Index
Forum
Help
Zoek
Kalender
Inloggen
Registreren
mei 20, 2012, 17:40:50
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
One Three Hill
« vorige
volgende »
Print
Pagina's: [
1
]
Omlaag
Auteur
Topic: One Three Hill (gelezen 548 keer)
Alonso
RPG
Full Member
One Three Hill
«
Gepost op:
november 16, 2009, 15:28:22 »
One Tree Hill (2003-heden) is een Amerikaanse dramaserie. De serie werd gecreëerd door Mark Schwahn en werd in Amerika bekend als de tegenhanger van de inmiddels stopgezette serie "The O.C.". In de VS zijn er inmiddels zes seizoenen afgewerkt. Het zevende seizoen gaat daar op 14 september van start. Op 12 mei jl. is aangekondigd dat Chad Michael Murray en Hilarie Burton niet terug zullen keren in seizoen zeven.
Afbeelding:
Karakter:
Verliefd?
Relatie:
Vrienden:
Roxy
RPG
Sr. Member
Mutsje
Re: One Three Hill
«
Reactie #1 Gepost op:
november 16, 2009, 15:37:21 »
Afbeelding:
Karakter: Haley James is een studiebol en meestal erg vrolijk, ze haat het als mensen haar vrienden belachelijk maken en doet er dan ook alles aan om ze weer uit de brand te helpen. Zelfs de halfbroer van haar beste vriend bijles geven. Ze is een goede studente en wordt daarom aangesteld als een bijles lerares. Ze wordt daarom ook vaak door Brooke bijlesmeisje genoemd.
Verliefd? Ze is nog niet verliefd, maar later wordt ze verliefd op Nathan Scott
Relatie: Heeft ze nog niet.
Vrienden: Tot nu toe alleen Lucas Scott, maar later komen Brooke, Peyton, Nathan en de rest daar ook nog bij.
«
Laatst bewerkt op: november 16, 2009, 15:40:26 door Roxy
»
What a Marshmellow
Alonso
RPG
Full Member
«
Reactie #2 Gepost op:
november 16, 2009, 15:42:24 »
Afbeelding:
Karakter: Nathan is lief en vooral erg meelevend met zijn vrienden en collega's. Maar soms kan hij ook erg boos worden als er dingen gebeuren met zijn geliefden of vrienden. Ook wordt zijn relatie met zijn ouders steeds minder.
Verliefd?: Later op Haley James
Relatie: Later met Haley James
Vrienden: Bijna al zijn collega's
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #3 Gepost op:
november 16, 2009, 19:20:09 »
Hayley was in Karen's cafe, ze moest daar zoals gewoonlijk weer werken om een centje bij te verdienen. Ze was nu bijna klaar met werken en eigenlijk was ze alleen maar wat tijd aan het rekken, zodat ze Lucas kon zien, want die zou zo onderhand nu wel ongeveer binnen moeten komen. Ze zuchtte even en streek wat donkerblond haar uit haar gezicht en daarna keek ze even naar Karen, die heel rustig het geld uit de kassa aan het tellen was, terwijl zij zelf de toonbank aan het af boenen was.
Alonso
RPG
Full Member
Nathan Scott
«
Reactie #4 Gepost op:
november 16, 2009, 19:41:36 »
Nathan zat achter zijn bureau op zijn werk. Hij werkte al een tijdje als boekhouder op een bank en had het daar best wel naar zijn zin. Hij moest soms wel denken aan een tijd dat hij een vrouw of vriendin had. Hij was al een tijdje verliefd op Haley maar durfde dat niet aan haar te vertellen.
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #5 Gepost op:
november 16, 2009, 19:54:44 »
Off: Ze zitten nog gewoon op school:) Maar ja kan wel als bijbaantje natuurlijk:)
Hayley gooide haar stofdoek waar die hoorde te liggen, ze had er geen zin meer in het kon haar niks schelen. Lucas was er nog steeds niet en dat baarde haar zorgen en ze was niet snel bezorgd als het om Lucas ging. Ze keek even naar Karen die gewoon rustig het geld aan het tellen was en zich helemaal geen zorgen maakte en ze beet even op haar lip. Misschien moest ze zich ook gewoon geen zorgen maken, het cafe was nog steeds open en meestal kwam Lucas pas binnen als het cafe gesloten was.
Alonso
RPG
Full Member
Nathan Scott
«
Reactie #6 Gepost op:
november 16, 2009, 20:37:51 »
Off: Sorry ik twijfelde of ze op school zaten of op werk.
Nathan was rustig aan het werk maar moest wel denken aan Haley. Waarom hij aan haar moest denken wist hij niet precies maar hij voelde iets speciaals als hij aan Haley dacht. Hij zuchtte even en keek naar zijn baas. Hij gaf zijn baas een blik dat alles in orde was en keek naar het scherm van zijn computer.
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #7 Gepost op:
november 17, 2009, 16:56:19 »
Hayley wachtte nog een paar minuutjes, maar kwam toen tot de conclusie dat ze beter naar huis kon gaan. Het was tenslotte al 9 uur 's avonds en ze had al een beetje over gewerkt, ze glimlachte even naar Karen en knikte naar de deur ten teken dat ze naar huis ging en ze zag Karen knikken. Ze zuchtte opgelucht toen ze buiten was, ze had de frisse lucht die ze nu kreeg echt heel hard nodig.
Alonso
RPG
Full Member
Nathan Scott
«
Reactie #8 Gepost op:
november 17, 2009, 17:23:28 »
Nathan keek nog steeds op het scherm van zijn computer en zag toen tot zijn schrik dat het al avond was. Hij liep naar zijn baas toe om te vragen of hij naar huis mocht. Die knikte en Nathan pakte zijn spullen waarna hij naar zijn auto toeliep. Hij startte de motor en reed toen rustig naar huis.
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #9 Gepost op:
november 20, 2009, 17:58:27 »
Haley liep rustig over de stoep, ze hoefde niet zo heel lang te lopen, maar het begon een beetje te regenen en dat vond ze wat minder leuk. Ze keek even rond, voor ergens waar ze kon schuilen, maar zag niet echt iets, niet dat het haar wat uitmaakte. Maar als ze ergens kon schuilen, dan ging ze toch liever voor droog blijven dan voor nat worden en ze zuchtte even, terwijl ze verder liep. Misschien kwam ze Lucas nog tegen ofzo.
Alonso
RPG
Full Member
Nathan Scott
«
Reactie #10 Gepost op:
november 26, 2009, 13:46:55 »
Nathan was inmiddels weggereden onderweg naar huis. Maar onderweg zag hij Haley James lopen. Hij toeterde even naar haar en nadat hij langs haar was gereden stopte hij langs de kant van de weg. Hij vroeg zich af waar Haley naartoe moest en misschien kon hij haar wel een lift geven.
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #11 Gepost op:
november 27, 2009, 12:59:01 »
Off: Even een off bericht
Haley vind Nathan nog niet gelijk leuk, komt later pas
Haley keek op toen er een auto aan kwam en heel even dacht ze dat het Lucas was, maar toen ze Nathan Scott zag zitten zuchtte ze eventjes. Wat moest hij nou weer van haar? Ze keek even om zich heen en liep toen voorzichtig naar de auto toe, ach ja misschien kon ze wel een lift krijgen, eigenlijk hoopte ze dat wel. Aangezien ze het niet echt fijn vond om in de regen te lopen.
Nathan Scott
Newbie
«
Reactie #12 Gepost op:
november 28, 2009, 16:46:08 »
Off: Neem me niet kwalijk maar ik ken de serie niet zo geweldig.
Nathan was langs Haley gereden en had zijn auto even verderop geparkeerd. Hij keek even in zijn spiegel en was benieuwd wat Haley zou doen. Hij wilde haar graag een lift aanbieden maar hij wilde Haley nergens toe dwingen. Toen hij haar richting de auto zag komen stapte hij rustig uit en keek vriendelijk naar Haley. "Wil je een lift?" vroeg hij toen vriendelijk. HIj stak zijn hand uit om zich voor te stellen.
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #13 Gepost op:
november 28, 2009, 16:51:32 »
Off: Maakt niet uit, maar ik denk ik zeg het even
Haley keek Nathan even schattend aan, ze kende hem natuurlijk van school, dus waarom stak hij dan zijn hand uit om zich voor te stellen? Ze zuchtte eventjes, maar zei er maar niks van, het begon namelijk steeds harder te regenen en door hier buiten te staan zou ze alleen maar natter worden. 'Waarom ook niet,' zei ze toen maar met een glimlach, Luuk zou het niet leuk gaan vinden als hij er achter kwam.
Nathan Scott
Newbie
«
Reactie #14 Gepost op:
november 28, 2009, 16:56:45 »
Off: Dat vind ik prettig want dan kan ik hopelijk beter omgaan met dit rollenspel
Nathan had zijn hand uitgestoken maar snel nadat hij dat had gedaan bedacht hij zich dat ze elkaar al kende van school. Hij keek haar verontschuldigend aan in afwachting van haar antwoord. Hij merkte dat het steeds harder begon te regenen maar dat maakte hem niet zoveel uit. "Oké waar moet je heen?" vroeg hij toen rustig. Hij ging er eigenlijk vanuit dat ze naar huis wilde. Maar hij wist het liever zeker.
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #15 Gepost op:
november 28, 2009, 17:34:31 »
Haley glimlachte eventjes toen hij vroeg waar ze heen moest. 'Naar huis, dat is vijf straten verder,' zei ze, terwijl ze met een vinger de goede kant op wees. Als ze dat stuk moest lopen, dan was ze helemaal doorweekt thuis gekomen. 'Echt bedankt dat je me een lift geeft,' ze vond het echt aardig van hem, misschien was hij toch niet zo gemeen als hij op school altijd deed.
Nathan Scott
Newbie
«
Reactie #16 Gepost op:
november 28, 2009, 19:09:55 »
Nathan keek met een vriendelijke glimlach naar Haley. Hij kreeg er ineens erg veel spijt van dat hij zo onaardig was tegen Haley op school. "Oké dat is goed hoor" zei hij met een vriendschappelijke knipoog. "Ik wil je graag mijn excuses aanbieden dat ik altijd zo onaardig tegen je ben op school" zei hij rustig. Hij hoopte dat Haley hem wilde geloven. Hij glimlachte en keek haar aan. Hij had de motor gestart en reed rustig weg.
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #17 Gepost op:
november 28, 2009, 21:40:53 »
Haley glimlachte even en deed haar gordel om, zelfs al was het maar een klein stukje naar haar huis, het was gewoon beter als je de gordel om deed en veiliger. Ze keek hem echter wel even verbaasd aan toen hij over zijn gedrag op school begon, maar daarna kreeg ze een glimlach op haar gezicht. 'Het geeft niet hoor, het is in ieder geval wel aardig dat je je excuses aan biedt' zei ze tegen hem.
Nathan Scott
Newbie
«
Reactie #18 Gepost op:
december 01, 2009, 11:05:06 »
Nathan keek Haley aan en glimlachte even naar haar. Hij was al weggereden maar was vergeten zijn gordel om te doen. Daarom stopte hij even waarna hij zijn gordel om deed en reed toen weer verder. Hij begreep de verbaasde blik van Haley maar hij vond het zelf hoog tijd om zijn excuses te maken. "Het geeft wel want ik ben helemaal niet aardig tegen je geweest op school maar dat doe ik alleen maar om mee te gaan met de anderen" zei hij eerlijk.
Haley James
Newbie
Luuk is my best friend.
«
Reactie #19 Gepost op:
december 02, 2009, 10:49:39 »
Haley glimlachte even toen Nathan stopte en toen ook maar zijn gordel om deed en daarna weer door reed. 'Zo wat dacht je, ik ga eens veilig doen,' zei ze plagerig tegen hem en daarna keek ze weer voor zich uit. Ze wist nog steeds niet of hij het wel echt meende dat hij het erg vond dat hij niet aardig tegen haar was. 'Ach ja, anderen mensen kunnen een grote invloed op iemand hebben,' zei ze daarna zachtjes tegen Nathan.
Nathan Scott
Newbie
«
Reactie #20 Gepost op:
december 03, 2009, 19:47:50 »
Nathan keek met een glimlach naar Haley nadat hij zijn gordel om had gedaan. Hij reed rustig verder maar moest stoppen voor een rood licht. "Ja dat lijkt me toch het beste" zei hij uitdagend terug. Hij vond Haley stiekem al een tijdje leuk. "Daar heb je gelijk in maar ik moet eigenlijk leren meer op mezelf in te gaan dan te luisteren naar anderen" zei hij zachtjes. Hij meende hetwel echt dat hij erg vond om zo gemeen naar haar te zijn op school.
Print
Pagina's: [
1
]
« vorige
volgende »
You are here:
JiBu
Rollenspellen
Rollenspellen met vaste rollen
TV & Film
One Three Hill