gangen zat wel een raam om toch even van het uitzicht buiten te genieten. Ze zuchtte toen ze de zon zag stralen.. Het werkte bijna hypnotiserend zoals de lichtstralen op haar huid vielen. Ze sloeg haar ogen eventjes en droomde weg.

Offline Sam Overstreet

• Newbie
  • *
  • Sam I am
    • Bekijk profiel
« Reactie #312 Gepost op: juli 30, 2011, 17:02:07 »
Sam keek met een glimlachje naar Aamy en wreef over zijn natte shirt 'Ik ga me even omkleden, want ik word volgens mij ernstig verkouden als ik hierin blijf rondlopen' hij liep langs haar naar zijn kamer en maakte de deur open, die hij overigens ook lekker open liet hij moest toch zo weer weg. Hij trok direct zijn natte kleren uit, zijn shirt liet hij achter op de rugleuning van de bank, zijn broek bleef op de grond liggen en zijn schoenen en sokken stampte hij uit en die vlogen naar de andere kant van de kamer.
Een beetje naakt liep Sam naar zijn kamer en pakte een handdoek, hij droogde het grootste gedeelte van zijn lijf en wreef toen met de doek door zijn haar. Hij trok snel een spijkerbroek aan en zijn shirt met rode en zwarte strepen en kamde zijn haren weer even goed in model.
Toen hij terug het woongedeelte inliep raapte hij snel zijn natte kleren bij elkaar en hing die over de verwarming heen, hij keek met een vies gezicht naar buiten en gromde weer zacht. Het regende alleen maar harder. Hij liep maar weer de gang op en zag Aamy nog staan.

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #313 Gepost op: juli 30, 2011, 21:32:49 »
'Die gast is niet wijs, hij haat mensen met klasse, dan is hij echt totaal geen luxe gewend, wat voor losers wonen er nog meer in jouw landje?' Vroeg Mathias en keek naar James die duidelijk opgefockt was, bij hem had het wat minder indruk gemaakt omdat de zogenaamde beledigingen helemaal niet zo beledigend waren, misschien kwam het niet zo hard aan omdat die gast wat woordjes vergat te zeggen, maar boeiend. Hij haalde zijn schouders op en legde toen zijn hand op James zijn schouder om hem tegen te houden voordat hij er helemaal achteraan vloog. Het was een schatje als hij boos was.
Mathias besefte zich ook dat ze er hier uit moesten en vloog snel het perron voordat hij geplet werd tussen de deuren, dat had hij ook als eens ervaren. 'Niet meer aan denken vriend, we gaan ons gewoon lekker klemzuipen bij Club Xx en de volgende keer gaan we met de auto.. En dan gewoon drunk driven. Boeiend.' Hij pakte James bij zijn arm vast en trok hem mee naar .. buiten.

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #314 Gepost op: juli 30, 2011, 22:01:19 »
James haalde diep adem en zuchtte. "Ja, je hebt gelijk." Hij glimlachte. Hij moest zich niet zo druk maken. Vandaag was al een rotdag geweest, dus hij was sowieso al sneller opgefokt. "Je hebt volkomen gelijk. Zoals altijd." Hij liet zich meetrekken naar buiten en meteen als je daar kwam zag je Club Xx staan. Het was een luxe club, dat zag je meteen al. Overal stond bewaking en iedereen werd gecontroleerd op alles dat je maar bij je kon dragen, op een enkeling na. Dat waren de vaste gasten en rijke personen die overal wel bekend waren. "Ik geloof dat ik Kate zie," zei James. Met Kate bedoelde hij natuurlijk Kate Moss. James zwaaide maar naar haar. Hij hield niet van zwaaien, maar bij haar deed je dat gewoon. Ze zwaaide terug en glimlachte breed, waarna ze de twee wenkte. "Let's go." James liep op haar af en mensen die in de rij stonden keken de twee chagrijnig aan, terwijl James ze vuil grijnzend aankeek. Dit was zo leuk. "Hey Kate," zei James. Kate begon uitgebreid tegen ze te praten, terwijl ze de rij ophield. Toen werd hen toch gevraagd om naar binnen te gaan, en eenmaal daar verdween Kate in de massa. James haalde zijn schouders op. Ze waren hier sowieso niet voor haar. "Let's do this!" Hij sleurde Mathias mee naar de bar.

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #315 Gepost op: juli 30, 2011, 22:49:43 »
Mathias keek met walging naar de mensen in de rij en lachte zelfingenomen, zij zouden binnen komen zonder ook maar vijf seconden te wachten, soms was het echt helemaal heerlijk om Mathias te zijn, vond hij zelf. Hij keek even verbaasd naar James die ergens naar zwaaide en volgde zijn blik, en daar zag hij dan Kate Moss, het was niet echt een persoon waar hij graag mee omging maar ach, ze was bekend en dan hoorde het er gewoon bij. Toen aan hun gevraagd werd om binnen te komen kreeg hij een nog arrogantere kop en liep snel James achterna voor hij hem kwijt raakte. Eenmaal binnen werd hij door James meegesleurd naar de bar en keek even de bar rond. 'Jack & Coke.' Riep hij naar de barman en keek toen naar James 'Wat wil jij?'

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #316 Gepost op: juli 31, 2011, 15:45:14 »
off: crap, had ik net een heel bericht af, was ik op het verkeerde account bezig... En ik was op mijn telefoon. Doei post.

James had zijn standaard start-drankje. Dat veranderde van tijd tot tijd, maar nu was het alweer een maand de jack daniels whiskey. "een jack daniels natuurlijk," antwoordde James. Hij nam een slok toen ze het drankje voor hem klaarzetten. Het brandde weer lekker in zijn keel. Daar was hij inmiddels al aan gewend en hij begon het zelfs op prijs te stellen. Hij nam nog een grote slok en daarmee was zijn glas leeg. "zullen we zo voor de tequilla gaan? Dit is een uitdaging, vrind! Daarna gaan we wel even een tafeltje zoeken." Het was altijd maar afwachten wie er zou winnen in de strijd van... Tequila drinken. Soms won James, soms Mathias. Ze stonden voor deze maand nu vijf tegen vijf. In zijn geheel was het 39-38. "ik ga onze score weer even gelijktrekken." ze bestelden meestal ook een heel dienblad vol met shotjes, en daarmee werd de aandacht weer naar James en Mathi getrokken, en dat vond James alles behalve erg. Hij stond graag in het middelpunt van de belangstelling.

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #317 Gepost op: juli 31, 2011, 15:56:57 »
Mathias nam een slok van zijn Jack & Coke en betaalde toen pas de barman, het was Jack Daniels gemixt met Coca Cola, het was niet zo sterk als datgene wat James dronk maar misschien had hij nu wel stiekem een voorsprong op hun shot strijd. 'Wil je het weer met Tequila doen of zullen we eens wat anders pakken? Black Russian ofzo, Wodka met Kahlua.' Zei hij met een licht grijnsje, dat was meestal ook wel lekker. Maar het mooiste was toch wel de aandacht die ze kregen met hun dienblad vol met shotjes, vooral de meisjes keken je dan nog langer aan, en dat was natuurlijk ook de bedoeling de jongens mochten wel een staarverbod krijgen. 'Jij mag het bestellen, ik betaal wel.' Zei hij en hield zijn flappen even omhoog.

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #318 Gepost op: augustus 01, 2011, 15:16:40 »
"Ik hou ervan als je zo impulsief bent," grijnsde James. "Maar, ik heb een voorstel. De winnaar van de eerste ronde kiest het drankje van de tweede. Als je dan nog kunt, tenminste..." James keek zijn vriend uitdagend aan. "Ik ga onze tequila vast bestellen." Hij liep weer naar de barman. "Mag ik een dienblad tequila?" De vrouw achter de bar grijnsde. "Maar natuurlijk. Is het een wedstrijd?" Ze zette de drankjes klaar en James knikte. "Zeker." James kende deze barvrouw nog niet zo goed. Hij had haar een paar keer gezien, maar verder was ze een onbekend gezicht voor hem. Uiteindelijk stonden er tien shotjes klaar, met twee potjes zout en een aantal citroenen. Ze zette het dienblad op de bar neer en James wenkte Mathias. "Let's go bro!" Hij strooide alvast wat zout op zijn hand en pakte een shotje vast.

Off: koooooooooort

Offline Aamy Bell

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #319 Gepost op: augustus 01, 2011, 19:29:30 »
Aamy grinnikte. Ja, nat zou het zeker wel zijn geweest ja. 'Werd dat stomme rokje zat, hij kruipt steeds omhoog als je gaat zitten. Althans, bij mij,' legde Aamy uit, toen Sam opmerkte dat ze haar schooluniform niet meer aan had. Hm, misschien was dat wel informatie die Sam niet allemaal hoefde te weten, maar ja, dat was nu te laat. Ze had zich altijd al afgevraagd waarom ze niet gewoon een broek aan mochten als uniform, net zoals de jongens. Dat was niet alleen makkelijker, maar ook nog eens warmer. En dan hoefde je niet steeds op te letten of er niet iemand stiekem omhoog stond te gluren als je de trap op liep... 'Doe dat maar, ja. Lijkt me niet echt lekker zitten met die natte kleren,' antwoordde ze toen Sam verkondigde dat hij zelf ook maar even andere kleren aan ging trekken. Zijn kamer bleek niet ver van de hare te zitten, zag ze toen hij er naar binnen liep. De deur liet hij open staan. Was dat een uitnodiging voor haar om de kamer binnen te komen, of was het gewoon omdat hij geen zin had om de deur dicht te doen? Gezien het feit dat hij naar binnen was gegaan om zich om te kleden, besloot ze voor de zekerheid maar gewoon op de gang te blijven staan totdat hij weer terug zou komen. Ze speelde ietwat verveeld met het armbandje rond haar pols. Wat moest ze nu de hele week gaan doen? Ze hadden nog niet echt huiswerk waar ze zich mee bezig kon gaan houden. Misschien kon ze op internet gaan zoeken naar iets leuks... Dit jaar had ze namelijk wél een laptop weten te bemachtigen voor het begin van het schooljaar, in tegenstelling tot het jaar ervoor.

Offline Sam Overstreet

• Newbie
  • *
  • Sam I am
    • Bekijk profiel
« Reactie #320 Gepost op: augustus 04, 2011, 17:06:35 »
Sam had nog even geprobeerd om zijn haren droog te krijgen met een handdoek maar dat wou niet lukken, het drupte nu gelukkig niet meer dus zijn kleren bleven wel droog maar zijn haar zag er nu echt niet uit. Hij liep weer terug de gang op en zag Aamy staan 'Best typisch he?' Vroeg hij en keek naar het einde van de gang waar een grote raam was waar door je kon zien dat het er hard aan toeging buiten 'Hebben we vrij, is het zo'n bagger weer.' Hij glimlachte even en keek weer naar het meisje. Gelukkig was hij nu niet thuis, er was een grote lekkage in hun woonkamer en bijkeuken waar het met dit weer echt blank kon staan, en deze keer hoefde hij niet mee te helpen met opruimen. Maar wat moesten ze nou hier gaan doen? Eenzaam in hun kamers hangen met hun vreemde kamergenoten? Of soms weer eens naar de gymzaal gaan? Misschien konden ze wel een leeg klas lokaal opzoeken en lessen gaan volgen! Pff, zo gek was hopelijk niemand.
Sam keek even om zich heen en schoof langzaam zijn handen in de zakken van zijn broek 'Enige idee wat we nu kunnen gaan doen?' Vroeg hij met een heel erg vragen gezicht aan Aamy

Offline Aamy Bell

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #321 Gepost op: augustus 04, 2011, 17:14:37 »
Het duurde niet lang voordat Sam weer naar buiten kwam gelopen: gekleed in droge kleren, maar nog steeds met nat haar. Aamy ging er vanuit dat hij niet veel zin had gehad om zijn haar een half uur te staan föhnen, als hij al een föhn in zijn bezit had. Zelf had ze namelijk ook al zo'n hekel aan föhnen... Ze haalde haar schouders op toen Sam een opmerking maakte over het weer. 'Beter vrij met slecht weer dan helemaal geen vrij,' zei ze met een glimlach. Ze zou toch niet weten wat ze buiten had moeten doen. Tja, en nu... Stonden ze daar met z'n tweeën in de gang. 'Euhm...' Aamy dacht eens diep na, of probeerde dat in ieder geval. Wat zou ze gaan doen als ze alleen was? Een beetje op internet surfen waarschijnlijk. Of d'r kamer opruimen, als ze écht niets beters wist. Maar misschien was internetten niet eens zo'n slecht idee. 'Ik weet misschien wel iets... Ken je die site waarbij je met vreemde mensen over de hele wereld kunt webcammen? Dat je steeds met een willekeurig persoon verbonden wordt en daar dan óf mee kunt chatten, óf snel weg kunt klikken als 't gare mensen zijn. Misschien kunnen we dat gaan doen?' stelde ze voor. Ze had het vorig jaar eens gezien bij mensen die zich ook verveelden en met hun laptop in een gezamelijke huiskamer waren gaan zitten.

Offline Sam Overstreet

• Newbie
  • *
  • Sam I am
    • Bekijk profiel
« Reactie #322 Gepost op: augustus 04, 2011, 17:44:40 »
Sam moest grijnzend door Aamy's opmerking over het vrij hebben en knikte instemmend, ze had helemaal gelijk, en als het weer je echt depressief zou maken kon je nog altijd doen alsof binnen buiten was.. Met een hele felle lamp en een bad .. en zo.. Hij rolde met zijn ogen en keek naar Aamy die hard aan het nadenken was over iets wat ze zouden kunnen doen, gelukkig had hij die vraag gesteld anders stond hij er nu zo bij, alleen dan veel en véél langer. Denken was sowieso niet zijn ding, of het moest over iets Star Wars achtig gaan, hij liet het gewoon graag aan andere over, bespaarde hem weer wat hersencellen.
Hij luisterde naar het voorstel van Aamy en haalde zijn schouders op 'Klinkt interessant, volgens mij gaan we dan heel veel mensen weg klikken, daar zitten toch alleen van die.. Half naakte nerdjes aan?' Vroeg hij. Het was maar een gokje, de site met het webcammen kon hij wel maar hij was er zelf nog nooit op geweest, omdat hij geen cam had en er ook geen behoefte aan had om met vreemde te gaan praten, maar zo met zijn tweeën kon het misschien wel leuk zijn.

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #323 Gepost op: augustus 04, 2011, 17:54:08 »
Mathias strooide ook wat zout op zijn hand en keek toen naar James 'We kunnen ook een shotje Suicide doen.' Zei hij met een plezierig grijnsje en pakte alvast een glaasje, het Suicide shotje sloeg werkelijk nergens op maar heel soms was het wel leuk om te doen. En hij was best wel benieuwd of James het kon en of hij het wou doen, normale mensen zouden netjes weigeren, maar James was niet normaal en hijzelf ook niet.
Mathias had geen geduld meer en zette het shotje aan zijn lippen, hij sloeg het achterover en dronk het in een slok leeg, wat natuurlijk ook de bedoeling is, toen pakte hij de citroen en zoog er even op. Het was wel weer even wennen aan de Tequila maar hij hield alles binnen met een iets verzuurd gezicht. Dat zou in de loop van de avond / nacht ook erger worden. Met een grijns zette hij het glaasje weer op het dienblad en keek nog eens naar zijn vriend. 'Ik heb nu al hoofdpijn. Nou schiet op, watje.'

Offline Aamy Bell

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #324 Gepost op: augustus 04, 2011, 18:40:02 »
Half naakte nerdjes, helemaal naakte nerdjes, je kwam ze allemaal tegen. 'Soms zitten er ook wel leuke mensen tussen. Of met van die gare kostuums en zo,' antwoordde Aamy. Meestal als er weer een fappend persoon op haar beeld verscheen, klikte ze het gewoon snel weg. Het was namelijk over het algemeen niet echt een smakelijk beeld om naar te kijken. Ze vroeg zich af of het niet misschien enigszins "awkward" was om samen met Sam zoiets te doen, maar nu had ze het al voorgesteld en ze wist eigenlijk toch niets beters te doen. Misschien was het juist wel heel grappig om samen met een (eigenlijk nog behoorlijk) wild vreemd persoon te doen. En wie weet kwamen ze nog wel interessantere mensen tegen dan alleen maar "halfnaakte nerdjes". 'Euhm, wil je het op jouw of op mijn computer doen?' vroeg ze hem. 'Als je een computer met webcam hebt dan. M'n webcam heeft volgens mij een ingebouwde, als hij het doet.' Ze had hem eigenlijk nog nooit goed uitgeprobeerd. Als het beeld het maar deed; het geluid zette ze meestal gewoon uit en praten deed ze alleen met het toetsenbord.

Offline Sam Overstreet

• Newbie
  • *
  • Sam I am
    • Bekijk profiel
« Reactie #325 Gepost op: augustus 04, 2011, 19:17:47 »
Aangekleden nerdjes zouden er ook wel zijn. 'Meen je dat nou? Moeten wij dan ook een kostuum aan? Like Superman en Wonderwoman?' Vroeg hij met een glimlachje en zag het even voor zich, wauw, nu werd het wel duidelijk waarom mensen dat deden, misschien werd hij er na dit webcam tripje wel verslaafd aan. Who know's? Sam keek plezierig naar Aamy en kon het niet laten om te reageren op haar spaakgeblekje 'Heeft je webcam een ingebouwde laptop? Dat klinkt wel stoer, dan doen we het op de jouwe! die wil ik wel eens zien... En ik heb geen webcam.' Zei hij nogal droogjes en haalde zijn schouders op. Hij had best een ouderwetse laptop maar hem hoorde je niet klagen, en tot nu toe had hij nog nooit een webcam nodig gehad of überhaupt behoefte aan gehad.
'En als je webcam het niet doet dan zal er hier vast wel eentje te vinden zijn.' Zei hij met een glimlach.

Offline Aamy Bell

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #326 Gepost op: augustus 04, 2011, 20:00:31 »
'Ja, of de teletubbies of zo,' voegde Aamy er met een grijns aan toe. Webcam met ingebouwde laptop? Oeps. Ze schoot in de lach toen Sam haar mislukte zin herhaalde. 'Ja, gaaf hè? Met toetsenbord en zo,' zei ze toen maar. Blijkbaar was ze er niet helemaal met haar hoofd bij geweest toen ze wilde vertellen over haar laptop met webcam. 'Wat ze allemaal al niet verzinnen tegenwoordig.' Ze veegde een traan uit haar ooghoek, die stiekem op was komen zetten in haar lachbui van net. 'Nou, dan gaan we maar naar mijn kamer, dan,' vervolgde ze, eindelijk uitgelachen. Ze hoopte niet dat haar roommate er al was, want die had ze namelijk nog niet eens gezien en ze had ook weinig zin om er dus ook meteen veel aandacht aan te moeten besteden. Maar aangezien ze niemand op de gang voorbij had zien lopen behalve Sam en zijzelf, ging ze er vanuit dat het nog steeds leeg was in haar kamer. 'Mijn kamer is iets verderop,' gebaarde ze naar een paar deuren verder, terwijl ze vast die kant op liep. 'Heb alleen nog niet echt veel uitgepakt of zo...' voegde ze er wat zachter aan toe. Haar kleren zaten wel al in haar kast en haar bed was opgemaakt, maar verder was het nog een beetje een onuitgepakt zooitje. Eenmaal bij de deur aangekomen, pakte ze de sleutel erbij om naar binnen te kunnen gaan.

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #327 Gepost op: augustus 05, 2011, 15:06:00 »
James keek Mathias grijnzend aan. "Hmpf." Hij likte aan zijn met zout besprenkelde hand, nam niet een maar twee shotjes en toen een hap van een citroen. God, dat was erger dan hij had gedacht. Zijn gezicht vertrok lichtelijk, maar minder dan het eigenlijk had moeten doen omdat James zich inhield. Het liefst was hij een rondje om de wijk gaan rennen, maar daar had hij nu geen tijd voor. Hij kreeg het er ook meteen warm van. "Nu jij weer," zei hij vol zelfvertrouwen. Hopelijk zou Mathias niet proberen hem te over treffen door er drie te nemen, dan zou  James er vier moeten nemen. Nee, hij zou zich vandaag verstandig gedragen en iets zeggen als, 'dat is ziekelijk' of iets dergelijks... Ja. Er waren al wat mensen die het doorhadden dat James en Mathias weer bezig waren en dus waren komen kijken. "Drink, drink, drink, drink!" riepen ze. Dat lukt ons ook wel zonder dat geschreeuw van jullie..." dacht de toch nog altijd chagrijnige James. Misschien was hij daarom ook wel zo uitgevallen tegen die Koreaan. Ach ja, hij was wel irritant in ieder geval en dat was geheel zijhn eigen schuld... toch?

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #328 Gepost op: augustus 06, 2011, 16:46:06 »
Mathias keek naar James die aan zijn hand likte en keek toen naar de mensen die er bij kwamen staan, ze stonden alweer lekker te schreeuwen en konden zelf ook wel wat shotjes gebruiken, maar die konden ze natuurlijk niet aan dus kwamen ze maar eens kijken hoe de stoere jongens het deden. Met een grijnsje schudde hij zijn hoofd toen James twee shotjes pakte en keek toen naar het dienblad. Hij strooide weer zout over zijn hand en likte het eraf hij nam deze keer drie shotjes en moest wat moeite doen om een hap van de citroen te nemen. Hij sloot een oog en keek een beetje benauwd rond, hij wreef langs zijn hoofd en voelde weer een erge pijn door zijn hoofd gaan. Ohh, dit werd nog eens zijn dood. Mathias ging weer recht staan en keek naar James 'Jij bent.. En alsjeblieft neem er geen vier want ik kan er geen vijf aan.' Zei hij met een moeilijke glimlach

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #329 Gepost op: augustus 24, 2011, 16:09:56 »
James keek naar hoe Mathias met veel moeite drie shotjes naar binnen werkte. Drie. Hij deed het echt! Hij zette een grijns op. "Goed... vier dus," zei hij nog altijd grijnzend. Hij strooide weer aardig wat zout op zijn hand, likte het er vanaf en nam eerst drie shotjes achter elkaar. Damn. Dit was echt... walgelijk. Hij pakte met een trillende hand zijn vierde op en gooide hem naar achteren. Hij nam een flinke hap van de citroen en sprong toen op en neer. "Oh, jezus Christus!" riep hij uit. Nu eens zien of Mathias er vijf aan zou kunnen. Vier waren voor James al vrij moeilijk geweest.

• Jr. Member
  • **
    • Bekijk profiel
« Reactie #330 Gepost op: november 06, 2011, 11:20:43 »
Mathias keek hoe James de shotjes naar binnen werkte en ging met zijn hand door zijn haar, crap. Nu moest hij er dus vijf drinken, oké, best hij ging gewoon door tot het niet meer kon en hij hier kotsend op de grond lag. Nobody cares anyway. Hij strooide alvast zout op zijn hand toen James aan zijn vierde begon en gromde zachtjes. De eikel, het lukte hem ook nog. Hij dronk drie shotjes op en zag alles een beetje ronddraaien, ze moesten echt weer wennen aan de drank hoor, verschrikkelijk. Snel dronk hij de vierde en de vijfde op en nam een flinke hap van de citroen. 'Yes.' Grijnsde hij tevreden en gooide even zijn handen overwinnend in de lucht. Ook al was het einde nog lang niet in zicht. Ze konden beiden wel wat hebben.

Offline Audrey Briar Esworth

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #331 Gepost op: januari 15, 2012, 01:26:36 »
Saide grijnsde door haar reactie en nam een flinke trek van de sigaret, dat voelde ook wel weer eens goed, hij keek even denkend uit het raam, wanneer moest hij weer werken? Ze hadden nu een week vrij dus misschien konden ze morgen er wel naar toe gaan, een weekje geld verdienen was ook niet verkeerd. 'We kunnen morgen gaan als je zin hebt? We hebben toch vrij..' Hij nam nog een paar trekjes van de sigaret en duwde hem toen uit op het bordje van Briar. 'Ik ben totaal niet interessant, dat klopt helemaal.' Zei hij met een flauwe glimlach en keek weer haar kant op. Toen hij te horen kreeg dat ze een hacker was keek hij haar verrast aan, het was een computernerdje! wat een schatje! 'Meen je dat? Dan heb ik wel het goede meisje uitgekozen om vrienden mee te worden, mijn cijfers zijn echt niet.. spannend.'  Het waren net voldoendes, iets wat zijn ouders niet leuk vonden, maar dat boeide hem vrij weinig.
Het was inmiddels al laat en Briar had haar kamer die dag niet meer verlaten. Ze lag met haar hoofd op Saide's buik en speelde een nummer op de gitaar die ze net gevonden had. "Hè bah, ik bak er niets meer van. Ik wil hem wel aan jou geven maar dan kan ik niet meer op je buik liggen. Ik vind je buik best comfortabel liggen trouwens. Dit moeten we vaker doen." Ze dacht na. Welk nummer kon ze een beetje fatsoenlijk spelen? "Oh, ik kan Come Together van de Beatles wel goed spelen. Laat ik die maar proberen. En onthoud: Ik speel, jij zingt. Zingen kan ik niet." Ze begon te spelen. Ze vond dit best leuk zo. Saide was een leuke jongen. Ze zag in de toekomst nog wel wat leuke seksdates met hem voor zich. Toen het lied uit was ging ze maar weer rechtop zitten. "Wil je nog iets te drinken? Ik neem gewoon weer een bakkie koffie, maar ik kan het me best voorstellen als jij dat niet wil. Of als je naar je eigen kamer wil. Of als je seks wil met me."

Offline James J.M. Hwang

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #332 Gepost op: januari 15, 2012, 01:41:12 »
Er werd nog een dienblad gebracht. "Oké..." James begon al een beetje te voelen van de alcohol die zojuist in één klap tot hem doorgedrongen was. Nouja, een beetje... Een beetje veel. "Luister... Voor het straks te erg wordt... Laten we maar gewoon ieder tegelijk één shotje nemen." Hij strooide wat zout over Mathias' hand en de helft ging ernaast. Daarna strooide hij wat op zijn eigen hand en over de vloer. Hij zette het potje weer neer. Hij gaf Mathias het shotje met trillende hand aan en pakte zijn eigen ook vast. "Op drie..." Hij leunde tegen de tafel. Zijn lichaam voelde loodzwaar. "Een... twee... Uh... Ehm... Ohja. Drie." Hij nam een slok, beet op de citroen met schil en al en spuugde hem toen uit. "Als jij nog een shotje op kan heb je gewonnen man..." Hij stond half over de tafel heengebogen. "Bloody hell..." Hij hoestte eens. Hij had zich in het laatste beetje tequila verslikt. "ik moet even naar buiten gast..."