Wat we tot nu toe in de rpg sectie gezien hebben over de locatie London, of Engeland in zijn geheel, zijn rpg's over de rich & famous. Maar Engeland heeft ook een hele andere kant, eentje die ik zelf heb mogen zien. 'The downside of the UK', zogezegd. Mensen die moeten vechten voor wat onderdak, junkies en jeugdcriminelen. Dat is waar het in deze rpgover gaat. De locatie is Camden Town, om precies te zijn. De felgekleurde winkeltjes zien er verwelkomend en gezellig uit, maar als je een stukje doorloopt kom je de vervallen woningen tegen, zwervers die op bankjes slapen en als je wat (on)geluk hebt kom je nog een gevecht tegen ook.

Meer foto's van Camden? Ask baby. I've seen shiiiit.
In onze RPG overdrijven we dat even nog wat meer. Er zijn bepaalde 'colour gangs'. Iedere bende heeft duidelijk een kleur waaraan ze te kenmerken zijn, bijvoorbeeld The Red Devils. Zolang je als bendelid zijnde een rood kledingstuk draagt is het goed. Op het moment zijn The Red Devils de grootste groep, en iedereen heeft het er eigenlijk wel over. Over hoe je mensen met ook maar een rood sjaaltje beter kunt mijden enzovoort. Dat is natuurlijk niet het enige. Er zijn vaak ook 'gewone' gevechten, om niets meer of minder dan een geldbedrag, omdat, tsja, je moet die naald in je arm toch moeten betalen, of niet soms? Verder heb je nog de armere gezinnen die zo'n beetje leven om te werken en veel problemen met elkaar (binnen het gezin dus) hebben om deze redenen (en ook andere redenen, natuurlijk...). Ook zijn er de gewone gezinnen, en zelfs rijken heb je er ook, anders zou het maar wat eentonig worden~. Zorg alsjeblieft wel dat het niet overheerst wordt door de rijke personages, anders is het doel van deze rpg een beetje verpest.
Juist, het moment... Omdat naar school gaan altijd zo veel tijd en moeite vergt, benoem ik het startmoment van deze rpg de laatste schooldag en iedereen is nu net uit. Of je naar school ging moet je zelf weten, en als je ging mag je ook zelf weten in welk jaar je zat, dat is toch niet echt belangrijk.
Regels
Je mag gewoon beginnen met posten, als iets niet goed is aan je rol hoor je het wel.
Uh. Ik ben hier niet zo goed in. Begin maar gewoon.