Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 17:40:26
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
The Marauders
« vorige
volgende »
Print
Pagina's:
1
[
2
]
3
4
...
31
Omlaag
Auteur
Topic: The Marauders (gelezen 31627 keer)
Remus Lupos
Newbie
Re: The Marauders
«
Reactie #50 Gepost op:
november 23, 2009, 17:56:25 »
'Wat moet je met dat ijs?' vroeg Remus verbaast. Toen Sirius met zijn ene hand naar voedsel zocht liet hij zijn andere hand nogal vreemd hangen. 'En wat heb je met je hand gedaan?' Blijkbaar had Sirius hij niet alleen met Chris gekletst, hoewel hij ze elkaar ook nog niet in elkaar zag meppen. Uiteindelijk kwam Remus maar weer gewoon overeind en besloot ook zo te blijven zitten, omdat hij anders net zo goed sit-ups kon gaan doen. Na nog wat Smekkies te hebben gezocht en even om Peter gegrinnikt te hebben begon hij met naar Sirius' hand staren.
Off: *Gaat nog vaak vergeten van account te switchen*
«
Laatst bewerkt op: november 23, 2009, 18:09:37 door Remus Lupos
»
Sirius Zwarts
Full Member
Once you go Black, you never go back
«
Reactie #51 Gepost op:
november 23, 2009, 18:06:05 »
'Welk ijs?' vroeg Sirius enigszins hoopvol, omdat hij eigenlijk wel zin in ijs had. 'Oh, dat ijs,' vervolgde hij toen hij in de gaten had dat het ijs dat hij net richting Peter gegooid had bedoeld werd. 'Ik was wat met Chris in de bezemschuur aan het hangen en toen vond Secretus dat hij zich er mee moest gaan bemoeien,' vertelde hij. 'Dus heb ik 'm maar even duidelijk gemaakt dat dat niet zo'n slim idee was.' Het was maar de halve waarheid die hij vertelde, maar meer hoefde Remus ook niet te weten. Voorlopig. Omdat blijkbaar zijn hand nogal op viel betrok hij hem toch maar in de zoektocht naar eten. Uiteindelijk slaagde hij erin nog een half pak ketelkoeken te bemachtigen, waarvan hij er één in zijn mond stak en er tevreden op kauwde.
Remus Lupos
Newbie
«
Reactie #52 Gepost op:
november 23, 2009, 18:39:04 »
Na nog even argwanend naar Sirius gekeken te hebben haalde Remus uiteindelijk maar gewoon zijn schouders op. Toen Sirius een verklaring gaf voor het ijs - en ook zijn waarschijnlijk pijnlijke hand - keek Remus even moeilijk maar kwam er daarna achter dat Sneep nu toch wel al boos zou zijn en er niks meer aan te doen was. Hij nam nog een van de Smekkies die hij net uit de stapel had gevist en gooide die in zijn mond. Ondanks Sirius' slappe poging om te verbergen dat hij last had van zijn hand door die mee te laten doen met de zoektocht naar voedsel zag Remus dat Sirius er toch last van had. Om een irritante discussie te vermijden besloot hij maar gewoon om er niks over te zeggen. 'Hoe laat is het eigenlijk?' vroeg hij in plaats daar van maar, om maar gewoon de saaie stilte te doorbreken en een poging doen om een ander nutteloos gesprek te beginnen wat uiteindelijk toch wel weer dood zou vallen.
Sirius Zwarts
Full Member
«
Reactie #53 Gepost op:
november 23, 2009, 20:19:31 »
Tevreden kauwend op zijn ketelkoek zag hij Remus nog even bedenkelijk kijken toen Sirius vertelde hoe hij aan zijn pijnlijke hand kwam. Wijselijk hield Remus zijn mond, want Sirius had ook weinig zin in een discussie. Vooral omdat hij ook niet alles verteld had en Remus het anders misschien wél met hem eens zou zijn. Misschien zou hij het nog wel vertellen als Remus er naar vroeg als ze alleen waren. Over alleen zijn gesproken, Sirius wilde eigenlijk wel weer een keer alleen zijn met Remus. Het was dus misschien maar goed ook dat Remus vroeg hoe laat het was, want dan kon Sirius nu op zijn horloge kijken en zeggen dat 't al best wel laat was. Als het tenminste al best wel laat was. 'Half twee,' zei hij, nadat hij zijn horloge onder zijn mouw vandaan had getrokken. Hij gaapte een keer erg "subtiel", maar vergat dat hij nog ketelkoek in zijn mond had zitten. Heel charmant Sirius...
Remus Lupos
Newbie
«
Reactie #54 Gepost op:
november 23, 2009, 20:31:17 »
Remus grinnikte even om Sirius die er alles behalve slim uit zag met zijn ketelkoek half uit zijn mond. Toen hij zei dat het al half twee was keek Remus even moeilijk. Was het al zo laat? Wat hadden ze in de tussentijd gedaan? 'Volgensmij vergeet je iets,' mompelde hij, doelend op de koek die zojuist uit Sirius' mond was gevallen omdat hij moest gapen. Niet lang gooide Remus ook zijn mond open en begon ook te gapen. 'Misschien heeft het feest wel al lang genoeg geduurd,' merkte hij op, voor hij tegen zijn "principes" in, zich weer achterover op zijn bed liet vallen en weer bleef liggen. Na wat heen en weer geschoven te hebben omdat het plafond wel erg saai werd kon hij zijn vrienden (en dan vooral één bepaalde vriend) aankijken en zou hij in ieder geval kunnen zien wat zij van zijn idee vonden om misschien maar eens langzaam een einde aan het feest te maken.
Off: *Moest zelf ook gewoon gapen*
Lucius Malfidus
Newbie
Klassenoudste
«
Reactie #55 Gepost op:
november 23, 2009, 20:35:22 »
Het was genoeg. Hier kon hij niet mee leven, werkelijk. Hoe konden ze hem samen plaatsen met dat onbenul van Griffoendor? Hoe was het mogelijk dat hij, Lucius Malfidus, moest patrouilleren met een klassenoudste van Griffoendor? Een modderbloedje nog wel. Lily Evers heette ze, in zovele opzichten ondergeschikt aan hem, het begon met haar afkomst en het eindigde met haar leeftijd. Het toppunt was nog wel, dat hij deze hele maand, een keer per week met haar moest dwalen door de gangen van Zweinstein. Het idee alleen al gaf hem braakneigingen. De geheime wand naar de leerlingenkamer van Zwadderich doemde gelukkig al voor hem op, misschien dat hij nog wat vertier kon zoeken in zijn mede-Zwadderaars, als er ten minste nog iemand wakker was. Slechts enkelen zaten nog te praten in de zetels, sommigen van hen kon hij zijn vrienden noemen, anderen wensten zo genoemd te worden. Nu hij zo voor hun stond, verlangde hij eigenlijk naar zijn hemelbed, hun gesprek leek hem toch niet boeiend, noch hun aanwezigheid. Met een achteloos gebaar maakte Lucius hen dan ook duidelijk dat hij ging slapen. Eenmaal uitgekleed, kroop hij onder de dekens en zijn grijze ogen sloten algauw.
«
Laatst bewerkt op: november 23, 2009, 20:37:02 door Lucius Malfidus
»
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #56 Gepost op:
november 23, 2009, 21:10:24 »
Sneep keek naar zijn vriendin en had zijn armen om haar heen geslagen. "Het leek me gewoon de moment nog niet om je te storen..." zei hij rustig en kuste haar eventjes zachtjes terug op de mond. Toen hij haar vraag hoorde naar wat hij precies had gezegd zuchtte hij. "Ik was kwaad Chris, dan zeg je dingen die je niet helemaal meent." probeerde hij zichzelf al goed te praten. "Het kwam erop neer, dat ik zei dat jij hem zou laten verrekken, zoals hij bij jou deed. Dat hij een stuk onbenul is en zijn hele familie hem haat en dat het niet lang zou duren voor ook jij dat zou doen. Als laatste zei ik nog dat de meiden hem helemaal niet willen..." Hij streelde rustig door haar haren en zuchtte nog eens, nu pas besefte hij dat hij teveel had overdreven en hij zou het Chris niet kwalijk nemen dat ze nu woedend op hem zou zijn. "Ik zou het begrijpen als je me nu haat..." zei hij met gemeende berouw.
Chris will allways be in my heart, even if she's far away from me...
Christina Zwarts
Hero Member
I Love Severus Snape(L) ,
«
Reactie #57 Gepost op:
november 23, 2009, 21:16:52 »
Christina ademde diep in om flink tegen hem te gaan schreeuwe en alles, en ze zocht een ebzem om hem mee te slaan, maar toen ze zijn blik zag kon ze het niet, ze kon gewoon niet tegen hem uitflippen. Ze keek hem aan."Severus ik hoop dat je beseft dat ik hem nooit zal laten vallen.."Zei Christina rustig. "en hem nooit ga haten, ik hoop dat je dat ten volle beseft en dat je dan ook nooit van je leven nog zo iets tegen hem durft te zeggen, want dan heb je goed en lang ruize met me, begrepen?"Vroeg ze streng. "Dan zal ik voor nu niet boos zijn."Zei ze rr achter aan en ze kuste hem op zijn wang, ze glimlachte kort en knuffelde hem stevig. "En jou haten kan ik niet, dat kan ik net zo min als dat ik Sirius zou gaan haten, jullie twee zijn alles voor me."Zei ze naar waarheid.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #58 Gepost op:
november 23, 2009, 21:24:09 »
Sneep keek haar aan en luisterde wat ze allemaal tegen hem zei. Het feit dat ze niet op hem begon te schreeuwen, maar rustig bleef, zorgde ervoor dat het des te harder bij hem aankwam. Hij streelde over haar wang "Ik zou een lange ruzie met jou niet kunnen overleven..." zei hij naar eigen mening "Ik hou van je met heel mijn hart en wil je nooit of te nooit meer kwijt." Rustig begon hij haar op de mond te zoenen om haar te laten voelen dat hij veel van haar hield. "Ik kan jou ook niet haten..." gaf hij toen toe.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #59 Gepost op:
november 23, 2009, 21:36:41 »
Christina glimlachte en knuffelde hem."Sev er is iets dat ik al een tijdje wil vragen maar niet durfde."Zei Ze rustig tegen hem, ze streek door zijn zwarte haar en keek hem in de ogen."Hoe voel jij j over het feit dat ons zoondje dood is?"Vroeg ze rustig zichtbaar met moeite aan hem, ze vond het echt moeilijk hierna te vrgen amar ze emsot eht gewoon weten, anderszou ze het zich eeuwig blijven afvragen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #60 Gepost op:
november 23, 2009, 21:44:42 »
Sneep keek naar haar en hield zich in om niet meteen te reageren, omdat hij haar staat nog herinnerde toen het geboren was. "Ik heb het meer dan de helft van je zwangerschap niet kunnen liefhebben..." zei hij toen rustig en streelde Chris rustig door haar haren. "Het is spijtig dat hij dood is, want tenslotte is het voor de helft van mij, maar ik heb er nooit zo van gehouden als jou Chris..." zei hij toen eerlijk en hield zijn vriendin nu goed in de gaten. "Als ik het even lang als jou heb gekend, zou ik het er moeilijker mee hebben, maar dat is niet het geval geweest, ik kende hem met moeite, omdat ik ook eerst niet wist dat je zwanger was..." hij had het toen echt erg gevonden dat ze het niet had vertelt, maar hij had dat al redelijk gerelativeerd.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #61 Gepost op:
november 23, 2009, 21:59:36 »
Christina keek hem gekwetst aan. Ze keek meteen weg, zelf had ze het echt super super moeilijk mee dat hun zoon dood was, ze voelde dat ze weer moest huilen maar ze wilde niet dat hij dat zag."Sev ik moet even naar de toiletten wacht je hier?"Vroeg ze hem, zonder op antwoord te wachten liep ze de wcs in ze sloot zichzelf daar op en zakte snikkent tegen de muur aan, ze zag dit ookals dat hj neit gneoeg van haar hield en dat hij daarom blij was dat het kind weg was
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #62 Gepost op:
november 23, 2009, 22:07:22 »
Sneep draaide zich om naar de muur en sloeg er hard tegen met zijn hand. Hij was er maar weer eens in geslaagd om ruzie te krijgen met zijn vriendin. Maar wat hij zei was gewoon waar, hij had minder de kans gehad om van zijn kind te houden zoals Chris had gedaan en vond het jammer dat ze hem niet begreep. Hij liep naar de toiletten toe en bleef voor de deur stil staan. Hij keek naar het meisjes symbool en dacht na. Zijn vriendin zat daar vast ergens ingestort, maar als jongen mocht hij daar niet binnen. Hij ging uiteindelijk tegen de muur recht tegenover de deur geleund staan en besloot te wachten tot ze naar buiten zou komen. Severus zou haar dan vastgrijpen en haar dwingen naar hem te luisteren.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #63 Gepost op:
november 23, 2009, 22:10:29 »
Christina stond na een kwartiertje op, met magie herstelde ze haar make up, ze keek in de speigel, en ze hoopte dat het niet aan haar te zien was dat ze had gehuilt, rusitg keek ze richting de deur, en fatsoeneerde ze eerst via de spiegel haar haren. Daarna liep ze naar buiten toe, en keek ze rond of ze Severus ergens zag ze zag hem op de grond zitten.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #64 Gepost op:
november 23, 2009, 22:17:55 »
Sneep keek op toen de deur openging en keek recht in de ogen van zijn vriendin. Hij zag aan haar ogen dat ze pijn had, maar voor de rest kon hij geen sporen zien. Toch sprong hij recht en liep naar haar toe. Hij nam haar bij haar armen vast en omhelsde haar toen. "Chris, vat het alsjeblieft niet verkeerd op, het feit dat ik veel van je hou zorgde ervoor dat ik kwaad was dat je zolang had gezwegen over je zwangerschap. Ik was jaloers op je dat je onze zoon zo goed kende en ik nauwelijks." Hij streelde door haar haren en kuste haar rustig in haar hals "het spijt me als ik je er pijn mee doe..." zei rustig.
«
Laatst bewerkt op: november 23, 2009, 22:22:44 door Sneep
»
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #65 Gepost op:
november 23, 2009, 22:22:13 »
Christina legde haar hoofd tegen zijn schouder en begon nu weer te huilen. Ze had het zoondje zo graag levend gehad. "toen het dood ging, had ik niets meer ik had jou niet meer, hem niet meer, sirius wa ik kwitj ik had niets meer, ik dacht serieus dat ik ook dood zou gaan aan het verdriet, en nu, ondanks ik jou heb ben ik bang dat ik het verdriet nooit meer kwijt raak, iedere avond of ochtent huil ik wel om het verlies, ik trooste mezelf met de gedachte wel een ander kind van je te krijgen maar nu ben ik niet zo zeker ervan of jij nog wel straks een kindje wilt als we van school zijn."Zeo ze snikkend, ze miste de baby echt erg
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #66 Gepost op:
november 23, 2009, 22:28:43 »
Toen Sneep hoorde dat ze begon te huilen drukte hij haar dicht tegen zich aan. Hij liet haar rustig uitpraten en luisterde naar wat ze allemaal vertelde. "Chris, ondanks die grote ruzie die we hebben gehad, ben ik van je blijven houden. Ik weet dat jij de ware bent voor mij en wil je nooit meer kwijt, dus ik wil je graag een nieuw kind schenken. Je zult onze zoon nooit kunnen vergeten, dat zit in je aard... je hebt het 9 maanden met je meegedragen en bent er veel van gaan houden. Dan is het echt niet gek dat je er nog elke dag om treurt." legde hij rustig aan haar uit. Rustig drukte hij een kus op haar voorhoofd. "zullen we nu naar zijn graf gaan of liever niet?" vroeg hij toen voorzichtig, terwijl hij haar nog eens stevig tegen zich aandrukte.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #67 Gepost op:
november 23, 2009, 22:36:53 »
Christina keek hem aan en dacht na. "ik moet zo wel terug naar me broer, al zal die wel druk met ze vrienden, zijn het is goed nu naar het graf te gaan."Zei ze tegen hem en ze keek hem aan, ze werd een stk rusitger dankzij hem, zachtjes kuste ze hem op de mond, ze zou het kind blijven missen. Dat wist ze zeker. "het graf is in zweinsveld zo als je wel weet."Zei ze zachtjes tegen haar geliefde, ze was blij dat hij straks toch nog een kind met haar wilde.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #68 Gepost op:
november 23, 2009, 22:48:24 »
Sneep liet haar rustig denken en liet de keuze volledig aan haar over. Hij knikte het graf van zijn zoontje wist hij al vanbuiten zijn, hij was er al een paar keer alleen geweest, zonder dat hij Chris daarover had vertelt. Hij sloeg een troostende arm om haar middel heen. "op naar zweinsveld..." zei hij rustig en trok zijn vriendin al voor een stukje mee naar de voordeur van zweinstein. Het enige wat hem het meeste had dwars gezeten was de naam die Chris hem had gegeven, daar was hij altijd al het kwaadst om geweest.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #69 Gepost op:
november 23, 2009, 23:07:52 »
Christina drukte een kusje op zijn wang. Ze glimalchte kort en wist niet da hem nog iets dwars zat, ze genoot van de arm die hij rond haar middel had, vaak had ze nog buikpijn, ze had sinds de bevallign niet meer met Severus naar bed drufen gaan ze was bang dat hij ahar lichaa, lelijk en verpest zou vinden. Rutig knuffelde ze hem weer. "Ik hou echt van je zelfs Sirius kan daar niets aan verandered, niemand op deze helle wereld kan Dat Sev, ik hoop dat je dat goed weet."Zei ze glimalchend en ze keek hem tede aan."Weet je hoe gek ik op je ben?"Vroeg ze hem terwijl ze de voordeur met hem uitliep.
I Love Severus Snape(L)
Sirius Zwarts
Full Member
«
Reactie #70 Gepost op:
november 23, 2009, 23:13:37 »
Half grijnzend duwde Sirius de restanten ketelkoek terug in zijn mond en slikte hij ze eerst helemaal goed door voordat hij weer zijn mond open deed om iets te zeggen. 'Ik verklaar dit feest gepauzeerd. We gaan morgen wel verder, Anderling zoekt 't maar uit het eerste uur,' zei hij terwijl hij de berg papiertjes bij elkaar veegde. Hij wist dat het vrij onmogelijk was om in lestijd van Anderling een feest te vieren zonder dat ze je meteen twee weten na liet blijven, maar het was altijd leuk om te zeggen. Hij kroop eerst nog richting het teiltje boterbier en dronk daar de laatste slokken uit op - ketelkoeken waren lekker, maar droog - en liet toen een luide, smakelijke boer, die de haren van welgemanierde mensen overeind zouden doen staan. 'Welterusten Gaffel, Wormstaart,' zei hij in een gaap, terwijl hij zich uitrekte en vervolgens op stond. Daarna wierp hij een veelbetekenende waag-het-niet-te-gaan-slapen-voordat-de-rest-slaapt-blik op Remus en zei hij: 'Truste Maanling.' En hij strompelde richting zijn bed.
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #71 Gepost op:
november 23, 2009, 23:14:55 »
Severus besloot maar om de woede om die naam te vergeten, want tenslotte had hij niet mogen mee kiezen en was het volledig de keuze van zijn vriendin geweest. Toen hij hoorde dat niemand tussen haar liefde voor hem kwam was hij daar erg trots op. "Niemand kan ook mijn liefde voor jou veranderen of stoppen. Je zit diep in mijn hart en raakt er nooit meer uit..." zei hij bijna plechtig tegen der. Rustig liepen ze nu over het terrein van de school en liepen in de richting van de poort. "ik gok aardig gek..." zei hij met een speelse glimlach, maar toen hij voelde dat het hem nog steeds pijn deed hield hij ermee op.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #72 Gepost op:
november 23, 2009, 23:19:17 »
Christina keek bezorgt toen ze merkte dat hij pijn had, teder gaf ze een kusje op zijn kaak, en ze keek hem bezorgt aan terwijl ze zijn hand stevig vast hield, ze hoopte dat hij het neit erg vond dat ze al zo lang niet meer met elkaar hadden gevreen, aan de ene kant was ze daar bang voor amar aan de andere kant vond ze dat hij maar gewoon niet boos mocht worde om die dinge na een tiental minuten waren ze bij het kerkhof rustig klom christina over het hekje omdat het om deze tijd opslot was, ze wachte aan de andere kant op Severus, ze vroeg zich af hoe hij zich nu voelde. Voor chrisitna leek het of ze loot in der schoene had
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #73 Gepost op:
november 23, 2009, 23:33:52 »
Sneep liep rustig met Chris aan zijn hand. Hij verlangde wel naar haar lichaam, maar vond het niet erg dat het lang geleden was dat ze het bed hadden gedeeld, tenslotte waren ze nog geen enkele keer in de goede sfeer geweest om het samen te doen. Behendig sprong hij over het hekje heen en trok Chris nu erg dicht tegen zich aan. Het kerkhof maakte hem altijd wat verdrietiger, maar hij had wel de wil nog om door te blijven stappen. Rustig trok hij zijn vriendin met zich mee en hield halt bij het mooie graf van hun zoon. Daar eenmaal aangekomen, omhelsde hij Chris erg stevig en keek naar de letters die ingegraveerd stonden op het graf. Hier lag dus een overleden stukje vlees en bloed dat voor de helft van Chris en de helft van hemzelf was geweest. Nu hij zich dat realiseerde, had hij het er een stuk moeilijker mee, maar bleef ervan overtuigd dat de moeder altijd het meest en ergste rouwde als een kind kwam te sterven. Zachtjes kuste hij zijn vriendin dan ook op haar wang en hield haar dicht tegen zich aan.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #74 Gepost op:
november 23, 2009, 23:40:08 »
Christina legde haar hoofd tegen zijn schouders aan, ze vond het fijn om zo met hem te staan het hielp haar niet in te storten, ze keek hem even aan en streelde zachtjes door zijn zwarte haren."Hij leek op jou..."Zei ze toen. ze wist nog precies hoe het kindje eruit had gezien bij de bevalling ze wist neit of sEverus wel had durfe kijken toen ze met het lijkje in haar armen daarzo had gelegen."hij had enkel mijn goen veder was hij net jou."Ze ze zachjtes
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #75 Gepost op:
november 24, 2009, 15:17:31 »
Sneep probeerde het zich voor te stellen hoe dat zou zijn geweest. Hij hield haar nog steeds dicht tegen zich aan, zodat ze steun op hem kon zoeken als ze het te moeilijk zou krijgen. Hij wilde zo min mogelijk in het verleden leven, maar nu hij hier zo stond, kon hij zichzelf niet tegenhouden toch terug te denken. Hij bedacht hoe hun situatie zou zijn geweest als hun zoon het wel had gehaald. "Ik vraag me soms af hoe hij eruit zou zien als hij het wel gehaald zou hebben en vooral waar jij en ik dan gestaan zouden hebben..." zei hij toen stil en rustig tegen Chris en kon het niet laten om een klein kusje in haar hals te plaatsen.
Remus Lupos
Newbie
«
Reactie #76 Gepost op:
november 24, 2009, 16:18:47 »
Net voor Remus op zijn rug rolde nadat hij ook iedereen welterusten had gewenst (hij had net even besloten dat hij nu te moe was om zich nog om te gaan kleden en dus maar in zijn gewone kleren ging slapen) zag hij Sirius nogal dreigend naar hem kijken en had zo'n vaag vermoeden dat hij er niet heelhuids vanaf zou gaan komen als hij in slaap zou vallen. Onschuldig grijnsde hij terug en rolde toen wel op zijn rug. Na nog wat moeilijk gedaan te hebben kwam hij onder zijn dekens terecht, waar hij toch maar besloot om zijn broek uit te trekken en wel in zijn ondergoed te slapen. Zo'n spijkerbroek lag nou niet echt heel comfortabel. Met zijn ogen open bleef hij naar de bovenkant van zijn hemelbed staren om maar te zorgen dat hij niet in slaap zou vallen. Hij luisterde aandachtig naar de ademhaling van Peter, die in het bed naast hem lag en bedacht dat die vast wel snel ik slaap zou vallen. James daarintegen was meestal een ander verhaal.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #77 Gepost op:
november 24, 2009, 22:16:21 »
"ik denk dat ik hoe dan ook wel bij je terug gekomen was, of ons babyjte er nou wel of niet was, ik hou van je, en toen deed ik dat ook al, ziels en ziels veel.Zëi ze gemeend tegen hem,. "nu doe ik dat nog steeds, hoe dan ook we hadde weer samen geweest, ik enk zelfs dat we gelukiger waren geweest..."zei ze zachtjes en ze gooide haar hoofd naar achteren ze liet hem haar hals kussen en kruende genietent."Sorry dat we het zo lang al niet meer gedaan hebben."Zei ze toen rood.
I Love Severus Snape(L)
Sirius Zwarts
Full Member
«
Reactie #78 Gepost op:
november 24, 2009, 22:17:57 »
Nadat Sirius naar zijn bed was gekropen, volgden Peter, James en Remus ook al snel. Sirius trok de zware gordijnen rond zijn bed dicht en kleedde zich uit. Het was eigenlijk best koud, dus na even bovenop zijn lakens te hebben gelegen en wat naar boven te hebben gestaard - luisterend naar de geluiden van de andere jongens - trok hij toch maar wat deken over zich heen, al was hij niet van plan de hele avond in zijn eigen bed te blijven liggen. Peter rechts van hem maakte niet veel geluid meer, maar James leek zijn halve bed wel aan het verbouwen. Sirius zuchhte.
Schiet op, Gaffel.
Nu maar hopen dat Remus niet spontaan in slaap gevallen was. Nou ja, dat was ook niet heel erg, want dan kon hij hem nog steeds wel komen vergezellen in zijn bed.
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #79 Gepost op:
november 24, 2009, 22:25:04 »
Sneep knikte, het leek hem ook wel logisch dat ze hoe dan ook elkaar weer gevonden zouden hebben, want zij hield van hem en hij van haar. Toen ze haar hoofd naar achteren deed kuste hij nog steeds haar hals, het was misschien wel een vreemde plek om dit nu met haar te doen, maar op school lukte dat niet zo goed, omdat je dan pottenkijkers had en hier bij het graf waren ze alleen. Hij hoorde wat Chris zei en hield even op met zoenen. "Ik neem je niets kwalijk, schat. Je weet dat ik je niet kan en wil dwingen om het met mij te doen. Ik doe het op jou tempo en niet omgekeerd..." legde hij rustig uit, Sneep kende haar verleden en had er respect voor, hij was steeds voorzichtig al hij intiem begon te doen met zijn vriendin. Langzaam begon hij haar weer te zoenen in haar hals, hij deed het graag en wist dat Chrisje daar heel hard van genoot.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #80 Gepost op:
november 24, 2009, 23:07:55 »
Christina keek Severus dankbaar aan, toen hij dat zei, rustig sloeg ze haar armen om zijn hals en keek ze hem recht in de ogen, ze glimlachte naar hem toen hij door ging met de kusjes. "Zullen we in de kerstvakantie samen een hotel boeken? een kamer jij en ik?"Vroeg ze verliefd aan hem. Sirius zou naar ze vriende gaan en zij was veel liever bij SEv, dan het 5e wiel aan de wagen uit te hange, en thuis was zo een zo geen optie voor haar.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #81 Gepost op:
november 24, 2009, 23:13:49 »
Sneep had zijn armen stevig om haar heen en keek haar nu in de ogen aan. Hij hoefde niet te lang na te denken om te antwoordden op Chris haar vraag. "Heel leuk idee, kunnen we eens een paar dagen alleen maar aandacht hebben voor elkaar..." zei hij rustig. Zelf hield hij best wel van aandacht van Chris, maar door school had hij weinig kans om er van te genieten. Vroeger bleef hij gewoon op school bij zijn vrienden, maar hij was duizend keer liever bij haar, dan bij zijn vrienden.
«
Laatst bewerkt op: november 24, 2009, 23:19:39 door Sneep
»
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #82 Gepost op:
november 24, 2009, 23:17:45 »
Christina keek naar Severus en glimlachte blij dat hij met haar mee wild in een hotel."Dan kunnen we alles doenw at we willen heofne w nze zoenen niet in te houden kunnen we zonder dat we regels over treden lekker tegen elkaar aanliggen in een groot en niet krab bed."Zei ze lachend, ze was echt erg graag nbij hem, ze lsoeg ahar armen om zijn hals."hmmm heerlijk zo met je."Fluisterde ze tegen hem, ze zoende hem weer en keek toen anar het grafje,z e was nog steeds neit echt vrolijk amar wel eit sdrustiger door dat hij zo lief voor haar was en alles, ze keek hem aan. "heb je nog pijn?"Vroeg ze bezorgt.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #83 Gepost op:
november 24, 2009, 23:26:16 »
Sneep keek haar rustig aan en glimlachte even rustig terug. "Ik vind het minstens even heerlijk met jou..." zei hij tegen haar en streelde even door haar haren heen. Teder zoende hij met haar mee en liet zijn blik ook nog even op het graf neervallen. "het doet nog pijn, maar dat gaat over... wat ik niet kan zeggen over de pijn die jij nu voelt vanbinnen in je lichaam..." Hij had zo aan haar ogen gezien dat ze nog steeds leed om het verlies van hun zoontje. "Ik weet zeker dat hij niet zou willen dat je eronder door gaat, je hebt nog zoveel voor de boeg en het zou echt vreselijk zijn als je je volledig zou laten gaan." zei hij bijna smekend tegen haar. "hoe dan ook moeten we blijven door gaan, lieveling...." zei hij voorzichtig.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #84 Gepost op:
november 24, 2009, 23:29:34 »
"Zo lang ik jou heb zal het prima met me gaan Sev, zonder jou stort ik niet in."Zei ze naar warheid tegen hem."maar ik weet zeker dat ik zonder jou wel kapot ga, dat ik dan wel instort, want jij bent me man de man van wie ik houd, me verloofde, de gene die ik later als de vader van mijn zoon of dochter wul en niemand anders.Zëiz e zachtjes tegen hem, zachtjes zoende ze hem op de mond en sloot ze haar ogen."Slapen we zo samen in de kamer van hoge nood? dan kunnen we ook met ze tween slapen."Vroeg ze verliefd aan hem, ze keek naar hem en voelde even een traan om hun zoondje gaan, ze was vanavond zxo boos geweest op hem en nu was ze duidelijk heel haar woede weer vergeten.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #85 Gepost op:
november 24, 2009, 23:39:06 »
Sneep hield haar vast om haar middel en keek haar liefdevol aan. "Als je wilt huilen, moet je voor mij niet inhouden... je weet toch dat ik een schouder ben om op te huilen voor je?" zei hij toen rustig, omdat hij het gevoel had dat er heel wat tranen naar buiten wilden komen bij Chris, maar dat zij ze gewoon tegen hield. Toen ze begon over het blijven slapen in de kamer van hoge nood, was hij meteen voor haar voorstel. "Heerlijk idee..." zei hij al genietend bij het idee alleen al. Pas toen merkte hij een traan over haar wangen lopen en voorzichtig kuste hij die weg. Hij vond het helemaal niet erg dat Chris haar woede van enkele uren terug al was vergeten, hij werd soms bang van haar als ze echt boos was.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #86 Gepost op:
november 25, 2009, 00:48:50 »
Christina keek hem aan en glimlachte kort toen hij over de schouder om op te huilen begon."Dat weet ik schat, je bent mijn steun en toeverlaat."Zei ze ter waarheid tegen hem, zachtjes legde ze haar kin op zijn schouders, en sloot ze haar ogen, genietnet van zijn warmte."hmm je ruikt lekker."merkte ze gemeend op ze vond dat hij anar een kruide mengels rook, heerlijk vond zse die geur, ze keek nog even naar het rgafje en maakt emet magie de bloemen die er sotnde weer levend."Gaan we maar terug naar Zweinstein?"Vroeg ze met tegen zin, het was al dik 12 uur geweest en morge hadde ze niet eeuwig de tijd om te slapen, ze zuchte diep en wilde eigenlijk nog met hem blijven najah misschien konde ze nog morge avond of zo teurg keren naar het grafje, rustig keek ze hem in zijn zwarte ogen aan, ze vond het zo mooi dat ze ogen zo bruin ware dat je ze zwart kon noemen. Ze vond het heerlijk dat hij de traantjes weg kuste.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #87 Gepost op:
november 25, 2009, 10:27:19 »
Severus keek haar rustig aan. "Jij ruikt ook wel heerlijk..." zei hij eerlijk en keek toe hoe ze weer leven bracht in de bloemen. Hij had niet echt zin om terug te keren naar school, want daar zou hij zich weer moeten inhouden om Chris niet zomaar te staan zoenen op de gangen van de school. "Ik heb geen zin om terug te keren naar school, ik blijf liever hier dichtbij jou..." zei hij gemeend en kuste haar rustig. Hij wist dat ze wel hun slaap nodig hadden om niet ziek te worden, maar hij verkoos Chris al heel zijn leven dat hij haar kende boven alles en iedereen. Hij verdedigd haar zelfs onder de zwaderraars en hij had dat zelfs gedaan in de periode dat ze eventjes niet meer met elkaar hadden...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #88 Gepost op:
november 25, 2009, 11:59:27 »
Christina giechelde eventjes toen hij dat zei, ze keek hem gelukzalig aan, en drukte haar mond zachtjes weer op de zijne. ""Ooit moeten we toch écht terug hoor."Zei ze grinikkent tegen hem, en zachtjes ging ze weer door het ravenzwarte haar heen. Zachtjes kuste ze hem nogmaals, ze kon bijna niet stoppen, rustig legde ze haar hoofd weer tegen zijn schouders aan en sloot ze haar ogen. "we kunnen anders voor vannacht ook wel een motel boeken,"Fluisterde ze zachtjes in zijn oor. "Dan hebben we alle tijd voor elkaar, en alleen maar voor elkaar."Fluisterde ze er achteraan.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #89 Gepost op:
november 25, 2009, 12:08:03 »
Sneep kuste liefdevol met haar mee en voelde zich gelukzalig dat hij haar had als zijn vriendin. Hij legde zijn hoofd even op haar hoofd en luisterde naar haar voorstel van een kamer te boeken in een motel. "we kunnen anders een kamer huren in de drie bezemstelen, het is hier niet zo ver vandaan en de prijs valt echt hartstikke mee..." stelde hij rustig voor en keek Chris aan. Het was echt lang geleden dat ze nog een nacht samen hadden doorgebracht en hij keek er echt wel naar uit om knuffelend met haar inslaap te vallen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #90 Gepost op:
november 25, 2009, 12:21:44 »
Christina keek naar Severus, en glimlachte naar hem, en knikte. "Is goed."Fluisterde ze tegen hem, en ze keek hem aan."Zullen we morge ochtent voor we naar Zweinstein gaan dan nog maar weer hier heen? Ik vind het fijn, dan voelt het toch nog of hij een beetje bij ons is."Zei Christina zacjs tegen hem en ze kuste zijn wang."mmmm je ruikt echt lekker."zei ze gemeend en ze keek hem rusitg aan en streelde over zijn rug, ze kon niet van hem aflblivjen ama rom eht heir o een kekrhof te doen wa ook zo iets.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #91 Gepost op:
november 25, 2009, 14:48:59 »
Sneep hield Chris goed vast en keek haar verliefd aan. "Ik vind het goed..." zei hij over het feit dat ze morgenochtend voor school nog eens naar hier zouden komen. Toen tilde hij haar zonder enig waarschuwing op en ging zo het kerkhof uit. Hij zette haar voorzichtig over het hek en klom er daarna zelf ook over. Rustig ging Severus voor haar staan en kuste haar langzaam terug op de mond. Met zijn handen wreef hij zachtjes over haar onderrug.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #92 Gepost op:
november 25, 2009, 14:52:01 »
Christina kreunde verlangend toen ze zijn hande op haar onderurg voelde, ze keek hem vol van verlangenaan, en trok hem toen mee richting zweinsveld, ze had vrije tijds kleidng aan een kort zwart rokje, met zwarte laarzen met plateu zolen, ze droeg een rood onderborst corset en een zwart ellegant trtuije met wijd vallende mouwen, ze hadbij de rok nog een rode netjes panty aan glimlachend keek ze Severus aan, ze hoopte dat hij het mooi vond wat voor kleding ze droeg ze droeg graa voor hem mooie kleren. Ze kwmamen al snel bij de drie bezem stelen en ze ksute hem weer lachend
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #93 Gepost op:
november 25, 2009, 15:02:09 »
Sneep had altijd al de kleren van Chris mooi gevonden, omdat haar beeldschoon lichaam toen beter uitkwam. Toen ze in de drie bezemstelen aangekomen waren liep hij meteen naar de bar waar hij een kamer voor 1 nacht vroeg voor twee personen. Hij nam de sleutel aan en ging toen terug naar Christina. Rustig trok hij haar aan de hand mee naar boven en ging hun kamer binnen. Eenmaal binnen deed hij de deur op slot en keek toen weer in de betoverende ogen van zijn vriendin. Sneep ging dicht bij haar staan en trok haar dicht tegen zijn lichaam aan. Rustig begon hij haar weer in de hals te zoenen, terwijl hij met zijn handen naar haar onderrug ging en dat begon te strelen.
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #94 Gepost op:
november 25, 2009, 15:05:59 »
Christina duwde hem op zijn rug het bed op en grijsnde, ze ging half op hem zitten, met zijn lichaam tusse haar benen en haar knieen op eht ebd ernaast, zo zat ze bovne op hem, ze keek hem grijzned ana ind e goen en trok zijn stropdas los zodat ze hem in de hals kon kussen, zachtjes gleed ze met haar tong err langs, ze keek hem daarna even glimlachend aan om ze reactie te pijlen.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #95 Gepost op:
november 25, 2009, 15:12:42 »
Rustig lied hij zijn vriendin haar gang gaan. Sneep vond het best wel gek dat enkele minuten geleden had ze zich nog geëxcuseerd dat ze lang geen seks meer hadden gehad en nu lagen ze zo goed als in de stemming om het met elkaar te doen. Even had hij zijn ogen gesloten toen Chris hem in zijn hals kuste om er ten volle ervan te kunnen genieten. Met zijn handen streelde en masseerde hij nog steeds haar lichaam, om haar rustig en relaxt te houden. Toen hij haar tong in zijn hals voelde, keek hij haar eerst een beetje verbaasd aan, maar vrijwel daarna boog hij zich naar haar toe en kuste haar vol op de mond.
«
Laatst bewerkt op: november 25, 2009, 15:17:38 door Sneep
»
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #96 Gepost op:
november 25, 2009, 15:16:45 »
Christina had bijna alle jognes van zweinstein die ouder dan haar ware of haar leeftijd ware wel gehad maar met geen 1 had ze seks gehad. Severus was de enige man waarvan ze echt ahd gehoude en waarmee ze seks had gehad ze had nooit kunne fdenke dat ze op zo iemand xzou vallen toen ze jonger was zou ze dat dan ook nooit gedaan hebben. maar ze had er geen spijt van dat z ehem leif had sterker zelfs ze was er dol dol blij mee. xe kuste zaxchtjes terug en grijnsde naar hem."ik hou van je."Zei ze toen zachtjes, om het nog even dudielijkt e maken. Ze zat te denken of ze met hem wilde vrije, eigenlijk wilde ze het maar al te graag dus daarom begon ze ook de knoop van ze broek te openen
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #97 Gepost op:
november 25, 2009, 15:35:40 »
Sneep keek rustig naar Chris en kon het echt niet laten om van haar af te blijven. "Ik hou ook van jou..." zei hij zwoel tegen haar en kuste haar nog eventjes in haar hals. Hij merkte dat ze zijn broek opendeed en glimlachte lichtjes. "weet je zeker dat je het wilt doen?" vroeg hij toen rustig, omdat hij haar echt niet wilde dwingen om het met hem te doen. Hij zou op haar antwoord wachten voor hij haar voorzichtig en in stapjes zou gaan uitkleden...
Christina Zwarts
Hero Member
«
Reactie #98 Gepost op:
november 25, 2009, 15:38:43 »
Christina keek naar Severus en zuchte evnetjes en lachte toen."ik ben er 100% zekker van anders deed ik nu je broek niet uit.Zëi ze lachend en ze keek hem aan. "ik hoop alleen dat je het neit lelijk vind hoe me buik er nu uitziet."Zei ze zachtjes maar naar waarheid tegen hem ze was er echt bang oor dat hij haar buik vreselijk zou vinde en alles, ze keek hem rusitg aan in de ogen, en zuchte diep, ze hoopte dat hij haar nit zou dumpe erom. Zachtjes kuste ze zijn wang.
I Love Severus Snape(L)
Sneep
Hero Member
Obsessed of Chris
«
Reactie #99 Gepost op:
november 25, 2009, 15:42:34 »
Sneep keek haar toen ze begon over haar buik en glimlachte even. "om eerlijk te zijn valt je buik totaal niet op, schat." Hij wist dat haar buik nog niet normaal kon zijn, door de geboorte van hun zoontje, nog niet zo lang geleden. Zonder dat Chris ervan afwist had hij veel over zwangerschappen en zo gelezen, om te weten wat hij kon verwachten en wat niet normaal zou zijn. "je bent nog steeds dezelfde schoonheid als de eerste keer dat ik je gekust heb..." zei hij eerlijk en kuste haar rustig terug.
Print
Pagina's:
1
[
2
]
3
4
...
31
« vorige
volgende »