mei 20, 2012, 17:37:57

Auteur Topic: The Marauders  (gelezen 31627 keer)

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
  • I Love Severus Snape(L) ,
    • Bekijk profiel
Re: The Marauders
« Reactie #100 Gepost op: november 25, 2009, 15:44:44 »
Christina keek hem gerust gestelt aan en glimalchte teder terug naar hem."Dankje ik ben blij dat je dat zegt.Zëi ze gemeend tegen hem en teder gaf ze weer een zoen aan hem, ze streelde rustig zijn rug. "weet je zeker dat jij wel zin hebt?"Vroeg ze plagent over vrije.
I Love Severus Snape(L)

Offline Remus Lupos

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: november 25, 2009, 16:24:30 »
Net toen Remus bedacht dat James blijkbaar moe was en snel was gaan slapen hoorde hij een hoop doffe geluiden van James' bed afkomen wat leek op een bed wat drie keer werd omgedraaid. Dit ging waarschijnlijk nog wel even duren. Hopelijk niet te lang, want even zijn ogen dicht doen was wel érg fijn. Nee wacht, dat mocht niet. Na nog zo'n vijf minuten te hebben gewacht werd het steeds rustiger in James' omgeving en op een gegeven moment kwamen er zelfs zachte snurk geluiden vanaf. Na Peter nog even gecontroleerd te hebben - die nog steeds sliep, wat Remus niet kon zien, en een soort van knor-geluidjes produceerde die hij wel kon horen-  besloot hij dat de kust wel veilig was. Zul je zien dat Sluipvoet zelf in slaap is gevallen. bedacht Remus terwijl hij zich nog wat meer onder de dekens nestelde. Sirius moest maar naar zijn bed komen als hij nog wat van Remus wilde. Het was net lekker warm.
« Laatst bewerkt op: november 26, 2009, 16:36:11 door Remus Lupos »

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #102 Gepost op: november 25, 2009, 16:57:33 »
Rustig keek hij zijn vriendin aan terwijl hij haar hals streelde en begon er toen weer in te zoenen. Niet veel later hoorde hij de vraag of hij wel zin had. Sneep keek haar recht in de ogen aan en glimlachte verliefd naar haar. "Ik verlang al een tijdje naar je mooie, zachte lichaam..." zei hij eerlijk tegen der. Rustig deed hij haar truitje uit en kuste haar blote schouders. Met zijn handen begon hij rustig over haar dijen te wrijven.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: november 25, 2009, 20:46:18 »
Christina kreunde genietent toen hij dit deed, ze keek rustig terug. Skip skip skip.
Christina lag nog naakt in Severus zijn armen, ze had haar ogen genietent gesloten en lag met haar rug tegen zijn borstkast aan, ze streelde zachtjes zijn hand en drutke er kusjes op."dit was eht fijn."Fluisterde ze geneitent tegen hem rusitg keek ze hem aan in de ogen wat was ze blij met hem.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #104 Gepost op: november 25, 2009, 20:56:03 »
Met zijn vrije hand streelde Sneep het lichaam van Chris. Hij had echt genoten van wat ze net hadden gedaan. Het was echt zalig geweest en hij was zeker blij dat hij gewacht had tot zij er klaar voor was. "Je was super, liefje..." zei hij tegen haar en drukte een zachte kus op haar hoofd. Hij knuffelde haar stevig en genoot nog even na van hun daad.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: november 25, 2009, 21:00:28 »
"we moeten echt gaan slapen.G"rinitke Ze tegen hem al had ze er nog altijd geen zin in, maarja het meost toch anders zoude ze mroge op school in de les slapen, ze draaide zich naar hem toe."jij wa snaders ook net zo goed als dat je altijd al was.Zëiz e gemened
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: november 25, 2009, 21:07:23 »
Sneep nam haar beter in zijn armen en gaf haar een nachtkus op de mond. "slaap zacht, liefste..." zei hij, voor hij zijn ogen sloot en in slaap viel.

*de volgende ochtend*
Sneep werd vrij vroeg wakker en zag dat Chris nog naast hem lag te slapen. Voorzichtig gaf hij haar een zoen op het voorhoofd voor hij opstond en zich aankleedde. Hij vond het echt wel schattig om haar zo te zien slapen. Hij wierp een blik op de klok en voelde zich gedwongen om haar te wekken of ze zouden te laat zijn voor school. Hij streelde haar en boog zich naar haar toe. Hij likte even aan haar oor "Chris..." fluisterde hij "Liefje... wakker worden of we zijn te laat voor school." zei hij rustig en drukte nog even een kus op haar lippen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: november 25, 2009, 21:11:50 »
Christina opende vermoeid haar ogen en glimalchte toen sze haar geliefde zag, zachtjes kuste ze hem terug op de mond, ze lachte even kort. "Ga jij maar vast bende het ontbijt bestellen, dan kleed ik me ondertusse aan, dan zijn we sneller dan dat je op me wacht.Zëi ze glimlachend tegen hem, en ze keek hem rustig aan en wachten het glimlachend af wat hij ging zeggen.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: november 25, 2009, 21:17:05 »
Sneep glimlachte toen hij merkte dat ze wakker was. Rustig streelde hij over haar wang en door haar haren, terwijl hij luisterde naar wat ze hem vertelde. "Je hebt gelijk..." zei hij "Ik zal naar beneden gaan en vol ongeduld op je wachten." hij glimlachte even en kuste haar nog even op de mond. Daarna stond hij op en ging hij de trap af naar beneden en bestelde aan de bar twee keer een ontbijt.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: november 25, 2009, 21:22:07 »
Christina glimalchte, en ging snel douche aangezien ze vannacht veel had gezweet. Ze deed daarna een jurk aan, ze zou zich op school wel omkllede, ze deed een zwarte jurk aan, met een koletje en algne mowue, aangezien het winter was, ze deed een rode legging aan en deed toenw eer ahaar zwarte laarzen met plauteu zolen aan ze maakte zich extra mooi pp voor Severus, en deed parfume op, elegant stak ze haar haren op, rustig sloot ze de kamer af en ging ze opweg naar bende
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: november 25, 2009, 21:27:29 »
Sneep wilde net naar een tafeltje gaan toen hij plots iemand zijn naam had horen roepen en keek om. Hij glimlachte even kort naar het meisje. Hij zag meteen dat het Merlina was, een ex van hem. Heel kort raakte hij in gesprek met haar en voor hij het wist voelde hij haar lippen op de zijne. Uit pure reflex kuste hij haar terug...

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: november 25, 2009, 21:34:36 »
Christina kwam de trap af, ze zag Severus zoenen met de ex die hij voor haar had gedumpt, het leek of Christina niet meer kon ademen tranen sprongen haar in de ogen, Christina keek naar Severus met een gekwelde blik, ze liep zonder mantel(omdat die bij seveurs op de stoel lag)naar buiten de stortende sneeuw in. Christina wist neit waar ze heen emsot ze had het gevoel dat ze door ahar benen zou zaken, hij had haar gebruikt.....een vrinedin van merlidna liep langs."kijk daar hebben we de hoer van zWeinstein!"Riep ze vorlijk. Ze zag dat christina severus had zien zoene met merlinda."aah je bent er dus achter dat ie je enkel om je lichaam had hij houd eigluik van emrlidna totaal neit van jou."Riep ze en ze liepw eg, christina wilde het elifste nu gewoon verdwijnen
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: november 25, 2009, 21:39:39 »
Pas als hij al een tijdje aan het zoenen was, besefte Sneep dat het niet kon en duwde Merlinda van zich af. "Waarom deed je dat? Je weet dat ik heb met Chris...." Hij keek zijn ex kwaad aan, maar merkte dat ze gewoon stond te lachen. Hij keek via een raam naar buiten en zag daar Christina staan. "Ik haat je..." zei hij tegen zijn ex en liep naar buiten toe, waar hij nog net de laatste woorden van de vriendin van Merlinda hoorde. "Feeks" zei hij tegen die vriendin en wierp een blik op zijn vriendin. Hij zag zo dat ze op instorten stond en besefte dat ze die kus gezien moest hebben. Hij slikte even en wandelde rustig naar haar toe. "Chris..." zei hij zacht en wist niet hoe ze nu op hem zou gaan reageren...

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: november 25, 2009, 21:44:07 »
Christina keek naar Severus. "maak dat je weg komt."siste ze, de tranen rolde over haar wangen.  "hoe durf je te zeggen dat je van me houd, een kind met me wilt, met me wilt trouwen en alles."Riep ze tegen hem, nee ze gild ehysterich zwaar zwaar hyserich zo goed als net zo hysterich als toen hen zoondje was overleden. "rot op! secretus! me broer had gelijk, ik heb mezelf helelmaal ana je geven ik hield van je!"schreeuwde ze. Ze snikte dor, en keek hem vol van woede ana ze geloofde de vriendin vn merlinda
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: november 25, 2009, 21:53:33 »
Sneep voelde zich rot en begreep eerst zelf niet waarom hij haar had gekust, als hij het meeste hield van Christina. "Ik begrijp dat je boos bent Chris, maar het ging uit een reflex. Ik heb het uitgemaakt met haar, speciaal voor jou. Jij bent degene waar ik van hou, enkel jij en niemand anders. Merlinda en haar vriendin zijn twee feeksen. Het zijn de grootste roddeltantes en leugenaars van de school, ik dacht dat je dat wist, liefje..." legde hij zo rustig en vriendelijk mogelijk uit. Hij was woedend op zijn ex en die haar vriendin, hij wilde Chris niet kwijt, Chris was zijn ware liefde en wilde haar nooit meer kwijt, maar hij had het gevoel dat hij haar nu al kwijt was, dat hij haar nu kwijt was voor goed...

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: november 25, 2009, 21:59:48 »
"hoe kan ik je geloven?"Vroeg ze snikkend. "Vannacht vree je nog met me en nu sta je een ander te zoenen! Hoe kan ik dan geloven dat je van me houd?V"roeg ze huilend aan hem. Ze voelde dat ze door haar benen zakte En greep zich daarom vast aan een muur, hert was ijskoud zo zonder ja, of mantel in de sneeuw, ze trilde van de kou, en haar adem was duidelij te zien, ze schonk er enkel geen aandacht aan ze was gebroken en overwoog nu echt een einde te maken aan haar leven aan alles, nu zelfs hij haar had bedrogen, siirus had gelijk gehad dat sev dit zou doen. niemand hield van haar....e
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: november 25, 2009, 22:10:22 »
Sneep merkte de grote verandering van Chris haar lichaam op, ook de emoties die hij kon lezen in haar ogen baarde hem grote zorgen. "Ik weet niet wat me bezielde, het gebeurde uit een reflex, maar ik voel niets meer voor haar. Van zodra ik doorhad welke stommiteit ik aan het begaan was, heb ik haar hard van me afgeduwd." Hij zuchtte even en zag dat ze rilde, maar durfde haar niet vast te nemen, omdat hij bang was dat ze van hem weg zou gaan. "Ik weet dat ik het niet heb mogen doen en ik wil er echt alles voor doen om het weer goed te maken. Ik heb er alles voor over om jou te kunnen houden. Je zit nog steeds diep in mijn hart en ik kan niet zonder jou verder..." terwijl hij sprak hield hij Chris erg sterk in de gaten, want hij had het gevoel dat ze zichzelf wat zou aandoen van zodra hij weg zou gaan.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: november 25, 2009, 22:14:35 »
"je houd niet van me severus.Zëi ze snikkend z ekeek hem aan. "je liegt..."ze keek recht in zijn ogen, ze was vol van pijn en verdriet, het kon haa rniet schele dat ze onderkoelt zou raken ze zou toch sterven hoe dan ook dar zou ze zlef wel voor zorgen. Ze snikte door en door ze widle nog wat zeggen amar z ekreeg er geen woord  meer uit, ze was kapot, ze dacht dat ze ieder moment gek zou worden. "ik dacht dat je echt van me hield..."en met die woorde draaide ze zich om en begon ze te lopen, naar een plek waar ze alle pijn van zich af kon halen.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: november 25, 2009, 22:20:05 »
Sneep keek Chris na en wilde haar achterna lopen, wat niet lukte omdat zijn voeten als lood leken. Hij voelde dat hij kwaad maar ook verdrietig was en vocht tegen zijn tranen. Als zijn vriendin nu wat zou overkomen, zou hij het zichzelf nooit of te nooit vergeven. Hij keek om en zag dat Merlinda hem onder een toverspreuk hield, waardoor hij zijn vriendin niet achterna kon gaan. Vliegensvlug had hij zijn toverstok in handen en duelleerde met Merlinda en die haar vriendin. Toen hij de twee had ontwapend, liep hij naar binnen, nam de jas van Chris en ging weer naar buiten toe. Voor hij in de voetsporen van Chris ging, keek hij naar de twee die hem dit hadden aangedaan. Hij kon zich niet bedwingen en bokste een paar keer hard in hun gezicht. Pas als ze beide onder bloed zaten hield hij op en rende hij door de voetsporen die hij nog kon zien. Maar op een bepaald moment kon hij niet meer zien waar ze naartoe was gegaan. Sneep keek schichtig rond en voelde de paniek stijgen. Hoe langer het nu zou duren dat hij Chris zou vinden, hoe groter de kans dat ze zelfmoord gepleegd zou hebben...
« Laatst bewerkt op: november 25, 2009, 22:27:00 door Sneep »

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: november 25, 2009, 22:26:27 »
Chfristina liep het verboden bos in, ze ging in de sneeuw liggen, ze wist dat het slechts een kwestie van tijd was voor ze onderkoelt was, ze kon gewoon niet meer lopen, na een paar minuten stond ze weer op en zag ze een klif met een ravijn, en water er onder, ze nam een aanloopje en sprogn in het water, de kou van het water sneed door haarvel alsof eht emssen waren. Ze liet zich rusitg naar bende voeren
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: november 25, 2009, 22:33:47 »
Sneep sloot zijn ogen en kwam tot rust. Hij probeerde te bedenken waar ze zou kunnen zijn. Plots voelde hij een koude rilling over zijn lichaam trekken en voor hij het goed en wel besefte verdwijnselde hij ergens naartoe. Toen hij arriveerde keek hij rond en zag dat hij bij sterk stromend water stond, hij kneep zijn ogen samen en staarde het water in. Na een korte tijd zag hij plots wat drijven en merkte dat het Chris was die zo goed al verdronken was. Hij trok zijn mantel uit en sprong het water in. Snel zwom hij achter haar aan en eenmaal hij haar voorbij was, dook hij en deed een arm om haar middel en trok haar mee naar boven. Hij zwom naar de kant toe en hees haar het water uit. Daarna ging hij met veel moeite ook het water uit. Sneep nam de tijd niet om op adem te komen en controleerde meteen de hartslag van Chris. Ook deed hij nog het water uit haar mond, zodat ze makkelijker weer zou kunnen ademen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: november 25, 2009, 22:35:57 »
Hoestent en proestent werd Chrisitna klappertandent van de kou wakker, ze keek naar Severus, en ze wlde hem eerst weg duwen, maar ze had het er t ekoud voor, z evolede de tranen weer over haar wangen glijden,z e wilde wat tegen hem zeggen maar ze kon het niet odor d ekou haar  lippen waren zo blauw als maar kon en haar huid was witter dan dat hij ooit geweest was, ze kon zich niet bewegen ze kon niets meer van de kou enkel kon ze Severus nog zien, ze snikte door en door en kon echt niks, ze vroeg zich af waarom seveurs ahar niet had laten verdrinken.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: november 25, 2009, 22:46:35 »
Sneep was opgelucht dat Chris nog leefde. Hij stond meteen op en liep naar de plek waar zijn mantel en de jas van Chris op de grond lag. Hij klopte er de sneeuw van af en liep als de bliksem terug naar de plaats waar ze op de grond lag. Hij ging op zijn knieën zitten en legde eerst haar jas en dan zijn mantel over haar heen. Zelf had hij het ook koud, maar hij wou eerst Chris in orde en veilig hebben voor hij aan zichzelf zou denken. Hij keek naar zijn hand en voelde nu pas de helse pijn, door Merlinda en haar vriendin hard te slaan in hun gezicht had hij zijn hand zwaar gekneusd. "Chris, ik begrijp dat je me niet meer vertrouwt en dat je nu nutteloos voelt. Maar dat ben je niet. Buiten mij zijn er minstens nog twee die van je houden en jij houdt van hun. Je hebt nog een grootvader en halfbroer die je nooit in de steek zullen laten. Familie laat elkaar niet in de steek..." Hij nam zijn toverstok en mompelde een spreuk waarmee hij haar begon op te warmen, zodat ze tenminste wat kon bewegen. Eenmaal ze dat zou kunnen, zou hij haar naar de ziekenboeg brengen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: november 25, 2009, 22:51:24 »
Christina legde haar hoofd tegen Severus zijn borst aan ze snikte nog steeds nog altijd was ze boos maar ze kon er niets aan doen ze wilde dat hij haar vasthield, ze wilde hem voelen en dat hij haar had gered met gevaar voor ze eigen leven wilde toch wel wat zeggen? Dacjht ze bijh zichzelf, ze hoorde wat hij zei en ze keek hem aan toen hij dit alles zei, ze wilde nog wat zeggen maar het lukte haar niet daarom legde ze haar hoofd maar weer tegen zijn schouders ana ze wilde dat hij haar vast bleef houden ze wilde niet naar zweinstein."Geen zweinstein..."zei ze stoterent klappertanden en met moeite, ze wlde bij hem zijn  en niet op zweinstein
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: november 25, 2009, 22:57:23 »
Sneep tilde haar voorzichtig op en trok haar dicht tegen zich aan, terwijl hij de spreuk herhaalde om haar op te warmen. Hij hoorde wat ze zei, maar wist niet goed of hij moest luisteren of niet. "Chris, ik wil  je laten controleren. Toen ik je net uit het water had gehaald was je helemaal onderkoeld, je lippen waren blauw en je huid was lijkbleek. Ik had zelfs eventjes gedacht dat ik te laat was." Sneep voelde de emoties in hem opborrelen en kon het niet laten om tranen te laten rollen. Het ging geluidloos, maar hij kon het gewoon niet hebben dat hij misschien de oorzaak zou zijn geweest voor de zelfmoord van Chris. "We moeten hoe dan ook beide aan droge kleren geraken..." zei hij, terwijl hij nu pas zelf voelde hoe koud hij wel niet had.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: november 25, 2009, 23:01:13 »
"een cafe, geen zweinstien.'zei ze enkel tegen hem, ze wilde niet naar de drie bezem stelen ze wist dat merlinda daar was, in een cafe waar je kon slapen konden ze een bad nemen en hun klere laten drogen, ze hield haar armen om hem heen geklemd voor zo ver ze dat kon zo hield ze met haar warmte die ze dnakzij hem had ook hem warmer, ze keek hem aan smekend ze widle niet naar zweinstein sirius mocht het niet weten en anders zou hij er axchter komen, ze keek hem smekend aan ze was nog boos maar ze kon niet zonder hem later zoude ze er goed over meote prate als ze beide bij waren gekomen
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #126 Gepost op: november 25, 2009, 23:15:21 »
"oké" zei hij en dacht na, terwijl nog steeds haar bewerkte met de spreuk om haar op te warmen. Hij vond het fijn dat ze zich aan hem vastklampte om hem ook warm te houden. "We kunnen nog naar de zweinskop gaan... Dat ligt aan de rand van zweinsveld en er komen daar erg weinig mensen van Zweinstein heen. Daar kunnen we proberen om ons op te warmen en er wat bovenop te komen." hij keek haar rustig aan en streelde haar voorzichtig door haar haren. Dat deed hij om twee redenen. In de eerste plaats, omdat hij niet zeker was dat Chris nog wilde dat hij aan haar kwam. De tweede reden was dat deze hand gekneusd was en wat open lag, door zijn gevecht met zijn ex.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #127 Gepost op: november 25, 2009, 23:17:22 »
"Dat is goed,"Zei ze stotterent ze kon niet lopen en hoopte dat sEverus dat begreep en haar dus uit zichzelf zou gaan dragen ze sleog haar armen rond zijn hals en wachten het af of hij haar zou opppakken of niet ze keek hem in de ogen en voelde de streling ze wist niet of ze hem weg moest slaan of niet, ze keek hem enkel aan en merkte dat hij wel heel voorzichtig deed ze had moeite haar ogen open te houden de kou was zo erg...langzaam viel ze weg.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: november 25, 2009, 23:38:11 »
Sneep wilde haar net nog wat vragen toen hij merkte dat hij haar aandacht aan het verliezen was. Toen hij zich dat net gerealiseerd had, zag hij haar ogen wegdraaien. "Chris?" vroeg hij voorzichtig, maar kreeg geen antwoordt. Hij wist nu wel zeker dat ze was flauwgevallen. Snel stond hij op, nam al de spullen bij elkaar en verdwijnselde met haar in zijn armen naar de zweinskop. Daar bestelde hij een kamertje en meed vragen over de reden waarom hij een onbewuste jonge vrouw in zijn armen had. Hij liep de trap op en eenmaal in de kamer aangekomen, legde hij haar voorzichtig neer op het bed. Hij ontdeed haar van haar kleren om ze te kunnen drogen en wikkelde haar goed in de dekens van het bed. Zelf trok hij ook zijn kleren uit en deed zijn droge mantel om hem heen. De haard in de kamer stak hij en verwarmde de kamer zo goed en zo kwaad als maar kon. Eenmaal hij daarmee klaar was, ging hij op stoel zitten en keek bezorgd naar zijn vriendin. Even keek hij naar zijn hand, maar wist de spreuk niet om het te genezen.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: november 25, 2009, 23:41:34 »
Na ongeveer een uur opende Christina haar ogen ze merkte dat ze op wat dekens na naakt was, en keek toen een beetje waazig naar de gedanate op de stoel ze zag dat het Severus was, en dat hij hetnog altijd koud had met enkel een dunne mantel rond zich."Sev."fluisterde ze, ze wilde hem niet kwijt maar ze meost opnieuw leren om hem te vertrouwen, ze keek naar hem en klotpe naast haar ten teken dat hij daar moest komen ze wilde neit dat hij dood zou gana van de koude dat zou ze zichzelf in geen 100 jaar vergeven
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: november 25, 2009, 23:59:17 »
Sneep had zijn armen om zichzelf heen geslagen om zichzelf warm te houden en keek op toen hij zwak zijn naam hoorde. Hij zag dat Chris weer bij kennis en glimlachte even kort naar haar. Hij zag wat ze deed, stond op en ging naast haar op het bed zitten. Zijn hand trilde van de pijn, maar hij wist nog steeds niet wat hij ermee kon doen. Hij keek naar Chris "Chris, ik voel me echt rot over wat gebeurd is." zei hij eerlijk. "Ik ben bijna verantwoordelijk geweest voor jou dood en ik weet niet of ik zoiets vreselijks zou kunnen verwerken..." zei hij triest en keek haar recht in de ogen aan, hij had veel zin om haar gewoon stevig te omhelzen, maar durfde niet, omdat hij haar vertrouwen terug moest winnen wist hij.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: november 26, 2009, 00:11:27 »
Christina trok hem plat naast zich neer en legde de dekens over hem heen, ze keek hem bezorgt aan, ze wilde niet naar deze dinge luisteren ze wilde er even niet aan denken, rusitg legde ze zich tegen hem aan ze voelde dat hij ijsoud was, zachtjes streelde ze door zijn zwarte haren, en keek ze hem  aan."Word eerst warm, we praten later."Zei ze zachtjes maar dwingent tegen hem ze wilde dat hij bleef liggen, en zweeg rustig bij adem kwam en zich niet inspanede en warm werd. "zorg dat je warm word."Flusiterde ze omdat ze geen ahrder geludie ruit kreeg, ze zag dat zijn hand trilde, en ze pakte die vast, ze greep ahar toverstok en heelde die rustig."Hoe komt dat?Vrieg z eover zijn hand
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: november 26, 2009, 00:23:07 »
Sneep lag neer en vond het leuk dat Chris zo tegen hem aan kwam te liggen. Hij wilde tegen haar ingaan en zeggen dat hij haar eerst in orde wilde hebben maar deed dat dan niet. Hij hoorde uiteindelijk haar vraag over zijn hand en keek haar aan. "Die heeft een paar keer kennis gemaakt met het gezicht van Merlinda en haar vriendin..." zei hij.  "Ik had vroeger bij je kunnen zijn, maar zij hielden me onder een betovering, waardoor ik niet meer kon bewegen." legde hij voorzichtig aan haar uit.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: november 26, 2009, 00:30:19 »
Christina zag aan hem dat hij de waarheid sprak, zachtjes knuffelde ze hem, en heelde ze zijn hand, ze vond het heerlijk zo lekker warm in zijn armen tegen hem  aan, niemand zou ze nu kunnen scheide, ze wilde hem kussen maar kon het niet er meost eerst gepraat worden, ze sloot haar ogen en legde haar hoofd zachtjes tegen zijn schouders aan.
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: november 26, 2009, 11:18:07 »
Sneep vond het fijn dat ze zo op hem lag, maar hij durfde niet teveel bij haar te doen, omdat hij bang was haar echt te verliezen. "dankje dat je mijn hand hebt geheeld... zelf had ik het niet kunnen doen." voorzichtig streelde hij over haar lichaam en hield haar dicht tegen zich aan. "Hoe voel je je nu?" vroeg hij bezorgd aan haar "Heb je al warm genoeg?".

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: november 26, 2009, 14:46:48 »
Christina keek haar geliefde aan toen hij zo voorzichtig deed, ze vond het goed dat hij haar streelde, ergens vond ze het wel fijn dat hij dat deed, rustig keek ze hem aan."Geen dankje, en jij bedantk dat je me leven hebt gered.Zëi ze daarna gemeend tegen hem, ze legde haar kin tegen zijn schouders.:"Het gaat wel ik voel me zowel lichaamelijk als geestelijk bellabbert."Zei ze tegen hem. "en jij? "vroeg ze toen, over de warmte knikte ze,
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: november 26, 2009, 16:41:54 »
Rustig streelde Sneep haar verder en keek haar aan. "Je bent het belangrijkste in heel mijn leven, Chris..." zei hij rustig over het feit dat hij haar leven had gered. Hij gaf haar nog even kopjes voor hij antwoordt gaf op haar vraag. "Ik voel me erg schuldig over wat er is gebeurd vandaag. Het is mijn schuld dat je bent gesprongen en het is ook mijn schuld dat jij je zo slecht voelt..." zei hij. Severus zat echt met een zeer groot schuldgevoel over de zelfmoordpoging van Christina, zijn grote liefde. "Ik voel me sterk verantwoordelijk voor je en ben echt opgelucht dat je nog leeft." Hij knuffelde haar stevig en gaf een kleine en voorzichtige zoen op haar hoofd.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: november 26, 2009, 16:46:11 »
Christina zweeg ze wist neit goed wat ze meost zeggen, voorzichtig legde ze zich nog dichter tegen hem aan. je voelt nog ijskoud sEv..."Zei ze bezorgt,z xe stond op uit het bed. En deed een ochtentjas aan ze liep zonder het te zeggen de kamr uit en kwma 5 minutern alter met een kruik en een pot thee terug. Ze had er twee glazen bij, snel ging ze terug bij hem liggen z eduwde de kruik tegen zijn lichaam en schonk toen thee voor hen beide in."hier drink."Zei ze zachtjes
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: november 26, 2009, 16:56:29 »
Een zucht ontsnapte Sneep toen Chris de kamer was uitgelopen. Het feit dat ze weer snel kon bewegen, was voor hem positief. Hij had zich wat opgekruld onder de dekens om het warmer te krijgen en de kruik die Chris even later tegen hem aandrukte kwam meer dan welkom. Hij nam de thee van haar aan en warmde eerst even zijn handen op voor hij ervan begon te drinken. Rustig keek hij in de ogen van zijn vriendin en was in gedachten verzonken. Uiteindelijk ging hij rustig tegen haar aanliggen en rook haar heerlijke lichaamsgeur weer. Zijn thee die hij al op had, had hij voorzichtig aan de kant gelegd. Severus legde een arm om haar heen en probeerde zich zoveel mogelijk tegen haar te nestelen. "Ik vind het echt heerlijk dat je voor me zorgt, Chrisje..." zei hij rustig. Hij had een hand van haar vastgenomen en gaf er een tedere kus op.

Offline Sirius Zwarts

• Full Member
  • Once you go Black, you never go back
    • Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: november 26, 2009, 17:08:00 »
Gelukkig maar dat Sirius nog niet echt moe was, anders was hij misschien zelf wel in slaap gevallen. James deed namelijk niet echt moeite om snel te gaan slapen. Net toen Sirius wilde gaan roepen "Gaffel, STIL!" hoorde hij zachte snurk geluiden uit zijn bed komen. Sirius bleef nog een paar seconden liggen maar sloeg toen de dekens van zich af en stak zijn hoofd door de gordijnen heen om te zien of wel iedereen de gordijnen rond zijn bed dicht gedaan had. Toen dat het geval bleek te zijn liet Sirius zich uit het bed glijden en liep hij op zijn tenen naar het bed naast hem, hopend dat de slaap nog niet overmacht had genomen bij Remus. Hij zocht de opening van de gordijnen en toen hij die naar zijn zin niet snel genoeg kon vinden kroop hij er maar gewoon onder. Zonder eerst te controleren of Remus nog wakker was kroop hij bij zijn vriend onder de lakens en zocht hij met zijn handen het warme lijf van de ander.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: november 26, 2009, 17:19:07 »
Christina genoot van de aanrakinge die severus bij haar deed, ze kreunde lichtjes genietent. "Zullen we hierr nog een paar daagjes blijven samen, jij en ik?"Vroeg Christina. Sirius zou niet eens merken dat ze weg was, zelfde gold voor al haar vrienden, ze keek Severus aan en hoopte dat hij het wilde, ze wilde graga bij hem blijven, zachtjes aaiden ze hem over zijn buik en drukte ze kuses op zijn hals
I Love Severus Snape(L)

Offline Remus Lupos

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: november 26, 2009, 17:20:26 »
Remus wilde net gaan slapen omdat hij dacht dat Sirius hem weer was vergeten toen hij een hoop geschuifel hoorde. Niet veel later werd er wat aan de gordijnen gefrunnikt en voelde hij hoe zijn deken omhoog getild werd en hoe Sirius erbij kwam liggen. Net toen hij zich om wilde draaien voelde hij twee koude handen over zijn rug glijden. Hij slaakte een soort van vreemd, zaacht kreetje en draaide zich snel om. 'Kon je niet even je handen opwarmen voor je mij begint te betasten?' fluisterde hij. Hij zocht naar Sirius' handen en duwde die terug naar het lichaam ze aan vast zaten. 'Of mij even waarschuwen,' voegde hij er an toe, vooral omdat hij Sirius anders nog best wel terug naar zijn eigen bed zag verhuizen, hem eenzaam achterlatend.

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: november 26, 2009, 17:28:33 »
Sneep hoorde dat ze kreunde, wat voor hem een teken was dat ze nog steeds van hem hield en van hem genoot. "Ik wil dat maar wat graag, we moeten echt eens tijd nemen om alles goed uit te praten, dan pas kunnen we weer deftig verder gaan als een koppel..." zei hij rustig. Ze mochten dan nu al weer zoenen met elkaar, toch wist hij dat ze hoe dan ook eens moesten praten over de problemen die ze hebben gehad en de frustraties die ze ooit in hun lichaam hadden opgesloten. "Maar zouden we dan niet beter Perkamentus waarschuwen waar we zijn? Ik bedoel maar dat er altijd wel iemand zal zijn die vroeg of laat zal merken dat wij twee niet op school zijn..." zei hij bedenkelijk en keek haar rustig aan. Daarna drukte hij heel erg voorzichtig een korte kus op haar mond en wachtte gespannen haar reactie af.

Offline Sirius Zwarts

• Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: november 26, 2009, 17:39:31 »
Sirius grinnikte zacht toen Remus duidelijk schrok van zijn aanraking. 'Het voelt zo leuk als je kippenvel hebt,' fluisterde hij terug terwijl hij zijn handen, die door Remus weggeduwd waren, weer naar Remus liet reiken en een lange verticale streep met zijn koude vingers over de met een paar lichte littekens bedekte arm trok. De haartjes op de arm gingen meteen weer overeind staan en Sirius glimlachte tevreden, waarna hij maar gewoon helemaal zijn armen om Remus heen sloeg en hem dicht tegen zich aan trok. 'Mmm, jij ligt veel beter in mijn armen dan zo'n saai kussen,' mompelde hij in Remus' nek. Hij snoof een keer de fruitige geur van Remus' haar op. 'Wat ik me nou altijd al af vroeg; gebruik je nou frambozen of abrikozen-shampoo..?'

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: november 26, 2009, 17:43:46 »
"we moeten zeker praten, en als we samen een paar dagen hier blivjen hebben we genoeg tijd om dat te kunnen doen." zei ze zachtjes tegen hem. "Eerst moet je weer warm worde, dan kunnen we praten.Zëi ze tgeen hem, ze keek hem vol ebzorgtheid aan en was bang dat hij dood zou gaan anders. "als je dood gaat vergeef ik het mezelf nooit emer sev, je ebnt me alles."Zei ze vel en gemeend tegen hem
I Love Severus Snape(L)

Offline Remus Lupos

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: november 26, 2009, 17:52:43 »
Remus rilde even toen Sirius over zijn arm begon te aaien, wat blijkbaar goed genoeg was voor hem. Toen Sirius half bovenop hem ging liggen sloeg Remus zijn armen ook om Sirius heen en grinnikte even door de spontane vraag welke geur zijn shampoo had. 'En mix van die twee,' antwoorde hij zachtjes. 'Ben ik zo goedgekeurd?' Met een van zijn handen begon hij aan Sirius' haar te zitten en dat rond zijn vingers te winden. 'Wat heb je nou eigenlijk met Severus en Chris uitgespookt?' Sirius had dan wel een deel vertelt, maar vast lang niet alles. 'En waarom was je in eerste instatie sowieso naar Chris gegaan? Had ze je weer nodig of zo?'

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: november 26, 2009, 17:53:58 »
"Maak je over mij maar niet teveel zorgen..." zei hij stil tegen haar, terwijl hij over haar arm streelde. Sneep keek haar rustig aan "Ik heb al warmer dan toen jij hier bewusteloos lag...". Hij loog niet, hij had al een stuk warmer dankzij het deken, de kruik en vooral het warme lichaam van Chris. Hij was ondertussen zo dicht mogelijk tegen haar gaan liggen en had zijn armen om haar lichaam heen geslagen. Kalm masseerde hij haar en zo verwarmde hij ook zijn spieren.

Offline Christina Zwarts

• Hero Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: november 26, 2009, 17:58:23 »
"Dat doe ik wel Severus,zonder jou ben ik niets, ik kan echt echt niet zonder je."Zei ze naawaarheid tegen hem en ze zoende hem zachtjes op de mond. "ik ga als me klere droog zijn voor ons in zweinsveld het een en ander aan kleidng vorod e keomdne dagen kopen, ga je dan mee?"Vroeg ze aan hem, ze glimalchte lief en widle graag samen met hem
I Love Severus Snape(L)

Offline Sneep

• Hero Member
  • Obsessed of Chris
    • Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: november 26, 2009, 18:05:28 »
Voorzichtig zoende Sneep met haar mee. Hij verbaasde er zich over dat hij vrij snel warm kreeg en binnenkort weer op temperatuur zou zitten. "Ik ga graag met je mee..." zei hij als antwoordt en zoende haar liefdevol op de mond. Hij was echt blij dat ze nog wilde proberen met hem. "Ik ben blij dat je me nog een kans wil geven om te bewijzen dat ik enkel en alleen maar van jou hou en niemand anders..." zei hij oprecht.

Offline Sirius Zwarts

• Full Member
    • Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: november 26, 2009, 18:40:03 »
'Verklaart een hoop,' mompelde Sirius met zijn gezicht nog steeds in Remus' hals geduwd. Geen wonder dat hij nooit had kunnen bepalen welke shampoo Remus gebruikte, het was gewoon een hele fruitmix! Hij zag Remus al voor zich, naakt in de douche, twee verschillende shampoo's mengend... Mmm... Maar hij moest niet té enthousiast worden als de betreffende persoon zo dicht tegen hem aan lag en de rest van zijn vrienden ook op nog geen drie meter afstand lagen te slapen, maar elk moment wakker konden worden. Vooral James' bed was een gevarenzone, want James wist nog niets van hen af. Van hen... Het klonk nog steeds een beetje vreemd als hij in "wij" en "ons" termen dacht, maar het voelde niet verkeerd. Helaas werden zijn fantasieën onderbroken doordat Remus over Secretus en Christina begon. Hij haalde zijn neus weer uit Remus' schouder en gaf fluisterend antwoord: 'Chris had broederlijke aandacht nodig en Secretus zocht problemen.'