Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 17:34:44
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
Real Life
K-POP Dorms
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
2
Allemaal
Omlaag
Auteur
Topic: K-POP Dorms (gelezen 1964 keer)
RobotronicRAWR
RPG
Newbie
K-POP Dorms
«
Gepost op:
mei 20, 2011, 18:57:24 »
Annyeong!~ dit zijn de dorms van K-pop artiesten! like 2PM,2AM,Beast, SHINee, SNSD, 2NE1, MBLAQ zitten in het zelfde gebouw ofcourseee! Knock Your self out! ~
«
Laatst bewerkt op: mei 22, 2011, 18:05:25 door RobotronicRAWR
»
KEY
Newbie
Re: K-POP Dorms
«
Reactie #1 Gepost op:
mei 20, 2011, 19:03:04 »
Key sloeg zijn armen in elkaar en keer naar de kamer, "Yah! kan niemand hier eens wat opruimen, moet ik al het werk weer doen?!"schreeuwde hij, "aish.."mompelde hij in zichzelf, hij liep naar de keuken en pakte een emmer, hij liet die vol lopen tot de helft en gooide er wat schoon maak spul bij. Geërgerd liep hij terug naar de kamer en deed een poging om op te ruimen, "yah! waar zijn jullie!" schreeuwde hij, "tuurlijk komen ze niet, ze verwachten toch dat ik het opruim.."mompelde hij geirriteerd tegen zichzelf.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #2 Gepost op:
mei 20, 2011, 19:23:51 »
Taemin, die net ontwaakt was van zijn middagdutje, liep gapend de woonkamer in. Hij was behoorlijk moe geweest. Gisteravond hadden ze aardig wat moeten repeteren, en vanochtend had hij nog even gestudeerd. Hij had Key wel horen roepen, en was op het geluid af gekomen. Hij hoorde hem grommen en moest een grinnik binnenhouden."Kibum-Hyung?" Hij zag Key chagrijnig staan, met een emmer. Ai, die was boos. Taemin kon zich er wel wat bij voorstellen. Het was er een zwijnenstal. Taemin had zijn eigen troep ook niet echt opgeruimd, maar hij had het ook behoorlijk druk. Hij had volgende week examens en hij was druk bezig met een variety show waarvoor alleen hij en Minho gevraagd waren. Nouja, eerder gedwongen. "Zal ik je even helpen?" Hij liep op de diva af en pakte een spons. "Jonghyun-hyung en Onew-hyung zijn weg. Waarheen weet ik niet. Ze vertrokken in ieder geval met haast vanmorgen... waarschijnlijk ontlopen ze je?"
KEY
Newbie
«
Reactie #3 Gepost op:
mei 20, 2011, 19:44:40 »
Key keek op naar Taemin "Mjah thanks.." zei hij, "aish.. was vergeten dat Jonghyun-Hyung en Onew-Hyung weg moesten vanmorgen, Anyway.. ze hadden best wel wat op kunnen ruimen.." Key pakte een vuilnis zak uit de keuken en ruimde wat spullen op die overal en nergens verspreid lagen, Key snapte wel dat zijn mede SHINee leden het wel druk hadden, niet dat hij dat niet had, hij had het net zo druk. Key zuchtte en plofte zich neer op de bank, "Taemin ah.. moest jij vandaag niet weg? " vroeg hij, "hoelaat komen Jong en Onew terug?" vroeg hij en keek naar Taemin die met een spons wat op aan het ruimen was, "dan maak ik zometeen het eten klaar.."
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #4 Gepost op:
mei 20, 2011, 19:50:30 »
"Ja, nouja... Je kent ze, hè?" Taemin glimlachte. "Ja, maar ik heb mijn plannen gewijzigd. Ik was een beetje te moe. Gelukkig was het niet heel erg dat ik Koreaans moest missen." Hij dompelde de spons onder in het water. "Ik heb werkelijk geen idee," zei hij, terwijl hij de spons uitwrong. "Misschien moet je ze even bellen?" Taemin verwachtte echter niet dat ze op zouden nemen, omdat ze nogal bang waren van Key's toorn. Tenminste, zo klonk het wel toen Taemin ze hoorde fluisteren gisteren. Minho, Jonghyun en Onew hadden zich verzameld in de badkamer en Taemin hoorde het toevallig. Ze hadden écht een hekel aan opruimen. Taemin niet. Hij vond het eigenlijk wel leuk. Quality time met Umma! "Als jij het eten doet ruim ik wel op, dat is het minste dat ik kan doen," glimlachte hij. Zolang hij vanavond nog maar even kon leren was alles goed.
KEY
Newbie
«
Reactie #5 Gepost op:
mei 20, 2011, 20:00:05 »
Key glimlachte naar de maknae, "ik zal het proberen.." Zei hij, hij stond op van de bank en haalde zijn mobiel uit zijn broekzak, "als ze niet opnemen dan doe ik ze wat.." gromde hij. Key toetste JongHyun nummer in en drukte zijn mobiel tegen zijn oor, na een paar seconden kreeg hij de voicemail eraan, het zelfde toen hij Onew belde, "Aish.. irritant.." Key liep naar de keuken en legde vast spullen klaar voor het eten. "Taemin, ik ruim wel verder op ga jij maar leren, ik laat die andere dadelijk opruimen!"schreeuwde hij vanuit de keuken.
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #6 Gepost op:
mei 20, 2011, 20:04:51 »
Jonghyun zat tegenover Onew in een restaurantje. "Ik vind het eigenlijk toch wel een naaistreek. Zullen we gewoon teruggaan?" stelde hij voor. Hij vond dit eten sowieso tien keer niks. Key's eten was dan niet perfect, maar... het was wel home sweet home. Hij roerde wat in zijn soep. Hij voelde zich een beetje schuldig. Best wel schuldig, eigenlijk. In plaats van dat ze hadden zitten niksen sinds twaalf uur, hadden ze gemakkelijk wat kunnen opruimen. Voor twaalf uur hadden ze samen wat zanglessen genomen. Ze hadden tenminste iets gedaan waarvoor ze zich niet hoefden te schamen. Als ze nu terugkwamen hadden ze minder uit te leggen aan Key dan ze als ze vanavond pas terug zouden komen. Dan zou Key werkelijk woedend zijn... en als ze dan ook nog zouden melden dat ze in een restaurant gegeten hadden... instant death. Nee bedankt. "Zullen we teruggaan?" Jongs stem klonk wat bangig. Soms was Key gewoon echt eng. Hij pakte zijn telefoon, die hij de hele dag uit had gezet en zette hem aan. Een gemiste oproep. Key. Eek.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #7 Gepost op:
mei 20, 2011, 20:09:00 »
Taemin keek hoopvol toen hij belde, maar begon zich meteen te schamen voor zijn hyungs. En dan was hij de jongste?! Het leek wel andersom. "Het is oké, ik doe het graag." Taemin begon de tafel af te vegen, terwijl hij de rommel die erop lag in de vuilnisbak die ernaast stond wierp. "Ik leer na het eten wel... Ik heb toch het hele weekend nog, kibum-hyung." Hij glimlachte weer vrolijk, maar hij was eigenlijk ook wel een beetje geïrriteerd. Hij vroeg zich tevens af waar Minho dan wel niet uithing. Hij veegde zijn natte handen af aan een handdoek en viste zijn mobiel uit zijn zak.
Aan: Minho-hyung
Bericht: Waar ben je? Key is over de rooie.
KEY
Newbie
«
Reactie #8 Gepost op:
mei 20, 2011, 20:13:28 »
Key zuchtte, de rijst koker stond al aan, hij sneed wat groenten, het vlees had hij al zowat klaar, hij gooide de groenten in een pan en liet ze gaar koken, "Minho-Hyung?!" schreeuwde Key, Minho liep de keuken in, "dek de tafel even.. waar was je?" vroeg key aan hem, Minho keek hem aan als een bots auto, "ik zat op mijn kamer why?"vroeg hij aan zijn Hyung, "ik roep duizend keer zit hier onderhand tegen de muur te praten"zei key " Sorry Hyung, had mijn oordopjes in" antwoordde Minho rustig en deed wat Key hem op droeg, hij was veel te bang om een hele preek te krijgen, Key keek op zijn telefoon, nog steeds geen sms, of gemiste oproep van beide, Key draaide het nummr van Jong nog een keer en drukte de mobiel tegen zijn oor aan.
«
Laatst bewerkt op: mei 20, 2011, 23:55:34 door KEY
»
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #9 Gepost op:
mei 20, 2011, 20:17:57 »
"Ah... Hij belt weer. Wat zal ik doen?" Hij twijfelde. Opnemen? Doen alsof zijn neus bloedde? Hij besloot maar op te nemen. "Hey! Onew en ik komen er nu aan. Kun je het eten nog even warm houden?" Hij blies in zijn telefoon, alsof er wind klonk. "Oh, we gaan nu te metro in, zie je later! Bye honey." Hij hing op. "Kom op, Onew-hyung!" Hij stond op van zijn stoel, trok wat geld uit zijn portemonnee en pakte zijn spullen weer in. Hij pakte Onew bij zijn pols en begon toen te rennen als een gek. Hij keek op zijn horloge. Als ze de volgende metro zouden redden, zouden ze nog op tijd kunnen komen. Dit moesten ze kunnen redden... Ze hadden nog tien minuten.
KEY
Newbie
«
Reactie #10 Gepost op:
mei 20, 2011, 21:56:16 »
"yah! Kim jonghyun!" schreeuwde key kwaad, " ik hoop dat voor jo-...." hij kon zijn zin niet afMaken, "aish what the hell.." gromde key en legde zijn mobiel op het aanrecht met een knal, hij liep naar de woonkamer en liet zich weer op de bank vallen, "yah Taemin hou op met schoonmaken.." key pakte de afstandbediening en zette de tv aan. "mij ook nog honey noemen.." mompelde hij geirriteerd. Hij liep terug naar de keuken om zijn mobiel te pakken en ging weer terug zitten.
Aan: Jjong <3
Bericht:
Verwacht je nou echt dat ik geloof dat jullie in de metro zitten?
waar hebben jullie de hele dag uit gehangen,
whatever.. wacht maar als jullie hier zijn!
«
Laatst bewerkt op: mei 20, 2011, 23:57:55 door KEY
»
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #11 Gepost op:
mei 21, 2011, 08:54:36 »
Jonghyun haalde zijn mobiel uit zijn zak toen hij deze voelde trillen. Hij las Key's bericht. "Oh shit. Umma's back." Key was echt kwaad. Ze stonden nu bij het metrostation, uit te hijgen. Ze hadden zelfs nog twee minuten over. "Onew-hyung, bereid je voor op je dood... dan zal ik hetzelfde doen." Jonghyun zag de metro aanstormen. Toen de deuren openden, holden ze naar binnen en zitten konden ze niet echt, totdat een groepje fans ze herkenden. "Aaah! SHINee's Onew-oppa en Jonghyun-oppa!" riepen ze, waarna ze direct opstonden van hun stoelen en deze aan Onew en Jonghyun schonken. "Oh, dat hoeft echt niet hoor-" "Handtekening! Foto?!" Jonghyun zuchtte. Oh god... Vooruit dan. Hij deed wat er van hem gevraagd werd en toen de meisjes ze uiteindelijk met rust lieten was hij opgelucht. Soms was het best vervelend. Maar Onew leek er altijd wel van te genieten, op de één of andere manier. "Hyung. Ik heb een idee." Hij pakte zijn mobiel en maakte een foto van de twee, waarna hij die naar Key stuurde. Hij had Key ooit Umma genoemd in zijn contactenlijst en daar moest hij nog altijd om lachen. Hij grinnikte zachtjes.
Aan: Umma
Bericht: We zijn echt in de metro, ik zweer het je! Hier, een foto als bewijs.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #12 Gepost op:
mei 21, 2011, 08:58:14 »
Taemin glimlachte breed toen Minho binnenkwam. Hij was zo blij dat Minho niet mee had gewerkt aan het plannetje van die andere twee... "Hyung!" Hij klonk een beetje overblij. Hij keek naar Key, die weer geplaagd werd door Jonghyun en giechelde zachtjes met zijn hand voor zijn mond. "Key-hyung... Ik heb toch ook meegewerkt aan de troep hier? Dan kan ik het net zo goed ook opruimen..." Hij liep naar de keuken en begon wat af te wassen. Hoe Key hier wist te koken met al die troep was hem een raadsel. Hij legde alle borden die in de wasbak lagen ernaast en begon ze toen af te spoelen. "Minho-hyung, droog af," beval hij.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #13 Gepost op:
mei 21, 2011, 09:09:16 »
Minho keek naar de maknae, " yes sir.." zei hij droog, hij glimlachte en trok zijn charisma face op, hij pakte een theedoek uit de kast, hij droogde alles af wat Taemin af deed wassen, het eten dat Key net gemaakt had stond nu koud te worden, en Key kennende kwam hij zo dadelijk terug de keuken in om het weg te gooien.
KEY
Newbie
«
Reactie #14 Gepost op:
mei 21, 2011, 09:13:58 »
Key zat nog steeds als een zak aardappelen op de bank wachten tot hij iets terug kreeg van Jjong, hij greep meteen zijn mobiel van de tafel en las het smsje, er zat een foto bij, stiekem moest hij toch wel lachen om Jonghyun, hij zag er zo schattig uit met zijn grote glimlach,
Bericht:
oke whatever, hoelaat zijn jullie hier?
Key drukte op verzenden en stond op, hij liep de keuken binnen en trok de koelkast open, hij haalde er een blikje cola uit en liep weer terug naar de bank.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #15 Gepost op:
mei 21, 2011, 09:26:36 »
Taemin glimlachte en begon af te wassen. Er droop wat van het water naar beneden, waardoor het op de vloer belandde en de vloer nogal glad werd. Toen Taemin zich omdraaide om nog wat afwasmiddel te pakken, voelde hij zijn voeten wegglijden. Het leek wel in slowmotion te gaan, hij voelde zich al bijna de vloer raken. Hij probeerde zichzelf nog te redden, maar door de schrik die het hem gaf kon hij bijna niks meer. Hij bereidde zich mentaal voor op de klap.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #16 Gepost op:
mei 21, 2011, 09:31:50 »
Minho keek geschrokken op naar de maknae hij liet het bord uit zijn hand vallen dat kapot op de grond viel in duizend stukken en kon nog net op tijd Taemin op vangen, "Minnie.. gaat het?" vroeg Minho bezorgd en tilde Taemin op als een bruid, hij plaatste hem op de stoel, zo die had de schok van zijn leven ofzo.. dacht Minho. Hij legde zijn hand op Taemin's schouder, " Min?"
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #17 Gepost op:
mei 21, 2011, 09:32:39 »
Jonghyun grijnsde toen hij Key's bericht las. "Umma lijkt wat gekalmeerd te zijn. Pfiew." Jonghyun vond het altijd zo grappig als Key zo boos was. Als hij boos was waar Jong bij was, vond hij het altijd leuk om hem nog wat extra te plagen. Hij nam hem en zijn boze buien nooit zo serieus... waar Key dan meestal nog bozer van werd. Toen hij zijn telefoon weg wilde doen, ging hij opeens over. Shin Sekyung, stond er op het scherm. Hij nam op. "Hé, meisje." Hij glimlachte. "Hoe is het met je?" Hij luisterde naar haar. "Ik moet je ophalen?" Aish... Dit ging Key niet leuk vinden. "Is goed. Ik ben er over een half uurtje. Ik ook van jou." Hij keek verontschuldigend naar Onew. "Hyung... het spijt me zeer, maar ik moet je in de steek laten. Sekyung heeft geen vervoer en ze is haar portemonnee vergeten. Ik ga haar even ophalen." De metro had net zijn bestemming bereikt en als Sekyung niet gebeld had, hadden ze nu samen naar huis kunnen lopen. Jonghyun moest nu blijven zitten tot de volgende halte, waar Sekyung zou wachten.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #18 Gepost op:
mei 21, 2011, 09:36:00 »
Taemin voelde een hand achter zich. "M-" Ah... dat was... behoorlijk eng. Het had goed fout kunnen gaan als Minho er niet was geweest "J-ja, het gaat. Sorry, ik ben zo onhandig.." Hij glimlachte. "Dank je." Hij was blij toen hij de stoel onder zijn achterste voelde. Het was alsof dat hem veiligheid bood. "Dank je... echt." Hij zuchtte. "Zullen we weer verder? Ik ben wel over de schrik heen, denk ik." Hij glimlachte en stond op. "Eerst maar eens die vloer drogen... voordat hetzelfde dadelijk gebeurt en het wél fout gaat."
KEY
Newbie
«
Reactie #19 Gepost op:
mei 21, 2011, 09:42:50 »
Key keek op toen de voor deur open ging, hij sprong op maar zag tot zijn teleurstelling alleen Onew, " waar is Jonghyun-Hyung?" vroeg geirriteerd, Onew keek onschuldig, "hij moest SeKyung ophalen.." zei hij, Key trok een vies gezicht, " waarom?! " als Key een iemand niet moest was het Sekyung wel, hij was jaloers maar dat ontkende hij elke keer weer. " zolang ze maar niet hier naar toe komt!" Onew haalde zijn schouders op.
bericht:
Yah! Kim Jonghyun je brengt haar niet hier mee naar toe!
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #20 Gepost op:
mei 21, 2011, 09:51:43 »
Jonghyun zat nog in de metro. Het duurde nog een kwartier tot de volgende halte. Hij had maar zijn ipod in zijn oren gestopt. Hij voelde zijn mobiel trillen en keek naar zijn mobiel. Onew zou inmiddels wel in de dorms zijn aangekomen... dus hij verwachtte wel een sms van Key. Hij zuchtte toen hij het bericht las.
Aan: Umma
Bericht: Maak je geen zorgen.
Hij ergerde zich een beetje aan Key als hij zo deed. Waarom mocht hij haar nou niet? Jonghyun snapte er werkelijk niets van. Hij deed zijn mobiel terug in zijn zak en leunde naar achteren. Hij wilde gewoon dat Key haar zou mogen. Key was zijn beste vriend, dus dat betekende best wel veel voor hem. Hij was gelukkig met haar. Hij had haar altijd al mooi gevonden, en ze was min of meer zijn droomvrouw. En nu had hij haar. Waarom kon Key dan niet blij voor hem zijn?
KEY
Newbie
«
Reactie #21 Gepost op:
mei 21, 2011, 10:10:14 »
Key las hetsmsje wat hij binnen kreeg van Jonghyun en zuchtte, hij haatte elk meisje die uitging met Jonghyun, kon hij het niet duidelijk van hem aflezen?, Key wou Jonghyun voor hem zelf, die gedachte maakte hem verdrietig, hij kon nu maar alleen hopen dat Jonghyun snel thuis was, hij wou hem in zijn armen nemen, naja eerst tegen hem schreeuwen dan.
Minho maakte ook de vloer droog, " je moet echt opletten met wat je doet.. " zeri hij tegen Taemin, Minho stond op en deed weer afdrogen, hij zette daarna alles op zijn plaats.
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #22 Gepost op:
mei 21, 2011, 10:24:48 »
Jonghyun kwam uiteindelijk aan bij het metrostation waar zijn vriendin stond te wachten. Hij omhelsde haar. "Je ziet eruit alsof je het koud hebt," grapte hij. Hij liep met haar naar de kaartjesautomaat en betaalde een kaartje voor haar. Toen ze dat gedaan hadden keek hij op zijn mobiel. Niks terug van Key... Dat was ook wel te verwachten. Zo gauw het over Sekyung ging was het meestal stil. Daarom hield hij zijn mond meestal maar over haar, tenzij erover gevraagd werd. Hij liep met haar naar de metro en ze stapten in. Sekyung wilde wel even mee naar Jonghyun, maar hij legde uit dat dat niet gewenst was. Ze begreep het wel. Hij liep met haar mee naar huis en nam toen afscheid. Hij liep terug naar het metrostation, nam de metro en ging toen naar huis. Hij liep het huis binnen en ging de trap op. Hij bleef even voor de deur staan. Naar binnen dan maar... Hij opende de deur. "Hii...."
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #23 Gepost op:
mei 21, 2011, 10:27:52 »
Taemin knikte. "Sorry." Hij ging verder met afwassen en uiteindelijk waren ze daarmee klaar. Hij ruimde de rest verder op; uiteindelijk was Onew ook aan het werk gegaan, om Key niet nog bozer te maken. Hij was net een ongesteld wijf op het moment en zelfs Taemin zag het zo. Na een tijdje stopten ze met opruimen. Alles zag er best netjes uit. Vond Taemin dan, en die was redelijk snel tevreden. Hij liet zich op de bank naast Key vallen. Of dat nou zo'n slim idee was wist hij nog niet, hij had het al gedaan voordat hij er erg in had. Toen kwam Jonghyun ook nog eens binnen. Hij had het gevoel dat dit ongemakkelijk zou worden. Of in ieder geval vervelend of oorverdovend. Hij keek Minho en Onew aan, waarna hij naar de slaapkamer wees. Hij stond stilletjes op, om ernaartoe te vluchten.
RobotronicRAWR
RPG
Newbie
«
Reactie #24 Gepost op:
mei 21, 2011, 10:31:36 »
Key kwam net terug van het toilet zo hij stond rest voor de deur toen Jonghyun binnen kwam, Key keek een beetje kwaad en zuchtte toen, "ik heb al helemaal geen zin meer om tegen je te gaan schelden.." zei hij rustig, "maar de volgende keer laten jullie weten hoelaat jullie hier zijn nu zit ik weer met het eten te kijken" schreeuwde Key als nog, hij greep Jonghyun hand vast en trok hem mee naar de keuken, " jij gaat me helpen, we gaan het eten toch maar opnieuw warm maken, Onew heb ik al aan het werk gezet, hij ruimt onze kamer op.."
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #25 Gepost op:
mei 21, 2011, 10:42:47 »
Jonghyun voelde zich wel een beetje schuldig. Hij was nu de enige die nog niks gedaan had... en dat voelde niet echt goed. En dat terwijl het zijn idee was geweest om terug te gaan. "Ja, ik weet het, sorry." Hij moest eigenlijk wel lachen, maar hield het in. Het was gewoon grappig dat Key het tegenovergestelde deed van wat hij van tevoren gezegd had. Hij liet zich rustig meeslepen naar de keuken. "Oké, umma~" Hij zag het koud geworden eten staan. Het vervelende was dat ze geen magenetron hadden. Die moesten ze echt eens aan gaan schaffen. Ze hadden het er zo vaak over, maar niemand kocht er een. Misschien moest hij die taak maar op zich nemen.
KEY
Newbie
«
Reactie #26 Gepost op:
mei 21, 2011, 21:51:53 »
Key deed zijn short om en keek naar Jonghyun, hij mepte hem op zijn hoofd. "yah Kim Jonghyun dit flik je me nooit meer!" zei hij en gaf hem de blik. Hij pakte de pannen en zette ze terug op het fornuis. Jonghyun had misschien gedacht dat hij het daar bij liet maar dat had hij verkeerd gedacht. Toen het eten eindelijk weer warm was riep hij iedereen naar de tafel en begonnen ze met eten. Eerst moest hij er voor zorgen dat Jonghyun niet meer met SeKyung om zou gaan. Misschien moest hij zelf met haar gaan praten en laten zien dat ze zijn Jonghyun niet verdiende maar natuurlijk wel op zijn 'Diva' manier, eerst zou hij aardig doen tegen haar, bevriend met haar raken en haar dan laten vallen. Jonghyun zou hem dan waarschijnlijk haten maar hij zou zelf wel bij zijn manieren komen en voor hem kiezen. "Kibum-Hyung is er soms iets?" Vroeg Onew hem, Key keek op, hij was aan het dag dromen, "nee er is niets.." zei hij en at weer verder.
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #27 Gepost op:
mei 21, 2011, 22:01:25 »
Jonghyun had de neiging om weg te rennen toen Key hem de blik gaf. Het was alsof hij lasers vanuit zijn ogen afvuurde. Hij voelde zich opgelucht toen de ander verder niet echt iets zei over Sekyung... of over te laat zijn. Hij zat wat voor zich uit te staren terwijl de rest at. Toen hij weer bij was, zag hij dat Key zijn eten nauwelijks had aangeraakt. Hij was toch degene die wilde eten...? "Keybum, is alles wel goed met je?" vroeg hij. Hij had zich waarschijnlijk overal over lopen opwinden toen Onew en hij er niet waren. Dat boos zijn was niet goed voor Key, had Jonghyun het idee. Hij nam een slok van zijn water en begon maar aan zijn eten. Hij had alleen niet echt honger. Hij had een wee gevoel in zijn maag. Ugh. Toch maar opeten, voordat Key alweer een reden had om boos te worden. Hij nam een ontzettend grote hap. Zo, dat was alweer een kwart van de maaltijd.
RobotronicRAWR
RPG
Newbie
«
Reactie #28 Gepost op:
mei 21, 2011, 22:09:02 »
Key zat met hazen tanden te eten, hij had al helemaal geen honger meer door het commanderen en het zanikken de heletijd, Key pakte zijn glas water en keek naar Jonghyun die wat vroeg, "huh? ja.. ben gewoon moe.. ik zou bij god niet weten hoe dat komt!" zei hij sarcastisch en staarde weer naar zijn eten, hij voelde zich moe, hij was dit gezanik zat. Key stond op van de tafel en liep wrijvend met zijn hand over zijn voorhoofd naar hun kamer toe. Hij klom zijn bed in en ging liggen. Key staarde naar het plafon en sloeg zijn vuist op bed. Zou hij nu gaan toegeven dat hij gevoelens had voor Jonghyun, nee daar was het veel te vroeg voor. Hij draaide zich om en staarde nu tegen de muur.
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #29 Gepost op:
mei 21, 2011, 22:24:20 »
"Keybum...?" Hij keek hem na toen hij naar de slaapkamer verdween. Hij keek naar de rest. "Ik ga wel... het is immers mijn schuld." Hij stond op van tafel en liep naar de slaapkamer. Hij klopte op de deur. "Ik kom binnen." Hij opende de deur en zag dat Key in zijn bed lag. Hij liep naar het bed toe. Hij was groot genoeg om er bovenuit te kijken dus hoefde hij er niet bovenop te klimmen, maar hij deed het toch. Hij ging bij het voeteneind zitten. "Keybum, sorry. Ik was weer een sukkel." Hij wist niet echt wat hij moest zeggen, of hoe hij duidelijk moest maken dat hij er spijt van had. "Je windt je echt te veel op... vooral de laatste tijd. Wat is er toch met je?" Hij schoof wat naar Key toe en haalde diens haar door de war.
KEY
Newbie
«
Reactie #30 Gepost op:
mei 21, 2011, 22:36:53 »
Key keek niet op toen Jonghyun binnen kwam, hij voelde het gewicht van Jonghyun die op zijn bed kwam zitten, hij draaide zich om. Key keek hem aan toen hij zijn haar door de war haalde, "niks.. er is niks aan de hand, zoals ik al zei ik ben gewoon moe.." zei hij. Key glimlachte naar hem, "bedankt dat je je verontschuldigt," zei hij en zuchtte toen. "eigenlijk is er wel iets maar ik wil het je niet vertellen.. " zei hij kort af en sloot zijn ogen. Hij dacht aan hoe Jonghyun zou reageren als hij het wist, hoe zou hij hem dan behandelen, zou hij hem negeren? Key zuchtte weer.
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #31 Gepost op:
mei 21, 2011, 22:42:58 »
"Hmm.. zorg dan maar dat je morgen fit bent voor onze opnames..." Morgen gingen ze de Japanse Replay opnemen, en daarvoor zouden ze ook een complete make-over krijgen... Jonghyun was benieuwd wat ze nou weer voor haarkleur zouden krijgen. Hij glimlachte toen Key hem bedankte. Hij trok echter een heel ander gezicht toen Key hem kortaf toegaf dat er meer aan de hand was. Hij wist wel dat hij het nog niet uit hem zou krijgen als hij hem met de dood zou bedreigen, dus hield hij zijn mond maar, zoals hij altijd deed. Hij was wel ontzettend nieuwsgierig, maar Key was weer in diva-mode. Hij liet zich naast hem vallen. Soms was hij echt blind. Hij keek hem aan. "Ik zal straks de afwas doen."
KEY
Newbie
«
Reactie #32 Gepost op:
mei 22, 2011, 13:05:59 »
Key glimlachte naar Jonghyun, " Hyung als het met ons werk te maken heeft ben ik altijd fit.." zei hij, Hij grijnsde toen hij Jonghyun-Hyungs gezicht zag veranderen toen hij vertelde dat er wel wat was. Hij kon het hem gewoon nog niet vertellen. Key knikte toen Jonghyun aanbood om de afwas te doen, " wil je niet verder gaan eten, je zult vast nog wel honger hebben" Key schoof wat dichter bij Jjong en plaatste zijn hoofd op zijn borstkast, Hij luisterde naar Jonghyun's hart slagen, hij voelde zich veilig als zijn beste vriend naast hem lag, niet lang daarna dommelde hij langzaam in slaap.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #33 Gepost op:
mei 22, 2011, 13:11:23 »
Minho zuchtte toen Key en Jonghyun van tafel weg liepen, hij had wel honger dus hij at gewoon door, " wat is er toch met die twee de laatste tijd?" vroeg hij rustig. Onew haalde zijn schouders op, hij was op dit moment alleen maar geinterreseert in zijn kip. Minho rolde met zijn ogen en nam nog een hap van zijn rijst. Toen Minho zijn eten op had nam hij zijn bord en plaatste die in de zink. "Taemin ah zou je me kunnen helpen met de afwas? ik denk niet dat Key-Hyung en Jonghyun-Hyung terug komen" Minho liet de zink bak vol met water lopen en pakte een theedoek uit de kast, " Hier vang" Minho keek op naar Onew, " Onew-Hyung help Taemin met de borden.."
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #34 Gepost op:
mei 22, 2011, 13:15:53 »
Jonghyun schudde zijn hoofd. "nah, ik heb niet zo'n honger meer." Hij had het idee dat hij nu gewoon hier moest zijn. Wat er ook aan de hand was met Key... jonghyun wilde hem steunen. Hij sloot zijn ogen ook even, en voor hij het doorhad was ook hij in slaap gevallen. Jammer van zijn aanbod om af te wassen...
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #35 Gepost op:
mei 22, 2011, 13:22:25 »
Taemin, die zoals altijd goed zijn borde leeg had gegeten, stond op "is goed;" zei hij glimlachend. Hij verzamelde de borden samen met Onew. "Het lijkt er echt niet op dat ze terugkomen;" zei hij na een paar minuten. "ach ja... Die twee hebben vast een hoop om te bespreken." Taemin wist wel wat er was met Key. Tenminste, dat dacht hij te weten en dat dacht hij goed. Het was een raar idee, maar toch was het niet zo heel moeilijk om je die twee samen voor te stellen. Dat geflirt van jonghyun-hyung was ook altijd zo opvallend geweest... Maar sinds hij een vriendin had was dat opgehouden. "hoe gaat het op school, Minho-hyung?" vroeg hij, terwijl hij wat afgedroogde borden in de kast legde.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #36 Gepost op:
mei 22, 2011, 15:59:54 »
Minho glimlachte naar de maknae, hij kon van Taemin aflezen dat hij bezorgt was om zijn twee Hyungs. Minho legde zijn handen op de maknae's schouders, " het komt goed okay?" zei hij. Minho ging weer verder met de afwas, " school?" Minho stopte even met de afwas en glimlachte weer, " goed hoor ze zijn tevreden over mij, althans dat neem ik aan.." zei hij, Minho begon weer met afwassen, " en jij?" vroeg hij terwijl hij een bord pakte maar door zijn gladde handen viel die op de grond in stukken, "oh!" Minho bukte en pakte de scherven op, "aw.." zei hij toe hij zich sneed aan een van de scherpe randen.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #37 Gepost op:
mei 22, 2011, 17:07:07 »
Taemin zuchtte. " Ik hoop het." Hij was bang voor het ergste... Hij wilde niet dat, als het zo door zou blijven gaan, het einde van SHINee in zicht zou zijn. "Dat viel te verwachten," glimlachte hij. Hij had Minho behoorlijk hoog in het vaandel. "Ja, ook goed. Ik ben echt blij dat ik deze school gekozen heb toen ik overgeplaatst werd." Hij droogde nog een bord en schrok een beetje toen het bord op de grond viel. Hij moest toh even grijnzen. `Ern dan noem je mij onhandig?" Toen de ander zich sneed, ging hij echter snel door zijn knieën. Taemin was zelf behoorlijk kleinzerig, dus ging hij ervan uit dat anderen net zoveel pijn voelden als hij. "Sukkel!" Hij pakte Minho's hand en keek naar het wondje. Hij had twee vingers gsneden. "Ik ga de EHBO-doos halen!" Hij rende naar de woonkamer en begon in de kast te rommelen.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #38 Gepost op:
mei 22, 2011, 17:14:18 »
Minho keek even raar op naar Taemin's reactie, het waren maar twee sneetjes. " doe niet zo.. het is niet dat ik dood ga van twee snij wondjes" zei hij lachend, hij vond het eigenlijk wel schattig dat Taemin zo bezorgd was. Minho ging aan tafel zitten en liet Taemin zijn gang gaan, het was gewoon te schattig voor woorden. Minho keek eventjes serieus, de pijn in zijn vingers was hij eventjes vergeten. Had hij dan gevoelens voor de maknae? Minho grijnsde even, eigenlijk wel, ze maakte zich zo druk om Jonghyun-hyung en Kibum-hyung dat Minho en Taemin ook closer waren geworden.
«
Laatst bewerkt op: mei 22, 2011, 17:19:16 door Choi Minho
»
KEY
Newbie
«
Reactie #39 Gepost op:
mei 22, 2011, 18:04:45 »
Key had zonder dat hij het wist zijn arm om Jonghyun's middel gelegt. Hij glimlachte in zijn slaap maar werd wakker van het bord dat op de grond was gevallen. Key keek omhoog naar Jonghyun die er gewoon doorheen sliep. Hij tilde zijn hand omhoog en streelde zachtjes langs Jonghyun wang, hij had zo'n mooie gladde huid. Voorzichtig stond hij op en klom uit het bed. "wat is hier gebeurd?"vroeg hij slaperig aan zijn Hyungs, Hij keek neer op het gebroken bord en naar Minho's hand. Taemin was al bezig zei minho en beval hem terug naar bed te gaan en te gaan rusten. Key stemde er mee in en sleepte zich zelf terug naar zijn bed waar jjong op lag en klom erin. Hij kroop weer dicht tegen hem aan en ging in de zelfde positie liggen zoals hij wakker werd. "someday you'll be mine.." zei hij zacht en viel weer in slaap.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #40 Gepost op:
mei 22, 2011, 19:21:11 »
"Ja... dat weet ik wel, maar toch. Het kan altijd ontsteken toch?" Taemin kwam aan met de EHBO-doos, die hij onder alle troep in de kast gevonden had. Alles dat in die kast lag was er eigenlijk gewoon in gegooid, in plaats van dat alles netjes opgestapeld was. De kast puilde sowieso al uit. Hij haalde er pleisters en een doekje met alcohol uit. Ze moesten blij zijn dat ze die hadden. Ze moesten blij zijn dat hun manager wel een beetje voor ze zorgde en voor eten en dit soort dingen zorgde. Hij keek een beetje onzeker. Hij had dit nog nooit bij een ander gedaan. Waarschhijnlijk moest hij zeggen dat het zou kunnen prikken. Maar dat wist Minho toch zeker al? Die sukkel verwondde zich bijna wekelijks, met dank aan Dream Team. Hij pakte de ander zijn vingers beet en veegde over de wondjes met het doekje. Daarna deed hij er pleisters om. "Zo. Kusje erop?" Hij grinnikte.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #41 Gepost op:
mei 22, 2011, 19:29:08 »
Minho keek hoe Taemin de wond schoon maakte, even schokte hij door dat het zo prikte, maar dat was hij inmiddels wel gewend door zijn lompigheid. Hij keek naar de pleisters om zijn vinders en glimlachte naar de maknae, "thanks Hon..' zei hij grijnzend. Minho stond op van de stoel en keek in een keer richting de huiskamer waar Onew weer bezig was met zijn Eend geluiden. Minho lachte en keek toen weer naar de maknae, "hmm.. een kusje?" Minho twijfelde even en plantte een kusje op de maknae's lippen.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #42 Gepost op:
mei 22, 2011, 19:32:47 »
Taemin schrok wel een beetje, maar het was niet alsof dit de schok van zijn leven was. "Zo kan het ook natuurlijk... maar eigenlijk had ik het over je vingers." Het voelde zo... normaal. Taemin wist niet hoe hij het moest omschrijven. Ze waren gewoon vanaf het begin goede vrienden geweest en later werden ze echt close. Niet relatie-close, maar ook niet echt als beste vrienden. Het was gewoon anders. Meer dan dat. Het zat er eigenlijk een beetje tussenin. "Kom, we gaan verder met de afwas. Des te eerder kunnen we slapen."
Kim Jonghyun
Newbie
«
Reactie #43 Gepost op:
mei 22, 2011, 19:42:26 »
Jonghyun was ook wakker geworden van het geluid, maar hij had gewoon geprobeerd verder te slapen. Hij hield zijn ogen gesloten, ook toen Key hem over zijn wang wreef. Dit was... was dit zijn geheim? Hij had gevoelens voor hem?! Waarom... waarom had hij dat nooit gezien? Was hij dan echt zo blind? Nee, nee. Misschien was dit gewoon een misvatting. Key deed altijd al graag aan 'skinship', toch? Hij bleef doen alsof hij sliep, zelfs toen Key de kamer uit was. Nouja, eigenlijk was hij gewoon aan het denken. Toen Key terugkwam, sprak hij Engels. Jonghyun moest even denken. Nee. Het was... echt waar? Godverdomme, wat was hij blind! Hij merkte dat Key weer in slaap was gevallen. Dan maakte hij altijd zo'n leuk geluidje. Jonghyun tilde zichzelf op en hing boven Key. "waarom... Keybum..." Hij keek hem aan. Hij moest toegeven, hij had erover nagedacht. Maar toen kwam Sekyung en was hij ervan overtuigd dat hij niet op mannen viel. Maar nu... Hij twijfelde alweer. Hij was zo'n sukkel! Hij was gewoon doorgegaan met zijn plagerijtjes, en waarschijnlijk werd Key dáár gek van. Daarom mocht hij Sekyung ook niet! Hij had Key niet meer in het openbaar geplaagd, of als ze in een Variety Show of iets dergelijks waren. Sekyung zei dat ze dat niet prettig vond. "Ik ben zo'n idioot..." mompelde hij. Hij legde zich weer naast Key neer en keek hem aan. Hij wist niet wat hij moest doen.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #44 Gepost op:
mei 22, 2011, 19:56:33 »
Minho grijnsde even, hij was blij dat Taemin het accepteerde, "nee echt?" zei hij sarcastisch, dit kon nog wel eens wat worden dacht Minho. Hij draaide zich terug om naar de zink en ging verder met de afwas, na een paar minuten waren ze klaar met alles. Minho droogde zijn handen en hing de handdoek op aan het haakje. Hij haalde even zijn handen door zijn gezicht en glimlachte naar de maknae, "laten we gaan slapen.." Minho haalde de ander zijn haar door de war en nam zijn hand vast.
KEY
Newbie
«
Reactie #45 Gepost op:
mei 22, 2011, 20:12:26 »
Key lag nog steeds vredig te slapen, hij bewoog wat schommelg op en neer en mompelde rare dingen zoals 'sekyung moet weg..' hij bleef weer stil liggen en mompelde weer wat raars. Key die zijn arm nog om Jjong middel had liggen greep zijn hand vast aan Jonghyun's shirt en drukte zich dichter tegen zijn hyung aan. "Jonghyun.." mompelde hij.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #46 Gepost op:
mei 22, 2011, 20:18:39 »
Taemin stak zijn tong uit en draaide zich toen naar het aanrecht. Toen ze klaar waren keek hij even moeilijk. "Ik zou best willen... maar het punt is... ik moet nog even leren. Ik ben niet zo goed in wiskunde dus dat vereist wat extra tijd. Ik heb het hele weekend geen tijd om te leren... dus ja." Hij hing de handdoek op, en keek naar Onew, die nog altijd bezig was met het oefenen van zijn eendengeluid. Dat was iets dat hij dagelijks deed. Hij was wel een beetje een loner als alles goed zou komen tussen Key en Jjong. Taemin had Minho... misschien moesten ze er maar een derde lid bij nemen. Hij grinnikte bij de gedachte.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #47 Gepost op:
mei 22, 2011, 21:06:34 »
Minho trok een pruillip, " oh ja.. dat was ik even vergeten.." Minho zuchtte even en glimlachte toen, " ik help je wel, ik ben best goed in wiskunde denk ik.." Minho sleurde Taemin naar de huiskamer en ging aan tafel zitten, "pak je boeken.." zei hij. Minho had altijd al hogere punten met wiskunde gehad.
Lee Taemin
Newbie
«
Reactie #48 Gepost op:
mei 22, 2011, 21:59:21 »
dit was een van die momentel waar Taemin gelukkig van werd. Hij knikte "yes, ca,ptain!" Hij gaf hem een saluut en ging zijn boeken halen. Hij pakte de tas uit de hal en haalde daar zijn boeken uit. Hij legde ze op tafel. "eerst de stelling van pythagoras..." na een tijdje begon hij de moeheid toch wel te voelen. Hij wilde echter toch nog doorleren. Hij zag dat Onew al in slaap was gevallen op de bank en hij haalde een deken uit de kast. Hij legde deze over de leider heen. Hij liep weer naar de tafel en ging zitten. Hij moest een gaap tegenhouden. "minho-hyung, als je moe bent mag je best gaan slapen... Ik denk dat ik het nu snap. Dank je" Hij legde zijn hand op die van Minho en leunde voorover om hem een kus op zijn wang te geven. Een kus op zijn lippen, zoals Minho eerder gedaan had, durfde hij nog niet aan. Nouja, het was meer dat die gedachte nog niet bij hem was opgegeven. Hij was echt net een puur en onschuldig kind af en toe.
Choi Minho
Newbie
«
Reactie #49 Gepost op:
mei 22, 2011, 22:59:26 »
Minho keek op, " ik denk eerder dat jij moet gaan slapen.." zei hij, " je kunt morgen ook nog leren, als je niet te moe bent van de replay opnames," Minho gaapte ook doordat de maknae gaapte. Hij glimlachte toen Taemin hem een kus op zijn wang gaf, was het dan ook anders om? had de maknae ook gevoelens voor hem? " kom minnie, we gaan naar bed.. dadelijk val je hier in slaap en ben je niet fit voor morgen" Minho pakte de armen van de maknae beet en trok hem op zijn rug. Minho drukte de lichten uit en de tv die Onew aan had laten staan en liep richting de slaapkamer.
Print
Pagina's: [
1
]
2
Allemaal
« vorige
volgende »
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen